Breddels

Wij zijn al met al heel tevreden. De reis is precies georganiseerd zoals we wilden. Helemaal op maat gemaakt. De slaap adressen waren heel goed en verrassend. Veel lieve gastvrije mensen ontmoet. De... Wij zijn al met al heel tevreden. De reis is precies georganiseerd zoals we wilden. Helemaal op maat gemaakt. De slaap adressen waren heel goed en verrassend. Veel lieve gastvrije mensen ontmoet. De restaurants waren goed, heel afwisselend van heel eenvoudig tot super sjiek. Even wat punten van aandacht: Op de voucher voor de proeverij bij LaRoche in Chablis stond vermeld dat wij een fles wijn cadeau zouden krijgen. Daar wisten ze niks van en dat gaf een ongemakkelijke situatie. Ook in Chablis ging het mis met de tweede proeverij/rondleiding. Clotilde Davenne was er niet en niemand ter plekke wist ervan of had tijd voor ons. We zijn dus onverricht ter zake weggegaan. In Baune ging het mis met het tweede restaurant. Bij Loiseau des vignes stond de ook naam en het adres van restaurant petit Paradis in de reu de paradis. We stonden dus bij het verkeerde restaurant. De mensen van 'tot paradis waren erg behulpzaam en hebben even voor ons gebeld naar het juiste restaurant. Misschien een tip om nog even te vermelden bij loiseau des vignes dat het restaurant Loiseau des vignes wel pittige prijzen heeft voor de wijnen. Vanaf 16 euro per glas van 8 cl. Wij hebben wel Euro 120 betaald voor de wijnen aan tafel. We hebben geen spijt en we hebben er van genoten maar wellicht voor jullie volgende gasten wel iets om mee te nemen. In CduP hadden we een rondleiding bij la Nerthe, super leuk, maar deze mensen wiste niks van de voucher en wilde ons Euro 24 in rekening brengen. Dat was ook een beetje ongemakkelijk. Uiteindelijk hebben wel leuke proeverijen gehad maar nergens in de productie ruimten kunnen kijken. dat hadden we wel leuk gevonden. Dat hadden we misschien zelf moeten aangeven. Dat hebben we dat weer geleerd. we hebben het heel leuk gehad, en het was echt een succes.

M. de Bont

Alles top geregeld. Locaties, hotels en restaurants. Hadden we zelf niet kunnen doen. Aanrader

Bob Huibers

Wij hebben een geweldige 3 dagen gehad. Een geweldige locatie op het terrein van de super vriendelijk Guy. Een supermooie kamer in een geweldige fruit en bloemen tuin. Wij hebben genoten van de... Wij hebben een geweldige 3 dagen gehad. Een geweldige locatie op het terrein van de super vriendelijk Guy. Een supermooie kamer in een geweldige fruit en bloemen tuin. Wij hebben genoten van de omgeving en de vele keuze aan wijnboeren. Wij zijn naar de wijnboeren gegaan die Cazebonne voor ons had uitgezocht. Super keuzes en alles is heel.goed geregeld. Wij hebben echt een geweldige 3 dagen gehad in een mooie omgeving met vriendelijke mensen en heerlijke wijnen. Super bedankt Cazebonne!!

Twan Oomen

We hebben een heerlijke wijnreis gehad. Het ontvangst in Dambach bij mw Arntz was vriendelijk en gastvrij. De kamer en het ontbijt was prima, beetje sober. Tip is om ipv 2 echt 3 nachten te... We hebben een heerlijke wijnreis gehad. Het ontvangst in Dambach bij mw Arntz was vriendelijk en gastvrij. De kamer en het ontbijt was prima, beetje sober. Tip is om ipv 2 echt 3 nachten te reserveren; dat geeft meer rust om van het programma te genieten.
Wat we ons afvragen is of het bezoek aan de wijnhuizen ook kosten met zich hebben mee gebracht of is het eigenlijk gratis omdat je toch altijd wel wat koopt. Prijs/Kwaliteit is niet helemaal duidelijk op deze manier.

Jo Smeets

Gemak dat alles voor je geregeld wordt en naar je wensen luisterend hebben zij een prima invulling gegeven aan ons weekje Italië

Benny

In tegenstelling tot de vorige wijnreis naar de Douro was de reis dit jaar naar Burgenland en Neusiedler See in Oostenrijk minder goed bevallen. Lokatie in Purbach was minder interessant dan... In tegenstelling tot de vorige wijnreis naar de Douro was de reis dit jaar naar Burgenland en Neusiedler See in Oostenrijk minder goed bevallen. Lokatie in Purbach was minder interessant dan diverse plaatsen in nabij gelegen Rust en ook was bezoek aan 2de winery verkeerd aan ons doorgegeven met voucher van verkeerde lokatie waardoor we lokaal heel wat hebben moeten korrigeren.

Coen Nell

Wederom goed! We zijn een weekend in Epernay geweest en het ontbrak weer aan niets. Heerlijk genoten. Contact met Cazebonne altijd héél plezierig (en goed bereikbaar!).

Philip Potasse

De reis was erg goed georganiseerd en we hebben op heerlijke adressen geslapen. De mensen bij de domains waren ontzettend vriendelijk en bijzonder toegankelijk. Kortom een ontzettend fijn verblijf... De reis was erg goed georganiseerd en we hebben op heerlijke adressen geslapen. De mensen bij de domains waren ontzettend vriendelijk en bijzonder toegankelijk. Kortom een ontzettend fijn verblijf in de loire

Kim van den Bogert

Beste Martha, dank je wel voor de vraag naar feedback. De reis was heerlijk, hotels waren prima. Het hotel in Sevilla sprong er wat mij betreft wel boven uit, heel goed. Een punt dat tegenviel was... Beste Martha, dank je wel voor de vraag naar feedback. De reis was heerlijk, hotels waren prima. Het hotel in Sevilla sprong er wat mij betreft wel boven uit, heel goed. Een punt dat tegenviel was de tapas op de 1e avond in Sevilla. In de 3 weken vakantie die wij hebben in Spanje hebben genoten hebben wij eerlijk gezegd niet zulke slechte tapas op als die avond.
Verder was alles prima geregeld en het eten goed, soms wel wat veel qua hoeveelheid.

Kim van den Bogert

Pieter Vermeulen

Inmiddels de 5e reis met Cazebonne geboekt. Zonder uitzondering fijne reizen, met mooie bestemmingen en leuke accomodaties. Wel hebben we inmiddels dermate veel huizen bezocht dat de gemiddelde... Inmiddels de 5e reis met Cazebonne geboekt. Zonder uitzondering fijne reizen, met mooie bestemmingen en leuke accomodaties. Wel hebben we inmiddels dermate veel huizen bezocht dat de gemiddelde toelichting die we krijgen bij de wijnhuizen een beetje 'meer van hetzelfde is'. We zouden het erg leuk vinden een keer een reis te doen met een iets diepgaandere uitleg, workshops of specifieke thema's. Onder de streep erg tevreden en we hebben zin in onze volgende reis naar de Loire!