Carglass

Nick van Dalen

Betrouwbaar

Uw ervaring

De service was uiterst vriendelijk en bekwaam. Verder hebben ze me volledig geholpen met zaken die buiten Carglass om geregeld moesten worden. Dat kom je niet vaak (meer) tegen.

JHWA Schils

Vakkundig, duidelijk, correct.correcte

Correcte, vakkundige afhandeling.

Patrick

Vervanging van achterruit

Uw ervaring

Na een kort maar duidelijk gesprek met de vakkundige telefoniste is er een afspraak gemaakt voor het vervangen van de achterruit op mijn werk locatie. Afspraak is netjes nagekomen en de monteur heeft uitstekend zijn werk gedaan.

JL Glasvezel en Dienstverlening

Goede service

Zoals aangegeven vriendelijk flexibel

sabine

Fijne service aan huis, afspraken maken en bevestigen aan klant=lastig

Uw ervaring

Top dat jullie aan huis komen repareren, beetje jammer dat het ingewikkeld is om op de hoogte gesteld te worden wanneer jullie komen. Eerste bezoek kon de ruit niet gemaakt worden, 2e bezoek is de ruit vervangen en jammer genoeg de kap in mijn auto stuk gegaan, ben benieuwd hoe deze afspraak bevestiging gaat verlopen.

Vg colours

Carglass ruitschade

Uw ervaring

Ik had een afspraak op locatie,ben op hoogte gehouden via e-mails wat de tijd betreft afspraak en dat was heel goed geregeld!

Betty Sijtsma

Tevreden!

Correcte behandeling

H.M.J. Houben

Ruitreparatie

Uw ervaring

Ben snel en correct geholpen

Janwillem Hekman

Teleurgesteld

Uw ervaring

Scheur in de ruit. Had al eerdere ervaring dat verkeerde ruit besteld werd, dus na het online maken van de afspraak erachteraan gebeld. Aangegeven dat dit al eens is misgegaan. Samen aan de telefoon nagezocht, duurde een kwartier en toen gaf men aan dat ze 'de juiste ruit hadden geselecteerd'. Vandaag langs gegaan, keurig netjes op tijd. Wat schetst mijn verbazing: verkeerde ruit besteld. Onverrichter zake huiswaarts. Zonde van ieders tijd dit...

T. Bode

Snel en goed gerepareerd, werd vriendelijk geholpen.

Uw ervaring

Snel en goed gerepareerd, werd vriendelijk geholpen.