Angela

Ik heb hier een aantal keer besteld. Super schattige producten, handige website en een bestelling plaatsen gaat makkelijk. Ook ontvang je de spullen altijd netjes en veilig verpakt. Klantenservice... Ik heb hier een aantal keer besteld. Super schattige producten, handige website en een bestelling plaatsen gaat makkelijk. Ook ontvang je de spullen altijd netjes en veilig verpakt. Klantenservice ook perfect, bedankt Mai! :)

Zoveel schattige spulletjes! :)
Handige prettig werkende website.
Super klantenservice!
Spullen veilig en netjes verpakt voor verzending.

Monique

Geinige squishy besteld en netjes en op tijd geleverd!

Snelle reactie op bestelling

This was my second purchase and I am still satisfied.

Fast shipping

Super leuke spullen in de webshop, altijd snelle levering!

Snelle levering, leuke aanbiedingen.

I'm so satisfied with my purchase! I will buy again whenever there's a good sale hehe.

Product arrived quickly and the items were wrapped safely. I also got some bonus! Thank you :)

Misleidend en te duur voor wat je krijgt.

Nee

Reactie Cuteness.nl:

Bedankt voor je feedback. Ik vind het jammer te lezen dat je niet tevreden bent over je ervaring met Cuteness.
Op de website worden de actuele maten weergegeven. In dit geval ging het om de Pusheen Medium knuffel. De afmetingen die genoemd worden, zijn inclusief de staart. De staart is ook onderdeel van de knuffel.
Wij hebben vorige week e-mail contact gehad. Ik begrijp dat je had verwacht dat de knuffel groter zou zijn en heb geprobeerd jouw klacht op te lossen door aan te geven dat, als het product niet aan je verwachtingen voldoet, je het product kunt retourneren. Je hebt hier tot op heden geen respons op gegeven. Meer kan ik dan helaas niet doen.

Uitstekend

Persoonlijke aandacht

Emma

Een fijne shopervaring; erg leuke spullen.

Snelle afhandeling en verzending, leuk verpakt meteen persoonlijk berichtje en een superleuk extraatje! Dank!

De producten zijn goed aangekomen. De service is top.

Goede omschrijving van het product.

Geoffrey

Geweldige service, altijd betrouwbaar en vriendelijk.
Altijd leuk om een persoonlijk geschreven notitie erbij te ontvangen.

Altijd snelle reactie.
Nette verzending.