Tevredenheid over product
Bezorging

Sel Goktekin & Clairejean Engelmann

Zeer goed verlopen. Meerdere items in de nabije toekomst worden hier besteld.

Aflevering is soepel gegaan. Montage is vlot en vakkundig verlopen. Monteur was ervaren en professioneel. Er was wel een issue met binnen brengen in appartementen complex maar monteur dacht in... Aflevering is soepel gegaan. Montage is vlot en vakkundig verlopen. Monteur was ervaren en professioneel. Er was wel een issue met binnen brengen in appartementen complex maar monteur dacht in oplossingen en per meteen opgelost.

Verbeterpunt is de website. Meerdere foto's zou verscheidene producten zou zeer welkom zijn. Ik weet dat Castor Interieur veel meer potentie en keuze heeft dat de website doet vermoeden.

Kevin de Rond

Mijn ervaring met Castor is goed te noemen. Ze denken mee met de klant, zijn erg flexibel en er is genoeg keuze.
Wanneer uit het standaard assortiment geen keuze gemaakt kan worden, is...
Wanneer uit het standaard assortiment geen keuze gemaakt kan worden, is maatwerk mogelijk en dit is niet eens duurder. Afhankelijk van het ontwerp kan het zelf voordeliger uitpakken dan een standaard meubel.
Een mooi voorbeeld van hoe een klein, klantvriendelijk bedrijf een betere keuze kan zijn boven een gerenommeerd groot meubelconcern.

Castor interieur is erg meegaand en meedenkend met de klant. Na het plaatsen van de bestelling was er nog ruimte om aanpassingen op te nemen in het ontwerp. Zelfs toen het meubel al in productie was... Castor interieur is erg meegaand en meedenkend met de klant. Na het plaatsen van de bestelling was er nog ruimte om aanpassingen op te nemen in het ontwerp. Zelfs toen het meubel al in productie was en ik nog rigoureuze wijzigingen wilden laten doorvoeren, ging Castor hier zeer flexibel mee om. Mijn complimenten hiervoor.

Soms duurde het lang voordat ik een reactie kreeg op mijn mail en vragen. Nu begrijp ik dat het soms gezien de drukte wat langer kan duren voordat een antwoord kan worden gegeven, maar 2 weken is... Soms duurde het lang voordat ik een reactie kreeg op mijn mail en vragen. Nu begrijp ik dat het soms gezien de drukte wat langer kan duren voordat een antwoord kan worden gegeven, maar 2 weken is m.i. wel wat te lang. Hier zou wat aandacht aan mogen worden besteed.

Verder is het mooi dat er de mogelijkheid is om maatwerk te laten maken, maar wellicht zou dit nog iets verder kunnen worden uitgewerkt. Zo is het bijvoorbeeld wel mogelijk om te kiezen uit een assortiment deurgrepen, maar voor de ondersteuning van diverse meubels is er slechts keuze uit een hangend model of plaatsing op een sokkel.
Wellicht is het leuk om naast de keuze uit grepen ook een keuzemogelijkheid te hebben voor de pootjes. In mijn geval heb ik bijvoorbeeld zelf elders poten besteld en deze zelf onder het meubel gemonteerd.

Verder ben ik van mening dat de levering van het meubel wat zorgvuldiger zou kunnen. Het verbaasde mij namelijk dat de kast die ik had besteld zonder verpakking uit de wagen kwam (Wellicht is dit verwijderd in de vrachtwagen voor het uitladen, dat weet ik niet). Ik heb namelijk wel een aantal kleine plekjes en krasjes op het meubel bemerkt waarvan ik het vermoeden heb dat die daar zijn gekomen tijdens het sjouwen en verplaatsen. E.e.a. zorgvuldig inpakken en pas bij de klant in de woning uitpakken, zou mijn voorkeur hebben.

Korenvlinder

Degelijk en betrouwbaar bedrijf met eerlijke producten

Het klopt: de reclame en de feiten komen overeen!

Iets pittiger inspelen op klantwens rond houtsoort

Jan Tito

Levert goede producten, correct conform de opdracht.

Prima afgewerkte kast; correct afgeleverd.

Info over verloop order kreeg ik alleen als ik zelf contact opnam, dat ging dus niet conform hetgeen op de website stond vermeld.

Ingrid Govers

Blijham

Heb een Cd-kast gekocht. Het produkt voldoet aan de verwachtingen. Levering en communicatie in orde. Enige nadeel is dat het nogal lang duurt voordat de kast geleverd wordt.

Mooie kasten op maat gemaakt.

Snellere levering.

Martin Driessen

maatwerk mogelijkheden

Dikte van spuitwerk valt tegen

J.M. de Boer

CD kast gekocht

Mooie spullen
Duidelijk in wat wel en niet kan: en er kan veel

Levertijd is toch wel een punt, in de toekomst zou dit wel eens het onderscheidend vermogen kunnen worden.

M.Heinsbroek

Kasten besteld en toen werd het stil, jammer dat ikzelf tot 2x toe contact moest opnemen om te vragen wat de status van de bestelling was.
Daarna is alles netjes verlopen

Netjes aan de afspraken gehouden mbt het leveren van de kasten

De informatie verstrekking en levertijd kunnen naar mijn inzicht beter.
Nu heb ik mijn kast als bouwpakket laten bezorgen en daardoor was de levertijd al korter.
Ik moet waarschijnlijk...
De informatie verstrekking en levertijd kunnen naar mijn inzicht beter.
Ik moet waarschijnlijk nog zo`n zelfde kast hebben alleen houdt de levertijd mij een beetje tegen.
Ik snap best dat het niet is van vandaag besteld en morgen in huis maar 1,5 maand op een bouwpakket is toch vrij lang.

Marijke Heijkoop-Pankras

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop

Bijzonder mooie kast, goede kwaliteit

Levertijd zou iets korter kunnen en bij de bestelling was niet duidelijk dat de levertijd zo lang was. Daarom 100% aanbetaling en dat vind ik wat veel bij een levertijd van bijna 4 maanden.