Carglass

Carglass Ook benieuwd naar feedback over de webshop Carglass? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company3321
Uitstekend (10/10)
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Carglass met 9.1/10. Gebaseerd op 3321 ervaringen.

Ben
Slecht (3/10)
Ben

Uw ervaring

Ik ben even naar carglass gereden om de ruitschade te laten zien. Die moest dus vervangen worden. De monteur zei, ik kan meteen een nummer aanmaken, dan kun je zo de afspraak telefonisch maken. Toen ik thuis kwam moest ik even overleggen wanneer de vervanging plaats kon vinden en ik wilde de afspraak online inplannen. Omdat er zo mooi stond dat je dan gratis ruitenwissers kreeg. Maar dat kon niet, want er was al een afspraak gemaakt. Dus telefonisch gedaan. Na het plaatsen van de nieuwe voorruit zei de monteur dat de ruitenwissers versleten waren. Er konden nieuwe gemonteerd worden voor € 45,-. Dat vind ik nogal een verschil, als ik online een afspraak gemaakt had (wat ik wilde), waren ze gratis. Uit principe heb ik ze dus niet gekocht voor die € 45,-. Ik vind dit een niet zo'n correcte handelswijze.

Score voor Carglass:1.5/5

Gratis ruitenwissers.

Sven van der Most
Sven van der Most

Uw ervaring

Zeer goede ervaring. Nog dezelfde dag geholpen bij het maken van een online afspraak. Zeer vriendelijke mensen die in hoog tempo je weer op weg helpen.

Prima service.

rwielen
Zeer goed (9/10)
rwielen

uitstekend

Score voor Carglass:4.5/5

Uitstekend.

Lam

Online annuleren van afspraak is nog niet mogelijk. duurt lang aan de telefoon voordat je iemand kan spreken. .
het positieve is wel dat als je iemand spreekt, je wel goed geholpen wordt.

J.P. van der Horst
J.P. van der Horst

Uw ervaring

Uitstekende service. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles ziet er keurig uit en uitstekend geholpen. Locatie Ede is absoluut aan te bevelen.

Carglass ede.

DAPD
DAPD

Uw ervaring

Zeer vriendelijk en vakkundig personeel, prettige communicatie en vakkundige (nagenoeg onzichtbare) reparatie.

Zeer goede ervaring.

Ien van Leeuwen
Ien van Leeuwen

Uw ervaring

Heel goed en efficient geholpen. Aktie met de ruitenwissers kwam goed uit en leuk dat ik de ruitenspray mee kreeg.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prima hulp bij schade aan de autoruit.

N. Boon
Onacceptabel (1/10)
N. Boon

positief

Score voor Carglass:0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ruit kapot, ga naar carglass.

Jan Matulessy
Jan Matulessy

Uw ervaring

u geeft altijd goede zorg voor alle klanten.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik geef u een heel goede beoordeling, een 10.

Tom de Haas
Goed (8/10)
Tom de Haas

Uw ervaring

Tijdens het wachten op de reparatie dronk ik koffie in de koffieruimte. In de werkplaats rookte een medewerker van Carglass een sigaar. De rook kwam de koffieruimte binnen en dat was niet prettig.

Score voor Carglass:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Minpuntje tijdens wachten op ruitreparatie.

Bedrijfsinformatie

Carglass® is de specialist op het gebied van HPX3®-ruitreparatie en autoruitvervanging. Elk jaar helpen we honderdduizenden automobilisten, 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar.
Adres
Science Park Eindhoven 5525