Carglass

Pieter Rooij

Uitstekende service van Carglass

Uw ervaring

Afspraak snel en eenvoudig online gemaakt. Reparatie precies volgens afspraak en service van het servicecenter en klantvriendelijkheid van personeel uitstekend. Binnen half uur weer op weg.

Antoinette Uytdewilligen

Zeer tevreden!

Alles glashelder uitgelegd šŸ˜

O.J. Vermeulen

Uw ervaring

Alles probleemloos. En heel vriendelijke medewerkers.

Geoffrey van der Ven

Top Service

Uw ervaring

Even op vakantie, er lekker tussen uit.
Dan een knal, en een flinke barst in de voorruit.
Na een prima service en zonder gedoe
verder op vakantie, carglass moet je naar toe.

Liesting

Uitstekend

Uw ervaring

Voorruit moest vervangen worden......ik werd direct naar de plaats gewezen... voorruit lag al klaar....zeer vriendelijk personeel....duidelijke uitleg ......en prettige omgeving.

Ook bij ophalen van de auto na de ruit vervanging , weer duidelijke uitleg wat er was gedaan en waar ik op moest letten i.v.m. auto wassen enzo.......dus uitstekende ervaring

Jan de Jong

Carglass biedt uitstekende service

Uw ervaring

Ik ben bij Carglass snel en vakkundig geholpen. Het personeel is uitermate vriendelijk en de koffie staat altijd klaar. En ik heb het ook nog eens een lekker kopje koffie gevonden.
Mijn autoruiten werden keurig gereinigd en het auto interieur werd gestofzuigd.

Tevens kan Carglass kleine schades tegen een acceptabele prijs repareren.

Mupla Verpakkingen

Fantastisch!

Uw ervaring

Na sterretje in ruit heel snel en vlot afspraak gemaakt via website. Op weg naar Carglass sprong de ruit volledig. Weer snel een afspraak gemaakt en weer vlotte voorruitvervanging. Heb 22 foto's van de reparatie die onze chauffeur ter plekke heeft gemaakt: vakmanschap en respect voor deze monteurs, want "even een ruitje vervangen" bij een VW Crafter met sensoren en camera in voorruit is toch een fiks karwei, waarbij de wagen zelfs opnieuw werd uitgelijnd: Complimenten!

Harry Mulder / Mupla Verpakkingen / www.mupla.nl

Frits Coenen

Ruitschade

Uw ervaring

Duidelijk gesprek na controle door de Carglass monteur.
Was ruimte en tijd dus gelijk geholpen. Goed advies na reparatie over de ruitenwissers.

J.H. Leppink

Carglass Overtreft.

Beschadiging ruit snel vastgesteld, deskundig gerepareerd.
En gratis saffie.
Vermaak i.c. tijdschriften: saai

Uw ervaring

Prima. Ik kan niet vwergelijken, Ruitschade is niet iedere dag aaan de orde. Dus daarom nooit naar een andere maatschappij geweest.

A. Knollema

Duidelijk, vakkundig en vriendelijk

Uw ervaring

Het maken van een afspraak via de website was makkelijk en duidelijk. Ik kon snel terecht en ben vervolgens vriendelijk en vakkundig geholpen. Ik heb uitleg gekregen over ontstaan van de schade en de manier van het herstellen van de schade. Daarnaast heb ik vooraf een juiste prijsopgave ontvangen.