Carglass

Van de Grijp Spoor-Bouw BV

Snelle en goede service

Uw ervaring

Prima monteur die zijn werk zeer netjes heeft gedaan en ook nog eens super snel

Goed om te horen! šŸ‘

Frank Paijmans

Super

Reactie Carglass:

šŸ‘ Dat is super om te horen Frank!

Franssen

Zeer goede en duidelijke informatie

Uw ervaring

Bij het eerste telefonisch contact werd mij door de medewerkster alles zeer duidelijk uitgelegd van het maken van een afspraak tot de reparatie van de ruit. De reparatuur deed ter plaatse nogmaals... Bij het eerste telefonisch contact werd mij door de medewerkster alles zeer duidelijk uitgelegd van het maken van een afspraak tot de reparatie van de ruit. De reparatuur deed ter plaatse nogmaals alles duidelijk uitleggen.Onmogelijkmdat er misverstanden zouden kunnen ontstaan.

Reactie Carglass:

Fijn om te horen dat de uitleg door mijn collega's 'glashelder' was! šŸ˜‰ Ik stuur je complimentje naar hen door.

Anne

Carglass Ede

Uw ervaring

Erg tevreden over mijn afspraak. Vriendelijk personeel, goede service. De monteurs gaven mij een duidelijk beeld over wat ze gingen doen. Bedankt!

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je mooie woorden, altijd fijn om terug te horen dat je zo tevreden bent! šŸ’

Jan

Carglass Bus as usual

goed, niet bijzonder

šŸ‘

Paula

Fijn geholpen, hele goede service!

Uw ervaring

Ik ben heel fijn en snel geholpen. De medewerker was zeer vriendelijk en de ruit was zeer snel vervangen.

Reactie Carglass:

Goed om te horen Paula! šŸŒŗ

R. D

Ruitreparatie

Zeer vakkundig gedaan.
Eerst gekeken naar de mogelijkheden om je niet onnodig op onkosten te jagen

Reactie Carglass:

Fijn om te horen dat er goed werd meegedacht! šŸ‘

Cottus

Nette en sneller lervering. Volgende keer wel met 2 monteurs komen

Uw ervaring

Monteur is netjes en proffesioneel. Alleen is het handig bij een voorruit vervanging dat ze met zijn 2en komen. Nu moest onze medewerker aan het eind even meehelpen. Geen grote ramp maar wel een... Monteur is netjes en proffesioneel. Alleen is het handig bij een voorruit vervanging dat ze met zijn 2en komen. Nu moest onze medewerker aan het eind even meehelpen. Geen grote ramp maar wel een kritiek punt. Dat maakt voor mij een verschil van 1 volledige ster.

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je feedback. Als het een grote ruit is valt deze onder meerpersoonsplaatsing. Die ruiten vervangen we alleen bij het servicecenter zelf. Alle andere ruiten zouden in principe door 1... Dankjewel voor je feedback. Als het een grote ruit is valt deze onder meerpersoonsplaatsing. Die ruiten vervangen we alleen bij het servicecenter zelf. Alle andere ruiten zouden in principe door 1 monteur geplaatst moeten kunnen worden. Wel fijn dat jullie medewerker even een 'handje' heeft geholpen. šŸ‘

FD

Uitstekende service

Uw ervaring

Mijn ervaringen zijn uitsluitend positief.
Vanaf moment van melden van de schade tot en met de ruitvervanging.
Vriendelijke en deskundige medewerkers.

Fijn om te horen! šŸ˜€

Florijn

Glashelder

Uw ervaring

Het is de derde keer in twee jaar dat ik een ruit moest laten vervangen. En ik ga altijd naar Carglass Nieuwegein omdat zij daar erg vriendelijk en stipt zijn.

Reactie Carglass:

Wat goed om te horen dat je bij ruitschade steeds voor CarglassĀ® kiest! šŸ‘