J.H. Hylkema

Fijn om zaken mee te regelen

Diewertje Vaassen

Cazebonne heeft voor ons de volledige reis samengesteld. Alle opties die ze boden, zijn wij direct akkoord mee gegaan. Ze wisten precies wat wij zochten en nodig hadden! Een super hulpmiddel als je... Cazebonne heeft voor ons de volledige reis samengesteld. Alle opties die ze boden, zijn wij direct akkoord mee gegaan. Ze wisten precies wat wij zochten en nodig hadden! Een super hulpmiddel als je niet thuis ben in de Franse taal en het vinden van de juiste omgevingen.

Peter van Leeuwen

Prima georganiseerde reis. Goede B&B, zeer vriendelijke gastvrouw, perfecte locatie. Erg leuke en leerzame workshop Bouillabaisse bereiden. Uitstekend diner in restaurant Le Mole Passedat, Mucem.... Prima georganiseerde reis. Goede B&B, zeer vriendelijke gastvrouw, perfecte locatie. Erg leuke en leerzame workshop Bouillabaisse bereiden. Uitstekend diner in restaurant Le Mole Passedat, Mucem. Marseille is een interessante, dynamische stad.

KDS Stansvormen Weert B.V.

Wij hebben een heerlijke reis gehad door Piemonte & Ligurië. De adresjes waar we logeerden waren fenomenaal. Schitterend gelegen, prachtige kamers met geweldig uitzicht. Ook de wijnproeverijen met... Wij hebben een heerlijke reis gehad door Piemonte & Ligurië. De adresjes waar we logeerden waren fenomenaal. Schitterend gelegen, prachtige kamers met geweldig uitzicht. Ook de wijnproeverijen met de lokale producten waren verrukkelijk. We kwamen op plaatsen waar we anders nooit waren gekomen. Wij zullen zeker weer een culinaire reis bij Cazebonne boeken.

johan voesenek

Wij hebben prachtig gefietst tussen de wijngaarden. Min puntje is,dat de beschrijving van de fietstochten af en toe moeilijk was en we hadden toch een goede reisleider bij ons
Ook in sommige...
Ook in sommige dorpjes eromheen was geen mogelijkheid om koffie/frisdrank te drinken,vooral de laatste fietsdag konden we dat nergens en zijn toen maar naar Keysersberg gefietst.

Monique Schoenmakers

Prima genoten van onze reis ,goed verzorgd leuke plekjes , hebben wel paar kleine puntjes.

Loes Goderie

Een variatie van accommodaties en verschillende soorten wijnboeren, maakte het een geslaagde wijnreis. Overal zeer vriendelijk ontvangen en goed geslapen. Daarnaast hebben we heerlijke wijnen... Een variatie van accommodaties en verschillende soorten wijnboeren, maakte het een geslaagde wijnreis. Overal zeer vriendelijk ontvangen en goed geslapen. Daarnaast hebben we heerlijke wijnen geproefd. Ook het bezoek aan de geitenboerderij is bij ons letterlijk goed in de smaak gevallen. Zonder alle andere acco's tekort te doen voldeed de Chambre d'hotes La Milaudière in Ligré aan onze verwachtingen en ook het verblijf in Le Manoir de Gatines in Tigné was bijzonder mede omdat dochterlief heerlijk gekookt had en de wijn rijkelijk vloeide. Opvallend voor ons wat dat tegen onze verwachting in een aantal Engels spraken, wel zo gemakkelijk toch?

Ineke den Harink

De wijnreis in Veneto, omgeving Verona, was weer voortreffelijk. Het hotel in het wijngebied was comfortabel , mooie tuinen , heerlijk toeven. De diners waren voortreffelijk. De bezoeken aan... De wijnreis in Veneto, omgeving Verona, was weer voortreffelijk. Het hotel in het wijngebied was comfortabel , mooie tuinen , heerlijk toeven. De diners waren voortreffelijk. De bezoeken aan Pieropan, (Soave) en Tedeschi( Amarone) bijzonder, met veel enthousiasme zijn we rondgeleid , we kregen prachtige wijnen te proeven , veel informatie en antwoorden op onze vragen .

annemiek van Reenen

Vriendelijke en nette service. Erg leuke hotelletjes uitgezocht!

Nikki

Erg goed. De reis voldeed aan alle verwachtingen en conform website beschrijving. We hebben genoten.