Carglass

19201 Reviews

Simone

Prima service

Uw ervaring

Service was conform verwachting. Goed en vriendelijk geholpen

Schellen

Geweldige service

Ik kwam met een oud autootje met gebruiksaanwijzing binnen
De ruit was compleet vernietigd door vandalen
Ik kwam met een oud autootje met gebruiksaanwijzing binnen
De ruit was compleet vernietigd door vandalen
Maar Roos zoals de betreffende dame heette heeft de auto en mij geweldig lief behandeld

CSG bv

Ruit tesla s

Uw ervaring

Ok. Echter de leenfiets was een ramp

R den Engelsen

Prima service

Uw ervaring

Keurig volgens afspraak geholpen, ruit netjes vervangen en naderhand ook nog extra aandacht voor de toename van het windgeruis rond de A-stijl.

Roy

Wat een snelle service!

Uw ervaring

Haal ik een dag voor vertrek mijn camper uit de stalling, onderweg naar huis een flinke steen op de voorruit: een flinke beschadiging. Carglass gebeld en probleem uitgelegd. Medewerker ging actief... Haal ik een dag voor vertrek mijn camper uit de stalling, onderweg naar huis een flinke steen op de voorruit: een flinke beschadiging. Carglass gebeld en probleem uitgelegd. Medewerker ging actief op zoek naar mogelijkheden in de buurt en 's middags kon ik al terecht!
Konden wij met een gerust gevoel vertrekken, TOP!

Nvdzwan

Ineen woord super

Uw ervaring

Vriendelijke mensen, snel gewerkt en netjes gewerkt, heel goed!

I.hoefkens

Geluk bij een ongeluk

Snelle prettige afhandeling

Hense

Snel en vakkundig geholpen

Uw ervaring

Vriendelijk personeel, ongevraagd was de auto gestof,uigd, maar dat verdiende cijfer 4.

M

Vriendelijk en snel

Uw ervaring

Vriendelijk personeel en snel geholpen.

G-333-NT

Sterretje in voorruit.

Uw ervaring

Ik heb afgesproken zaterdagochtend. Ik eam aanrijden en er was geen wachttijd. Zeer vriendelijke ontvangst en het was geen probleem om op verzoek mee te kijken tijdens de reparatie.
Duidelijke...
Duidelijke uitleg over de voortgang van het proces.
Altijd ruimte voor verbetering dus net geen 10.