Carglass

J

Top

Uw ervaring

Goede service, erg flexibel en snel geregeld. Denken goed met je mee en leveren vakkundig werk af.

F.J. Requena

Serie nummer kwijt

Uw ervaring

toen ze hebben de glass los de serie nummer van mijn auto was schade.

Reactie Carglass:

Ai, dat is jammer om te horen. Ik heb u zojuist gesproken! Ik stuur uw melding door naar het servicecenter. Zij gaan contact met u opnemen.
Marja
Customer Service Carglass®

Fienwonen

Prima snelle accurate behandeling van mijn schade

Uw ervaring

Keurige werkplaats voor zien van coronabestendige maatregelen. Nu de monteurs nog

Bert

Snelle en vakkundige ruitvervanging Peugeot 308 SW

Snelle en vakkundige ruitvervanging

Johan Lapidaire

Uitstekend en snel geregeld

Uw ervaring

Heel makkelijk en snel snel online een afspraak kunnen maken om in no time de ruit -zonder kosten- te repareren. Alleen verdient een merk als Carglass lekkerdere koffie dan nu: denk eens aan Fortune

F. van der Werf

Ruitvervanging

Uw ervaring

Ruit is volgens afspraak snel en vakkundig vervangen, opgeruimd en schoongemaakt kon ik verder. Vriendelijk personeel met voldoende advies, niet pusherig, duidelijkheid vooraf qua kosten.

Erik

Super snel

Uw ervaring

Mijn voorruit diende vervangen te worden en dit hebben ze veel sneller en zeer netjes gedaan dan vooraf opgegeven!

Philip

Glashelder

Uw ervaring

Prima monteur op alle fronten

Schippers

Te lange reparatie door toedoen calibratie op afstand.

Uw ervaring

Lange reparatie duur door calibratie van de camera, en het niet terugplaatsen van de tolbadge-houder, houder is ook kwijt.

Reactie Carglass:

Jammer om te horen dat de kalibratie langer duurde dan was verwacht. Het is van groot belang dat dit correct wordt uitgevoerd. Soms heeft het wat meer tijd nodig. De melding van de houder van de... Jammer om te horen dat de kalibratie langer duurde dan was verwacht. Het is van groot belang dat dit correct wordt uitgevoerd. Soms heeft het wat meer tijd nodig. De melding van de houder van de tolbadge heb ik doorgestuurd naar het servicecenter. Zij zullen hierover contact met je opnemen.
Marja
Customer Service Carglass®

A A Dogget

Afhandeling ruitschade.

Uw ervaring

Carclass heeft mij uitstekend geholpen met mijn ruitschade;ik werd vriendelijk en snel geholpen en de afhandeling was ook uitstekend.