Carglass

Henk

Prutswerk

Uw ervaring

Na 6 afspraken en 3 ruiten plaatsen eindelijk de juiste voorruit geplaatst. En dan nog rommel achterlaten in mijn auto

Reactie Carglass:

Daar is inderdaad één en ander misgegaan. Ik heb intussen je dossier gevonden en doorgelezen. Ik lees dat we de maximale compensatie hebben gegeven voor je klacht, wat mijn collega ook per mail... Daar is inderdaad één en ander misgegaan. Ik heb intussen je dossier gevonden en doorgelezen. Ik lees dat we de maximale compensatie hebben gegeven voor je klacht, wat mijn collega ook per mail heeft bevestigd. Mijn collega's hebben hun uiterste best gedaan om de klachten naar tevredenheid op te lossen. Jammer dat dit niet is gelukt.

aquaexperts bv

3 x voor 1 ruit vervanging !

Uw ervaring

Zeer goed naar een slecht begin laatste monteur was een Superman netjes duidelijk en beleeft weet wat hij doet dat had ik niet bij de eerste monteurs die vergaten de ruit te checken en ook de... Zeer goed naar een slecht begin laatste monteur was een Superman netjes duidelijk en beleeft weet wat hij doet dat had ik niet bij de eerste monteurs die vergaten de ruit te checken en ook de regensensor vergeten waren aan te sluiten maar gelukkig eind goed al goed

Reactie Carglass:

Oeps, daar lijkt inderdaad iets niet goed te zijn gegaan. Fijn dat het uiteindelijk is opgelost en we toch nog een mooie 6 van je krijgen! 👍

Paul

Telefonisch contact ging erg goed!

Uw ervaring

Mensen daar hebben me prima opgevangen en een uitstekende job neergezet!

John

Perfect uitgevoerde voorruit vervanging

Meer dan goed!

Jeroen

Te veel focus op sales/ bij verkopen

Uw ervaring

In de periode dat ik er was moest iedere klant nieuwe ruitenwissers. Na controle bij mijn eigen garage waren ze alleen vies. Had dus niet het gevoel dat er een eerlijke beoordeling wordt gedaan.

Reactie Carglass:

Hey Jeroen, jammer om te lezen dat je vindt dat er te veel focus op de verkoop van de ruitenwissers ligt. Veiligheid en goed zicht vinden we erg belangrijk, daarom checken we de ruitenwissers ook.... Hey Jeroen, jammer om te lezen dat je vindt dat er te veel focus op de verkoop van de ruitenwissers ligt. Veiligheid en goed zicht vinden we erg belangrijk, daarom checken we de ruitenwissers ook. Zeker bij het vervangen van je voorruit is het aan te bevelen om nieuwe ruitenwissers te nemen. Ik hoop dat de ruitvervanging goed is gegaan. Jammer dat we niet hoger dan een 4 krijgen. 😥

H.V.

Goede service en reparatie

Uw ervaring

Ik ben erg tevreden, goede informatie, service en reparatie van de ruit.

van Schelle

Perfect

Thekla

Goede service

Uw ervaring

Carglass werkt netjes en snel, alles werd prima geregeld.

Carglass

Top service!

Uw ervaring

Op de afspraak tijd, geen wachttijd en keurig geholpen door een deskundige monteur.