Carglass

Marian Habets

Uitstekende service

Goeie en betrouwbare service

Reactie Carglass:

Fijn om te horen Marian! šŸ˜€

Jasper Rienstra

Goede service, professioneel geholpen.

Uw ervaring

Goed geholpen, samen netjes met de monteur het een en ander doorgenomen, bekeken wat nodig was. Eerlijke antwoorden gekregen, ook als iets niet nodig was.

Reactie Carglass:

'Goede service, professioneel geholpen' dat is fijn om te horen Jasper! Ook goed en eerlijk advies is fijn. šŸ˜€

M van den Heuvel

Top !

Uw ervaring

Vriendelijk en vakkundig personeel, ook aan de balie

Reactie Carglass:

Fijn om te horen, ik zal je complimentje aan mijn collega's doorgeven!

H. Pluijmen

Een dikke 10

Uw ervaring

Zeer goede service en komen hun afspraken na.

'Een dikke 10', dat is altijd fijn om te horen! šŸ‘šŸ˜€

jcgerberfotografie

Service en beoordeling

Uw ervaring

Ervaring berdrijf dit maal ok. De vragenlijst echter is veel te lang en zal ik nooit meer invullen.

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je feedback, ik zal je melding doorsturen!

Marco

Goede en snelle hulp

Uw ervaring

Mijn ruit is heel snel en goed gemaakt. Het sterretje blijf je helaas een beetje zien, maar hij kan in ieder geval niet meer verder scheuren. mijn auto is ook mog uitgezuigd en goed... Mijn ruit is heel snel en goed gemaakt. Het sterretje blijf je helaas een beetje zien, maar hij kan in ieder geval niet meer verder scheuren. mijn auto is ook mog uitgezuigd en goed schoongemaakt.

Reactie Carglass:

Hey Marco, goed om te horen dat de ster in je ruit goed is gemaakt. Je kunt de reparatie inderdaad soms nog blijven zien. Het gaat er om dat de ster technisch goed is gerepareerd en de ruit zijn... Hey Marco, goed om te horen dat de ster in je ruit goed is gemaakt. Je kunt de reparatie inderdaad soms nog blijven zien. Het gaat er om dat de ster technisch goed is gerepareerd en de ruit zijn sterkte weer terug heeft. šŸ’Ŗ

Danny

Goede service

Vriendelijk en bekwame medewerkers

šŸ‘ Fijn om te horen!

Blom

Prettige service

Uw ervaring

Netjes en goed geholpen door carglass

Reactie Carglass:

Fijn om te horen dat je het als een 'prettige service' hebt ervaren! šŸ‘

C.A. Vandenberg

Afspraak relativering

minder goed

Reactie Carglass:

Jammer dat je niet helemaal tevreden bent.Wel super dat je toch een 7 geeft! šŸ˜€

CJM

Vervangen zijruit

matig

Reactie Carglass:

Jammer om te horen, ik heb je gegevens er bij gezocht en lees dat we hebben aangeboden je klacht op te lossen maar dat je dat niet nodig vond. We hadden het graag voor je... Jammer om te horen, ik heb je gegevens er bij gezocht en lees dat we hebben aangeboden je klacht op te lossen maar dat je dat niet nodig vond. We hadden het graag voor je opgelost!