Jan Schuurkes

De locaties waar we verbleven waren prachtig en de bezoeken die voor ons geregeld waren ook uitstekend. Het enige minpuntje, met name in de Bourgogne was dat daar eigenlijk geen rondleiding en/of... De locaties waar we verbleven waren prachtig en de bezoeken die voor ons geregeld waren ook uitstekend. Het enige minpuntje, met name in de Bourgogne was dat daar eigenlijk geen rondleiding en/of toelichting op de processen was en eigenlijk uitsluitend het proeven met duidelijk als doel om wijn te kopen. Dit was in de Bordeaux maar ook de champagne beter geregeld.

Coen Nell

Hoi Martha, over mijn vakantie heb ik al een verslagje gestuurd, maar bij deze nog wat feedback. Wat ik zó ontzettend leuk vind aan Cazebonne (jou) is de enorme hartelijkheid en toegankelijkheid... Hoi Martha, over mijn vakantie heb ik al een verslagje gestuurd, maar bij deze nog wat feedback. Wat ik zó ontzettend leuk vind aan Cazebonne (jou) is de enorme hartelijkheid en toegankelijkheid waarmee jij ons tegemoet treedt, je duidelijkheid waarmee je de reizen beschrijft en vooral de kunst om een reis voor ons samen te stellen terwijl je het maar moet doen met een aantal steekwoorden: ondanks dat je ons niet goed kent, is het nu al een paar keer een schot in de roos gebleken!! Daarnaast heel correct de afgeblazen wijnproeverij afgehandeld.

Ik weet dat je aan alleen maar positieve kritiek weinig hebt, maar ik kan met de beste wil van de wereld geen kritische noot verzinnen. Mocht ik wel iets negatiefs hebben, hoor je dat uiteraard ook.

Wij zijn erg blij met de twee mooie reizen (2017 en 2019) die je tot nu toe voor ons hebt verzorgd. Het zijn onvergetelijke vakanties geworden. Daar zijn we je heel dankbaar voor.

Groet Martijn en Coen

Fransen

Wij hebben deze reis, de smaak van champagne, al in mei 2018 geboekt, bewust zo vroeg.
wij wilden graag het champagne gebied verkennen, en een en ander opsteken over de bereiding van druif tot een heerlijke champagne, en daarbij de verschillende smaken tot ons nemen.
wij als echte wijn liefhebbers weten dat er bij een mooi glas zeker ook een mooi hapje vergezeld moet gaan en dat is ook zeker ook bij champagne!!
de reis is in dat opzicht voor ons voor 100% geslaagd, super omgeving (weer speelde ook perfect mee) prachtig hotel en proeverijen en rondleidingen waren heel bijzonder.
wij zeggen dank voor de organisatie en wellicht tot een volgende reis.

Nelis

De reizen zijn er goed die ze aanbieden, vriendelijke service.

maarten verkleij

Voor de 5e keer fantastisch geregeld.
Leuke onderkomens goede proeverijen.
Voor de 5e keer fantastisch geregeld.
Leuke onderkomens goede proeverijen.
Het verhaal van Johan is waardeloos, tot op de seconde twee keer gelijk Eigenlijk heft hij niets te vertellen Ben nu met 6 mensen daar geweest en iederen vond het niets. Skippen

C.J. Hoek

Wij waren aangenaam verrast door de mooi plekjes, goede restaurants en gastvrijheid overal.

Edith Hofstede

Excellente ervaring, pro-actief, optimaal bereikbaar.

Liza Croonen

Fantastisch! Super leuke adresjes zonder veel toeristen, het echte Toscane ervaren!

Susanna Daane

Top en super!

Carolien van der Werf

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Echter, itt onze verwachtingen was de gehele kookles in het Italiaans zonder vertaling. Ondanks dat Mariolina heel aardig is hadden we waarschijnlijk niet... We hebben een heerlijke vakantie gehad. Echter, itt onze verwachtingen was de gehele kookles in het Italiaans zonder vertaling. Ondanks dat Mariolina heel aardig is hadden we waarschijnlijk niet geboekt als we dat hadden geweten.