Carglass

la scheuer

Goede service goede behandeling

Uw ervaring

matglas is het bedrijf waar iedereen wezen moet

Reactie Carglass:

Ik hoop dat je CarglassĀ® bedoelt, onze ruiten zijn glashelder. šŸ˜‰

Goede service

Uw ervaring

Vriendelijk personeel, bekwame monteurs en alles op tijd klaar.

Goed om te horen! šŸ‘

pariticulier

ZEER tevreden

Uw ervaring

vrijdag 14-02-2020, gebeld met centrale nummer om ruitschade te melden, de dame aan de telefoon stelde veel vragen, ook 1 dat ik naar de auto moest gaan om de grote van de beschadiging te meten, vrijdag 14-02-2020, gebeld met centrale nummer om ruitschade te melden, de dame aan de telefoon stelde veel vragen, ook 1 dat ik naar de auto moest gaan om de grote van de beschadiging te meten,
loop met vaste toestel naar buiten WEGVERBINDING, op de weg naar huis komt mijn vrouw mij tegen met de dame aan de lijn op mijn mobiel KLASSE

Reactie Carglass:

Fijn om te horen en zo hoort het ook natuurlijk! šŸ‘
Net wat meer doen, dat doen we graag bij CarglassĀ®.

mertens

Gewoon goed gemaakt

Uw ervaring

ben beetje teleurgesteld in de betaling van de waxlaag. ze vroegen aan mijn dochter of zij dat goed vond. kosten 20 euro. omdat zij haar bankpas was vergeten, en maar 18,75 bij zich had, moest zij... ben beetje teleurgesteld in de betaling van de waxlaag. ze vroegen aan mijn dochter of zij dat goed vond. kosten 20 euro. omdat zij haar bankpas was vergeten, en maar 18,75 bij zich had, moest zij extra terug rijden vanuit kessel naar venlo voor 1,25 te brengen. dit had toch ook overgemaakt kunnen worden met een tikkie of haar een banknummer meegegeven.
de gegevens van de eigenaar van de auto zijn toch volledig bekend.

Reactie Carglass:

Jammer dat ze net niet genoeg geld bij zich had en hiervoor terug moest komen. Per post stuur ik je kleine attentie toe voor het ontstane ongemak. Ik hoop dat je dit gebaar op prijs zult... Jammer dat ze net niet genoeg geld bij zich had en hiervoor terug moest komen. Per post stuur ik je kleine attentie toe voor het ontstane ongemak. Ik hoop dat je dit gebaar op prijs zult stellen. Marja Customer Service CarglassĀ®

Prima !!!

Goed om te horen! šŸ‘Œ

Vakwerk

Vlotte afwerking

Reactie Carglass:

Fijn om te horen, mocht je nog tips hebben om van de 7 een 10 te maken dan horen we 't graag van je! šŸ˜‰

Rolf

Snel en goed geholpen

Uw ervaring

Snel, vriendelijk, kwaliteit, oog voor klant

Goed om te horen Rolf!šŸ˜ƒ

Mark

Nette snelle service

Uw ervaring

Ivm een barst in mijn voorruit een afspraak online gemaakt.
Ivm een barst in mijn voorruit een afspraak online gemaakt.
Dit is een vrij eenvoudig proces. Echter op de dag van de afspraak bleek de geleverde voorruit niet de juiste te zijn!? Was weliswaar voor de juiste auto, maar was niet geschikt voor mijn specifieke in-auto camera/regensensor!? De online afsprakenprocedure heeft hier ook geen vraag over gesteld.
Afspraak moest dus opnieuw gepland worden.
Feitelijke ruitvervanging was snel werk Ā±50 min.
Auto is uitgezogen en ruiten schoongemaakt.

Reactie Carglass:

Jammer dat de 1e keer de verkeerde ruit was geselecteerd. šŸ˜„Fijn dat de vervanging zo snel was verlopen en je de auto schoon terug kreeg! šŸ˜ƒ

Goeie service in Middelburg

Uw ervaring

Werd correct geholpen en super vriendelijke monteurs en de snelheid qua een afspraak maken is ook super

Reactie Carglass:

Goed om te horen dat alles snel en goed is verlopen! šŸ‘