Carglass

Je aankoop wordt beschermd

Ineke Groenier

Ster in voorruit

Uw ervaring

Zeer vakkundig en klantvriendelijk.

e.j.

Aanvulling

Uw ervaring

De medewerker van Carglass was heel vriendelijk en behulpzaam. Hij heeft keurig uitgelegd wat hij ging doen en mij tussentijds op de hoogte gehouden.
Na het plaatsen van de ruit heeft hij de auto gezogen, opvallend was echter dat hij het dashbord niet schoon heeft gemaakt/ gezogen, daar lagen dus nog allerlei restanten behorend bij het vervangen van de ruit.

Rodri

Topservice van Carglass, van begin tot het eind šŸ‘Œ

Uw ervaring

Topservice van Carglass in TIEL, van begin tot het eind šŸ‘Œ

Nina Addis

Zeer kundig en klantvriendelijk

Uw ervaring

Erg fijn, het is al rot als je de auto net hebt en er moet een nieuwe ruit in maar ik ben zeer vakkundig geholpen en kon tijdens het wachten een fiets lenen om Apeldoorn te verkennen. Daar heb ik geen gebruik van gemaakt maar onder het genot van een kopje koffie was het zo klaar. Daarna kwam de monteur overleggen over de ruitenwissers want die waren nog wel goed maar zaten op het randje, dat heeft hij ook laten zien. Al met al een fijne ervaring!

M.A.A.G. Poot

Snelle correcte hulp, hoge service graad bij Carglass

Uw ervaring

Tijdens ons verblijf in Maastricht werd het zijruit van onze BMW met een steen ingeslagen. De auto vol glas
Attente en snelle hulp van uw medewerkers in uw vestiging in Maastricht bij de vernieling van mijn auto werd door ons zeer op prijs gesteld. Een hulp ruit werd geplaatst, de verzekering werd in kennis gesteld waardoor we kosteloos onze weg konden vervolgen.

Charlotte van der Pluijm

Zelfs service na sluitingstijd!

Uw ervaring

Nadat mijn autoruit eruit was ingetikt en mijn tas eruit gepikt, kwam ik om 16.57 bij Carglass Alphen ad Rijn binnen terwijl ze om 17u sluiten. Ik ben super geholpen, kreeg een kopje koffie , terwijl de vriendelijke monteur nog een half uur bezig is geweest om mij een tijdelijke ruit te geven en alle glassplinters zorgvuldig weg te stofzuigen. Geweldig!
De volgende dag in mijn woonplaats Almere hadden ze niet direct plek, maar zijn ze voor mij gaan bellen waar ik wel direct terecht kon, omdat ik niet met een tijdelijke ruit op vakantie wilde gaan. Jullie service is top!

ETW

Goede ervaring van begin tot eind

Uw ervaring

Ik ging voor een sterreparatie op de warmste dag van het jaar, dus ik wist dat er een risico was.
Helaas een scheur, maar ik was hiervoor gewaarschuwd, daarna een vervanging ingepland, dus alles was duidelijk.

Build2Enjoy

Top service!

Uw ervaring

Zeer netjes ontvangen en er werd even een afspraak ingepland. Dit kon meteen als het mij paste dus meteen laten repareren de ster. Zeer netjes en zelfs de auto werd stofgezogen.

van der Laag-van Iersel

Goede en vlugge service

Uw ervaring

belde s,middags en kreeg volgende dag een nieuwe ruit

Tom van Duijvenvoorde

Uitstekend!!!

Uw ervaring

Super snelle service en heel vriendelijk