Tevredenheid over product
Bezorging

Manon Van ´t Hof

I.v.m. andere aankopen in mijn huis, had ik gevraagd of de levertijd eerder kon. De directeur heeft toen aangegeven dat ; `CD-kasten kunnen geregeld eerder geleverd worden dan de reguliere planning. Als we een andere exact dezelfde kast maken proberen we vaak dit te combineren. Dan kan deze kast ook iets eerder geleverd worden. Het is – zeker gezien de gangbare kleur – goed mogelijk dat het iets vervroegd kan worden, maar ik kan nog geen concrete datum noemen.`

Uiteindelijk is de kast is ná de op website aangegeven uiterste levertermijn geleverd. Dit vond ik teleurstellend, evenals het feit dat de leverdag weliswaar weken te voren keurig wordt aangekondigd, maar je pas 1 1-2 dag van te voren te horen krijgt, hoe laat.

Snelle reactie op vragen per mail.

Geef leverdata in een enkel dagdeel aan.

Reactie Castor Interieur:

Heel vervelend dat er in de planning iets is misgegaan. Ik ga zeker nakijken waarom de leverdatum niet is vervroegd zoals aangegeven. Zes weken voor de leverdatum krijgt u de datum al door. Heeft u het toen aangegeven? Dan was het waarschijnlijk alsnog goed gekomen.
Een tijdstip kan ook pas kort van tevoren worden doorgegeven. Heel vaak zijn er klanten die op het laatst niet kunnen, of maar een deel van de dag. We moeten hierdoor regelmatig de route omgooien en weten pas op het laatst hoe laat we er kunnen zijn.

Score voor Castor Interieur: 4/5
Zou u Castor aanbevelen? Ja