Carglass

Chapeau

Steven

Topservice en deskundige monteur

Uw ervaring

Prachtig op tijd op mobiele afspraak, monteur ontdekte waarom mijn raam bleef beslaan (en heeft dit opgelost) en zeer netjes de ruit vervangen. Erg vriendelijk ook!

Janssen

Oplichterij

Uw ervaring

Sterretje zit er nog in,moest zelf betalen, ondanks dat allrisk verzekerd ben en tot overmaat van ramp kreeg ik een garantie bewijs van een andere auto! Voel me totaal opgelicht

Reactie Carglass:

Oeps, koude douche ­čÜ┐. Er was zeker een en ander misgegaan bij je afspraak. Fijn dat ik je vanochtend nog even heb gesproken. Ik stuur je nog een attentie per post toe zoals afgesproken. Marja... Oeps, koude douche ­čÜ┐. Er was zeker een en ander misgegaan bij je afspraak. Fijn dat ik je vanochtend nog even heb gesproken. Ik stuur je nog een attentie per post toe zoals afgesproken. Marja Customer Service Carglass┬«

a v rijsbergen

Snel en vakkundig

zeer positief

Piet Tans

Een aanrader

Uw ervaring

Nieuwe voorruit laten plaatsen door Carglass. Kon amper 24 uur na het eerste contact al terecht bij de vestiging in Maastricht. Perfecte ontvangst en service. De nieuwe voorruit zat er in no time... Nieuwe voorruit laten plaatsen door Carglass. Kon amper 24 uur na het eerste contact al terecht bij de vestiging in Maastricht. Perfecte ontvangst en service. De nieuwe voorruit zat er in no time in, zonder ook maar een druppeltje lijm te morsen of de carrosserie te beschadigen. Chapeau, en dat geldt zeker ook voor de wijze waarop wij tewoord zijn gestaan bij het eerste telefonische contact met Carglass. Perfect! Een echte aanrader, dat Carglass!

Peter Rooijackers

Aanrader

Uw ervaring

Ik kon snel een afspraak maken. Toen bleek dat de ruit die geplaatst zou worden beschadigd was. Van Carglass kreeg ik op tijd een bericht hierover en ik kon al voor de volgende dag een nieuwe... Ik kon snel een afspraak maken. Toen bleek dat de ruit die geplaatst zou worden beschadigd was. Van Carglass kreeg ik op tijd een bericht hierover en ik kon al voor de volgende dag een nieuwe afspraak maken. De monteur was erg klantvriendelijkheid en servicegericht. Al na een dik uur was de ruit vervangen en de auto was netjes gestofzuigd. Wat kun je nog meer wensen?

Fontys

Vooruit vervanging.

Uw ervaring

Zeer kundige vervanging van voorruit en ondanks corona zeer vriendelijke hulp met aandacht voor veilig werken.

Todita

Schade voorruit

Uw ervaring

Onze ervaring met Carglass zijn meer dan goed. Afspraak is afspraak.

Guus Vijgen

Perfecte dienstverlening ok in tijden van Corona

Uw ervaring

Goede dienstverlening, adequaat, vriendelijk, hulpvaardig en deskundig. Sommige zaken in uw vragenlijst zijn niet besproken. Ik neem aan dat dat te maken heeft met het Corona regime. Ik was zeer... Goede dienstverlening, adequaat, vriendelijk, hulpvaardig en deskundig. Sommige zaken in uw vragenlijst zijn niet besproken. Ik neem aan dat dat te maken heeft met het Corona regime. Ik was zeer tevreden.

Carglass apeldoorn

Ruitvervanging