Carglass

Paulinka van Schie

Super ervaring

Uw ervaring

Ik ben erg tevreden over Carglass. De monteur was erg vriendelijk en hield mij duidelijk van alles op de hoogte. Met betrekking tot Corona waren er goede maatregelen getroffen.

Reactie Carglass:

Fijn om te lezen dat je ruitschadeherstel bij Carglass® een super ervaring is geweest. Goed dat je op de hoogte werd gehouden van het proces en het servicecenter coronaproof was!... Fijn om te lezen dat je ruitschadeherstel bij Carglass® een super ervaring is geweest. Goed dat je op de hoogte werd gehouden van het proces en het servicecenter coronaproof was! 😃

Braakhuis

Koffie

Uw ervaring

Alles erg goed echter de koffie was zacht uitgedrukt niet smakelijk .
Dit zou een groot verbeterpunt zijn

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je feedback, fijn dat alles goed is verlopen. Je feedback over de koffie zal ik doorzetten naar het hoofdkantoor! 👍

IO

Top

Uw ervaring

Ik ben supergoed geholpen in uw filuaal aan de vd madeweg te Amsterdam
Leuke vakkundige medewerkers

Reactie Carglass:

Fijn om te lezen dat je supergoed bent geholpen door mijn collega's van Amsterdam Duivendrecht. Ik zal je compliment met hen delen! 😃

Bert.

Klasse bedrijf!

Snelle hulpverlening.

'Klasse bedrijf', dat is super om te horen Bert! 😃

Hendrikse

Ruit vervangen

Uw ervaring

Snelle service aan huis vriendelijk en vakkundig gedaan top gewoon

👍 Goed om te horen!

Patricia

Top

Zeer prettig

Fijn om te horen Patricia! 💐

Lodewijk Alblas

Perfecte service

Uw ervaring

vriendelijk te woord gestaan en perfect afhandelen van de ruit vervanging dank u wel

Dankjewel voor je mooie feedback Lodewijk, en... graag gedaan! 😉

Holger Boswijk

Prima service

Uw ervaring

Makkelijk een afspraak maken, daarna snelle en vakkundige hulp. Ook afhandeling met verzekering werd meteen geregeld.

Fijn om te horen Holger! 😃

Timo

Perfect!

Uw ervaring

Het was mijn eerste ervaring bij Carglass, maar ik zou bij een volgende keer zeker weer via Carglass mijn ruit laten repareren. Keurig ontvangen, heel vriendelijk personeel, transparant over hoe... Het was mijn eerste ervaring bij Carglass, maar ik zou bij een volgende keer zeker weer via Carglass mijn ruit laten repareren. Keurig ontvangen, heel vriendelijk personeel, transparant over hoe lang het duurt, auto heel netjes mee terug gegeven (schoongemaakt, gestofzuigd, gedesinfecteerd). Kan niet anders zeggen dan perfect!

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je mooie woorden Timo! Ik zal ze aan mijn collega's die je geholpen hebben doorgeven. 😃

van de pol

goed