Carglass

Yzgn

Dikke duim

Ben tevreden

Goedendag,

Dank voor de dikke duim :)!

Carla Roeleven

👍

Taxi otte

Super Service Bij Carglass Van de madeweg Amsterdam

Uw ervaring

Zijraam stuk maar helaas raam was niet op vooraad en zou best wel lang duren( special auto) maar mede door het mee denken voor een oplossing van de balie medewerker tot een oplossing gekomen . Is een taxi dus tijd kost geld .
Raam is toch nog binnen 24 uur ingezet . ben daar heel blij om.
Montuur Mike heeft het raam geplaats en de auto van binnen schoon gemaakt. De auto is nog nooit zo schoon geweest. alleen in de folder . heb tegen Mike verteld dat ik iedere week langs kom voor een schoon maakbeurt hahahahahahah
Hij vertelde ,ik ben altijd welkom

Goedendag,

Wat een mooi compliment. Ik zal ervoor zorgen dat Mike uw compliment krijgt!
En inderdaad, altijd welkom :)

van Groningen

Slechte inschatting gemaakt

Uw ervaring

Vooraf aan het maken van de ster wordt een standaard verhaal opgehouden. Als je dan inhoudelijk vragen stelt wordt hier niet voldoende op geantwoord. Geeft om zich in te dekken vooraf aan dat doorscheuren mogelijk is als je dan vraagt naar de kansen wordt er gezegd ja als ik dat wist zat ik in het casino. Dan vraag je een advies wat te doen wordt er vermeld dat doorscheuren eigenlijk nooit voor komt.
Uiteraard scheurde hij bij mij wel door. Bij navragen bij kennissen kwam naar voren dat iedereen die ik sprak die een ster had laten maken bij carglas de ruit doorgescheurd was en men een nieuwe ruit nodig had. Dus nooit voorkomen is niet accuraat gezien ik vijf mensen sprak achteraf.

Goedendag mevrouw van Groningen,

Wat vervelend dat de reparatie is doorgescheurd.
Dat is inderdaad een risico bij een ruitreparatie, omdat het een natuurproduct is. Onderzoek wijst uit dat schades die doorscheuren, altijd zouden doorscheuren. Alleen is vooraf nooit te zeggen wanneer. Dit heeft met diverse factoren te maken, waaronder de plaats van de schade, of er vuil/vocht in zit enz.

Wij bieden garantie op een doorgescheurde reparatie. Deze garantie houdt in dat de kosten van de reparatie worden gecrediteerd op de ruitvervanging. Indien u hier gebruik van wil maken kunt u contact opnemen met ons contactcenter via 0800 0406406.

Passon

Topervaring

Uw ervaring

De monteur belde netjes op de afgesproken tijd dat hij onderweg was. Heeft netjes de ruit vervangen en was in voor een praatje, fijne ervaring.

👍

Pamela

Top service!

Uw ervaring

Zeer vakkundig en aardig personeel zowel aan de telefoon als op locatie. Ben erg tevreden!

Dag Pamela,

Goed te horen!

N. Engberts

Vervanging voorruit

Uw ervaring

Ik ben zeer tevreden over de vervanging van mijn voorruit. Via de gegevens van mijn auto via internet bij het maken van een online-afspraak, lag de goede ruit al klaar. Vriendelijk personeel.

Goedendag mevrouw Engberts,

Fijn dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen!

job Berg

Vakkundige, makkelijke en prima service van keurige en aardige service monteurs

helemaal goed

Goedendag heer Berg,

Helemaal fijn 👍

Ton Graven

Positief

Uw ervaring

Zeer snelle afhandeling. Werken zeer netjes. Maken na werkzaamheden alles schoon. Zelfs de zijruiten worden gereinigd.

Goedendag heer Graven,

Net iets meer doen, dat doen wij graag!

Jeffry Spamer

Meer duidelijkheid geven over orinale ramen met logo's van het merk auto.

Uw ervaring

Mij is verteld dat er een origineel audi voorruit in zou komen, maar dat is helemaal niet waar.!
Ook is niet vermeld dat er meer koste bij komen om zo een ruit te plaatsen waar door ik nu een replica raam heb.

Goedendag heer Spamer,

Wij plaatsen enkel originele ruiten. U bedoeld wellicht een ruit met het LOGO stempel van het merk auto op de ruit. Dit mogen wij niet voeren omdat wij geen erkend dealer zijn van het merk auto. Indien u speciaal vraagt naar een ruit met LOGO stempel kunnen wij deze bestellen. Hiervoor zijn inderdaad meerkosten aan verbonden vanuit een dealer.
Wat belangrijk is, de ruiten zijn identiek, komen van dezelfde fabriek, enkel zonder LOGO stempel.
De kwaliteit is het belangrijkste, dat wordt bepaald door het OE merk op de ruit.