Carglass

Z. popovic

Goede service

Uw ervaring

Afspraak maken online voor Nano Protectie gaat niet. Je staat stil bij eerste vraag welke ruit is beschadigd terwijl niets beschadigd is. Dus advies: online afspraak beter regelen met meer... Afspraak maken online voor Nano Protectie gaat niet. Je staat stil bij eerste vraag welke ruit is beschadigd terwijl niets beschadigd is. Dus advies: online afspraak beter regelen met meer mogelijkheden.

Reactie Carglass:

Als je geen ruitschade hebt en alleen een Nano coating wil laten aanbrengen kan dat via de volgende link: https://www.carglass.nl/service-en-producten/nano-coating-voorruit/. Hier kun je een Nano... Als je geen ruitschade hebt en alleen een Nano coating wil laten aanbrengen kan dat via de volgende link: https://www.carglass.nl/service-en-producten/nano-coating-voorruit/. Hier kun je een Nano coating reserveren bij een van onze vestigingen.

Louis

Ben tevreden.

Uw ervaring

Ruit snel en netjes vervangen. Erg vriendelijk personeel.

Fijn om te horen dat je tevreden bent Louis! 👍

Van Osch Beheer

Snelle, vriendelijke professionele hulp

Uw ervaring

In de ochtend een steen op de ruit gekregen, meteen Carglass gebeld. Om 15:00 uur kon ik al terecht en is het sterretje gerepareerd. Ik ben er blij mee dat dit zo snel kon, neemt het risico dat mijn... In de ochtend een steen op de ruit gekregen, meteen Carglass gebeld. Om 15:00 uur kon ik al terecht en is het sterretje gerepareerd. Ik ben er blij mee dat dit zo snel kon, neemt het risico dat mijn hele ruit scheurt flink mee af. Auto gestofzuigd en ramen allemaal gepoetst. Echt topservice.

Reactie Carglass:

Wat fijn dat je direct dezelfde dag terecht kon om de steenslag te laten maken! Goed om te horen dat je auto is gestofzuigd en de ramen zijn gepoetst. Net wat meer doen, dat doen we graag bij... Wat fijn dat je direct dezelfde dag terecht kon om de steenslag te laten maken! Goed om te horen dat je auto is gestofzuigd en de ramen zijn gepoetst. Net wat meer doen, dat doen we graag bij Carglass®. 😀

Van Hooijdonk

Goed, zo hoort het te gaan.

Uw ervaring

Snelle service en nette behandeling

Reactie Carglass:

'Snelle service en nette behandeling' is fijn om te horen! 👍

Erik

Perfect

Uw ervaring

Makkelijk om afspraak te maken. Werd al opgewacht bij aankomst 👌🏼 Ruit sneller dan verwacht vervangen & lekkere koffie 👍🏼👍🏼

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je review Erik. 'Makkelijk om een afspraak te maken 💻, opgewacht bij aankomst 🤗, ruit sneller dan verwacht vervangen 👨‍🔧💪 en lekkere koffie ☕! 😀

cees

Dinsdag is door een inbraak in Maastricht is mijn achteruit kapotgeslagen.

Uw ervaring

Woensdag snel in Roermond naar Carglass een noodraam laten plaatsen, donderdag een definitieve ruit herplaatst in Sittard, op beide plaatsen perfect snel en vakkundig met koffie geholpen. Dank... Woensdag snel in Roermond naar Carglass een noodraam laten plaatsen, donderdag een definitieve ruit herplaatst in Sittard, op beide plaatsen perfect snel en vakkundig met koffie geholpen. Dank jullie wel.

Reactie Carglass:

Ai, wat balen dat er was ingebroken in je auto Cees! Fijn dat we je in Roermond en Sittard perfect, snel en vakkundig hebben geholpen. Ik zal je dank naar beide service centers overbrengen!... Ai, wat balen dat er was ingebroken in je auto Cees! Fijn dat we je in Roermond en Sittard perfect, snel en vakkundig hebben geholpen. Ik zal je dank naar beide service centers overbrengen! 😀

W. Gilissen

Uitstekend

Uw ervaring

Prima service en snelle afhandeling

Fijn om te horen! 👍

Carla

Geweldige service in de garage

Uw ervaring

De vrouwelijke telefoniste was niet al te slim en denkt het volgens mij altijd beter te weten. Telefonisch gaf ik al aan dat ik donkerder glas had dan normaal en zij wist dat wel want ze zag alles... De vrouwelijke telefoniste was niet al te slim en denkt het volgens mij altijd beter te weten. Telefonisch gaf ik al aan dat ik donkerder glas had dan normaal en zij wist dat wel want ze zag alles online……. tuurlijk!!!! Eenmaal daar was dus het verkeerde raam besteld……ik had niet anders verwacht. Maar de heren bij Carglass boden excuus aan en vonden het vervelend. Nieuwe raam besteld en de week erna opnieuw geweest om te plaatsen. Dat ging snel en netjes. In de garage zelf erg ervaren en vriendelijke mensen. En het is er ook schoon!! Aan de telefoon mag men nog wel onder de loep nemen.

Reactie Carglass:

Ai, wat jammer om te horen dat, ondanks dat je aangaf dat het een donkere ruit moest zijn, toch de verkeerde ruit was geselecteerd Carla! Ik heb je melding hierover doorgestuurd. Fijn om te horen... Ai, wat jammer om te horen dat, ondanks dat je aangaf dat het een donkere ruit moest zijn, toch de verkeerde ruit was geselecteerd Carla! Ik heb je melding hierover doorgestuurd. Fijn om te horen dat je goed bent geholpen in het service center en dat de juiste ruit er nu in zit! 😀

Anne

Vervanging voorruit

Prettige, snelle service

Fijn om te horen Anne! 👍

Quincy Pluimakers

Echte service!

Uw ervaring

Heel goed geholpen. Vriendelijk personeel.

Reactie Carglass:

'Echte service', is een mooie titel van je review Quincy, fijn om te horen! 👍