Monique Tent

Alles was goed geregeld. Het hotel is ons goed bevallen. Modern ingericht met jonge vriendelijke eigenaren en personeel. Het eten was culinair top. De gids stond op tijd, op ons te wachten. De lunch... Alles was goed geregeld. Het hotel is ons goed bevallen. Modern ingericht met jonge vriendelijke eigenaren en personeel. Het eten was culinair top. De gids stond op tijd, op ons te wachten. De lunch heeft ons goed gesmaakt na een mooie wandeling door de wijnvelden, waar actief druiven werd geplukt .Er hing een goede sfeer. En wij hebben de wijnfeesten in Rech meegemaakt.
Al met al een geslaagd weekend met mooi weer.

Alexander Bruch

Weer een gezellige en goed georganiseerde reis met Cazebonne

Veronica Tjoa

Tot nu toe, goede ervaringen met Cazebonne 1.qua communicatie (mail/ schriftelijke info). 2.Redelijk gevarieerd programma tijdens de reis (deze keer ook, enkel weinig vrije tijd voor Wenen zelf, wat... Tot nu toe, goede ervaringen met Cazebonne 1.qua communicatie (mail/ schriftelijke info). 2.Redelijk gevarieerd programma tijdens de reis (deze keer ook, enkel weinig vrije tijd voor Wenen zelf, wat geen probleem voor ons was, omdat we al een aantal dagen eerder aangekomen zijn). 3.vaak geen doorsnee verblijven: deze keer vonden wij het "boetiek"
hotel niet haar naam waard. Het was slechts een anoniem middle-of- the- road-hotel. Het was wel goed gelegen. 4.de restaurants die Cazebonne uitkiest, zou ik zelf nooit hebben gekozen. Ik heb meer interesse in de bistronomie keuken met meer culinaire verassingen. Het viel mij deze keer ook tegen. Het had niet het "wow"- effect wat betreft het eten en de wijnen. 5.bezoeken aan o.a. diverse wijnboeren: zijn goed geregeld !Ook heel fijn dat er vervoer is geregeld opdat men kan proeven/ drinken. 6.de prijs voor het gehele arrangement is aan de hoge kant, zeker als blijkt dat 3. en 4. (mijns inziens)minder goed op orde zijn. 7.mede mogelijk door de hoge prijs, trekt het voornamelijk een ouder- /niet meer-werkend publiek aan. Dat vind ik als "jonge oudere" wel jammer. 8.(volledige) programma van Cazebonne wordt vaak pas aan het eind vh jaar bekend gemaakt, terwijl wij al ruim van te voren onze vakantiedagen op ons werk moeten doorgeven. 9.Met Ellen als reisbegeleider zit het altijd goed!

Guusta Van de Laarschot

In een woord Geweldig,

FGSM Bremen

Voor ons was dit de derde ervaring met Cazzebonne. Alle lof en complimenten voor de goede voorbereiding en adviezen over o.a. verblijfslocaties, eetgelegenheden, bijzondere bezoekjes tussendoor e.d.... Voor ons was dit de derde ervaring met Cazzebonne. Alle lof en complimenten voor de goede voorbereiding en adviezen over o.a. verblijfslocaties, eetgelegenheden, bijzondere bezoekjes tussendoor e.d. We hebben er met veel plezier gebruik van gemaakt en er zowat alles uitgehaald. Hetgeen op de website van Cazebonne wordt voorgesteld en aanbevolen wordt ten volle nagekomen. Dank daarvoor en graag tot een volgende keer

Breddels

Wij zijn al met al heel tevreden. De reis is precies georganiseerd zoals we wilden. Helemaal op maat gemaakt. De slaap adressen waren heel goed en verrassend. Veel lieve gastvrije mensen ontmoet. De... Wij zijn al met al heel tevreden. De reis is precies georganiseerd zoals we wilden. Helemaal op maat gemaakt. De slaap adressen waren heel goed en verrassend. Veel lieve gastvrije mensen ontmoet. De restaurants waren goed, heel afwisselend van heel eenvoudig tot super sjiek. Even wat punten van aandacht: Op de voucher voor de proeverij bij LaRoche in Chablis stond vermeld dat wij een fles wijn cadeau zouden krijgen. Daar wisten ze niks van en dat gaf een ongemakkelijke situatie. Ook in Chablis ging het mis met de tweede proeverij/rondleiding. Clotilde Davenne was er niet en niemand ter plekke wist ervan of had tijd voor ons. We zijn dus onverricht ter zake weggegaan. In Baune ging het mis met het tweede restaurant. Bij Loiseau des vignes stond de ook naam en het adres van restaurant petit Paradis in de reu de paradis. We stonden dus bij het verkeerde restaurant. De mensen van 'tot paradis waren erg behulpzaam en hebben even voor ons gebeld naar het juiste restaurant. Misschien een tip om nog even te vermelden bij loiseau des vignes dat het restaurant Loiseau des vignes wel pittige prijzen heeft voor de wijnen. Vanaf 16 euro per glas van 8 cl. Wij hebben wel Euro 120 betaald voor de wijnen aan tafel. We hebben geen spijt en we hebben er van genoten maar wellicht voor jullie volgende gasten wel iets om mee te nemen. In CduP hadden we een rondleiding bij la Nerthe, super leuk, maar deze mensen wiste niks van de voucher en wilde ons Euro 24 in rekening brengen. Dat was ook een beetje ongemakkelijk. Uiteindelijk hebben wel leuke proeverijen gehad maar nergens in de productie ruimten kunnen kijken. dat hadden we wel leuk gevonden. Dat hadden we misschien zelf moeten aangeven. Dat hebben we dat weer geleerd. we hebben het heel leuk gehad, en het was echt een succes.

M. de Bont

Alles top geregeld. Locaties, hotels en restaurants. Hadden we zelf niet kunnen doen. Aanrader

Bob Huibers

Wij hebben een geweldige 3 dagen gehad. Een geweldige locatie op het terrein van de super vriendelijk Guy. Een supermooie kamer in een geweldige fruit en bloemen tuin. Wij hebben genoten van de... Wij hebben een geweldige 3 dagen gehad. Een geweldige locatie op het terrein van de super vriendelijk Guy. Een supermooie kamer in een geweldige fruit en bloemen tuin. Wij hebben genoten van de omgeving en de vele keuze aan wijnboeren. Wij zijn naar de wijnboeren gegaan die Cazebonne voor ons had uitgezocht. Super keuzes en alles is heel.goed geregeld. Wij hebben echt een geweldige 3 dagen gehad in een mooie omgeving met vriendelijke mensen en heerlijke wijnen. Super bedankt Cazebonne!!

Twan Oomen

We hebben een heerlijke wijnreis gehad. Het ontvangst in Dambach bij mw Arntz was vriendelijk en gastvrij. De kamer en het ontbijt was prima, beetje sober. Tip is om ipv 2 echt 3 nachten te... We hebben een heerlijke wijnreis gehad. Het ontvangst in Dambach bij mw Arntz was vriendelijk en gastvrij. De kamer en het ontbijt was prima, beetje sober. Tip is om ipv 2 echt 3 nachten te reserveren; dat geeft meer rust om van het programma te genieten.
Wat we ons afvragen is of het bezoek aan de wijnhuizen ook kosten met zich hebben mee gebracht of is het eigenlijk gratis omdat je toch altijd wel wat koopt. Prijs/Kwaliteit is niet helemaal duidelijk op deze manier.

Jo Smeets

Gemak dat alles voor je geregeld wordt en naar je wensen luisterend hebben zij een prima invulling gegeven aan ons weekje Italië