Kim van den Bogert

Beste Martha, dank je wel voor de vraag naar feedback. De reis was heerlijk, hotels waren prima. Het hotel in Sevilla sprong er wat mij betreft wel boven uit, heel goed. Een punt dat tegenviel was... Beste Martha, dank je wel voor de vraag naar feedback. De reis was heerlijk, hotels waren prima. Het hotel in Sevilla sprong er wat mij betreft wel boven uit, heel goed. Een punt dat tegenviel was de tapas op de 1e avond in Sevilla. In de 3 weken vakantie die wij hebben in Spanje hebben genoten hebben wij eerlijk gezegd niet zulke slechte tapas op als die avond.
Verder was alles prima geregeld en het eten goed, soms wel wat veel qua hoeveelheid.

Kim van den Bogert

Pieter Vermeulen

Inmiddels de 5e reis met Cazebonne geboekt. Zonder uitzondering fijne reizen, met mooie bestemmingen en leuke accomodaties. Wel hebben we inmiddels dermate veel huizen bezocht dat de gemiddelde... Inmiddels de 5e reis met Cazebonne geboekt. Zonder uitzondering fijne reizen, met mooie bestemmingen en leuke accomodaties. Wel hebben we inmiddels dermate veel huizen bezocht dat de gemiddelde toelichting die we krijgen bij de wijnhuizen een beetje 'meer van hetzelfde is'. We zouden het erg leuk vinden een keer een reis te doen met een iets diepgaandere uitleg, workshops of specifieke thema's. Onder de streep erg tevreden en we hebben zin in onze volgende reis naar de Loire!

Elfy

Met z'n vijven hebben we een 3-daagse wijnreis in Bourgogne gemaakt via Cazebonne.
Ik had ze online gevonden en voor een redelijk goedkope prijs hebben we een mooie reis gemaakt die we zelf niet hadden kunnen vinden. Communicatie verliep soepel via de mail en betaling was zoals ze hadden aangegeven.
We verbleven in een mooie grote woning waarbij de vriendelijke gastheer en vrouw elke ochtend een lekker ontbijt voor ons klaar hadden gezet in hun mooie tuin. De wijnproeverij waren erg informatief. We gingen naar twee verschillenden, waarbij de eerste meer een lokale wijnboer was en de tweede wijn inkocht om door te verkopen. Beiden waren net wat anders en leuk om mee te maken. Op de derde dag stond er eventueel een kaasfabriek ingepland waar je gratis naar binnen kon lopen. Ik had speciaal de wijnreis laten eindigen op maandag zodat we een gratis tour konden meemaken, aangezien ze dat niet op zondag deden. Helaas bleek de kaasfabriek op zondag én maandag gesloten te zijn! Een beetje jammer. Dit zou even aangepast moeten worden in de planning.
Los daarvan was het een aangename reis. Bedankt!

Karstenberg

Mijn ervaring met Cazebonne was goed. Onze reis naar Lissabon voldeed aan de verwachtingen en waren duidelijk en uitgebreid toegelicht. De gids was uitstekend en hebben genoten van zijn verhalen en... Mijn ervaring met Cazebonne was goed. Onze reis naar Lissabon voldeed aan de verwachtingen en waren duidelijk en uitgebreid toegelicht. De gids was uitstekend en hebben genoten van zijn verhalen en route.
Het diner in ons 1e restaurant verliep wat rommelig, maar was verder uitmuntend. De wijnproeverij was subliem, echter te kort gepland op ons 2e diner. Deze verliep trouwens niet best. Ondanks onze reservering, wist men niet goed wat men ons moest serveren en duurde het lange tijd, voordat wij wisten wat we als menu kregen. Ondanks de uitstekende locatie, vonden wij deze ervaring het minst van alle, maar nog steeds voldoende.

hans@gevenasten.nl

Prima geregeld door Cazebonne, ook dit jaar weer.

H.m. Van den Bor

Ik heb Cazebonne ervaren als een professionele en betrokken organisatie die én heel goed benaderbaar is, snel gereageerd en persoonlijke betrokkenheid toont vanuit een passie die ze zelf hebben voor... Ik heb Cazebonne ervaren als een professionele en betrokken organisatie die én heel goed benaderbaar is, snel gereageerd en persoonlijke betrokkenheid toont vanuit een passie die ze zelf hebben voor de streken en wijnen en bijbehorende extra's. Uit de trips blijkt dat ze snappen wat hun klanten willen; sfeer, goed eten en drinken, mooie omgeving, lokale producten/activiteiten en prachtige overnachtingslocaties. Ons Bourgondische hart en leefstijl werd enorm goed in de watten gelegd!

T.L. Volkeri

We hebben een prima culinaire reis gemaakt in de Pfalz. Zowel aan het hotel in Niederhorbach als aan de diners in het hotel, in Kapellen-Drusweiler en in Bad Bergzabern alsmede aan de... We hebben een prima culinaire reis gemaakt in de Pfalz. Zowel aan het hotel in Niederhorbach als aan de diners in het hotel, in Kapellen-Drusweiler en in Bad Bergzabern alsmede aan de wijnproeverijen in Maikammer en in Heichelheim-Klingen beweren wij heel goede herinneringen. Cazebonne heeft deze reis uitstekend georganiseerd.
De reis viel weliswaar in een een zeer warme periode met temperaturen rond de 40 graden maar zo heet was het toen ook in Nederland.

Ruud

Keurig geregeld !

Margreet van der Hoeven

We hebben weer een paar heerlijke Cazebonne-dagen mogen beleven. 4 dagen in de Elzas. 2 nachten middenin het schattige plaatsje Riquewihr, waar we vanuit ons leuke oude hotelletje zo de gezellige... We hebben weer een paar heerlijke Cazebonne-dagen mogen beleven. 4 dagen in de Elzas. 2 nachten middenin het schattige plaatsje Riquewihr, waar we vanuit ons leuke oude hotelletje zo de gezellige straatjes in liepen. Beide restaurants die Cazebonne ons getipt had hebben we uitgeprobeerd en beide waren echt de moeite waard!
Daarna een B&B in het plaatsje Goxwiller. In Goxwiller zelf is niets te beleven maar het plaatsje Obernai op 3 km afstand is zo ontsnapt uit een sprookjesboek. In Obernai ontdekten we zelf de hippe wijnbar ‘qui dit van?’ En verder waren er ook nog veel leuke kleine eettentjes. Nog een tip: bezoek kasteel koenigsbourg ‘s ochtends vroeg, dan is het heerlijk rustig. ‘S middags moet je je auto een heel eind naar beneden parkeren en is het een flinke klim. Vooral als het warm is.
Er stonden 3 wijnproeverijen op de planning. De eerste 2 waren nogal commercieel en vooral gericht op zo snel mogelijk proeven zodat er verkocht kon worden, de laatste ( bij familiebedrijf Ditrich) nam de tijd voor ons, gaf een kleine rondleiding en vertelde veel over hun manier van werken. Natuurlijk hebben we hier ook wat heerlijke wijnen ingeslagen!