Carglass

E. Van Duinen

Zeer tevreden

Uw ervaring

Na prettig telefonisch contact kon ik de zelfde dag terecht. Op een locatie dichtbij mijn huis. De service monteur was vriendelijk het was zo klaar en de ruit is perfect gerepareerd!

Peter Heintjes

Vuurwerk schade

Uw ervaring

Vakkundige opname en afhandeling van de schade aan de zijruiten. Alles door carglas perfect geregeld

Prima service.

Uw ervaring

Ruit snel gerepareerd, vriendelijk personeel, goed advies.

An

Service

Uw ervaring

Zeer goede service en reparatie van de ruitschade

Hans

Ruitreparatie

Uw ervaring

Via de site afspraak gemaakt voor ruitreparatie, wordt je al netjes opgewacht als je aankomt door een ervaren en zeer vriendelijke medewerker, alles wordt netjes uitgelegd, ook de keuze tussen... Via de site afspraak gemaakt voor ruitreparatie, wordt je al netjes opgewacht als je aankomt door een ervaren en zeer vriendelijke medewerker, alles wordt netjes uitgelegd, ook de keuze tussen bepaalde mogelijkheden. In mijn geval ging ik toch voor ruitreparatie ipv vervanging ruit. Het mooie (in deze tijd zeker) vind ik dat je keuze wordt gerespecteerd en er niet wordt "aangedrongen" op een duurdere keuze ondanks dat die ook door de verzekering gedekt zou worden. Fijne vriendelijke deskundige medewerkers en een goede afhandeling, maak je tegenwoordig helaas niet overal meer mee

Marieke

Goed maar kitresten

Uw ervaring

De ruit is goed vervangen en men was duidelijk en vriendelijk. Wel zaten er na de vervanging kitresten op mijn motorkap

Reactie Carglass:

Hoi Marieke, ik heb je melding direct opgepakt en naar het betrokken service center gestuurd. Zij gaan contact met je opnemen om tot een passende oplossing te komen. Ik heb je een mail ter... Hoi Marieke, ik heb je melding direct opgepakt en naar het betrokken service center gestuurd. Zij gaan contact met je opnemen om tot een passende oplossing te komen. Ik heb je een mail ter bevestiging gestuurd. Marja Customer Service Carglass

Harald Timmerman

Restanten Kit

Uw ervaring

Jammer dat ik zelf enige kit restanten zelf moest verwijderen.
Maar voor de rest prima.

Rjl Hendriks

Zeer correct bedrijf

Uw ervaring

Netjes, correct en vriendelijk behandeld. Duidelijke uitleg over alles. Zeer tevreden.

A.holwerda

Carglass ede

Uw ervaring

Zeer kundige en nette vriendelijke mensen

Jolanda

Uitstekende service!

Uw ervaring

Prima ontvangst, keurige reparatie en aflevering van de auto. Hij is netjes gestofzuigd weer afgegeven. Erg tevreden!