Tevredenheid over product
Bezorging

Ben Baars

Heel goed, als iemand mij zou vragen of ik een bedrijf weet waar het product en de prijs oké zijn, zou ik Castor Interieur zeker aanbevelen.

misschien een kleinere vrachtwagen voor bepaalde buurten die moeilijker toegankelijk zijn

Ron

Zeer goed

vrijwel alles mogelijk

info gedurende het traject

Goedemiddag,
Fijn dat u op de meeste vlakken zeer tevreden bent, jammer dat u het gevoel heeft niet goed op de hoogte te worden gehouden. Het grootste deel van de levertijd is eigenlijk wachttijd, omdat we nog druk zijn met projecten die eerder besteld zijn. In deze tijd valt er weinig te melden, omdat er nog niet aan de kast gewerkt wordt. Ik begrijp echter dat het voor u overkomt als dat er is besteld, en u verder niets hoort. Graag zou ik van u horen wat u prettig had gevonden. Misschien zijn er dan in het begin weinig veranderingen, als wij u - en anderen - hierover in ieder geval een beter gevoel kunnen geven zullen we zeker proberen daar iets mee te doen. Kunt u ons dit laten weten? Alvast bedankt voor de reactie!

Vanoppen

Recentelijk is mijn tweede bestelling bij Castor Interieur thuisbezorgd. Een op maat gemaakte CD-DVD kast en een Blu-ray kast. In 2013 had ik al een zeer prettige ervaring met deze firma gehad. Het... Recentelijk is mijn tweede bestelling bij Castor Interieur thuisbezorgd. Een op maat gemaakte CD-DVD kast en een Blu-ray kast. In 2013 had ik al een zeer prettige ervaring met deze firma gehad. Het begint al bij de vriendelijke en snelle communicatie per e-mail. Er is flexibele mogelijkheid om je gespecificeerde bestelling via de website of direct per e-mail door te geven. Alles wordt vervolgens netjes bevestigd en na een prima redelijke aanbetaling wordt de bestelling in productie genomen. Op tussentijds informeren over de levertijd wordt tevens snel en vriendelijk gereageerd. Het bezorgmoment wordt flexibel naar wens ingepland en de bezorging geschiedt met zorg. De eindproducten zien er zeer netjes en vakkundig uit. Kortom, niets dan positieve woorden voor Castor Interieur. Indien van toepassing kom ik graag bij deze firma terug.

Vriendelijke, professionele en snelle communicatie, uitstekende producten, strakke levering conform tijdsindicatie (uiteraard onder voorbehoud van eventuele overmacht).

Naar aanleiding van mijn meer dan prima ervaringen kan ik hier niets bedenken.

Wouter schut

Prima!

Levertijd erg lang

erik randshuizen

Het was mijn derde bestelling bij Castor.
En het gaat dus altijd goed.

Reactie Castor Interieur:

Fijn om te horen, laten we hopen dat het t.z.t. bij de volgende bestelling ook weer naar wens gaat ;-)

Verhoeven

Kleur die aangeboden wordt op de site komt eigenlijk niet goed overeen met het product

Goedemiddag,
De kast is op uw verzoek gespoten in een specifieke RAL-kleur, deze staat helemaal niet getoond op onze website. Kunt u mij laten weten waar u het voorbeeld heeft gezien? Misschien dat u op een andere site een wat afwijkend voorbeeld heeft gezien?

van Berg

Tafel op Google Afbeeldingen gezien - toevallig tabje aangeraakt waaruit bleek dat ook maatwerk mogelijk was. Tafel besteld.

Mogelijkheid tot maatwerk

Sneller leveren; retourprocedure/klachtenprocedure meegeven bij uitlevering
Plaatjes op de website duidelijker/meer close-up beelden.

Geachte heer Van Berg,
Geachte heer Van Berg,
Sneller leveren lukt helaas niet wanneer er zoveel bestellingen binnenkomen. We doen er alles aan om de levertijd in te korten, de productie groeit ieder jaar al flink... maar de belangstelling is gewoon heel groot
Verder begrijp ik uit uw reactie dat er iets niet helemaal aan de verwachting voldoet? Bij levering was zover ons bekend alles naar wens, zou u ons kunnen laten weten wat er anders is dan u verwacht, misschien dat we daar iets mee kunnen?
Castor Interieur

R. de Vries

Prima product. Precies zoals ik het had verwacht. Voldoet aan mijn wensen. Productietijd duurde wel lang.

Voldoet precies aan wat is beloofd

Snellere productietijd zou prettig zijn

Lieven Van Nuffel

Superkast, goede communicatie. ik ben erg tevreden behalve het volgende
Superkast, goede communicatie. ik ben erg tevreden behalve het volgende
Ik heb 3 keer aangegeven dat ik op de 6de verdieping woon en of ik een extra lift moest huren om alles boven te krijgen. Men heeft mij tot 3x toe bevestigd dat dit niet nodig was en dat er gebruik gemaakt ging worden van de aanwezige lift in het gebouw. Bij levering kon alles naar boven behalve het blad dat 3.40m was. ik kon dus alsnog een ladderlift bestellen. Dit is wel een aandachtspunt zeker omdat ik dit 3X heb aangegeven . Voor de rest was alles perfect in orde en ben ik zeer blij met mijn platenkast.

de kwaliteit van de kast is uitmuntend!

Goedemiddag,
Gelukkig is het helemaal naar tevredenheid opgelost, maar ik zal nog eens uitzoeken waar het misgegaan is...

Vincent Oomes

Hele goede manier om een boekenkast en eettafel op maat en volledig naar eisen wens te laten maken. Hoge mate van flexibiliteit en goed meedenken, ook na het doen van de order.

Flexibiliteit. Meedenken.