Carglass

G. Haan

Klein puntje in ruit groeit uit tot barst door carglass

Uw ervaring

Heel slechte ervaring met Carglass. Autoruit werd geraakt door steentje, meteen Carglass gebeld en afspraak gemaakt.
Tijdens de zogenaamde putreparatie barstte de ruit. Kosten nieuwe ruit waren...
Tijdens de zogenaamde putreparatie barstte de ruit. Kosten nieuwe ruit waren dusdanig hoog (<500 euro), dat wij eerst verder wilden kijken. Echter de kosten a € 91.00 voor de mislukte reparatie moesten wel betaald worden. Als je dan besluit de ruit bij carglass te vervangen worden de gemaakte kosten wel van de nieuwe vervanging afgetrokken. Dit riekt echt naar afzetterij. Uiteindelijk heb ik de ruit voor €180,00 ergens anders laten vervangen. Dit is nogal een verschil.

Reactie Carglass:

Wat jammer om te lezen dat de ster is gaan doorscheuren tijdens de reparatie. Mijn collega heeft je hierover een e-mail gestuurd met informatie omtrent het doorscheuren van de ruit. Jammer dat je... Wat jammer om te lezen dat de ster is gaan doorscheuren tijdens de reparatie. Mijn collega heeft je hierover een e-mail gestuurd met informatie omtrent het doorscheuren van de ruit. Jammer dat je aangeeft dat dit 'riekt naar afzetterij'. Vooraf melden we altijd dat de kans aanwezig is dat de ruit kan doorscheuren. Als er akkoord wordt gegeven, zoals in dit geval, gaan we de reparatie uitvoeren. Fijn dat je de ruit hebt kunnen laten vervangen voor €180 euro voor je deur. Ik wens je er veel veilige kilometers mee!

E Versteeg

Barendrecht Carglass

Uw ervaring

Lilian bedankt voor uw gastvrijheid, de top service en de aandacht voor details. Comfortabele wachtruimte, lekker bakje koffie, snelle service, corona-proof en ster in de voorruit gerepareerd plus... Lilian bedankt voor uw gastvrijheid, de top service en de aandacht voor details. Comfortabele wachtruimte, lekker bakje koffie, snelle service, corona-proof en ster in de voorruit gerepareerd plus een schone auto. Je verdient deze beoordeling. Een tevreden klant die bij jullie in Barendrecht aanwezig was op 9 mrt 21 om 1415.

Reactie Carglass:

Wat een mooi compliment, ik ga het direct naar haar doorsturen! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze de service en de faciliteiten in ons service center. 👩‍🔧☕
Customer...

Kruijd

Top service!

Uw ervaring

Vanmiddag voor het eerst bij carglass geweest, de monteur heeft alles super goed en duidelijk uitgelegd en laten zien. Super service en vriendelijke mensen! Ik kom hier graag terug (hopen dat het... Vanmiddag voor het eerst bij carglass geweest, de monteur heeft alles super goed en duidelijk uitgelegd en laten zien. Super service en vriendelijke mensen! Ik kom hier graag terug (hopen dat het niet hoeft) en beveel het iedereen aan. Mijn auto werd zelfs schoongemaakt vanbinnen en alle ramen buiten schoongemaakt, ik kreeg een bakkie koffie van hem en mijn dag kan niet meer stuk! Bedankt.

Reactie Carglass:

Wij zijn superblij met jouw mooie woorden! Fijn dat je eerste ervaring met Carglass® direct een goede ervaring was ondanks je ruitschade. Net wat meer doen, dat doen we graag bij Carglass®.... Wij zijn superblij met jouw mooie woorden! Fijn dat je eerste ervaring met Carglass® direct een goede ervaring was ondanks je ruitschade. Net wat meer doen, dat doen we graag bij Carglass®. 😃

Cats

Super

Helemaal prima

Fijn om te horen! 👍

Prive

Carglass Nano Protect Behandeling Di 2 Mrt. 2021

Uw ervaring

Bij Carglass Harderwijk de Auto een Nano Protect aan laten brengen .Vriendelijke ontvangst Zeer nette omgeving .Voor toekomst zeker weer naar dit adres .

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het service center in Harderwijk! Veel rijplezier met je Nano coating! 🚗🌧

Carclass enschede

Geen eerlijke service

Uw ervaring

ik heb bij carglass een afspraak gemaakt omdat ik de dag daarvoor in eens een sterretje zag zitten in mijn voor ruit. toen ik de eerste keer bij carglass kwam zeiden ze dat het sterretje er al... ik heb bij carglass een afspraak gemaakt omdat ik de dag daarvoor in eens een sterretje zag zitten in mijn voor ruit. toen ik de eerste keer bij carglass kwam zeiden ze dat het sterretje er al langer in zat, terwijl ik zeker weer dat ik het die dag daar voor is gebeurd. maar ja ze bleven vol houden dat het een oude reparatie was en er dus een nieuwe ruit in moest. dus een 2e afspraak gemaakt. toen we aankwamen voor de 2e zeiden ze dat ze verzekering technisch toch geen ruit konden vervangen omdat het sterretje toch te klein was. tijdens die afspraak is er een ruit refresh uitgevoerd en volgens hem zouden de ruitenwissers zijn vervangen. maar dat is niet gebeurd want ze waren al vies voordat ik wegreed. toen ik thuis kwam voelde ik me belazerd en ga dus nooit weer naar carglass.

