Carglass

Cottus

Nette en sneller lervering. Volgende keer wel met 2 monteurs komen

Uw ervaring

Monteur is netjes en proffesioneel. Alleen is het handig bij een voorruit vervanging dat ze met zijn 2en komen. Nu moest onze medewerker aan het eind even meehelpen. Geen grote ramp maar wel een... Monteur is netjes en proffesioneel. Alleen is het handig bij een voorruit vervanging dat ze met zijn 2en komen. Nu moest onze medewerker aan het eind even meehelpen. Geen grote ramp maar wel een kritiek punt. Dat maakt voor mij een verschil van 1 volledige ster.

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je feedback. Als het een grote ruit is valt deze onder meerpersoonsplaatsing. Die ruiten vervangen we alleen bij het servicecenter zelf. Alle andere ruiten zouden in principe door 1... Dankjewel voor je feedback. Als het een grote ruit is valt deze onder meerpersoonsplaatsing. Die ruiten vervangen we alleen bij het servicecenter zelf. Alle andere ruiten zouden in principe door 1 monteur geplaatst moeten kunnen worden. Wel fijn dat jullie medewerker even een 'handje' heeft geholpen. šŸ‘

FD

Uitstekende service

Uw ervaring

Mijn ervaringen zijn uitsluitend positief.
Vanaf moment van melden van de schade tot en met de ruitvervanging.
Vriendelijke en deskundige medewerkers.

Fijn om te horen! šŸ˜€

Florijn

Glashelder

Uw ervaring

Het is de derde keer in twee jaar dat ik een ruit moest laten vervangen. En ik ga altijd naar Carglass Nieuwegein omdat zij daar erg vriendelijk en stipt zijn.

Reactie Carglass:

Wat goed om te horen dat je bij ruitschade steeds voor CarglassĀ® kiest! šŸ‘

Danielle

Perfect

Kwaliteit klantvriendelijk alles top

Reactie Carglass:

Fijn om te horen Danielle! šŸ’

stork lijmen

Ruitschade

top

šŸ‘ Fijn om te horen!

M. Assink

Ruit vervanging goed gegaan

Uw ervaring

Voorruit noodgedwongen moeten vervangen. Bij vervangen is mijn parvan beschadigd door een schroevendraaier. Jammer maar voor de rest goed gegaan.

Reactie Carglass:

Ai, daar lijkt wat te zijn misgegaan. Ik heb je gebeld en de melding doorgestuurd naar het betreffende servicecenter. Zij zullen hierover contact met je opnemen.
Customer Service...

J. Hoogendoorn

Goed bedrijf met redelijke service.

Zie boven.

particulier

Ruitreparatie

zonder afspraak meteen gedaan

Reactie Carglass:

šŸ‘ Fijn om te horen dat we je snel konden helpen!

Jack van der Pal

Teleurstellend

Uw ervaring

Al bij een geplande afspraak wordt de verwachting niet bagekomen

Reactie Carglass:

Ai, jammer om te horen dat de afspraak verzet moest worden omdat we een zieke monteur hadden. Ik begrijp dat dit een teleurstelling voor je was. We hebben tijdig je voicemail ingesproken en een sms... Ai, jammer om te horen dat de afspraak verzet moest worden omdat we een zieke monteur hadden. Ik begrijp dat dit een teleurstelling voor je was. We hebben tijdig je voicemail ingesproken en een sms gestuurd dat de afspraak niet kon doorgaan. We hadden je graag op een ander tijdstip ingepland maar je geeft aan dat je niet meer door ons geholpen wil worden. Jammer dan de 4. šŸ˜„