Carglass

John Westbroek

Topklasse

Uw ervaring

Net in Enschede een nieuwe voorruit gekregen in mijn Volkswagen T4. Uitstekend geholpen door Leslie. De auto was ook nog gestofzuigd en de ramen schoongemaakt. Goede service!

Tom Rietveld

Alles klopt!

geweldig

JR

Top service!

Uw ervaring

Na de supersnelle reparatie van het sterretje in mijn voorruit, hebben ze mijn auto ook nog gezogen en alle ruiten schoongemaakt. Topservice en heel vriendelijk en deskundig personeel!

leokeramiek.nl

Goede service

Uw ervaring

Vriendelijk personeel staan open opvragen

Smits

Zeer goede ervaring met Carglass

Uw ervaring

Voor de tweede keer bij Carglass en wederom een zeer goede ervaring. Werd uitermate vriendelijk begroet, kreeg koffie en werd goed geinformeerd op verwachte wachttijd. Reparatie was binnen de... Voor de tweede keer bij Carglass en wederom een zeer goede ervaring. Werd uitermate vriendelijk begroet, kreeg koffie en werd goed geinformeerd op verwachte wachttijd. Reparatie was binnen de verwachte tijd uitgvoerd. Auto zeer netjes afgeleverd. Ramen allemaal schoongemaakt en van binnen de stofzuiger erdoor. Ik kom hier zeker terug als dat nodig is!

Wv

Super goed bevallen

Carglass Almere buiten

Carglass Almere buiten

Uw ervaring

Supergoed geholpen eerst een noodoplossing. Ruit direct besteld. Na het weekend meteen een afspraak. Supergoed geholpen thanx

Jurgen

Prima service

Uw ervaring

Eigenlijk gelijk al geholpen toen ik de auto uitstapte. Werd goed op de hoogte gehouden wat er gedaan werd en prima afhandeling

Carglass Roermond

Carglass is ????zo

Uw ervaring

Mijn item behoefde geen herstel

Carglass Zwaag.

Carglass Zwaag

Uw ervaring

Top geholpen, uiterst vriendelijk personeel, informatief en ging veel sneller dan de aangegeven tijdsduur, auto werd weer keurig voor me naar buiten gereden, super service ??