Tevredenheid over product
Bezorging

Astrid

Mooie sidetable besteld bij Castor. Lak in eigen opgegeven kleur, maten helemaal volgens onze wens. Dit is maatwerk!

Keuze mogelijkheden in producten op maat. Duidelijke voorbeelden, grote flexibiliteit.

Goed om te weten dat het hout niet volledig glad is, maar nog wel een nerf laat zien door de lak. Ook de naden zijn niet helemaal strak. Dit zijn geen problemen en horen bij hout, maar de producten... Goed om te weten dat het hout niet volledig glad is, maar nog wel een nerf laat zien door de lak. Ook de naden zijn niet helemaal strak. Dit zijn geen problemen en horen bij hout, maar de producten op de foto's op de site lijken strakker. Misschien ook de verwachte levertijden (duidelijker) op de site of bij het product vermelden.

Ton Erenst

Betrouwbaar en mooie produkten

Broshuis BV

Goede ervaring! Van 1ste contact tot levering ruim binnen de levertijd. Product in goede staat bezorgt gekregen. Heren waren zeer behulpzaam en hebben geholpen het blad naar de 1ste verdieping te... Goede ervaring! Van 1ste contact tot levering ruim binnen de levertijd. Product in goede staat bezorgt gekregen. Heren waren zeer behulpzaam en hebben geholpen het blad naar de 1ste verdieping te tillen. Prijs / kwaliteit in prima verhouding.

Korte levertijd;
Goede prijs;
Kwalitatief goed

GEEN!!

Boek

Mooi product geeft mijn collectie (en mijzelf) rust en kwaliteit (geen driehonderd lades meer opentrekken, maar alles bij elkaar in een strak product).

website en organisatie straalt kwaliteit uit, mooi product.

Kate Boone

We zijn blij met ons bureau op maat in de door ons gewenste kleur.

Fijn dat er mooie kleuren verf beschikbaar waren.

Er stond niet op de website dat ik ook andere kleuren kon bestellen.

Adriaan Eelkema

Prima bedrijf; heb hier meerder malen boekenkasten op maat besteld. Altijd keurig afgeleverd en ter plaatse afgemonteerd. Goede prijs-kwaliteit verhouding

Snelle reactiesnelheid, alles kan zeer klant-specifiek gemaakt worden. Goede kwaliteit materiaal en afwerking.

het zou gemakkelijk zijn als de firma een software programma op de website aanbiedt waarmee de klant zijn kast kan ontwerpen, Nu is het een heel gereken in excel.

Sandra

Wij hebben hier een sidetable op maat laten maken. Later volgde een bijpassend tvmeubel en nog weer later een bijpassende salontafel. Altijd naar volle tevredenheid.

Ze kunnen vrijwel alles naar je wensen op maat maken.
Eén product was bij levering niet naar tevredenheid, dit is mee teruggenomen en goed opgelost (helaas wel met een aantal weken vertraging).

De levertijd is vrij lang.

Paul van Deudekom

Perfecte service!

Uitstekende snelle reacties. Erg klantvriendelijk. Meedenken met bestelling. Op de hoogte houden van status van de bestelling, allemaal erg goed!

Levertijd was wat lang, maar begrijpelijk en waarschijnlijk buiten jullie controle.

Manon Van ´t Hof

I.v.m. andere aankopen in mijn huis, had ik gevraagd of de levertijd eerder kon. De directeur heeft toen aangegeven dat ; `CD-kasten kunnen geregeld eerder geleverd worden dan de reguliere planning.... I.v.m. andere aankopen in mijn huis, had ik gevraagd of de levertijd eerder kon. De directeur heeft toen aangegeven dat ; `CD-kasten kunnen geregeld eerder geleverd worden dan de reguliere planning. Als we een andere exact dezelfde kast maken proberen we vaak dit te combineren. Dan kan deze kast ook iets eerder geleverd worden. Het is – zeker gezien de gangbare kleur – goed mogelijk dat het iets vervroegd kan worden, maar ik kan nog geen concrete datum noemen.`

Uiteindelijk is de kast is ná de op website aangegeven uiterste levertermijn geleverd. Dit vond ik teleurstellend, evenals het feit dat de leverdag weliswaar weken te voren keurig wordt aangekondigd, maar je pas 1 1-2 dag van te voren te horen krijgt, hoe laat.

Snelle reactie op vragen per mail.

Geef leverdata in een enkel dagdeel aan.

Reactie Castor Interieur:

Heel vervelend dat er in de planning iets is misgegaan. Ik ga zeker nakijken waarom de leverdatum niet is vervroegd zoals aangegeven. Zes weken voor de leverdatum krijgt u de datum al door. Heeft u... Heel vervelend dat er in de planning iets is misgegaan. Ik ga zeker nakijken waarom de leverdatum niet is vervroegd zoals aangegeven. Zes weken voor de leverdatum krijgt u de datum al door. Heeft u het toen aangegeven? Dan was het waarschijnlijk alsnog goed gekomen.
Een tijdstip kan ook pas kort van tevoren worden doorgegeven. Heel vaak zijn er klanten die op het laatst niet kunnen, of maar een deel van de dag. We moeten hierdoor regelmatig de route omgooien en weten pas op het laatst hoe laat we er kunnen zijn.

Corrina Dijkstra

Alles perfect geregeld, overleg ging via de mail en werd meteen beantwoord. Ook de bezorging ging prima in overleg. Top!

Zeer klantvriendelijk!

Geen verbeterpunten, alles prima geregeld.