Nanna

Helemaal prima!

Groot assortiment

Stefanie

Blij dat er adres in Nederland is met zo veel kawaii spullen!

Persoonlijke touch en de spulletjes zijn met zorg ingepakt en verzonden.

Nisa

Super blij dat ik deze webshop heb gevonden waar ik leuke kawaii goodies uit Nederland kan bestellen! De collecties zijn divers Erg handig dat je op de site kan zien of een item via pakketpost of... Super blij dat ik deze webshop heb gevonden waar ik leuke kawaii goodies uit Nederland kan bestellen! De collecties zijn divers Erg handig dat je op de site kan zien of een item via pakketpost of brievenbuspost wordt verzonden. De verzending van mijn pakketje ging snel en er zat zelfs een leuk extraatje in mijn pakketje, heel erg bedankt! Ben heel blij met mijn spulletjes en wil snel weer bij Cuteness bestellen ^w^

klantvriendelijk, altijd de leukste en nieuwste collecties, snelle verzending met track&trace code

Jeanet Vink

Super! Duidelijke facturen, duidelijke berichtgevingen, track en trace code duidelijk weergegeven in mailtje zodat je weet wanneer je pakje komt en als het dan komt is het een feestje. Liefdevol met... Super! Duidelijke facturen, duidelijke berichtgevingen, track en trace code duidelijk weergegeven in mailtje zodat je weet wanneer je pakje komt en als het dan komt is het een feestje. Liefdevol met aandacht verpakt. Een doosje met geluk! En elke keer iets liefs als klein extra kadootje maakt het helemaal tot een feestje!

Mai doet wat ze zegt en met veel liefde!

Lisa

Dit is mijn favoriete winkel! Bestellingen zijn altijd optijd en hebben altijd een super leuk persoonlijk berichtje erbij. Het is gewoon een fantastische site en ik raad het iedereen aan om hier te... Dit is mijn favoriete winkel! Bestellingen zijn altijd optijd en hebben altijd een super leuk persoonlijk berichtje erbij. Het is gewoon een fantastische site en ik raad het iedereen aan om hier te shoppen!

Snelle levering, up to date met de nieuwe san-x collecties en altijd mooi verpakt.

Femke

Ook nu weer SUPER service, snel, vriendelijk, meedenkend en top verpakt! Zooo leuk en goed. Wij zijn fan! ❤️☀️✅

Denkt mee, levert snel en heel vriendelijk ❤️

Eric

Ondanks wat vertraging door de Post NL een prima ervaring.

Antsje

Superschattige spulletjes besteld! Mijn bestelling was leuk verpakt, echt een kadootje om te krijgen

Snelle verzending en duidelijke communicatie

Julie

Het was heel fijn! De bezorging was snel en er zat een handgeschreven kaart bij. Ook kreeg ik een heel leuk extraatje!

Heel beleefd en leuke spullen op de website!

Alian de Jong

Helemaal top