Tevredenheid over product
Bezorging

Carel van Wijk

Maken mooi op maat

Bij cd-ladenkast een model laten maken in de stijl van een ander model. Goed overleg vooraf; alles is geworden zoals we het wilden (latje hier, kleurtje daar). Goede communicatie over voortgang en... Bij cd-ladenkast een model laten maken in de stijl van een ander model. Goed overleg vooraf; alles is geworden zoals we het wilden (latje hier, kleurtje daar). Goede communicatie over voortgang en aflevering.

Levertijd (drie maanden) is wel erg ruim bemeten.

Martin Knuist

Wij hebben 3 CD kasten en 1 DVD kast laten maken. Deze konden ook nog sneller geleverd worden dan de normale termijn.
Prima produkt, mooi gemaakt.

Hans Maas

Prettig bedrijf om mee samen te werken op evt . wijzigingen en wensen werd snel gereageerd en aangepast. Levering netjes op tijd en goed verzorgd. Prima bedrijf....

eric de jager

Tevreden

correcte afhandeling

eerder aangeven, dus voor definitieve bestelling, hoe lang de levertijd is. De 3 maanden was voor mij geen probleem maar kan me voorstellen dat anderen dit wel als probleem zien.

Marjan van de wijdeven

Hele goede ervaring gehad!

Cobi

Goede kwaliteit voor een goede prijs. Goede service.

Marcel

Massief tafelblad

goede service en mensen staan je prima te woord

kwaliteitseisen product

Reactie Castor Interieur:

Goedemorgen,
Jammer om te horen dat u niet geheel tevreden bent. Kunt u ons misschien nog laten weten wat er anders is dan u verwacht had?
Castor Interieur

l

gewoon goed

op bestelling graag de afmetingen

J. Gruisinga

Wij hebben met de aanschaf van een nieuw tafelblad een goede ervaring! Alles is perfect gegaan. Het blad is zoals besteld...
Wel jammer dat het onderhoudsmiddel tot op heden niet is bezorgd.

Goede prijs kwaliteit verhouding!

Bestel gelijk bij de opdracht het onderhoudsmiddel. Wij wachten nu al een aantal weken, jammer!

Fam Walhout

Goede en duidelijke communicatie.
houd zich aan afspraken.

duidelijke communicatie