Snel geleverd en mooi service

Klantvriendelijk

Faye

De spullen kwamen snel binnen, waren precies zoals verwacht en van goede kwaliteit!

Het is makkelijk te bestellen.

Samantha Cresta B.

Goede shopervaring; binnen een dag reactie en verzending order. Hele leuke verpakking, roze glitterpapier, stickertjes, persoonlijk briefje) om mijn bestelling heen, fijn om open te maken. Ook vaak... Goede shopervaring; binnen een dag reactie en verzending order. Hele leuke verpakking, roze glitterpapier, stickertjes, persoonlijk briefje) om mijn bestelling heen, fijn om open te maken. Ook vaak 1extraatje (Rilakkuma envelopjes bijv.) Heel leuk.

Vlugge verzending en reactie op vragen ed en superleuke en persoonlijke aandacht voor iedere, ook de kleine, bestelling.

Zoƫ van den Berg

Cuteness is een webwinkel waar ik schattige spullen koop. De service is snel en in het pakket zit een geschreven bedankt briefje en een extra'tje. Dit maakt het een stuk persoonlijker waardoor ik... Cuteness is een webwinkel waar ik schattige spullen koop. De service is snel en in het pakket zit een geschreven bedankt briefje en een extra'tje. Dit maakt het een stuk persoonlijker waardoor ik vaker wil terug komen naar deze website!

Snelle levering en goeie service!

Bij Cuteness cadeautjes besteld voor mijn beste vriendin haar verjaardag.
Bij Cuteness cadeautjes besteld voor mijn beste vriendin haar verjaardag.
Ik werd persoonlijk aangesproken en kreeg de kans om een leuk briefje in het cadeau achter te laten. De cadeautjes werden prachtig ingepakt. Mijn vriendin was super gelukkig met haar cadeautjes. Zeer tevreden van service en qualiteit

Snelle service

Snelle en goede service.

Snelle en goede levering.

Snelle levering, bestelde artikelen zijn in orde en de persoonlijke brief van de verkoper/eigenaar van de webshop is een leuke toevoeging.

Goede service.

A. Mooij

Het pakketje is snel bezorgd en de inhoud was goed ingepakt. Geen deukje of imperfectie te bekennen. Ook kreeg ik er nog een persoonlijk berichtje bij en wat leuke post-its en ern stikker. Meet dan... Het pakketje is snel bezorgd en de inhoud was goed ingepakt. Geen deukje of imperfectie te bekennen. Ook kreeg ik er nog een persoonlijk berichtje bij en wat leuke post-its en ern stikker. Meet dan tevreden, helemaal top!

Het persoonlijke berichtje erbij deed me heel veel.

Samantha B. C.

Heel goede ervaring, in 1 dag geleverd, lief persoonlijk kaartje erbij en de prijzen zijn conform nl's Kawaii internet shops.

Snelheid bezorging en leuke persoonlijke kaartje van Mai