Carglass

Gerhard

Ruit vervangen

Prima geholpen

Reactie Carglass:

Fijn om te horen Gerhard! šŸ˜ƒ

Wim Westhoff

Prima werk

Uw ervaring

Voorruitvervanging is perfect uitgevoerd. Advies om ruitenwissers te vervangen kwam nogal vreemd over omdat deze net 4 uur geleden tijdens de reguliere onderhoudsbeurt door de dealer waren vervangen.

Reactie Carglass:

Goed om te horen dat je voorruitvervanging perfect is uitgevoerd. šŸ‘ Je melding over de ruitenwisser ga ik doorzetten naar het service center waar je bent geholpen, dank voor je... Goed om te horen dat je voorruitvervanging perfect is uitgevoerd. šŸ‘ Je melding over de ruitenwisser ga ik doorzetten naar het service center waar je bent geholpen, dank voor je feedback! Marja Customer Service CarglassĀ®

Bas Slot

Service

Uw ervaring

Prima geholpen dankzij de crisis

Reactie Carglass:

Hoi Bas, fijn dat je ondanks de crisis goed bent geholpen (ik denk dat je ondanks in plaats van dankzij bedoelt?) šŸ˜ƒ

aml tielens

Afhandeling

Uw ervaring

heel goed geholpen erg vriendelijke monteur

Reactie Carglass:

Fijn om te horen, ik zal 't aan hem doorgeven! šŸ˜ƒ

Naima

Top personeel.

Uw ervaring

Vandaag bleek mijn autoruit ingeslagen. Net in deze tijd en net dat je boodschappen wilt doen voor je ouders. De dame die in aan lijn had was zo lief en behulpzaam. Respect op de manier hoe ze alles... Vandaag bleek mijn autoruit ingeslagen. Net in deze tijd en net dat je boodschappen wilt doen voor je ouders. De dame die in aan lijn had was zo lief en behulpzaam. Respect op de manier hoe ze alles afhandelde. Zelf werk ik in de zorg en heb mijn auto dringend nodig. Dit heb ik haar ook verteld. Ze heeft alles snel geregeld en was ook steunend aanwezig. Echt een topper.

Reactie Carglass:

Balen dat je ruit was ingeslagen toen je boodschappen voor je ouders wilde halen! Wat fijn om te horen dat mijn collega er voor je was toen je dit nodig had. Fijn dat we je hebben kunnen helpen. Ik... Balen dat je ruit was ingeslagen toen je boodschappen voor je ouders wilde halen! Wat fijn om te horen dat mijn collega er voor je was toen je dit nodig had. Fijn dat we je hebben kunnen helpen. Ik ga je positieve review aan de collega doorgeven die je heeft geholpen! šŸ‘ Net wat meer doen, dat doen we graag bij CarglassĀ®. Marja Customer Service CarglassĀ®

Niet verwacht.

Uw ervaring

Goed. Iets beter dan vorig keer.

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je mooie score. Goed om te horen dat het iets beter was dan de vorige keer! šŸ˜ƒ

Wout Boom

Autoruitreparatie.

Uw ervaring

Snel en vakkundig gerepareerd door deskundige en vriendelijk medewerker.

Reactie Carglass:

Fijn om te horen dat het snel en vakkundig is gerepareerd door een vriendelijke medewerker! šŸ˜ƒ

Carglass

Uw ervaring

Goed georganiseerd bedrijf met deskundig en vriendelijk personeel

Reactie Carglass:

Dat is goed om te horen! šŸ‘

Ro

Goede service

Uw ervaring

Prima ervaring. Snel en vakkundig geholpen en goede communicatie voor, tijdens en na de reparatie.

Reactie Carglass:

Goed om te horen dat de communicatie goed was en je snel en vakkundig bent geholpen! šŸ‘

G. Jongeneel

Klanttevredenheid 100%

Uw ervaring

Heb tot nu toe nog maar een enkele keer gebruik gemaakt van de service van Carglass.
Kan niet anders zeggen dat mijn ervaring een zeer positieve in druk van Carglass oplevert.

Reactie Carglass:

Wat fijn om te horen! šŸ‘ Mocht het nog eens nodig zijn staan we uiteraard weer graag voor je klaar. šŸ˜‰