Fam. Menheere

Wij hebben voor het eerst een reis geboekt met Cazebonne. Alles was erg goed geregeld, de verblijven, de restaurants, de bezoeken aan de wijnhuizen. Het verblijf in de Bourgogne viel bij ons tegen.... Wij hebben voor het eerst een reis geboekt met Cazebonne. Alles was erg goed geregeld, de verblijven, de restaurants, de bezoeken aan de wijnhuizen. Het verblijf in de Bourgogne viel bij ons tegen. Niet gastvrij en niet schoon. Zeker in deze tijd wel belangrijk. De verblijven in de Elzas en de Champagne waren daarentegen enorm schoon. De eigenaresse van het verblijf in de Champagne verdient een dikke tien. Een geweldige gastvrouw.

Ed de Wit

Fantastische ervaring

Loek en Coby

We hebben een eerder geboekte vakantie naar Duitsland, die was geannuleerd door de COVID-19 crisis, laten omzetten naar een gastronomische wijnreis door Zuid-Limburg. De reis was prima... We hebben een eerder geboekte vakantie naar Duitsland, die was geannuleerd door de COVID-19 crisis, laten omzetten naar een gastronomische wijnreis door Zuid-Limburg. De reis was prima georganiseerd, alle door Cazebonne geplande etentjes en bezoeken aan wijngaarden waren zorgvuldig uitgezocht en erg leuk om mee te maken. De accommodatie was prachtig gelegen en uitstekend verzorgd. We zijn bij alle bezoeken heel gastvrij ontvangen. We hebben heel wat verrassend mooie plekjes van Zuid-Limburg bekeken.
Een aandachtspuntje is dat de combinatie wijn drinken en autorijden niet optimaal is. Voor de te rijden afstanden was een auto eigenlijk wel nodig. We hebben hier geen kant-en-klare oplossing voor, maar misschien is het te overwegen om een e-bike of de optie voor een taxi aan het arrangement toe te voegen. Vooraf hadden we eigenlijk niet in de gaten dat we een keer 50 km moesten rijden naar een restaurant.
We hebben heel fijne herinneringen aan deze reis.

Broekhof

Leuke afwisseling in het programma en een top overnachtings lokatie.

Leuke afwisseling in het programma en een top overnachtings lokatie.

De eerste dag genoten wij van een proeverij van 6 glazen champagne. Dat mogen er wel minder zijn, 3 is prima! Heerlijk, maar een proeverij met deze hoeveelheid is best heftig ;-)

Wij verbleven in een super mooie kamer met een prachtig uitzicht. Het ontbijt was ook goed verzorgd en lekker! De familie was erg vriendelijk en behulpzaam.
De champagne rondleiding en proeverij in het kleine champagne huis was erg leuk na het zien van 2 grotere huizen.

Hans Bongartz

Cazebonne regelt een persoonlijke reis voor je waarbij hun flexibiliteit en klantgerichtheid heel groot zijn. Ze reageren snel en hebben voor ons een paar keer aanpassingen in het programma moeten... Cazebonne regelt een persoonlijke reis voor je waarbij hun flexibiliteit en klantgerichtheid heel groot zijn. Ze reageren snel en hebben voor ons een paar keer aanpassingen in het programma moeten regelen in Frankrijk, hetgeen snel en zonder klagen geregeld wordt. Heel prettig! Daarnaast zijn de Logeerlokaties (kleine hotels, B&B's) die ze kiezen steeds prima.

Judith Vulto

Genoten van een korte trip naar Rheingau, leuk hotel met mooie ruime kamer, goed ontbijt. Wandeltocht door wijngaarden met lokale gids was mooi en interessant. Heerlijk wijn geproefd bij een van de... Genoten van een korte trip naar Rheingau, leuk hotel met mooie ruime kamer, goed ontbijt. Wandeltocht door wijngaarden met lokale gids was mooi en interessant. Heerlijk wijn geproefd bij een van de lokale wijnhuizen. Twee keer gedineerd met bijpassende wijnen, ontzettend lekker en gezellig gegeten en gedronken. Kortom, ‘t was volop genieten!

De Reu Bart

Betrouwbaar, alles netjes geregeld.

Els v Herpen

Super betrokken en zorgzaam

Prachtige reis, heerlijk gegeten en gedronken.

Anja Lenssen

Supergeweldige ervaring van hoge klasse en zorgvuldig uitgekozen