Carglass

Peter Pieters

Onvoldoende informatie over de te plaatsen ruit.

Uw ervaring

Prima gewerkt maar product niet kunnen kiezen!!!!

Reactie Carglass:

Fijn dat ik je gisteren nog even heb kunnen spreken en dat het achteraf toch de juiste ruit bleek te zijn. šŸ˜ƒ

Lizzy

Meteen geregeld

Uw ervaring

Snel een afspraak en snelle reparatietijd

Reactie Carglass:

Goed om te lezen dat alles snel is verlopen Lizzy! šŸ˜ƒ

Private

Snel en zorgvuldig werk

Fijn om te horen! šŸ‘

Nvt

Ster in ruit vullen

Uw ervaring

Sterretje verdwijnt niet blijft zichtbaar, wordt wel gevuld.

Reactie Carglass:

Het belangrijkste doel van een reparatie is om de ruit zijn originele sterkte weer terug te geven. Ik zal je een e-mail toesturen over onze zichtbaarheidsgarantie.
Customer Service...

GW

Carglass maakt commercials NIET waar!

Uw ervaring

Een kleine ster in mijn voorruit, ver buiten gezichtsveld bestuurder, van nog geen week oud en nog geen E2-munt groot, bleek niet te repareren?! De concurrent fixte het diezelfde middag nog, voor... Een kleine ster in mijn voorruit, ver buiten gezichtsveld bestuurder, van nog geen week oud en nog geen E2-munt groot, bleek niet te repareren?! De concurrent fixte het diezelfde middag nog, voor 2/3 van de prijs die Carglass rekent (WA-verzekerd).
Veel geld aan commercials besteden leverde mijn eerste reflex op naar hen te gaan (vanwege tijdgebrek nu geen vooronderzoek gedaan), maar gaat dus duidelijk ten koste van wat ze waar kunnen/willen maken!

Reactie Carglass:

Het hangt er vanaf waar de schade op je ruit zit. In sommige gevallen wordt een nieuwe ruit geadviseerd als het aan de bestuurderskant zit en groter is dan 1 centimeter. Fijn dat je intussen elders... Het hangt er vanaf waar de schade op je ruit zit. In sommige gevallen wordt een nieuwe ruit geadviseerd als het aan de bestuurderskant zit en groter is dan 1 centimeter. Fijn dat je intussen elders bent geholpen.

van Goor

Feedback over de vragen

Uw ervaring

Ik zou graag terug kunnen in de vragenlijst dit is niet overal mogelijk, zodoende heb ik niet alle vragen juist kunnen beantwoorden.

Reactie Carglass:

Ai, dat is jammer om te horen. Ik zal je feedback doorgeven aan de juiste afdeling! šŸ‘

Goede en vlotte service

Positief

šŸ‘ Fijn om te horen!

RD

Netjes geholpen en reparatie netjes uitgevoerd.

Uw ervaring

Netjes geholpen en resultaat is zeer goed. Monteur was zeer beleefd en netjes.

Reactie Carglass:

Fijn om te lezen dat je netjes bent geholpen! šŸ˜ƒ

klaas

Ruitschade

Uw ervaring

snel en efficient verholpen door vriendelijke en kundige medewerker

Reactie Carglass:

Goed om te horen Klaas! šŸ‘

A.joos

Geurtje

Uw ervaring

Ik ben heel erg tevreden over de service en de vakkundige uitleg van de monteur bij Carglass Terneuzen
Auto hadden ze ingespoten met een heerlijke geur
Al met al super goed geholpen

Reactie Carglass:

Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen en dat er zelfs een lekker geurtje in de auto is gespoten! Net wat meer doen, dat doen we graag bij CarglassĀ®. šŸ˜ƒ