Carglass

Aannemer Franz Veltstra

Vriendelijk personeel

Uw ervaring

Vriendelijk personeel, auto was ruim binnen de aangegeven werktijd gereed en werd ook nog eens vanbinnen gezogen en alle ramen gewassen.
Echt top en aan te bevelen.

Reactie Carglass:

Fijn om te horen dat de auto ruim binnen de aangegeven werktijd klaar was en je auto schoon is gemaakt. Net wat meer doen, dat doen we graag bij CarglassĀ®! šŸ˜€

J. Claassens

Beoordeling Carglass roosendaal

Uw ervaring

In eerste instantie wordt je netjes geholpen en wordt er duidelijk vermeld wat er gaat gebeuren. Eenmaal bezig vraagt het personeel zich af waarom ik een nieuwe ruit in mijn auto moet en dit komen... In eerste instantie wordt je netjes geholpen en wordt er duidelijk vermeld wat er gaat gebeuren. Eenmaal bezig vraagt het personeel zich af waarom ik een nieuwe ruit in mijn auto moet en dit komen ze ook zeker vragen met de nodige non-verbale communicatie.

Reactie Carglass:

Ai, dat is niet de bedoeling. Ik stuur je melding door naar de betreffende afdeling zoals we net hebben besproken.

Marcel Brouwer

Prima ervaring

Uw ervaring

Heel vriendelijk en goed geholpen

Reactie Carglass:

Fijn om te horen Marcel! šŸ‘

D.Stout.

Prima zaak.

Uw ervaring

Afspraken, reparatie, communicatie: uitstekend.

Carglas Venlo

Heel goed

ze waren klant vriendelijk

H. Juma Shambe

Vooruit reparatie

Uw ervaring

Beste lezers, Op 19 september 2021 in de middag reed ik op de snelweg van Den Haag naar Oosterhout. Plotseling voordat ik naar Oosterhout vertrek, stonden er twee jonge koopjes boven de brug en... Beste lezers, Op 19 september 2021 in de middag reed ik op de snelweg van Den Haag naar Oosterhout. Plotseling voordat ik naar Oosterhout vertrek, stonden er twee jonge koopjes boven de brug en gooiden veel steentjes.

Het was een nachtmerrie die ik heb meegemaakt, mijn auto was beschadigd en ik was vreselijk in shock. Ik heb mijn auto net drie weken geleden gekocht!

Mijn verzekering vroeg me om Carglass te bezoeken. Ik heb een afspraak gemaakt met Carglass in Tilburg, zij hebben mij geholpen en hebben alle schade gerepareerd.

Ze zijn zeer professioneel en luisteren goed naar klanten. Ik heb de Bosh-autowisser van hen gekocht en ik zal iedereen aanbevelen om het te kopen. Om een ??lang verhaal kort te maken! Ik waardeer Carglass uit Tilburg enorm voor de service en de zorg.

Bedankt Team Carglass

Van Leenen

Klantvriendelijk

Uw ervaring

De medewerkster gaf goede service, de medewerker had het rubber onderaan de ruit niet goed bevestigt, dit ontdekte ik gelukkig nog voordat ik wegreed. Zijn vrl collega heeft dit toen gefikst en de... De medewerkster gaf goede service, de medewerker had het rubber onderaan de ruit niet goed bevestigt, dit ontdekte ik gelukkig nog voordat ik wegreed. Zijn vrl collega heeft dit toen gefikst en de rubberrand gedemonteerd en weer gemonteerd op een efficiƫnte manier.

Jessie

Goed en snel geholpen aardig personeel

Uitstekend

Martien