Carglass

F.G.

Prima service!

Uw ervaring

De ster in de ruit was snel en vakkundig gerepareerd. De ruitenwissers vervangen en de auto schoongemaakt. Goede informatie over de gerepareerde ruit. Heel nuttig.

Reactie Carglass:

Fijn om te lezen dat de ster goed is gerepareerd en je goed bent geĆÆnformeerd. šŸ‘

Bayreno

Netjes

Uw ervaring

Netjes nieuwe raam ingeplaats. En netjes geholpen

Reactie Carglass:

Fijn om te lezen dat de ruit er netjes werd in gezet en je netjes bent geholpen! šŸ˜€

R. Geerts

Uitstekend

uUitstekend

šŸ‘ Goed om te horen!

Brigitte le Roux

Carglass uitstekende service

geweldig...accuraat en servicegericht

Reactie Carglass:

Goed om te horen Brigitte! šŸ˜€

Henk uit het Broek

Goed,netjes en klantvriendelijk

uitstekend

Reactie Carglass:

'Goed, netjes en klantvriendelijk', dat horen we graag Henk, dankjewel! šŸ˜€

Particulier

Ruitvervanging

Uw ervaring

Mijn ervaring is perfect met carglass,ik ben goed en heel snel geholpen,en dat ook nog op zaterdag avond.ik had een deskundige monteur.ik zou niets anders meer willen dus volgende keer meteen naar... Mijn ervaring is perfect met carglass,ik ben goed en heel snel geholpen,en dat ook nog op zaterdag avond.ik had een deskundige monteur.ik zou niets anders meer willen dus volgende keer meteen naar carglass.

Reactie Carglass:

Fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen door een deskundige monteur! šŸ‘

Kim

Goede, snelle service.

Uw ervaring

Afgelopen week voor een beschadiging in de voorruit langs geweest.
Snel geholpen, uitstekend koffiezetapparaat, in deze tijden goed 'corona-proof' gemaakt en snelle service.
Naast de ruit...
Afgelopen week voor een beschadiging in de voorruit langs geweest.
Naast de ruit reparatie, ook mijn ruitenwissers laten vervangen en tot mijn verrassing was de auto ook nog gestofzuigd van binnen.

Top service.

Reactie Carglass:

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over ons koffiezetapparaatā˜•, de snelle servicešŸƒā€ā™‚ļø, corona-proofšŸ˜·en het stofzuigen van je auto! Net wat meer doen, dat doen we graag bij... Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over ons koffiezetapparaatā˜•, de snelle servicešŸƒā€ā™‚ļø, corona-proofšŸ˜·en het stofzuigen van je auto! Net wat meer doen, dat doen we graag bij CarglassĀ®

Sj. Rijper

Veilig weer op pad!

Uw ervaring

De ster in de voorruit werd snel 'gere-pareerd' , het commentaar van de monteur zorgde er voor dat ik vol vertrouwen weer de weg opging!

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je mooie review. Ik zal je mooie compliment aan de monteur die je heeft geholpen doorgeven! šŸ‘

2MorroW Training&Advies

Topservice

Erg tevreden

Reactie Carglass:

'Topservice', dat horen we graag, dankjewel! šŸ˜€

klaas reitsma

Goed werk geleverd

top

Reactie Carglass:

Goed om te horen Klaas! šŸ‘