Carglass

Schoop

Topservice

Uw ervaring

Zeer goed snel en professioneel

Perfect

Uw ervaring

Perfect en accuraat geholpen.goede service fijne wachtruimte.Vriendelijk personeel.

Leo Steenvoorde

Ster in voorrruit

Uw ervaring

Steentje op voorruit tijdens de vakantie. Na de vakantie direct een afspraak gemaakt met Carglas en kon dezelfde dag nog terecht.

WM

Een kleine steen en een grote nieuwe ruit.

Uw ervaring

Ruit vervangen door ster op ooghoogte. De ster was te groot om te vullen. De nieuwe ruit kon na bestelling snel worden geplaatst. De consequenties van de grootte van de ster mogen nog wel iets duidelijker op de website: groter dan 10 mm dan de ruit vervangen!

Jan

Uw ervaring

Medewerkers van Carglass, zijn klantvriendelijk, deskundig, goed advies, betaalbaar, geringe wachttijd, aanbieding voor een kopje koffie, na dat de ruitenwissers vernieuwd waren, zijn de ramen en van binnen netje,s schoongemaakt, en niet te vergeten het, de binnenkant stofzuigen, een goed gevoel voor de bestuurder,

Shapoo voor de medewerkers van Carglass

Van den Boom

Zeer grote tevredenheid Carglass

Uw ervaring

Ik heb zeer goede ervaring met de deskundigheid en vriendelijheid van dit bedrijf

Bart

Goede service

Uw ervaring

Goede service, snel geholpen. Ruit moest vervangen worden en dat kon de volgende dag al. Monteurs waren vriendelijk en behulpzaam.

Prima geholpen

tevreden!!

B.van Arragon

Fantastisch bedrijf en aanbevelenswaardig voor andere instellingen.

Uw ervaring

Kapotte ruit is altijd een acute situatie. In ons geval ook. We moesten weg. De aardige mevrouw aan de telefoon begreep dit helemaal en dacht met me mee. Dezelfde middag is de ruit bij ons voor de deur gemaakt. Omdat dat noodglas was is er een nieuwe afspraak gemakt een week later. Toen regende het en kon het niet doorgaan. Ik was teleurgesteld want had vrij genomen. Even later belde de monteur terug of het god was dat hij de auto op kwam halen en in de werkplaats ging maken. Tuurlijk. Geweldig zelfs. Zo is het gegaan.
Mooie service.

Kamphuis