Tevredenheid over product
Bezorging

Van Hoek

Zeer tevreden over de bestelprocedure en verdere afhandeling van het order.
Levering volgens vooropgestelde termijn en afspraak. Zeer aan te bevelen.

Rogier Kuipers

Product ziet er zeer goed uit, zeer tevreden hierover. Nette bezorging aan huis, werknemer nam ook alle rotzooi mee. Enig minpunt is de wat lange levertijd +- 12 weken

De lange levertijd +- 12 weken dit is nog wel voor verbetering vatbaar.

Torenbeek

Prima service! Mooie kast. Geweldig dat het wat sneller kon, de kast is nu al op weg naar Frankrijk!

Van Beckhoven

Het is lang wachten, maar dan heb je ook iets.

Klantvriendelijk en het leveren van een kwalitatief goede kast.

Op de site staat dat de levertijd 10-12 weken is. Ik heb na 12 weken zelf maar eens gebeld. Uiteindelijk is mijn boekenkast na 16 weken geleverd. De greepjes werden mij na 18 weken toegestuurd, om... Op de site staat dat de levertijd 10-12 weken is. Ik heb na 12 weken zelf maar eens gebeld. Uiteindelijk is mijn boekenkast na 16 weken geleverd. De greepjes werden mij na 18 weken toegestuurd, om ze er zelf op te zitten. Voor informatie over de levertijd moest ik telkens zelf bellen. Dit kan natuurlijk niet voor een professioneel bedrijf als Castor.

Petra Roos

Uitstekende ervaring, prima contact en prachtig eindresultaat.

Dat we op de hoogte gehouden werden over de voortgang van het product.
Een sterk punt is ook dat het product naar eigen wens is aan te passen.

showroom is vrij beperkt.

Cor Lucassen

Inmiddels een 4 tal bestellingen geplaatst en geleverd gekregen. Het kwam mij voor dat een levertijd van ca. 12 weken redelijk fors is voor "standaard" producten maar de eenmaal afgegeven levertijd... Inmiddels een 4 tal bestellingen geplaatst en geleverd gekregen. Het kwam mij voor dat een levertijd van ca. 12 weken redelijk fors is voor "standaard" producten maar de eenmaal afgegeven levertijd wordt bij benadering zeer goed aangehouden. Dat is in ieder geval beter dan 6 weken afgeven en later de levertijd 3 of 4 keer verschuiven.

Specifieke productaanpassingen zijn zeer eenvoudig te realiseren en worden direct goed vastgelegd.

Helga van Lith

Prettige service en mooie producten

Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant, eventueel extra vragen gesteld voor de duidelijkheid.

Na de bestelling geplaatst te hebben is het wel fijn om te horen of er een bepaalde termijn staat voor het maken van, in ons geval, een kast. Anders heb je geen idee of er al aan gewerkt wordt en... Na de bestelling geplaatst te hebben is het wel fijn om te horen of er een bepaalde termijn staat voor het maken van, in ons geval, een kast. Anders heb je geen idee of er al aan gewerkt wordt en wat je kunt verwachten.

H.H.D. Jansen

Een bezoek gebracht aan de zaak en daar onze wensen besproken. Erg vriendelijk en de werkplaats is erg netjes en onze kasten zijn top

alles prima in orde.

levertijd een beetje lang

Bert Westerhuis

Goede ervaring,zowel via internet(e-mail)als telefonisch en kennismaking in de fabriek.

honorering persoonlijke inbreng.

geen echte verbeterpunten,misschien nadenken over kortere levertijd?

Mw M.A. Hes

Goed. Enige tegenvaller was de lange levertijd