Carglass

Roel Vrieze

Voorruit vervangen

Uw ervaring

Zeer goed en netjes koffie stond klaar hadden ze wat gevonden kwamen ze netjes bij je

Goed om te horen Roel! โ˜•

A Fledderus

Vriendelijk en snel geholpen

Uw ervaring

Wij hebben onze achterruit laten vervangen. Op locatie zijn wij vriendelijk geholpen en uiteindelijk was de ruit eerder klaar dan verwacht.

Reactie Carglass:

Ai, balen dat je achterruit er uit lag. Fijn om te lezen dat het vervangen sneller dan verwacht is verlopen! ๐Ÿ‘

Particulier

Snel, duidelijk in afspraken.

Uw ervaring

Goede afspraken. Kwaliteit in geleverde diensten. Goed advies om, in verband door hard waterstraal, niet direct de auto in de wasstraat te wassen. Nota rechtstreeks naar verzekeraar.

Reactie Carglass:

'Snel, duidelijk in afspraken', is een mooie titel van je review, dankjewel! ๐Ÿ‘

Boomsma bureau

Prima en snel
Geholpen

Prima en snel geholpen

Reactie Carglass:

๐Ÿ‘ Goed om te horen, dankjewel voor de mooie 10!

Henk tV

Ruit vervangen goed geregeld

Uw ervaring

De ruit zelf werd netjes vervangen, bij het plaatsen van de ruit werd op de drempels van de auto gestaan, deze waren na het opleveren niet schoongemaakt. TIP als je een Milieu sticker voor Duitsland... De ruit zelf werd netjes vervangen, bij het plaatsen van de ruit werd op de drempels van de auto gestaan, deze waren na het opleveren niet schoongemaakt. TIP als je een Milieu sticker voor Duitsland hebt zorg dat je dan zelf een besteld.
Personeel was vriendelijk.

Reactie Carglass:

Ai, jammer dat de drempels waar men op had gestaan niet waren schoongemaakt. Ik zal je feedback doorzetten naar degene die je heeft geholpen. De milieusticker is inderdaad een goede tip om die op... Ai, jammer dat de drempels waar men op had gestaan niet waren schoongemaakt. Ik zal je feedback doorzetten naar degene die je heeft geholpen. De milieusticker is inderdaad een goede tip om die op tijd aan te vragen. Daarbij nog een tip dat je kunt kijken of de kosten van de sticker eventueel worden vergoed door je verzekering bij een voorruitvervanging. ๐Ÿ˜€

Wim Mooijman

Super!!

Uw ervaring

Bij aankomst duidelijke uitleg wat hij ging doen en hoe lang het ging duren. Auto keurig schoongemaakt.

Goed om te horen Wim! ๐Ÿ˜€

Ron Bosman

Heel tevreden

Uw ervaring

Ik werd vakkundig, snel en buitengewoon vriendelijk geholpen. Carglass mag trots zijn op deze medewerkers.

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je mooie woorden Ron, ik zal ze doorzetten naar de collega's die je hebben geholpen en hun leidinggevende! ๐Ÿ‘

Nanda Looman

Helemaal goed

Prima!

Reactie Carglass:

๐Ÿ˜€ Fijn om te horen Nanda!

dzjii entertuinment

Vriendelijk ontspannen alles naar wens

Uw ervaring

ruitje vervangen en met prima feel weer on the road

๐Ÿ˜€ Fijn om te horen!

Hans

Zeer snel geholpen

Uw ervaring

In zeer korte tijd kon er een noodruit geplaatst worden en de dag erna al een afspraak voor definitieve ruitvervanging

Goed om te horen dat je zeer snel bent geholpen. ๐Ÿ‘