Carglass

I. Andernach

Ruitreparatie

Uw ervaring

De reparatie is goed uitgevoerd. Helaas werden bepaalde delen van de auto niet gedesinfecteerd nadat de monteur er in gereden had.

Reactie Carglass:

Ai, daar lijkt iets te zijn misgegaan, dankjewel voor je feedback. Ik zal de melding doorsturen als leermoment om dit in de toekomst te voorkomen.

vestiging helmond engelseweg 232a

Uitsteekende service

zeer vriendelijk en behulpzaam

Goed om te horen! šŸ‘

Marcel.

Goede service en aardig personeel

Zeer tevreden.

Reactie Carglass:

Goed om te lezen dat je zeer tevreden bent over onze service Marcel! šŸ˜ƒ

JH Deckers

Vakkundig bedrijf met klantvriendelijk personeel

Hele goede ervaring

Goed om te horen! šŸ˜ƒ

Cees

Geluk bij een ongeluk

Uw ervaring

Vriendelijke ontvangst en efficient geholpen
Contacten met verzekaar werden van ons overgenomen
Vriendelijke ontvangst
Gewoon top prestatie

Reactie Carglass:

Wat een leuke titel van je review: 'geluk bij een ongeluk'! Dankjewel voor je mooie woorden Cees. šŸ‘

Rico

Goeden ervaring

Uw ervaring

Mij ervaring was positief , aardige / vriendelijk werknemers , netjes van binnen , er was koffie/thee aanwezig , auto uitzuigen / ramen wassen . niks om aan te merken zoal zo door gaan!

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je mooie woorden Rico! Ik zal ze aan mijn collega's van de vestiging in Nijmegen doorgeven. Net wat meer doen, dat doen we graag bij CarglassĀ®. šŸ˜ƒ
Customer Service...

Mpj janssen

Vakkundig,snel en vriendelijk

Uw ervaring

Opgebeld , 2 uur daarna noodachterruit . Na weekend afspraak om de nieuwe te plaatsen. Perfect .

Reactie Carglass:

Fijn om te horen dat alles vakkundig en snel is verlopen! šŸ‘

John

Belazerd

Uw ervaring

Ik voel me belazerd met het aanbevelen van nieuwe ruitenwissers terwijl deze nog maar 5 weken oud waren en dus ook prima functioneerde

Reactie Carglass:

Jammer om te lezen dat je je belazerd voelt John. Ik heb je vanuit customer service een e-mail gestuurd met het belang de ruitenwissers te controleren en of te vervangen.
Customer...

Zorgboerderij Leekzicht

Vlotte vakbekwame service

Uw ervaring

Na ruitschade een online afspraak gemaakt, goed geregeld werk vlot. Reparatie zeer vakkundig en netjes uitgevoerd.

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je mooie review! Goed om te horen. šŸ‘