Tevredenheid over product
Bezorging

J de Goede

CD- kastje besteld, goede communicatie over het proces, bezorging was ruim een uur buiten de bloktijd. Wel netjes gebeld door de chauffeur.

Gewoon een goed bedrijf

Nee

freshpoint

Product valt tegen. Website geeft een verkeerde indruk over de mate van afwerking

Reactie Castor Interieur:

Geachte heer mevrouw,
Geachte heer mevrouw,
Vervelend dat u een andere verwachting had. Kunt u ons nog laten weten wat u precies had verwacht, en (dus) waar het verschil in zit? We proberen dit zo goed mogelijk te omschrijven op de site, misschien dat we met uw suggesties een nog beter beeld van het product geven.
Had u misschien een MDF-kast met folie verwacht in plaats van massief hout?
Ik hoor graag van u.
Patrick - Castor Interieur

Hans van Tellingen

De vriendelijkheid en goede service!

Very Deen

Klantvriendelijk en goede informatie. Compliment voor de bezorging!!!!

Klantvriendelijkheid!!

Niets. Zo verder gaan

Mevr. Pronk

Goede website, makkelijk te bestellen. Goede service wat betreft levertijd etc.

Faas

Prima, snelle antwoorden op vragen. Wel een wat lange levertijd, maar die was wel vooraf al aangegeven

Rob

Geweldig product ontvangen. Dit is nu waar voor je geld krijgen! Super!

Ruud Kreeft

Ik heb met Castor contact opgenomen omdat ik graag een cd-ladenkast wil laten maken, van lichteiken en met andere wensen. Dat contact heeft geleid tot een voorstel voor houtkeuze en invulling van... Ik heb met Castor contact opgenomen omdat ik graag een cd-ladenkast wil laten maken, van lichteiken en met andere wensen. Dat contact heeft geleid tot een voorstel voor houtkeuze en invulling van het plan met de gewenste uitvoering met de gekozen handgrepen enz.

persoonlijk contact en actuele informatie via emails

helaas (grapje), ik ben een zeer tevreden klant !

Dick Nederveen

Goed mail contact, Vakwerk en netjes afgeleverd

Vakwerk

Kortere levertijden