Carglass

BBTA

Monteurs in Zwolle zijn klasse

Uw ervaring

Goed advies en keurige afhandeling

Rick van het Goor

Een magere voldoende

Uw ervaring

Afspraak maken op basis van 3 vestiging locaties en mobiele afspraak maken is onmogelijk.
De info die mij is gegeven over de ''wel of geen spoed procedure'' is verwarrend.

De voorruit is netjes vervangen en stond na 60 minuten weer buiten.
Er is niet aangegeven en/of gevraagd of ze kleine schades konden repareren. Iets wat je wel juist ziet in de promo's.
Dit is niet de eerste keer dat ik een ster/voorruit reparatie laat uitvoeren bij Carglass, maar tot nu toe wel de minst scorende.

Patrick Stijfs

Perfect gedaan.

Uw ervaring

Hele goede ervaring. Vlot, vriendelijk, verstand van zaken.

Karin Beckers

Carglass werkt super

Uw ervaring

Zeer eenvoudig online afspraken maken, snel gerepareerd en ook nog op mijn werk. Super klantvriendelijke monteur.

W.W Schoenmaker

Goede behandeling maar ZEER SLECHTE AFHANDELING

Uw ervaring

Een werk week wachten op een achter raam toen was de verkeerde ruit besteld moest weer een werk week wachten .
Bij mijn dealer binnen een werkdag was het daar binnen vervolgens daar laten maken en dan krijg je als nog een rekening van Carglass voor een plastic nood raampje A €127,72 door hun fout .
Zo wil ik ook wel zaken doen wel Slecht hoor om je fout niet toe tegeven.

G .W.Vels

Goed affewerkt

Heel goeie ervaring.vriendelijk

Carla

Goeie en snelle service

Uw ervaring

online een afspraak gemaakt en kon snel langs komen
prima service ,ook alle ramen schoongemaakt en ook nog gestofzuigd in de auto
kortom een aanrader

Harry

Goede service.

Uw ervaring

Goede en snelle service voor plaatsing voorruit. Prima afspraak planning via mail.

T. Gennari-van Ewijk

Prima service!

Uw ervaring

makkelijk een afspraak gemaakt en op tijd en vriendelijk en kundig geholpen!

J.

Onpersoonlijk, onattent en en niet hulpvaardig

Uw ervaring

Ontvangst was onpersoonlijk, (men keek niet eens op van achter de computer.. en moest lang wachten).

Reparatie is (ondanks afspraak) niet gebeurd, omdat men dacht dat de auto niet voldoende verzekerd was.
Deze is aantoonbaar casco verzekerd. Contact gezocht met mijn tussenpersoon, maar "daar doen ze geen zaken mee".

Gevraagd om het hoofdkantoor even te bellen, om met het polisnummer erbij de check nogmaals te doen. Maar dit wilden ze alleen per mail doen. Hierop kwam geen antwoord, dus helaas onverrichterzake weer moeten gaan.

Om de hoek zit autotaalglas, waar ik naartoe ben gereden en waar het snel en keurig is gemaakt.
Hier verliep de check wel gewoon goed, en de ontvangst was ook erg vriendelijk en prettig.