Carglass

Bas Neuteboom

Goede service

Uw ervaring

Netjes geholpen. Goede uitleg en uitstekend resultaat. Sterretje is nu bijna niet meer te zien.

Reactie Carglass:

Goed om te horen Bas dat aangeeft dat je uitstekend bent geholpen en het sterretje bijna niet meer zichtbaar is! šŸ’Ŗ

Customer Service CarglassĀ®

Klantvriendelijk en kwalitatief top!

Uw ervaring

Fijn geholpen, binnen een half uur was het sterretje gerepareerd. Fijne servicemonteur.

Reactie Carglass:

Goed om te horen dat je fijn bent geholpen door een fijne monteur! šŸ‘Œ

Snelle service

Uw ervaring

ster(ren) nog steeds beetje zichtbaar

Reactie Carglass:

Hoi, wat jammer! Ik begrijp uit uw reactie dat u had verwacht dat de ster na reparatie niet meer zichtbaar was. Helaas is dat afhankelijk van verschillende factoren: de hoek van de inslag , zit er... Hoi, wat jammer! Ik begrijp uit uw reactie dat u had verwacht dat de ster na reparatie niet meer zichtbaar was. Helaas is dat afhankelijk van verschillende factoren: de hoek van de inslag , zit er vuil in de schade ..het doel van een reparatie is altijd om ervoor te zorgen dat uw ruit weer de oorspronkelijke sterkte krijgt. Mocht de reparatie in uw gezichtsveld zitten, kom dan even bij ons service center langs voor een beoordeling.

Patrick Brederveld

Goeie service en kwaliteit

Uw ervaring

Kwalitatief goede medewerkers die verstand hebben met wat ze doen.

Reactie Carglass:

Fijn om te horen Patrick! šŸ‘

Professionele en vriendelijke dienstverlening

Uw ervaring

Zeer positieve ervaring gehad met Carglass. Er werd kundig advies gegeven en de monteurs waren bovenal erg professioneel en vriendelijk.

Reactie Carglass:

Fijn om te horen, ik zal het mooie compliment aan mijn collega's doorgeven! šŸ‘

Van Dijk

Uw ervaring

Primaik ben keurig geholpen door zeer nette/vriendelijke monteurs.

Goed om te horen! šŸ‘

Slecht

Uw ervaring

gisteren gebeld voor ruitschade,zouden terug gebeld worden,maar wachten nog steeds,van alles beloven eerst,en dan ook nog zeggen dat ruitschade niet in de verzekering zit,verzekering gebeld zegt is... gisteren gebeld voor ruitschade,zouden terug gebeld worden,maar wachten nog steeds,van alles beloven eerst,en dan ook nog zeggen dat ruitschade niet in de verzekering zit,verzekering gebeld zegt is gewoon verzekerd.gelukkig een ander bedrijf gevonden die ons wel direct kon helpen en gewoon verzekerd. jammer carglass .

Reactie Carglass:

Jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Helaas kan ik zonder kenteken niets voor je nakijken. Je mag altijd een mail sturen naar customerservice@carglass.nl met je kenteken zodat we kunnen... Jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Helaas kan ik zonder kenteken niets voor je nakijken. Je mag altijd een mail sturen naar customerservice@carglass.nl met je kenteken zodat we kunnen kijken waar het is misgelopen. Marja Customer Service CarglassĀ®

Top hulp

Uw ervaring

Erg positief..Bellen en meteen geholpen worden hoe fijn is dat

Reactie Carglass:

Fijn dat we je zo snel hebben kunnen helpen! šŸ‘

Laila

Snel, vakkundig en ze hebben lekkere koffie!

Uw ervaring

Ben erg tevreden. Mijn auto was snel weer klaar en ik kon gewoon toekijken hoe ze de ruit erin plaatste. En ze maakte ook nog eens de andere ruiten schoon!

Reactie Carglass:

Fijn om te horen dat je snel en vakkundig bent geholpen met een lekker bakkie koffie! ā˜•
Net wat meer doen, dat doen we graag bij CarglassĀ®.

Kemper

Super snelle en goeie service

Uw ervaring

Snel geholpen, ruit binnen 30min weer heel (sterretje) en auto werd zelfs gestofzuigd.

Goed om te horen! šŸ‘
Net wat meer doen, dat doen we graag bij CarglassĀ®.