Elfy

Met z'n vijven hebben we een 3-daagse wijnreis in Bourgogne gemaakt via Cazebonne.
Ik had ze online gevonden en voor een redelijk goedkope prijs hebben we een mooie reis gemaakt die we zelf niet hadden kunnen vinden. Communicatie verliep soepel via de mail en betaling was zoals ze hadden aangegeven.
We verbleven in een mooie grote woning waarbij de vriendelijke gastheer en vrouw elke ochtend een lekker ontbijt voor ons klaar hadden gezet in hun mooie tuin. De wijnproeverij waren erg informatief. We gingen naar twee verschillenden, waarbij de eerste meer een lokale wijnboer was en de tweede wijn inkocht om door te verkopen. Beiden waren net wat anders en leuk om mee te maken. Op de derde dag stond er eventueel een kaasfabriek ingepland waar je gratis naar binnen kon lopen. Ik had speciaal de wijnreis laten eindigen op maandag zodat we een gratis tour konden meemaken, aangezien ze dat niet op zondag deden. Helaas bleek de kaasfabriek op zondag én maandag gesloten te zijn! Een beetje jammer. Dit zou even aangepast moeten worden in de planning.
Los daarvan was het een aangename reis. Bedankt!

Score voor Cazebonne: 4/5
Zou je Cazebonne aanbevelen? Ja