T.L. Volkeri

We hebben een prima culinaire reis gemaakt in de Pfalz. Zowel aan het hotel in Niederhorbach als aan de diners in het hotel, in Kapellen-Drusweiler en in Bad Bergzabern alsmede aan de... We hebben een prima culinaire reis gemaakt in de Pfalz. Zowel aan het hotel in Niederhorbach als aan de diners in het hotel, in Kapellen-Drusweiler en in Bad Bergzabern alsmede aan de wijnproeverijen in Maikammer en in Heichelheim-Klingen beweren wij heel goede herinneringen. Cazebonne heeft deze reis uitstekend georganiseerd.
De reis viel weliswaar in een een zeer warme periode met temperaturen rond de 40 graden maar zo heet was het toen ook in Nederland.

Ruud

Keurig geregeld !

Margreet van der Hoeven

We hebben weer een paar heerlijke Cazebonne-dagen mogen beleven. 4 dagen in de Elzas. 2 nachten middenin het schattige plaatsje Riquewihr, waar we vanuit ons leuke oude hotelletje zo de gezellige... We hebben weer een paar heerlijke Cazebonne-dagen mogen beleven. 4 dagen in de Elzas. 2 nachten middenin het schattige plaatsje Riquewihr, waar we vanuit ons leuke oude hotelletje zo de gezellige straatjes in liepen. Beide restaurants die Cazebonne ons getipt had hebben we uitgeprobeerd en beide waren echt de moeite waard!
Daarna een B&B in het plaatsje Goxwiller. In Goxwiller zelf is niets te beleven maar het plaatsje Obernai op 3 km afstand is zo ontsnapt uit een sprookjesboek. In Obernai ontdekten we zelf de hippe wijnbar ‘qui dit van?’ En verder waren er ook nog veel leuke kleine eettentjes. Nog een tip: bezoek kasteel koenigsbourg ‘s ochtends vroeg, dan is het heerlijk rustig. ‘S middags moet je je auto een heel eind naar beneden parkeren en is het een flinke klim. Vooral als het warm is.
Er stonden 3 wijnproeverijen op de planning. De eerste 2 waren nogal commercieel en vooral gericht op zo snel mogelijk proeven zodat er verkocht kon worden, de laatste ( bij familiebedrijf Ditrich) nam de tijd voor ons, gaf een kleine rondleiding en vertelde veel over hun manier van werken. Natuurlijk hebben we hier ook wat heerlijke wijnen ingeslagen!

Barbara Markus

Geweldige ervaring. Mooie locatie van de reis, super B&B. Programma was goed verzorgd. We hebben er erg van genoten

M Van Weert

Super, fijne mooie lekkere vakantie geweest.Mooie lokaties, lekkere gerechten. Goede kook workshops

Feijen

Cazebonne organiseerd al sinds 2004 tot volle tevredenheid culinaire en wijnreisjes voor ons.

emmy willems creemers

Gastvrijheid,ambiance, comfort, omgeving, allemaal top ! Ook het programma was leuk en interessant.

F.Zandee

Reis goed geregeld. Programma in logische volgorde. Communicatie vooraf uitstekend

Margot Jongmans

Beste Cazebonne,
Vanaf het eerste contact met Martha Keizer tot aan de uitgestippelde reis, we hebben alles als zeer goed ervaren.
Alle vragen werden snel en vakkundig beantwoord, de...
Beste Cazebonne,
Alle vragen werden snel en vakkundig beantwoord, de huurauto is extra voor ons geregeld, het papierwerk was prettig om bij de hand te hebben.
De afstanden van overnachting naar de volgende waren aantrekkelijk.
Ons eerste overnachtingsadres in Paulliac was zo leuk, dat we bang waren, dat de rest zou tegenvallen. Gelukkig was dat niet zo! We hadden 7 wijnproeverijen in 5 dagen, dat vonden wij wat veel. We hebben i.o.m. de wijnhuizen 2 adressen overgeslagen. Een was in het chateau waar we sliepen, in le Chateau de Mole en een was in Libourne. Niet omdat het niet boeiend was, maar wat veel op 1 dag. (en 10.30 uur wel wat vroeg!)
De diners liepen wat uiteen. Van Bistro de la Gare (eenvoudige dagmenu) tot La Table de Lavoir (toptoptop), maar alles had zijn eigen charme.
In de hitte (plus 40 graden!) was het gelukkig maar op 1 plek, dat er geen airco in de kamer was, bij Chateau Camperos. Daarentegen was het zwembad daar dan weer geweldig.
Het enige dat we kunnen verzinnen, is dat de bewegwijzing op papier niet voldoende was. We hebben veel op Google Maps gevolgd om adressen te vinden. Maar omdat dit goed lukte, was dat geen bezwaar.

Kortom: we hebben echt een fantastische reis gehad. We zullen het zeker een ander aanraden. En we zullen ook zeker een zelfde soort reis opnieuw boeken. Hartelijk dank voor deze geweldige ervaring!

Cordialement,

Cris & Margot

Roderik Derksen

Erg goed en duidelijk aangegeven wat de mogelijkheden zijn in de omgeving waar we het huisje hebben gehuurd. Dit was ook een prachtig huisje met alle gemakken voorzien.