Carglass

Autorijschool John Pouw

Prima klantcontact en afhandeling van de ruitschade

Uw ervaring

Na een ruitschade heb ik rechtstreeks contact opgenomen met de klantenservice van Carglass. Na de situatie te hebben uitgelegd, werd direct een afspraak gemaakt voor een ruitvervanging. De... Na een ruitschade heb ik rechtstreeks contact opgenomen met de klantenservice van Carglass. Na de situatie te hebben uitgelegd, werd direct een afspraak gemaakt voor een ruitvervanging. De vervanging van de voorruit verliep vlot conform afspraak. Ik kon met mijn lesauto weer snel de weg op!

Reactie Carglass:

Fijn om te horen dat alles zo snel kon worden afgehandeld en jij weer veilig de weg op kon! šŸš—

jolanda egebrts

Perfect

Uw ervaring

jongens ga zo door jullie zijn super

Reactie Carglass:

Dankjewel Jolanda, ik zal de boodschap doorgeven! šŸ˜ƒ

Leenjanssen

Reparatie

Uw ervaring

Goede ontvangst/ vriendelijk / reparatie netjes uitgevoerd/auto schoon afgelevert /

Goed om te horen! šŸ‘
Net wat meer doen, dat doen we graag bij CarglassĀ®.

Joost

Locatie Carglass Utrecht(Maarssen)

Uw ervaring

Uitstekende service. Ik was op locatie in Utrecht en er hing een relaxte en goede werksfeer. Hele vriendelijke werknemers en waren proactief opzoek naar de beste oplossingen. Ze leken plezier te... Uitstekende service. Ik was op locatie in Utrecht en er hing een relaxte en goede werksfeer. Hele vriendelijke werknemers en waren proactief opzoek naar de beste oplossingen. Ze leken plezier te hebben en de sfeer onderling was ook top! Stuk voor stuk allemaal goede gasten.

Reactie Carglass:

Wat goed om te horen, ik ga je mooie woorden doorzetten naar mijn collega's van service center Utrecht! šŸ‘
Net wat meer doen, dat doen we graag bij CarglassĀ®.

MichĆØle

Volgens afspraak

Uw ervaring

prima op het afgesproken tijdstip geholpen en ook binnen de aangegeven tijdsduur.

Reactie Carglass:

Fijn om te horen dat alles volgens afspraak is verlopen MichĆØle! šŸ˜ƒ

Particulier

Goede vriendelijke service

Uw ervaring

Ik heb Carglass vanaf het maken van de afspraak tot en met de reparatie als een positief ervaren.

Reactie Carglass:

Dat is fijn om te horen, ik geef het aan de betrokkenen door! šŸ‘

Customer Service CarglassĀ®

Monteur heeft alles goed gedaan, i,v,m corona virus kon hij niet alles doen ,daar heb ik begrip voor

Reactie Carglass:

Dat is fijn om te horen!šŸ˜ƒ Het zijn inderdaad rare tijden nu met alle aangescherpte regels.

Topservice!

Uw ervaring

Top monteur! Snel gewerkt, heel aardig

Reactie Carglass:

Goed om te horen, ik zal het doorgeven! šŸ‘

Ster reparatie

Uitstekende service

Goed om te horen! šŸ‘

Customer Service CarglassĀ®

Verrassend goed bedrijf, vee structuur

Mooi bedrijf

Reactie Carglass:

Goed om te horen, ik neem aan dat je veel structuur bedoelt? šŸ˜‰šŸ„šŸ–šŸ‘