SandraMorel

Super service had 3 bestellingen direct na elkaar gedaan. En dus 2 maal verzendkosten deze waren onder de €65 voor gratis verzenden en na contact gewoon 2 maal teruggestort geen enkel... Super service had 3 bestellingen direct na elkaar gedaan. En dus 2 maal verzendkosten deze waren onder de €65 voor gratis verzenden en na contact gewoon 2 maal teruggestort geen enkel probleem.Top👍🏻

Snelle levering en top service

Prima, mooie spulletjes

Goede fotos

Juska

Heb de ervaring met Cuteness als zeer positief ervaren!

Ik vond het heel fijn de mails te ontvangen met de status na het bestellen. Cuteness komt mede daardoor zeer betrouwbaar over.

Ilde

Super

Mooie spullen, snelle service

Wesley

Erg goed!

Netjes verzonden en persoonlijk.

Snelle levering, product zoals verwacht, zeer tevrede met de service :)

Fotos waren duidelijk en product was zoals beloofd. Voldoende informatie, snelle levering.

Cjndy De Clerck

Ik kan enkel maar zeer positief zijn. Het persoonlijke kaartje was echt de kers op de taart.

De persoonlijke kaartje in het pakketje vind ik echt zeer waardevol. Het voelt aan dat je meer bent dan gewoon maar een klant. Daarbij komt ook de hele snelle service: van het beantwoorden van... De persoonlijke kaartje in het pakketje vind ik echt zeer waardevol. Het voelt aan dat je meer bent dan gewoon maar een klant. Daarbij komt ook de hele snelle service: van het beantwoorden van berichten tot het aankomen van de bestelling.

Suzanne

Top service en leuke producten!

Goede service
Snel antwoord op mails
Leuke producten

Marianne

Super leuke site met allemaal leuke san-x goodies, ik heb er heel vaak besteld eigenlijk (te veel) haha! Het leuke vind ik dat er bijna elke maand weer nieuwe goodies bij komen en die ik dan weer... Super leuke site met allemaal leuke san-x goodies, ik heb er heel vaak besteld eigenlijk (te veel) haha! Het leuke vind ik dat er bijna elke maand weer nieuwe goodies bij komen en die ik dan weer wil hebben! En zoals altijd ging er ook wel een keer iets mis (kon bijna niet anders zo vaak als ik bestelde haha). ik had toen wat besteld en het verkeerde artikel ontvangen, ik stuurde ze een berichtje en had binnen paar minuten antwoord ze zouden gelijk het goede artikel opsturen. En die ontving ik al snel met een retour label voor het (verkeerde artikel) met een leuk extraatje erbij. En er zit altijd een leuk hand geschreven briefje bij super leuk!

Vriendenlijk, goed bereikbaar, goede en snelle service

S. Bonneveld Cresta

Mooie collectie, redelijke prijs en vlug geleverd in mooi rose papier en met leuk stickertje en lief persoonlijk kaartje.

Goede communicatieve vaardigheden en vriendelijke behandeling