Alian de Jong

Helemaal top

Super snelle service

Evelien Bosscher

Mag hier graag wat bestellen, je word op een hele vriendelijk manier op de hoogte gehouden over je bestelling. Het assortiment is groot en divers. En ik vind het handgeschreven bedank kaartje een... Mag hier graag wat bestellen, je word op een hele vriendelijk manier op de hoogte gehouden over je bestelling. Het assortiment is groot en divers. En ik vind het handgeschreven bedank kaartje een ontzettende lieve afronding van de bestelling ❤️

Zeer klantvriendelijk en een groot assortiment. Ook is de levering zeer snel.

Anouk

Besteld voor het weekend, maandag in huis. Erg tevreden met de aankoop! Ook leuk dat er een kleinigheidje bij zat en een kaartje met handgeschreven tekst.

persoonlijk

Femke

Echt een super service!!! Persoonlijk, leuke spulletjes, snelle levering en ontzettend attent. Echt een aanrader ❤️

Gewoon alles is goed :)

Eerste keer had ik kleine problemen maar achteraf bleek dat het mijn laptop was. Heel erg leuke website met groot assortiment. Wooww.

Groot assortiment

Prima website, vriendelijk, leuk verpakt, cute extraatje en een lief persoonlijk kaartje er bij

Cuteness!

Candy

Ik heb sumikko gurashi plushies besteld. Ze kwamen snel en waren goed verpakt.

Extra's die erbij zaten

Heel erg fijn, zo veel schattig dingen

De webshop is netjes en overzichtelijk

Echt tof, goed ingepakt, perfect communicatie super kwaliteit

kwaliteit van het product, aardigheit van de verkooper, snel verzonden en super ingepakt

Onessa Novak

Altijd positief. De spullen komen snel, mooi ingepakt, de verkoopster is lief en gezellig in haar communicatie, alles is van hoge kwaliteit. Veel kawaii shops verkopen tegenwoordig bulk producten... Altijd positief. De spullen komen snel, mooi ingepakt, de verkoopster is lief en gezellig in haar communicatie, alles is van hoge kwaliteit. Veel kawaii shops verkopen tegenwoordig bulk producten van aliexpress met een dure prijs alsof het Japanse artikelen zijn, dat doet cuteness niet en dat is precies wat ik zoek. Ik wil juist die goede Japanse kwaliteit!

Zie beschrijving ervaring. Een punt dat ik nog niet genoemd had: toen ik een foutief pakketje kreeg mocht ik het verkeerde product houden en kreeg ik degene die ik wilde opgestuurd. Dat was echt... Zie beschrijving ervaring. Een punt dat ik nog niet genoemd had: toen ik een foutief pakketje kreeg mocht ik het verkeerde product houden en kreeg ik degene die ik wilde opgestuurd. Dat was echt super leuk! Ik ging er namelijk vanuit dat ik moest ruilen en dat de verzendkosten zouden worden vergoed (wat ik ook niet erg had gevonden).