Carglass

P. Bouwman

Snelle reparatie

Uw ervaring

heel makkelijk een afspraak gemaakt online. prettig ontvangen. je kunt rustig zitten in de wachtruimte (heel fijn, geen muziek of herrie op de achtergrond) met evt koffie of thee. snelle deskundige... heel makkelijk een afspraak gemaakt online. prettig ontvangen. je kunt rustig zitten in de wachtruimte (heel fijn, geen muziek of herrie op de achtergrond) met evt koffie of thee. snelle deskundige reparatie. de auto wordt ook nog even gestofzuigd en ruiten gepoetst. top!

Reactie Carglass:

Goed om te horen dat je makkelijk een afspraak hebt kunnen maken. Fijn dat je rustig kon wachten in onze wachtruimte en je auto werd gestofzuigd. Net wat meer doen, dat doen we graag bij Carglass®!... Goed om te horen dat je makkelijk een afspraak hebt kunnen maken. Fijn dat je rustig kon wachten in onze wachtruimte en je auto werd gestofzuigd. Net wat meer doen, dat doen we graag bij Carglass®! 😃

Arie

Uw ervaring

Goede en nette ontvangst, goede uitleg, perfect geholpen

Fijn om te horen Arie! 😃

Rob De Rooij

Klant gericht

Uw ervaring

Het is maar goed dat mijn vrouw als IC verpleegkundige patiënt gericht te werk gaat. Kunnen wij van carglass niet zegge zeggen. Medewerker geeft aan kosten € 125,00 , bij het afrekenen wordt... Het is maar goed dat mijn vrouw als IC verpleegkundige patiënt gericht te werk gaat. Kunnen wij van carglass niet zegge zeggen. Medewerker geeft aan kosten € 125,00 , bij het afrekenen wordt aangegeven € 135,00. Het gaat ons niet om het tientje maar klantgerichtheid.

Reactie Carglass:

Hoi Rob, jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Wij gaan zeker gericht te werk, mocht er een (menselijke) fout worden gemaakt lossen we dat altijd op. Klanttevredenheid staat bij Carglass®... Hoi Rob, jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Wij gaan zeker gericht te werk, mocht er een (menselijke) fout worden gemaakt lossen we dat altijd op. Klanttevredenheid staat bij Carglass® hoog in het vaandel. Jammer genoeg heb je je review anoniem geschreven en kan ik je niet verder helpen. 😢 Een klacht kun je altijd melden via customerservice@carglass.nl.
Ik wens in elk geval je vrouw veel sterkte toe met haar werk in deze coronatijd!

Ed Pruymboom

Zeer slecht

Uw ervaring

Kom je om een sterretje te laten maken wordt er gelijk bij verteld Je heb wel kans dat die door gaat scheuren als die gemaakt is Zeg ik zet er dan een nieuwe ruit in anders sta ik hier volgende week... Kom je om een sterretje te laten maken wordt er gelijk bij verteld Je heb wel kans dat die door gaat scheuren als die gemaakt is Zeg ik zet er dan een nieuwe ruit in anders sta ik hier volgende week weer Nee zeg de monteur Kan niet er zit geen scheur in Dus eerste verdienen aan een sterretje en dan een nieuwe ruit Dus maak maar maar je ziet het nog zitten .Het mooiste kom hij ga zo met ze werkbroek zonder bescherming op me stoel zitten Zit er troep aan zijn broek zit het nu op mijn stoel en aan mijn broek.Dus misschien toch een weg werp hoes gebruiken Nu wordt het lachen hij kan er niet bij hijs die zich aan me spiegel omhoog om op me wiel te gaan staan om het te maken Niet 1 keer maar meerdere keren Breek de spiegel af heb ik een probleem .Wachttijd een uur nou binnen een half uur was die klaar .Wat een knudde bedrijf Ook naar het naar buiten rijden hop op me stoel zonder hoes of wat dan ook. Me bus is 2 weken oud
Ik ga hier melding van maken bij de verzekering dat dit niet betaald wordt Carglass blijf mooie reclame maken maar geen ruiten doen want daar kunnen jullie niks van

Reactie Carglass:

Hoi Ed, jammer om te lezen dat de afspraak niet naar wens is verlopen. Wij mogen inderdaad geen ruit vervangen als er een ster in je ruit zit die gerepareerd kan worden. De verzekering wil in 1e... Hoi Ed, jammer om te lezen dat de afspraak niet naar wens is verlopen. Wij mogen inderdaad geen ruit vervangen als er een ster in je ruit zit die gerepareerd kan worden. De verzekering wil in 1e instantie een reparatie. Als de ruit doorscheurt op de reparatieplek of de ster hinderlijk zichtbaar is kunnen we de ruit vervangen waarbij een creditnota naar de verzekering gaat als het om (zicht) garantie gaat. Ik heb je melding direct doorgestuurd naar mijn collega's. Zij hebben contact met je opgenomen hierover.

Cynt van Tuil

Spontane, vriendelijke, nette service

Uw ervaring

Mijn voorruit moest vervangen worden en heb anderhalf uur gewacht (eigen keus). Werd meerdere malen koffie aangeboden, alle ruiten zijn schoongemaakt, er is zelfs gestofzuigd. Extra optie aangeboden... Mijn voorruit moest vervangen worden en heb anderhalf uur gewacht (eigen keus). Werd meerdere malen koffie aangeboden, alle ruiten zijn schoongemaakt, er is zelfs gestofzuigd. Extra optie aangeboden voor speciale coating, met superuitleg. Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik behandeld ben. Topservice!!

