Carglass

Diana Aarts

Een goede en nette service van het begin tot het eind na een vervelende auto inbraak

Uw ervaring

Fijn en vriendelijk personeel, behulpzaam en vakkundig. een nette werkplaats

Hallo Diana,

Melinda

Boorddocumenten kwijtgespeeld

Uw ervaring

Na urenlang discussiëren via telefoon en ter plekke in de filiaal in Drogenbos dat ze mijn boorddocumenten niet hebben ontvangen, uiteindelijk mijn gelijk gekregen! Ze lagen in de verkeerde auto. Eerste ervaring, geen goede ervaring! Aan iedereen gelieve goed te controleren dat jullie jullie boorddocumenten goed hebben terug gekregen. De verantwoordelijke van het filiaal bleef maar zeggen dat Hii geen documenten ontvangen had.

Hallo Melinda,

Je kunt je klacht over Carglass België beter bij henzelf neerleggen via customersolutions@carglass.be. Ik weet zeker dat zij het naar volle tevredenheid voor je gaan oppakken.

Customer Service Carglass Nederland

RHDHV

Nette & snelle afhandeling

Uw ervaring

Goede ervaring bij Carglass Eindhoven - te woord gestaan en geholpen door zeer attente en professionele medewerker. En daarbij ook een zeer nette en ruime werkplaats met een prettige wachtruimte

SSi

Snelle en goede service

Uw ervaring

.s morgens een pitje in de ruit opgelopen, direct contact gezocht en 2 uur later hersteld

Mooi zo..😉

rk

Gezellige medewerkers die perfect resultaat verrichten

Uw ervaring

Het begint al bij binnenkomst: ik ben te vroeg (ruim een kwartier) maar mag gewoon naar binnen rijden. Dan wordt ik door de medewerkers zeer vriendelijk begroet en het laat zien dat ze plezier in hun werk hebben. Alles is duidelijk uitgelegd en de reparatie is in no-time gefixt en ziet er perfect uit.

Ik ga zeker terugkomen bij deze vestiging (Arnhem Zuid)

Goedendag,

..en we zien u weer graag terugkomen..😃

Gerard Boerboom

Ga er vooral langs, je word er naar waarheid geholpen

Ga er vooral langs, je word er naar waarheid geholpen

Aanrader!

Uw ervaring

Makkelijk en snel afspraak te maken via website. Werd voorafgaand aan afspraak nog gebeld of ik op de hoogte was dat mijn verzekering schade niet dekt, zodat ik niet voor onverwachte kosten zou staan bij de afspraak zelf. Vriendelijk personeel. Goede, snelle service. Als bonus ook nog auto gestofzuigd!

Lea van Coeverden

Topbedrijf. Maar de tv reclame mag van mij anders...

In een woord geweldig.

Hallo Lea,

Je ideeën over een andere reclamecampagne mag je sturen naar customerservice@carglass.nl. Ik ben zeer benieuwd..😃

Michel

Behulpzaam, snel en betrouwbaar

Uw ervaring

Kort nadat een steentje een grote ster in mijn voorruit maakte een afspraak ingeboekt via de site. Toch nog even gebeld omdat mijn auto van 2009 is en het kenteken van 2011 en de feedback van de website was dat het een 2011 auto betrof. Samen met de klantenservice het e.e.a. aangepast zodat de juiste ruit klaarlag.

De mensen op het filiaal waren vriendelijk, informatief en snel. Dat wil zeggen 90 minuten was er gecommuniceerd en na 80 minuten kon ik het pand al verlaten. Zeer tevreden.

Hallo Michel,

Klein systeemfoutje misschien..Ik vind het anders niet erg als ik twee jaar jonger wordt bevonden..😉

John

Prima service van begin tot eind

Uw ervaring

Zeer behulpzaam vanaf telefonisch contact tot afhandeling op locatie Lage Weide. Zeer mooie "werkplaats", icm bekwame werknemers, geeft een hele goede klantervaring.

Hallo John,