Carglass

Mijn ervaring by Carglass!

Uw ervaring

Een fijne ervaring met Carglass. Fijne verwelkoming, nette werkplek. Fijne wachtruimte, met goede koffie :D

Van Gestel

Fijne snelle reparatie van een ster in de voorruit

Uw ervaring

Duidelijke site om een afspraak te maken, goede communicatie omtrent afspraak reparatie aan huis, vriendelijke vakkundige reparateur en tijdens de reparatie werd de auto zuiver gepoetst. Fijn!

Goedendag mevrouw Van Gestel,

Heel graag gedaan! šŸ˜ƒ

Frank De Preter

Reparatie velgen.

Uw ervaring

Ik bracht de wagen binnen. Niemand vroeg wat de schade was. Niet samen bekeken.
Bij afhaling van de wagen werd geen rondgang gedaan, de herstelling werd niet samen bekeken.
Betalen en doe-oei.

Hallo meneer De Preter,

Nadat ik zojuist telefonisch contact met u heb gehad kwamen we erachter dat u geholpen bent bij een service center in Belgiƫ. Ik heb uw e-mail dan ook naar de afdeling Customer Solutions van Carglass Belgiƫ doorgestuurd en zij nemen contact met u op om dit te bespreken.
Ik vertrouw erop dat u er samen uitkomt.

Vreedeveld

Service geweldig

Uw ervaring

heel prettig contact en zeer goede voorlichting

Goedendag meneer Vreedeveld,

Dank u wel..

G

Afspraak maken is dramatisch

Uw ervaring

Het personeel wat de afspraken inplant is niet voldoende vakbekwaam betreft de werkzaamheden. Zelf had ik een afspraak ingepland om 16:00 uur. De dag voor de afspraak kreeg ik 20:00 uur via een mail te weten dat de afspraak ineens verplaatst was naar 13:00 uur. De reden hiervoor was dat een dergelijk reparatie 2,5 uur in beslag nam. Aangezien ik zelf moet werken kan ik niet last minut zomaar vrij nemen. Om deze reden heb ik de afspraak moeten afzeggen. Ik vind het zeer frapant dat je 16 uur voor de afspraak via een e-mail er achter moet komen dat de afspraak is verplaatst. Als zij een fout maken okƩ, maar neem dan telefonisch contact op, dan kon ik zelf gelijk melden dat de afspraak niet door kon gaan. Nu moest ik zelf de afspraak afzeggen en een nieuwe afspraak inplannen.

Goedendag meneer Huitema,

Bij het inplannen van uw afspraak was er geen rekening gehouden met het feit dat u een camera achter de voorruit heeft die, na een vervanging, opnieuw gekalibreerd moet worden. Dat kost extra tijd.
Normaal gesproken wordt u dan netjes gebeld en wordt er, in overleg met u, een nieuwe afspraak gemaakt.
Dit is helaas bij u mis gegaan.
Ik heb zojuist telefonisch contact met u gehad en u onze oprechte excuses hiervoor aangeboden.
U gaf aan dat alles inmiddels goed opgelost was. Fijn om te horen.

Esperanza Caupain

Snel geholpen, vriendelijk personeel en goede expertise

Uw ervaring

Ik ben heel tevreden met mijn bezoek bij Carglass, ik heb het een aantal weken uitgesteld omdat ik dacht dat het heel prijzig was. gelukkig heb ik de afspraak toch gemaakt. Ik ben tevreden over alle aspecten. van het maken van de afspraak tot de diensten die geleverd zijn. Hartelijk bedankt!

Hallo Esperanza,

Dank je wel voor de goede feedback..

Hubo Huppertz

Service carglass

Uw ervaring

ik ben ondanks een moeilijke voorruit snel en correct geholpen zoals reeds gezegd vakkundige en correcte medewerkers .

Hallo Hubo,

Zelf een "moeilijke" voorruit is voor onze professionele monteurs geen Karwei..šŸ˜‰

Raymond Rijsdijk

Super snel

Perfect

Hallo Raymond,

šŸ˜Š

Different Mix

Snel, vakkundig en goede service.

Uw ervaring

Bij aankomst gelijk een uitleg. Koffie en een krant om te lezen. De ruit was snel gerepareerd. En zelfs de ramen gelapt en auto gestofzuigd. Zeer tevereden dus.

Goedendag,

Graag gedaan..

Peter Franken

Alweer uitstekende service

Uw ervaring

Simpel afspraak gemaakt, lekker aan huis, precies op tijd, erg vriendelijke specialist, net werk, volledig.

Hallo Peter,

Dank je wel..