Carglass

šŸ‘ Goed om te horen!

Jan van Ingen

Snel, vakkundig en netjes

Uw ervaring

Voorruit werd thuis vervangen door uiterst vriendelijke en vakkundige monteur. Het was zeker geen standaard auto (Merc 190E uit 1992), maar dat bleek geen enkel probleem te zijn.

Reactie Carglass:

Goed om te lezen dat de ruit van je oldtimer 'snel, vakkundig en netjes' is vervangen! šŸ‘ Ik zal je compliment doorgeven aan de monteur die je heeft geholpen.

Logistic System Engineers

Prima geholpen

Fijn om te horen! šŸ‘

Bert's Klusbedrijf

Reactie Carglass:

Goed om te horen Bert! šŸ‘

a.geelen

Zeer goed

priema

šŸ‘ Fijn om te horen!

Spaans

Goede service

Uw ervaring

Monteurs waren erg vriendelijk en professioneel. Naast de voorruit hebben ze ook de ruitenwissers vervangen en de ramen schoongemaakt. Verder had ik een probleem met de uitlaat waar ze meteen naar... Monteurs waren erg vriendelijk en professioneel. Naast de voorruit hebben ze ook de ruitenwissers vervangen en de ramen schoongemaakt. Verder had ik een probleem met de uitlaat waar ze meteen naar hebben gekeken!

Reactie Carglass:

Dat is zeker nog eens een goede service! Net wat meer doen, dat doen we graag bij CarglassĀ®. šŸ˜ƒ

Sander

Zeer vriendelijke mensen en erg goede service

Uw ervaring

Ster in de ruit laten repareren. Die reparatie was natuurlijk goed uitgevoerd, maar ook zeer vriendelijk te woord gestaan, binnen wachten met koffie, en ook nog de ruiten door de monteur van binnen... Ster in de ruit laten repareren. Die reparatie was natuurlijk goed uitgevoerd, maar ook zeer vriendelijk te woord gestaan, binnen wachten met koffie, en ook nog de ruiten door de monteur van binnen schoon gemaakt en de auto gezogen. Wat een service :-)

Reactie Carglass:

Fijn om te lezen dat alles zo goed is verlopen Sander! Net wat meer doen, dat doen we graag bij CarglassĀ®. šŸ˜ƒ

Carglass

Perfecte zaak

Uw ervaring

Zeer vriendelijk, deskundig en vrolijke mensen

Reactie Carglass:

Goed om te horen, ik zal het compliment doorsturen naar mijn collega's! šŸ‘

Marcel

Ruitvervanging

Uw ervaring

Snelle afspraak kunnen maken. Prima uitvoering van de werkzaamheden. Goeie ruimte om te kunnen wachten en werken.

Reactie Carglass:

Fijn om te lezen dat je snel een afspraak kon maken Marcel en dat de wachtruimte over de juiste faciliteiten beschikte om te kunnen werken. šŸ˜ƒ