Carglass

Fred

Super Service

Uw ervaring

Online afspraak is snel geregeld. Reparatie is zo goed mogelijk gedaan, de plaats is nog zichtbaar maar dat is vooraf gemeld. Als bonus is tijdens het harden van de hars, de auto van binnen gezogen... Online afspraak is snel geregeld. Reparatie is zo goed mogelijk gedaan, de plaats is nog zichtbaar maar dat is vooraf gemeld. Als bonus is tijdens het harden van de hars, de auto van binnen gezogen en de overige ramen schoon gemaakt, super service! en de koffie smaakte prima

P.Huiswoud

Service op zijn best

Uw ervaring

Ik zat in de file Disney’s ik te laat op mijn afspraak maar er werd weer netjes een Andere afspraak gemaakt voor een andere dag . Top bedrijf . Goed geholpen. Vijf ster waardig

Gianni

Top

Uw ervaring

Ik bracht mijn auto om de vooruit te laten repareren. Helaas moest deze vaker worden gekalibreerd en duurde het zelfs wat langer. Maar dat duidt voor mij juist op de betrokkenheid van de monteur,... Ik bracht mijn auto om de vooruit te laten repareren. Helaas moest deze vaker worden gekalibreerd en duurde het zelfs wat langer. Maar dat duidt voor mij juist op de betrokkenheid van de monteur, het minimale was hem niet goed genoeg. Hij had zelfs een hoofdwond opgelopen en bleef doorwerken. Knap hoor!

Esther

Zeer tevreden

Claessens

Snelle service

Uw ervaring

Sterretje in de voorruit wilde ik z.s.m. verholpen zien. Kon bij Carglass Heerlen meteen terecht. Zeer behulpzame en correcte medewerker die alles goed uitlegde vooraf. Erg tevreden.

Agatha

Prima geholpen!

Uw ervaring

Ik was vroeger dan gepland, maar werd meteen geholpen. Duidelijke informatie over prijs, behandelduur en verwachtingen. Al eerder dan gepland was de schade aan mijn voorruit weer nagenoeg... Ik was vroeger dan gepland, maar werd meteen geholpen. Duidelijke informatie over prijs, behandelduur en verwachtingen. Al eerder dan gepland was de schade aan mijn voorruit weer nagenoeg onzichtbaar hersteld. Ramen gewassen en auto gestofzuigd, zeer tevreden ging ik weer naar huis na een heerlijk kop thee!

Nynke westman

Vervanging Autoruit

Uw ervaring

Na autoruitschade ( grote scheur) , gemakkelijk online de vervangingsdatum gepland en is de autoruit een dag later kundig vervangen .
door de online aanvraag zijn ook de verzekering gegevens...
door de online aanvraag zijn ook de verzekering gegevens en eigen risico bekend en is het gemakkelijk geregeld .
En de koffie smaakt ook goed :-)

Joris

Bijna tevreden.

Uw ervaring

Vriendelijke mensen, de ruit zit er netjes in en de rest van de auto is ook netjes gehouden. Helaas na een paar dagen toen het regende geconstateerd dat de regensensor niet meer goed... Vriendelijke mensen, de ruit zit er netjes in en de rest van de auto is ook netjes gehouden. Helaas na een paar dagen toen het regende geconstateerd dat de regensensor niet meer goed functioneert.
Helemaal jammer omdat de monteur deze nog samen met mij gecontroleerd heeft voordat ik de auto daar achter gelaten had.

Reactie Carglass:

Ai, jammer om te horen dat de regensensor na een paar dagen toch niet bleek te werken! Ik stuur je reactie door naar de afdeling Customer Service. Er zal contact met je worden opgenomen om het op te... Ai, jammer om te horen dat de regensensor na een paar dagen toch niet bleek te werken! Ik stuur je reactie door naar de afdeling Customer Service. Er zal contact met je worden opgenomen om het op te lossen!
Marja, Customer Contact Center

NGUZEL

Goede service

Uw ervaring

Snelle en goede service, zelfs mijn auto is schoongemaakt van binnen! Ook hele aardige en vriendelijke personeel. En de koffie was ook goed!