Van Oldenbeek

Goed, eten goed, de eerste proeverij was persoonlijk leuk en leerzaam, de tweede viel tegen, geen tot weinig uitleg en persoonlijke uitleg (commercieel)

Jan Joosten

Het was weer goed geregeld

Albert Quarles

Heel leuk en goed reisaanbod. Snelle, persoonlijke behandeling en maatwerk is geen probleem.

Toon Feijen

Mooi aanbod van reizen en tripjes die altijd zijn aan te passen naar onze wensen

J.J.M. Laarhoven

Cazebonne heeft de gehele reis goed georganiseerd. Leuk hotel met vriendelijk personeel en heel goed eten. Wij sliepen op zolder, wel een kleine kamer maar heel netjes, iedere dag schoongemaakt en... Cazebonne heeft de gehele reis goed georganiseerd. Leuk hotel met vriendelijk personeel en heel goed eten. Wij sliepen op zolder, wel een kleine kamer maar heel netjes, iedere dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Het WiFi was heel goed, iets wat je zelden tegenkom. De afspraken bij de twee wijnmakers waren goed doorgekomen.

Judith

Leuke reis. Veel afwisseling en voldoende tijd voor eigen invulling.
Enthousiaste wijnproducenten.

Hans Convent

Goede tot zeer goede ervaring met diverse wijnreizen in zowel Frankrijk als Nederland

Karin Quarles

Cazebonne heeft al een paar wijnreizen voor ons geboekt. De hotels en de wijnboeren waren allen goed gekozen!

Roel van Leijen

De hele reis was uitstekend geregeld. We verbleven in een mooi hotel en de bezoekjes aan de wijngaarden waren stuk voor stuk top!

M j v middelkoop

Heel goed verzorgd