Carglass

Fijn om te horen! šŸ‘Œ

J. Jansen

Vakkundig en snel

Uw ervaring

goed geholpen en weten waarover ze praten

Fijn om te horen! šŸ˜„

Vreselijke customerservice ervaring

Uw ervaring

Spot repair gedaan, gehele deur in verkeerde kleur gespoten met druipers in blanke lak. Daarna 2de maal nog een extra deur ook verkeerd meegespoten.. Toen stelde mevrouw Miranda van Kessel dat er... Spot repair gedaan, gehele deur in verkeerde kleur gespoten met druipers in blanke lak. Daarna 2de maal nog een extra deur ook verkeerd meegespoten.. Toen stelde mevrouw Miranda van Kessel dat er eerst even betaald moest worden voor de vernagelde services alvorens ze het door derden wilden laten oplossen?! Ongelofelijk, intimiderend en onbeschoft behandeld door deze mevrouw vd customerservice. Als er (herhaaldelijk) iets mis gaat verwacht je een gedegen oplossing, met begrip en coulance. Verwacht dit dus niet hier, althans niet met betreffende vertegenwoordiging.... Schandalig en triest..

Reactie Carglass:

Uiteraard is het heel jammer dat de schade niet direct naar tevredenheid voor u is hersteld. Echter, zoals u van CarglassĀ® mag verwachten, hebben we dit in overleg met u netjes opgelost. Het herstel... Uiteraard is het heel jammer dat de schade niet direct naar tevredenheid voor u is hersteld. Echter, zoals u van CarglassĀ® mag verwachten, hebben we dit in overleg met u netjes opgelost. Het herstel is nu voor u naar tevredenheid opgelost. U dient enkel de nog openstaande factuur aan CarglassĀ® te betalen, zoals met u is afgesproken. Marja Customer Service CarglassĀ®

Hetty

Ruitschade

Uw ervaring

Wat een fijne, snelle service. Ik kon snel terecht, alles is met de verzekering geregeld. Goede uitleg, goede service. Ik ben zeer tevreden.

Reactie Carglass:

Heel fijn om te horen Hetty! šŸ’

G.Bergman

Enthousiaste en professionele medewerker

Zeer tevreden

Goed om te horen! šŸ‘

Prima service

Uw ervaring

Afspraak word keurig netjes nagekomen, snelle vervanging van mijn autoruit, keurig afgewerkt en zeer vriendelijk personeel!!

Goed om te horen! šŸ‘

Altijd prima geregeld

Uw ervaring

Afspraak maken en ze doen wat ze beloven.

Fijn om te horen! šŸ˜ƒ

Corina

Ruitvervanging

Uw ervaring

zeer correct en nauwkeurig gewerkt, zeer vriendelijke en correcte monteur

Reactie Carglass:

Fijn om te horen Corina! šŸŒŗ

Snelle goede service

Uw ervaring

Ik ben zeer correct geholpen

Fijn om te horen! šŸ‘

particulier

ZEER TEVREDEN MET TELEFONISCHE HULP EN IN DE GARAGE

ALS NODIG IS KOM IK ZEKER TERUG BIJ CARGLS

Reactie Carglass:

Fijn dat je zo tevreden bent over de telefonische hulp en in de werkplaats. We zien je graag terug mocht je weer eens schade hebben. šŸ˜‰