Tevredenheid over product
Bezorging

Diana Meijer

Prachtige sidetable gekocht. Levertijd was erg lang, maar op verzoek vervroegd. Top!

Kwaliteit, klantvriendelijkheid

Misschien levertijd maar bij mij is dat prima opgelost!

Lardinois

Levering duurde lang en kast is slecht in elkaar gezet

Bijzonder product

bij aflevering is de cd kast slecht in elkaar gezet. Kwaliteit gebruikt hout is matig, veel noesten zichtbaar

Geachte heer Lardinois,
Bedankt voor uw feedback.
Wij hebben keer op keer leverdata voorgesteld, welke steeds door u werden afgewezen.
Desondanks hebben we de kast (een grote...
Geachte heer Lardinois,
Bedankt voor uw feedback.
Desondanks hebben we de kast (een grote maatwerkkast) toch nog binnen 8 weken kunnen plaatsen.
Bij levering was u erg enthousiast over de kast, en de kiertjes die ontstonden doordat de muur niet vlak was wilden we nog werkwerken, maar dat vond u niet nodig. Jammer dat u niet direct heeft aangegeven dat het u niet beviel, dan hadden we het direct kunnen aanpassen.
Wij wensen u toch nog veel plezier met uw kast!
Team Castor Interieur

IJzermans

Bestelling op maat gemaakte CD kast

Bestelling van en opgeven karakteristieken kast zeer eenvoudig via de website.

Welliswaar wordt de gemiddelde levertijd aangegeven, maar er is gedurende de weken van productie geen zicht op de voortgang. Een indicatie wat betreft de leveringsdatum of voortgang productie kan... Welliswaar wordt de gemiddelde levertijd aangegeven, maar er is gedurende de weken van productie geen zicht op de voortgang. Een indicatie wat betreft de leveringsdatum of voortgang productie kan dit verbeteren, waarbij ik me realiseer dat meer informatie ook meer vragen kan oproepen. Het is zoeken naar de balans

Geachte heer IJzermans,
Bedankt voor uw feedback!
Geachte heer IJzermans,
Bedankt voor uw feedback!
Wij krijgen vaker te horen dat klanten graag een update krijgen, ook als er geen ontwikkelingen zijn horen ze graag dat alles nog op schema ligt.
Onlangs hebben we dit systeem omgegooid en krijgt iedereen tussendoor ook een update van de voortgang. Waarschijnlijk bent u één van de laatste die nog niet op de nieuwe manier op de hoogte gehouden is.
Er is dus iets gedaan met de feedback, en we zijn benieuwd naar de komende reactie of de nieuwe methode als beter ervaren wordt.
Team Castor Interieur

Marten Ris

Mooie ladenkast. Lange levertijd, die uiteindelijk wel mee viel

Mooi dat je helemaal je eigen kast kan samenstellen.

De afwerking.
Een beetje flauw, maar in alle laatjes lag nog zaagsel.
Twee laden sluiten minder makkelijk en een lade schuurt over een ander als de laden open staan

Charles Mentink

Audiomeubel en een CD kast besteld. Duidelijke informatie op de site en via goed mailcontact konden enkele specifieke wensen zonder meerprijs worden gehonoreerd. Na drie maanden werden de meubels... Audiomeubel en een CD kast besteld. Duidelijke informatie op de site en via goed mailcontact konden enkele specifieke wensen zonder meerprijs worden gehonoreerd. Na drie maanden werden de meubels keurig volgens afspraak geleverd. We zijn zeer tevreden over de kwaliteit. Echt ambachtelijk vakmanschap !

Zie boven.

Jos Sellies

CD kast laten maken en bezorgen. Levertijd was wat lang, maar het produkt is mooi en naar wens.

Goed direct en persoonlijk contact.

Vossen

M.u.v. de laaaaaange wachttijd, prima!

De website en de mogelijkheid om een meubel op maat en naar smaak te bestellen

De levertijd was voor het bestellen van een side table wel erg lang. We werden niet uit eigen beweging ingelicht over de langere besteltermijn.

Geachte heer Vossen,
Wij snappen dat u het meubel zo snel mogelijk in huis wilt hebben.
Alle sidetables worden op bestelling gemaakt, en daar gaat wat tijd overheen.
De levertijd staat...
Geachte heer Vossen,
Wij snappen dat u het meubel zo snel mogelijk in huis wilt hebben.
Alle sidetables worden op bestelling gemaakt, en daar gaat wat tijd overheen.
De levertijd staat op onze website, en uw levering heeft niet langer geduurd dan
gebruikelijk. Mogelijk heeft u dit niet van tevoren gelezen?
Inmiddels sturen wij onze klanten tussentijds updates over de leverdatum, ook
wanneer er niets veranderd is.
Vriendelijke groeten,
Castor Interieur

FJP v Arensbergen

Duidelijke afspraken, correcte afhandeling, goed overleg. Fijn product. Alleen wat prijzig.

W Horst

Geweldige kast. Mooi en snel geleverd

Ned McGowan

Moest wel lang wachten maar de kast is hartstikke mooi.

Het is een super kast!

Ik dacht dat ik alles had gelezen maar uiteindelijk zag niet op de website hoe lang het zou duren en ik was totaal verbaasd dat het zo land duurde. Ik zou de bouwduur heldere op de site maken. Ik dacht dat ik alles had gelezen maar uiteindelijk zag niet op de website hoe lang het zou duren en ik was totaal verbaasd dat het zo land duurde. Ik zou de bouwduur heldere op de site maken.

groeten, Ned