Carglass

M.Riem

Ruitvervanging

Uw ervaring

Zeer goede en vriendelijke service

hans toorneman

Solide

Uw ervaring

Ik heb de schade online gemeld. Hierna volgde een daadkrachtige reactie.

pakes

Prima geholpen door carglas

zeer goed

Kimberley Meyer

Goed service

Uw ervaring

Ik gehad een grote barst in mijn ruit. De ruit is netjes vervangen en ik kreeg mijn auto schoon terug. Heel fijn!

Rochat

Carglass komt altijd van pas

Uw ervaring

Zeer professioneel en klantvriendelijk.

C.Ermans

Vooruit hersteld door Carglas.!

Uw ervaring

Zéér goed geholpen op locatie, fijne goede monteur, natjes alles achtergelaten.! Echt top!👍😜

R.Hermans

Ruit vervangen? super snel en vakkundig bij Carglass !!

Uw ervaring

bij Carglass de vooruit van mijn auto laten vervangen omdat een steentje er een barst in maakte.
Carglass gebeld waar een vriendelijke man mij te woord stond.
Ik heb een afspraak gemaakt, waarvan ik via de mail nog een bevestiging van kreeg.
in een filiaal in Doetinchem aangekomen lag mijn vooruit al klaar ik kon mijn auto direct naar binnen rijden er kwam direct een vriendelijke monteur op mij af die zich aan mij voor stelde en mij een kop koffie aanbood, daarna mij uitleg gaf hoe en wat er ging gebeuren en hoelang het ongeveer ging duren, en toen ging hij aan de slag en was ruim binnen een uurtje helemaal klaar met de klus, de ruit zat er super netjes in , mijn auto was gestofzuigd en de ruiten waren schoongemaakt. kortom, Carglass is een top bedrijf als het gaat om ruit schade van uw auto. en alles is geregeld met uw verzekering. toppie!!

Shirley

Uitstekend geholpen!

Uw ervaring

Echt top geholpen bij Carglass Zwolle. Deskundig en erg vriendelijk en alles snel geregeld.

Wim

De beoordeling was heel goed

Uw ervaring

Carglass mag nog jaren blijven voor iedereen zo goed zijn ze

Amândio Coelho

Efficiëntie