Gerard van Veggel

Prettige club met gedegen kennis over wijnreizen.

Suzanne de Roo

De reis was tot in de puntjes verzorgd, fijne overnachtingsadressen, top restaurants en unieke wijnlocaties

CK

Onze wijnreis via Cazebonne met tussenstop in Loire naar Bordeaux en (op de terugweg) Champagne was bijzonder. We verbleven op goede Chambre d'Hotes/ Chateaus waar we gastvrij werden ontvangen. Ook... Onze wijnreis via Cazebonne met tussenstop in Loire naar Bordeaux en (op de terugweg) Champagne was bijzonder. We verbleven op goede Chambre d'Hotes/ Chateaus waar we gastvrij werden ontvangen. Ook hebben we wijn- en champagnemakers bezocht; bijzondere en ook heel gewone. Cazebonne weet op basis van een paar basisingrediënten (periode, specifieke voorkeuren) leuke reizen samen te stellen waarmee je een goede indruk krijgt van een bepaald wijngebied.

A.v.Blijderveen

We hebben weer genoten van de tips en de bezoeken aan de wijnhuizen in Wenen, ook leuk bezoek aan koffiehuizen(cafe’s)

Ter Meer

Wij wilden onze reis uitbreiden met een paar dagen, maar hadden het gevoel niet goed begrepen te worden. ons idee was bv op een ander adres in de omgeving een paar dagen golf te spelen. dat kwam er... Wij wilden onze reis uitbreiden met een paar dagen, maar hadden het gevoel niet goed begrepen te worden. ons idee was bv op een ander adres in de omgeving een paar dagen golf te spelen. dat kwam er niet uit. Toen hebben we pin High maar ingeschakeld. Het plannen van een wijnproeverij om 11.00 uur 's ochtends vonden we ook niet een gelukkige keuze. De vriendelijkheid van het personeel in het hotel kon beter. Ontvangst niet hartelijk en Cazebonne kenden ze niet.

Helene Meeuwissen

We hebben een leuke reis gehad. Starten in de Elzas en eindigen in de Champagnestreek was perfect; mooie opbouw. Locaties, diners en wijnproeverijen waren goed, met name de proeverijen bij de kleine... We hebben een leuke reis gehad. Starten in de Elzas en eindigen in de Champagnestreek was perfect; mooie opbouw. Locaties, diners en wijnproeverijen waren goed, met name de proeverijen bij de kleine wijnboer sprak ons erg aan. Daar merk je de liefde voor het vak.

W.J.M. van Woesik

Supertevreden over de service. Snelle response en aardige medewerker die alles voor je probeert te regelen en dat ook doet!!

LA

Cazebonne heeft onze reis ontzettend goed geregeld. We hebben zelf helemaal nergens over na hoeven denken, dus dat was erg fijn voor ons na ons gekke, drukke jaar. Overal waar we kwamen werden we... Cazebonne heeft onze reis ontzettend goed geregeld. We hebben zelf helemaal nergens over na hoeven denken, dus dat was erg fijn voor ons na ons gekke, drukke jaar. Overal waar we kwamen werden we verwacht en zodra we 'Cazebonne' noemden, wisten ze meteen wat ze voor ons konden betekenen. De uitstapjes waren stuk voor stuk goed uitgezocht en de afstanden waren prima. Ook is erg goed geluisterd naar onze wensen. De hotels waren allemaal verschillend en erg leuk. Het was bijzonder om al de verschillende verhalen van de wijnboeren te horen.

bart de reu

Perfect geregeld !