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je mooie woorden. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Net wat meer doen, dat doen we graag bij Carglass®. 😃

Carglass Nieuwegein

Carglass Nieuwegein : Voorruit vervangen

Uw ervaring

De voorruit was snel vervangen. Ondertussen werd ook de auto gestofzuigd en de ramen van binnen en buiten schoongemaakt.

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je mooie review! Net wat meer doen, dat doen we graag bij Carglass®. 😃

Michiel

Carglass Venlo: slechte service, komen afspraken niet na!

Uw ervaring

Afspraak gemaakt in Venlo voor het repareren van een sterretje. Verkoper kwam met een deal om een oude ster er gratis bij te repareren bij de aanschaf van ruitewissers. Vreemd aangezien deze ster 1... Afspraak gemaakt in Venlo voor het repareren van een sterretje. Verkoper kwam met een deal om een oude ster er gratis bij te repareren bij de aanschaf van ruitewissers. Vreemd aangezien deze ster 1 jaar geleden niet gemaakt kon worden bij dezelfde carglass.

Hij zou het maken en de nieuwe ruitewissers er op zetten met een goede korting. In totaal kreeg ik alles voor 35 euro. Bij het afrekenen moest ik 50 euro betalen.

Ik heb direct alles er af laten halen en moest alsnog 35 euro betalen. Schandalig slechte service.

Reactie Carglass:

Hey Michiel, een ster in de ruit kun je maar 1x repareren. Wat we kunnen doen is, indien de hars er uit is gelopen de ster 'afvlakken' de kosten hiervan zijn €34,50. Je ruitenwissers zouden aan... Hey Michiel, een ster in de ruit kun je maar 1x repareren. Wat we kunnen doen is, indien de hars er uit is gelopen de ster 'afvlakken' de kosten hiervan zijn €34,50. Je ruitenwissers zouden aan vervanging toe zijn waardoor mijn collega heeft aangegeven de ster uit coulance gratis voor je af te vlakken. Bij het terugbrengen van de ruitenwissers is het afvlakken van je ruit wel in rekening gebracht omdat dat alleen gratis was in combinatie met de aanschaf van je wissers.

gugten

Zeer slecht

Uw ervaring

Na reparatie lak beschadigd en rondom de ruit nog volop vuile kitresten aanwezig. Niet netjes geholpen door medewerkers.

Reactie Carglass:

Ai, dat is jammer om te lezen. Ik zie dat je de melding ook per mail hebt verstuurd. Inmiddels is dit opgepakt en gaan we het voor je oplossen.

Nieuwlaat

"alle ruiten schoongemaakt"

Uw ervaring

Als bovengenoemd punt wordt afgevinkt, mag ik toch verwachten dat dit is gebeurd. Helaas bleek het tegendeel, want nauwelijks onderweg moest ik helaas vieze vegen constateren op zowel de voorruit... Als bovengenoemd punt wordt afgevinkt, mag ik toch verwachten dat dit is gebeurd. Helaas bleek het tegendeel, want nauwelijks onderweg moest ik helaas vieze vegen constateren op zowel de voorruit als de beide voorportierruiten.(De voorruit was overigens goed gerepareerd).

Reactie Carglass:

Jammer om te lezen dat de ruiten niet goed waren schoongemaakt terwijl dit wel was aangevinkt. Mocht je in de buurt zijn kun je de autoruiten alsnog laten schoonmaken.
Customer...

G. Haan

Klein puntje in ruit groeit uit tot barst door carglass

Uw ervaring

Heel slechte ervaring met Carglass. Autoruit werd geraakt door steentje, meteen Carglass gebeld en afspraak gemaakt.
Tijdens de zogenaamde putreparatie barstte de ruit. Kosten nieuwe ruit waren...
Tijdens de zogenaamde putreparatie barstte de ruit. Kosten nieuwe ruit waren dusdanig hoog (<500 euro), dat wij eerst verder wilden kijken. Echter de kosten a € 91.00 voor de mislukte reparatie moesten wel betaald worden. Als je dan besluit de ruit bij carglass te vervangen worden de gemaakte kosten wel van de nieuwe vervanging afgetrokken. Dit riekt echt naar afzetterij. Uiteindelijk heb ik de ruit voor €180,00 ergens anders laten vervangen. Dit is nogal een verschil.

Reactie Carglass:

Wat jammer om te lezen dat de ster is gaan doorscheuren tijdens de reparatie. Mijn collega heeft je hierover een e-mail gestuurd met informatie omtrent het doorscheuren van de ruit. Jammer dat je... Wat jammer om te lezen dat de ster is gaan doorscheuren tijdens de reparatie. Mijn collega heeft je hierover een e-mail gestuurd met informatie omtrent het doorscheuren van de ruit. Jammer dat je aangeeft dat dit 'riekt naar afzetterij'. Vooraf melden we altijd dat de kans aanwezig is dat de ruit kan doorscheuren. Als er akkoord wordt gegeven, zoals in dit geval, gaan we de reparatie uitvoeren. Fijn dat je de ruit hebt kunnen laten vervangen voor €180 euro voor je deur. Ik wens je er veel veilige kilometers mee!