Tevredenheid over product
Bezorging

Marjo Bijker

Een erg mooi ontwerp voor een kast. Oogt niet groot en is zeer stevig van constructie. Ik heb het nog niet eerder gezien. De kleur zelf laten bepalen. Is heel handig!

Jan Visser

Vakwerk! Meubels op vooraf aangegeven levertijd afgeleverd.

Mogelijkheid tot leveren maatwerk. Prima vakkundig heid.

Met name massief eiken meubels zijn nogal zwaar, wat bij bezorgers in ons geval flinke inspanning vroeg om beschadiging bij uitladen te voorkomen. Wellicht auto beter hierop inrichten.

Debora Riemens

De cd kast die ik bij Castor besteld heb is vorige week afgeleverd. Hij is erg mooi, ik ben ontzettend blij met de kleur.

Mooie kast, goed afgewerkt.

De kast werd later dan de aangegeven tijd afgeleverd. Wellicht is het handig als dit van te voren kort telefonisch gemeld had kunnen worden.

daisy Boulat

Prima aankopen gedaan, zeer correcte afspraken qua betaling en levering (zelfd in Belgie). Kortom, zeer tevreden

B.A. Duijster

Via internet een kastje gekocht, met afwijkende maten

a.klomp

Kast is slecht gespoten,de witte stippen en strepen zie je zitten en zou een potje verf welkom wezen en heb het laten zien aan een beroeps schilder en zei dat dit 1keer gespoten is.

zie hier boven.

beter verpakken en voor die tijd goed schoon maken ,het kwam over of het een haast klus was

CJ Bakker

Communicatie is prima

informatie voorbeeld over accesoire wieltjes ontbreekt

n.v.t.

Wij wilden op een zaterdag langskomen omdat we in de buurt waren en toch vanuit Almere is het anders een best stuk rijden. Tijd afgesproken en uitstekend ontvangen en geholpen.

Er zijn gewoon oneindig veel mogelijkheden en eigenlijk alles kan.

n.v.t.

Roel en Hermina Beerling

Goede ervaringen. Prima afspraken gemaakt en goed nagekomen. Bezorgers hebben goed werk afgeleverd en waren prachtig op tijd.

Hans van Tellingen

Zeer goed! Goede service en goede informatie tijdens het maken van het produkt.

Goede informatie en prima service

Ga zo door!