Carglass

Superservice

Uw ervaring

Ben heel erg tevreden. Maken van afspraak en reparatie verliepen snel en goed. Medewerkers waren zeer vriendelijk. Een aanrader voor iedereen met ruitschade!!

Reactie Carglass:

Bedankt voor je mooie review! šŸ’

Bert Steegmans

Storm daardoor kapotte voorruit

Erg goed

Reactie Carglass:

Hey Bert, het lijkt alsof hier iets is misgegaan, je review is positief met een score 2 van 10 terwijl je 'erg goed' aangeeft. šŸ˜„

Koemeester

Super

Uw ervaring

Na een ruitbreuk die ik zelf veroorzaakt had de eerste keer werd na twee maanden de ruit gratis vervangen nadat de ruit stuk is gegaan door dat ik de achterruit verwarming aan had gezet en mogelijk... Na een ruitbreuk die ik zelf veroorzaakt had de eerste keer werd na twee maanden de ruit gratis vervangen nadat de ruit stuk is gegaan door dat ik de achterruit verwarming aan had gezet en mogelijk de oorzaak was dat de ruit met een harde knal voor de tweede keer stuk is gegaan

Reactie Carglass:

Balen dat je nieuwe ruit kapot is gegaan. Fijn dat we de 2e ruit voor je onder garantie konden vervangen! šŸ˜„

Goed geholpen

Op tijd en correct.

Fijn om te horen! šŸ‘

Peter

Goede service!

Uw ervaring

Goede en vooral makkelijke service!

Reactie Carglass:

Fijn om te horen Peter! šŸ‘

Sampers

Scherven brengen geluk

Uw ervaring

Zeer positief , na inbraak en achterruit stuk geslagen

Reactie Carglass:

ik hoop zeker voor jou dat 'scherven geluk brengen'! Wat een positief bericht na een vervelende ervaring! Fijn dat we je konden helpen.

Dave Jansen

Vriendelijk en professioneel geholpen

Uw ervaring

Mijn ervaring met Carglass Arnhem is zeer positief dankzij de vriendelijkheid en professionaliteit waarmee ik werd geholpen.

Reactie Carglass:

Fijn om te horen Dave, ik ga je compliment doorgeven aan mijn collega's van service center Arnhem! šŸ‘

Robert Roovers

Een topbedrijf

Uw ervaring

Afspraak maken voor 2 autoā€™s tegelijk bij mij aan huis snel en goed geregeld door mevrouw aan telefoon. Afspraak door monteur netjes nagekomen en reparatie kwalitatief goed uitgevoerd en auto netjes... Afspraak maken voor 2 autoā€™s tegelijk bij mij aan huis snel en goed geregeld door mevrouw aan telefoon. Afspraak door monteur netjes nagekomen en reparatie kwalitatief goed uitgevoerd en auto netjes opgeleverd.

Reactie Carglass:

Een topbedrijf, dat is goed om te horen! Ik ga je compliment doorgeven aan mijn collega's! šŸ‘

Bert

Ruitvervanging

Goed snel en deskundig

Reactie Carglass:

Fijn om te horen dat je goed, snel en deskundig bent geholpen!

Perfect geregeld

1 e keer