Carglass

Prima en snel
Geholpen

Prima en snel geholpen

Reactie Carglass:

๐Ÿ‘ Goed om te horen, dankjewel voor de mooie 10!

Henk tV

Ruit vervangen goed geregeld

Uw ervaring

De ruit zelf werd netjes vervangen, bij het plaatsen van de ruit werd op de drempels van de auto gestaan, deze waren na het opleveren niet schoongemaakt. TIP als je een Milieu sticker voor Duitsland... De ruit zelf werd netjes vervangen, bij het plaatsen van de ruit werd op de drempels van de auto gestaan, deze waren na het opleveren niet schoongemaakt. TIP als je een Milieu sticker voor Duitsland hebt zorg dat je dan zelf een besteld.
Personeel was vriendelijk.

Reactie Carglass:

Ai, jammer dat de drempels waar men op had gestaan niet waren schoongemaakt. Ik zal je feedback doorzetten naar degene die je heeft geholpen. De milieusticker is inderdaad een goede tip om die op... Ai, jammer dat de drempels waar men op had gestaan niet waren schoongemaakt. Ik zal je feedback doorzetten naar degene die je heeft geholpen. De milieusticker is inderdaad een goede tip om die op tijd aan te vragen. Daarbij nog een tip dat je kunt kijken of de kosten van de sticker eventueel worden vergoed door je verzekering bij een voorruitvervanging. ๐Ÿ˜€

Wim Mooijman

Super!!

Uw ervaring

Bij aankomst duidelijke uitleg wat hij ging doen en hoe lang het ging duren. Auto keurig schoongemaakt.

Goed om te horen Wim! ๐Ÿ˜€

Ron Bosman

Heel tevreden

Uw ervaring

Ik werd vakkundig, snel en buitengewoon vriendelijk geholpen. Carglass mag trots zijn op deze medewerkers.

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je mooie woorden Ron, ik zal ze doorzetten naar de collega's die je hebben geholpen en hun leidinggevende! ๐Ÿ‘

Nanda Looman

Helemaal goed

Prima!

Reactie Carglass:

๐Ÿ˜€ Fijn om te horen Nanda!

dzjii entertuinment

Vriendelijk ontspannen alles naar wens

Uw ervaring

ruitje vervangen en met prima feel weer on the road

๐Ÿ˜€ Fijn om te horen!

Hans

Zeer snel geholpen

Uw ervaring

In zeer korte tijd kon er een noodruit geplaatst worden en de dag erna al een afspraak voor definitieve ruitvervanging

Goed om te horen dat je zeer snel bent geholpen. ๐Ÿ‘

Melanie

Snel en goed geholpen

Uw ervaring

Na het maken van een afspraak kwam ik 2 dagen later aan op mijn afspraak.
Helaas had de klantenservice een fout gemaakt en mijn kenteken met 1 letter verwisseld.
Hierdoor was het raam...
Na het maken van een afspraak kwam ik 2 dagen later aan op mijn afspraak.
Hierdoor was het raam verkeerd besteld en moest ik nog 2 dagen wachten.
Wel goed geholpen door de mannen daar, zij hebben meteen een nieuwe voorruit besteld.

Reactie Carglass:

Ai, jammer dat er de 1e keer een foutief kenteken was ingevoerd. Fijn dat je goed bent geholpen door onze mannen Melanie! ๐Ÿ˜€

Particulier

J.W.W

Uw ervaring

De zijruit is naar volle tevredenheid vervangen. Voor de rest netjes afgeleverd.

Reactie Carglass:

Balen dat je zijruit kapot was! Fijn dat deze naar volle tevredenheid is vervangen. ๐Ÿ‘

Marijke van Silfhout

Uitstekend

Vriendelijk en vakkundig!

Reactie Carglass:

๐Ÿ‘ Fijn om te horen Marijke!