Carglass

Erika

Super service!

Uw ervaring

De medewerker stond gelijk klaar om me te woord te staan. Enorm vriendelijk en netjes.
De nieuwe ruit zit er mooi in en zelfs mijn ramen zijn schoon gemaakt en de auto uitgezogen. Top!

Hallo Erika,

Mooie reactie! ik ga dit terugkoppelen aan de betrokken monteur.

Stefan Hofland

Reparatie sterretje voorruit te grote van een euro munt.

Uw ervaring

Jammer dat het sterretje nog heel goed zichtbaar is. Buiten het feit dat hij gevuld is ziet het er nog precies hetzelfde uit als voorheen. Dit terwijl Carglass op de reclame's van TV laat zien dat het sterretje zo goed als verdwijnt.

Goedendag Stefan,

Inderdaad jammer als de reparatie nog net zo zichtbaar is. Het primaire doel van een reparatie is om de ruit zijn originele sterkte weer terug te geven. Het secundaire doel is de ruit voor het oog weer schadevrij te maken.
Helaas is het laatste niet altijd mogelijk. Dit is afhankelijk van een aantal factoren waaronder de locatie van de steenslag ten opzichte van de ruit, de hoek van inslag, vocht in de ruitschade en wanneer de ruitschade heeft plaatsgevonden.
U mag er op vertrouwen dat de volledige sterkte weer bereikt is, dat is het doel van de reparatie.
Mocht de zichtbaarheid uw blikveld in de bestuurderszone zodanig hinderen, bieden wij u garantie op deze reparatie.
De garantie houdt in dat bij een eventuele ruitvervanging bij Carglass® de kosten voor de reparatie worden gecrediteerd op de ruitvervanging.
Als u besluit de ruit te laten vervangen, wil ik u erop wijzen dat u rekening dient te houden met uw polis afspraken. Het kan zijn dat er een eigen risico van toepassing is op een vervanging van de ruit. Dit kunt u terugvinden in uw polisvoorwaarden of navragen bij uw verzekeringsmaatschappij.

Voor een eventuele afspraak voor ruitvervanging, kunt u contact opnemen met ons servicenummer 088-0406406.

Abidemi

Good service

Uw ervaring

Professional, job welldone and friend employees

Thank you!

Kind regards,

JAWEL bouw B.V.

Carglass krijgt een 10.

Uw ervaring

Handig digitaal afspraaksysteem, goede service bij telefonisch contact. Vriendelijke en deskundige monteur!

Mooi compliment!

Met vriendelijk groet,

M. Christiaanse

Goede, vakkundige en vriendelijke service

Uw ervaring

Afspraak was makkelijk te maken via de website en het was geen probleem toen ik op de ochtend zelf het adres wilde wijzigen. Monteur was op tijd en zeer vakkundig en vriendelijk.

Dag mevrouw Christiaanse,

Fijn te horen dat alles goed is verlopen!

R Molenaar

Veel service

Prettig geholpen

Goedendag heer Molenaar,

Dat horen we graag.

Tiernagan

Goed geholpen met afhandelen van ruitschade

Uw ervaring

Ruit goed gemaakt maar niet de kit resten niet opgeruimd in de auto en op de auto

Beste heer Tiernagan,

Fijn dat de ruit goed gemaakt is. Kom gerust langs voor de kit, dan maken we dit graag alsnog voor u in orde!
Excuses voor dit ongemak!

Ruitreparatie

Uw ervaring

zeer vriendelijk personeel en een duidelijke uitleg wat en hoe het gemaakt werd

Goedendag,

Mooi zo!

Philip Spaans

Super goede afhandeling bij ruitschade.

Goedendag heer Spaans,

Fijn te horen!

Met vriendelijke groet

A.J.F. de Booy-van Rhijn

Aanleiding

Uw ervaring

Het is mijn verzekeringsmaatschappij geweest die mij aangeraden heeft de reparatie door Carglass te laten verrichten, en ik ben tevreden met die suggestie.

Dag mevrouw de Booy,

Goede tip van uw verzekeringsmaatschappij!