Tevredenheid over product
Bezorging

E4motion interieuradvies & styling

Aankoop kasten voor een opdrachtgever van mij.

Maatwerk.

Fam. Beerens

duidelijke site, makkelijk te bestellen

De monteurs hadden moeten checken of de achterwand goed vast zat, dit bleek niet geheel het geval ( er was er naast geniet) waardoor mijn man het alsnog vast moest zetten, dat was wat minder. Had... De monteurs hadden moeten checken of de achterwand goed vast zat, dit bleek niet geheel het geval ( er was er naast geniet) waardoor mijn man het alsnog vast moest zetten, dat was wat minder. Had het voordat de monteurs weg gingen ook zelf nog kunnen/moeten checken

Helene

Erg positief, top klantenservice, snelle reactie en levertijd!

Uiterst vriendelijke en behulpzame klantenservice en bezorgin

Wellicht een iets uitgebreidere gebruiksaanwijzing bij de no visible oil? Maar de vraag werd overigens fantastisch beantwoord door de klantenservice!

Werner Meynaerts

Zoals hieronder zal blijken, ben ik globaal zeer tevreden.

Zeer flexibel produkt. Perfect aan te passen aan persoonlijke wensen zowel wat betreft de afmetingen, indeling en afwerking.

Twee kleine opmerkingen :

1) Op de achterwand van de kast is aan de zichtbare zijde geschreven met potlood (afmetingen/berekening). Oftewel is de achterwand averechtsom gemonteerd. Twee kleine opmerkingen :

2) Op de website staat bij een aantal modellen (8412, 8432, 8442, 8452) een verwarrende omschrijving: Deze kast heeft 2 vakken naast elkaar. Dat moet respectievelijk 1, 3, 4, 5 zijn. Bij model 8431 staat wel correct : Deze kast heeft 3 vakken naast elkaar.

Reactie Castor Interieur:

Geachte heer meynaerts,
Over de website, u bent de eerste in al die tijd die het opgemerkt heeft, we hebben het zelf ook niet eerder gezien. Het is direct aangepast, bedankt voor de tip!
De...
Geachte heer meynaerts,
De achterwand is in dit geval (blank hout) aan de voor en achterzijde hetzelfde, maar wel slordig natuurlijk dat het ordernummer aan de zichtkant staat. We hebben de bezorgers erop gewezen. Gelukkig is het potlood, en dus makkelijk weg te gummen...

Nick v/d Beek

Zeer slecht aan de wand gemonteerd.

Het verankeren aan de muur was echt pruts werk. Niet diep genoeg geboord, pluggen afgeknipt zat nog veel beweging in kast

Reactie Castor Interieur:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
We hebben inmiddels telefonisch contact gehad, het probleem had u zelf al verholpen. Uiteraard hebben we dit met de bezorgers besproken, dit is erg jammer gezien hoe tevreden u over de andere zaken bent. Nogmaals excuus...

Johan Moonen

Het schriftelijke - en telefonische contact was zeer goed. Het audiomeubel is precies gemaakt volgens mijn specificaties. Het gebruikte materiaal is heel goed en het meubel is degelijk in elkaar... Het schriftelijke - en telefonische contact was zeer goed. Het audiomeubel is precies gemaakt volgens mijn specificaties. Het gebruikte materiaal is heel goed en het meubel is degelijk in elkaar gemaakt.

Klantvriendelijkheid. Een bevestiging gekregen wat ik aan maten, materiaal etc. heb doorgegeven, zodat alles goed ging. Ook de opgegeven afleverdatum en - tijd waren binnen de tijdspanne.

Erwin Kerstens

Redelijk vlotte levering. Veel optionele mogelijkheden om meubels naar persoonlijke wensen aan te passen

Jan Ghyselen

In a nutshell: heel positief

correcte behandeling van mijn order + info over het verloop van het order is heel goed

Levertermijn kan misschien wat korter. 3 maanden wachten op een cd-kast is wel wat lang

J. Capiteijns

Uitstekend

De klantvriendelijkheid en de informatie.

Geen punten alles was goed.

Karin Priem

Goed!

Maatwerk.

De doorlooptijd van bestellen tot levering is erg lang.