Cuteness

Een paar weken terug voor het eerst iets gekocht.
De site was duidelijk, de communicatie helder, de levering snel, en wat ik had gekocht was net zo mooi als op de site, dik tevreden dus!

Ik was over alles heel tevreden

Suus

Ik heb nu al een paar keer bij Cuteness besteld. Ontzettend leuk assortiment voor niet grote bedragen.
Bij mijn pakje kreeg ik ook nog iets extra's, het was superleuk verpakt en werd snel opgestuurd.

Snelle verzending, mooie website, leuk assortiment, kleine prijzen voor veel dingen.

Ik kijk heel vaak :) En ik zou het leuk vinden als er vaker nieuwe producten waren.

Cuteness is een superleuke winkel, ik vind vooral Rilakkuma items leuk en daarom heb ik hier iets gekocht.

snelle levering, leuke producten

Mirelle

Ik heb tijdens de kerstvakantie een bestelling gedaan. Heel fijn dat duidelijk stond aangegeven dat er tot 6 januari geen bestellingen zouden worden verwerkt. Vlak na 6 januari was het pakketje... Ik heb tijdens de kerstvakantie een bestelling gedaan. Heel fijn dat duidelijk stond aangegeven dat er tot 6 januari geen bestellingen zouden worden verwerkt. Vlak na 6 januari was het pakketje binnen. Brievenbuspost. Super.

A. de Nooijer

Leuke webshop en goede klantenservice!

Thuy Mo Ho-Sam-Sooi

Website is duidelijk, snelle afhandeling en bestelling wordt super leuk ingepakt.

De manier waarop de bestelling wordt ingepakt is heel leuk. Zodra het pakketje geleverd is, is het uitpakken al zo leuk.

Nick

Ben heel blij met mn aankoop, ik raad het zeker andere aan om hier iets leuks te kopen! Bezorging was heel snel, kreeg ook heel snel een tracking nr.

Snelle bezorging, duidelijke site en klantvriendelijk

Sophie

Ik kocht voor zo'n 50 euro aan producten en deze werden snel en gratis geleverd. Top! De kwaliteit is ook erg goed en het was fijn om een track&trace code erbij te krijgen. Ik kom binnenkort weer... Ik kocht voor zo'n 50 euro aan producten en deze werden snel en gratis geleverd. Top! De kwaliteit is ook erg goed en het was fijn om een track&trace code erbij te krijgen. Ik kom binnenkort weer eens naar jullie site om wat leuks te kopen. Bedankt! n_n

Top kwaliteit aan producten voor een zeer goede prijs!

A. van de Graaf

Zo veel schatigge hebbedingetjes hebben ze dat het moeilijk is om te kiezen wat je elke keer besteld. Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Ik blijf hier in de toekomst zeker bestellen! ^_^

-Heel veel schattige hebbedingetjes! ^_^
-Makkelijk en snel te bestellen
-Snelle levering
-Klantvriendelijk

Als je soms gaat zoeken op woorden vind hij niet altijd alle items met die naam.

Jessy Bosmans

Snelle bezorging, duidelijke website, goede producten (:

Leuke producten!