Reactie Carglass:

Jammer om te horen dat je je belazerd voelt. Ik heb je via de mail gevraagd om je reactie te mailen naar de afdeling Customer Service met je kenteken erbij zodat ik kan achterhalen waar het is... Jammer om te horen dat je je belazerd voelt. Ik heb je via de mail gevraagd om je reactie te mailen naar de afdeling Customer Service met je kenteken erbij zodat ik kan achterhalen waar het is misgegaan. Ik heb zover ik kan zien geen reactie ontvangen.

Gaby

Uitgebreide review

Uw ervaring

Sterretje in ruit door slecht wegdek ( los steentje ) zo gezegd zo een afspraak gemaakt. Deze is met hars gerepareerd, keurig erop gewezen dat het tijdens de reparatie door zou kunnen scheuren (... Sterretje in ruit door slecht wegdek ( los steentje ) zo gezegd zo een afspraak gemaakt. Deze is met hars gerepareerd, keurig erop gewezen dat het tijdens de reparatie door zou kunnen scheuren ( niet gebeurd gelukkig ) mijn verwachting was echter wel dat het met hars iets minder " zichtbaar " zou zijn als dat het nu is, maar het is gerepareerd en de kans op doorscheuren is er nu niet. Evengoed fijn geholpen in het filiaal in breda

Reactie Carglass:

Fijn dat we het sterretje goed konden repareren Gaby. Jammer dat het wat zichtbaar is gebleven. Het gaat erom dat de sterkte van de ruit wordt teruggewonnen zodat de kans op doorscheuren kleiner... Fijn dat we het sterretje goed konden repareren Gaby. Jammer dat het wat zichtbaar is gebleven. Het gaat erom dat de sterkte van de ruit wordt teruggewonnen zodat de kans op doorscheuren kleiner wordt, wat je zelf ook al aangeeft. 😃

Nazif Porobic

Top service!

Uw ervaring

Goed snel en goede uitleg.

Fijn om te horen! 😃

Nottelman

Slechte service

Uw ervaring

Voorruit gebarsten. Gebeld en vrij gepland. Bij de 1e afspraak komt er niemand. Nagebeld en voorruit is niet op voorraad, we bellen ui binnen 2 dagen op. Na 5 dagen nog maar eens gebeld. O sorry,... Voorruit gebarsten. Gebeld en vrij gepland. Bij de 1e afspraak komt er niemand. Nagebeld en voorruit is niet op voorraad, we bellen ui binnen 2 dagen op. Na 5 dagen nog maar eens gebeld. O sorry, kunnen we nu een afspraak maken. Ok, kan gebeuren. Bij deze 2e afspraak volgens de site zou de monteur ter plaatse komen om 13.30 uur. Na 45 minuten maar eens gebeld en de monteur komt niet vandaag, zullen we weer een afspraak maken? Even bellen dat ze niet komen is teveel gevraagd. Ben al meer dan 20 jaar een trouwe klant, maar helaas was dit de spreekwoordelijke druppel.

Reactie Carglass:

Ai, daar is duidelijk iets misgegaan in de communicatie. Jammer om te lezen dat afspraak niet is verlopen zoals je van ons zou mogen verwachten! Fijn dat je intussen elders bent geholpen!... Ai, daar is duidelijk iets misgegaan in de communicatie. Jammer om te lezen dat afspraak niet is verlopen zoals je van ons zou mogen verwachten! Fijn dat je intussen elders bent geholpen!

Muziekschool Henk Kramer

Nette en vriendelijke service

Uw ervaring

Ruit netjes vervangen binnen de afgesproken tijd. Als extra service ook de Duitse milieusticker van de oude ruit verwijderd en weer netjes teruggeplaatst op de nieuwe.

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je mooie review, dat klinkt als muziek in onze oren! 🎼Fijn dat men de milieu sticker heeft kunnen overzetten (dat lukt bijna nooit). Net wat meer doen, dat doen we graag bij... Dankjewel voor je mooie review, dat klinkt als muziek in onze oren! 🎼Fijn dat men de milieu sticker heeft kunnen overzetten (dat lukt bijna nooit). Net wat meer doen, dat doen we graag bij Carglass®.