Carglass

Mike

Autoruit vervangen

Uw ervaring

Heb na 2 weken me autoruit kunnen vervangen bij Carglass, hoewel ze een gloednieuwe ruit hebben vervangen was de ruit licht beschadigd met een aantal krasjes

Reactie Carglass:

Hey Mike, ik ben het even nagegaan. Ik heb begrepen dat de krasjes in de ruit met je zijn besproken. Er zijn 2 opties aangeboden: of een nieuwe ruit of deze ruit met als coulance een setje gratis... Hey Mike, ik ben het even nagegaan. Ik heb begrepen dat de krasjes in de ruit met je zijn besproken. Er zijn 2 opties aangeboden: of een nieuwe ruit of deze ruit met als coulance een setje gratis ruitenwissers. Ik heb begrepen dat je voor de wissers hebt gekozen.

Robert

Perfect!

Uw ervaring

Vriendelijke ontvangst, zeer goede voorzieningen (koffie, zitruimte). De collega die mij hielp heeft duidelijk uitgelegd hoe/wat. Het ging om een reparatie van de voorruit, deskundig uitgevoerd.... Vriendelijke ontvangst, zeer goede voorzieningen (koffie, zitruimte). De collega die mij hielp heeft duidelijk uitgelegd hoe/wat. Het ging om een reparatie van de voorruit, deskundig uitgevoerd. Alle ruiten schoongemaakt en auto gestofzuigd.
Top service!

😀 Fijn om te horen!

Particulier

Super klantvriendelijk

Uw ervaring

Zaterdag 24 juli kon ik door de verkeerschaos rondom Harderwijk mijn afspraak niet op tijd nakomen. De aanwezige monteur had een superoplossing gevonden: Als ik wel al in de buurt van de vestiging... Zaterdag 24 juli kon ik door de verkeerschaos rondom Harderwijk mijn afspraak niet op tijd nakomen. De aanwezige monteur had een superoplossing gevonden: Als ik wel al in de buurt van de vestiging was (17:30) dan kon ik daar de achterruit meenemen en zou hij voor een monteur aan huis zorgen. Dank, dank, dank

Reactie Carglass:

Wat balen dat de weg open lag waardoor je je afspraak niet kon nakomen. Het was zeker een superoplossing om je de ruit mee te geven zodat de monteur direct naar je huis kon komen om daar de ruit te... Wat balen dat de weg open lag waardoor je je afspraak niet kon nakomen. Het was zeker een superoplossing om je de ruit mee te geven zodat de monteur direct naar je huis kon komen om daar de ruit te vervangen! 👍

S.

Snel geregeld!!

Uw ervaring

Voorruit gebarsten, meteen gebeld en volgende dag was mijn voorruit zo goed als nieuw! Snelle service! En vriendelijke medewerkers van Carglass

Reactie Carglass:

Fijn om te horen dat we je snel konden helpen! 👍

Hans

Correcte afhandeling

professioneel en vakkundig

😀 Goed om te horen Hans!

TOP

Ouderwetse service

Uw ervaring

Vakkundig, aardig, voorkomend personeel.

Annemarije

Zijraampje vervangen

Heel prettig

Xxxxxxx

Tevreden

Uw ervaring

Carglass heeft de voorruit van onze auto vervangen. Alles is prettig verlopen. Van het afspraak maken tot en met de reparatie.

Reactie Carglass:

Goed om te lezen dat je tevreden bent over het hele proces! 😀

Inez Visser

Vriendelijk en accuraat

Uw ervaring

Vriendelijke ontvangst, kopje koffie, bakje water voor de hond.
En in de afgesproken tijd.

Reactie Carglass:

☕ Fijn om te lezen dat er goed voor jou en je hond werd gezorgd tijdens het wachten Inez. 🐶