Carglass

Sander

Elke afspraak netjes geholpen.

Uw ervaring

In het verleden altijd veel kilometers gemaakt en daardoor ook regelmatig ruitschade. Hiervoor ben ik altijd naar Carglass Purmerend geweest en elke afspraak is prima verlopen. Altijd netjes geholpen en te woord gestaan.

Hallo Sander,

Je bent altijd welkom bij ons, waar dan ook..

De ruijter

Goed en kundig en vriendelijk

Snelle en goeie service
Netjes gewerkt
Vriendelijk en oprecht

Goedendag meneer De Ruijter,

de Groot

Goede service

Uw ervaring

Goede ontvangst. Reparatie op tijd (volgens planning). Goede koffie. Ruit keurig gerepareerd. En intern auto gezogen.

Goedendag meneer De Groot,

Aurelia Daniéla Wijkstra

Erg tevreden, jammer van het spreken

Uw ervaring

Vond het jammer dat de medewerker slecht Nederlands sprak, daardoor was hij moeilijk te verstaan en lastig te volgen wat hij nou precies ging doen.
Maar verder zeer vriendelijk en goed geholpen, dus geen negatieve feedback verder over de manier van omgang of werk.

Hallo Aurelia,

Onze monteur Do werkt al 25 jaar bij Carglass en zijn Vietnamees is inderdaad nog steeds beter dan zijn Nederlands. Ondanks dat zijn we heel blij met hem..😉😃

Thijs Peeters

Uiteindelijk tevreden

Uw ervaring

positief over de service bij het vervangen van d e voorruit, prima, oke; maar was verbaasd over de kosten van de vervanging van de ruitenwisser, bleek positiever voorgesteld, dan achter bij afrekening bleek te zijn; echter toch alsnog bevredigend geregeld; zodat uiteindelijk mijn eind-oordeel positief is.

Hallo Thijs,

Ik lees dat het allemaal toch is goedgekomen, mooi zo. Veilig rijden begint tenslotte met goed zicht.😉

Hans Hopman

Hulp in nood

Uw ervaring

Inbraakschade: 1 telefoontje en alles geregeld!

Hallo Hans,

Top!😃

Hans Burger

Top locatie van Carglass op de Veldsteen 8 te Breda

Uw ervaring

Ik werd heel vriendelijk ontvangen door de dame achter de balie, ondanks het feit dat het wat uitliep (door tijdelijke uitval van monteur) werd ik toch vrij snel geholpen. Vriendelijke uitstraling van de dame achter de balie, zij deed haar uiterste best alles in goede banen te leiden. Prima Service

Hallo Hans,

Wat een mooi compliment voor onze Evelyn. Ik geef het graag aan haar door, dank je wel..😃

Jan Koster

Top service

Uw ervaring

Kan iedereen aanraden om hun schade te laten repareren bij Carglass vriendelijke mensen en betrouwbaar.

Hallo Jan,

Dank je wel..

Terenia Barczyk

Goede nette service

Uw ervaring

Prima behandeling en keurig gerepareerd. Fijn dat jullie op mijn werk kunnen komen. Goede service van de medewerker. Compliment

Hallo Terenia,

Dat compliment stuur ik graag aan de monteur door, dank je wel..

Groenendijj

Vriendelijk, snel en voor de deur geholpen

Uw ervaring

Mijn voorruit moest vervangen worden en ik was erg blij dat dit gewoon voor mijn huis gedaan kon worden. Ik hoefde niet de deur uit. De ruit is vakkundig vervangen door een zeer vriendelijke medewerker. Hij belde ook 20 minuten voordat hij langs kwam op, zodat ik precies wist wwanneer hij kwam. Top!!!

Goedendag,