Carglass

22043 Reviews

Chantal

Ruitenvloeistof

Uw ervaring

Nou de service is prima. Klein dingetje bij het bijvullen van mijn ruiten vloeistof bleek de slangetjes niet aangesloten te zijn. Dus loopt je vloeistof er zo weer uit.
Dit ontdekt bij een...
Dit ontdekt bij een service beurt van de auto. En dus dubbel kosten. šŸ˜¢šŸ˜¢misschien toch een terugkoppeling hierover. Mvg

JR

JR

Uw ervaring

Geweldig goede service !!

J.J.

Top service, upsell matig

Uw ervaring

Ik ben prefect geholpen met een nieuwe voorruit. De hele auto is stofgezogen, snel en goed geregeld. Ik vond het wel vervelend dat er werd geprobeerd meer te verkopen. Er werd gezegd dat alles prima... Ik ben prefect geholpen met een nieuwe voorruit. De hele auto is stofgezogen, snel en goed geregeld. Ik vond het wel vervelend dat er werd geprobeerd meer te verkopen. Er werd gezegd dat alles prima was, en toch werd er aan het einde gestuurd op het bijverkopen van ruitenwissers (die er al in zatten en goedgekeurd waren) voor ā‚¬60, als ik het zelf zou doen zou ik drie keer goedkoper uit zijn. Toch zou ik carglass zeker wel aanraden vanwege de service.

MD

Top!

Uw ervaring

Snelle en zeer vriendelijke service.

Andreas Vinken

Prima service

Uw ervaring

Super ervaring en super snel

Wanders

Groen is goed

Uw ervaring

Ik ben vriendelijk en snel geholpen.
Auto schoon afgeleverd.

Tino Cruccas

Topservice

Uw ervaring

Netjes op de afgesproken tijd aan de auto begonnen om ster in de voorruit te laten repareren met een duidelijke uitleg van een eventueel risico van barsten van de ruit. Reparatie perfect uitgevoerd,... Netjes op de afgesproken tijd aan de auto begonnen om ster in de voorruit te laten repareren met een duidelijke uitleg van een eventueel risico van barsten van de ruit. Reparatie perfect uitgevoerd, onder genot van kop koffie en de auto zelfs uitgezogen terug gekregen.

Top

Harro

Voorruit vervangen

Uw ervaring

Prima geregeld, komen afspraken na, en snel opgelost!

Odin Hom

Tevreden klant

Zeer netjes geholpen

Joost

Topservice

Uw ervaring

Zeer goed, ik had op korte termijn klein achterruitje portier nodig i.v.m. inbraak. Afspraak gemaakt voor een tijdelijke voorziening maar bij arriveren was de permanente ruit al aanwezig. In de... Zeer goed, ik had op korte termijn klein achterruitje portier nodig i.v.m. inbraak. Afspraak gemaakt voor een tijdelijke voorziening maar bij arriveren was de permanente ruit al aanwezig. In de avond zelfs nog gemonteerd door een vriendelijk/vakkundige monteur die ook moeite nam e.e.a. toe te lichten en achterbank uit te zuigen van het glas.