Monique Schoenmakers

Prima genoten van onze reis ,goed verzorgd leuke plekjes , hebben wel paar kleine puntjes.

Loes Goderie

Een variatie van accommodaties en verschillende soorten wijnboeren, maakte het een geslaagde wijnreis. Overal zeer vriendelijk ontvangen en goed geslapen. Daarnaast hebben we heerlijke wijnen... Een variatie van accommodaties en verschillende soorten wijnboeren, maakte het een geslaagde wijnreis. Overal zeer vriendelijk ontvangen en goed geslapen. Daarnaast hebben we heerlijke wijnen geproefd. Ook het bezoek aan de geitenboerderij is bij ons letterlijk goed in de smaak gevallen. Zonder alle andere acco's tekort te doen voldeed de Chambre d'hotes La Milaudière in Ligré aan onze verwachtingen en ook het verblijf in Le Manoir de Gatines in Tigné was bijzonder mede omdat dochterlief heerlijk gekookt had en de wijn rijkelijk vloeide. Opvallend voor ons wat dat tegen onze verwachting in een aantal Engels spraken, wel zo gemakkelijk toch?

Ineke den Harink

De wijnreis in Veneto, omgeving Verona, was weer voortreffelijk. Het hotel in het wijngebied was comfortabel , mooie tuinen , heerlijk toeven. De diners waren voortreffelijk. De bezoeken aan... De wijnreis in Veneto, omgeving Verona, was weer voortreffelijk. Het hotel in het wijngebied was comfortabel , mooie tuinen , heerlijk toeven. De diners waren voortreffelijk. De bezoeken aan Pieropan, (Soave) en Tedeschi( Amarone) bijzonder, met veel enthousiasme zijn we rondgeleid , we kregen prachtige wijnen te proeven , veel informatie en antwoorden op onze vragen .

annemiek van Reenen

Vriendelijke en nette service. Erg leuke hotelletjes uitgezocht!

Nikki

Erg goed. De reis voldeed aan alle verwachtingen en conform website beschrijving. We hebben genoten.

Laura lor

Plezierige mensen, uitstekend geregelde reizen

Engels

Zeer goed georganiseerde wijnreis langs de Douro vallei. Prima service zowel bij de voorbereiding als ter plaatse.

Lotte Kleverlaan

Top! Wij hebben een hele mooie, relaxte stedentrip naar Bordeaux gehad!

Top! Wij hebben een hele mooie, relaxte stedentrip naar Bordeaux gehad!

Onbezorgd op pad! Van hotel tot bistrot, van wijnwandeling tot bars aux vins.. Door Cazebonne kom je juist bij de bijzondere plekjes. En zeker niet onbelangrijk, voor een leuke prijs!

Jeroen Kon

Uitstekende organisatie. Personeel is zeer deskundig en kent de pareltjes in ‘wijnland’ .

George Dufay

Martha heeft voor ons weer een mooie reis samengesteld. Deze keer naar Toscane. Het zoeken naar truffels in het bos was een van de hoogtepunten tijdens onze reis. Ook de wijnproeverijen waren qua... Martha heeft voor ons weer een mooie reis samengesteld. Deze keer naar Toscane. Het zoeken naar truffels in het bos was een van de hoogtepunten tijdens onze reis. Ook de wijnproeverijen waren qua locatie en uitleg weer erg goed samengesteld.