Carglass

Sandra

Prettig geholpen.

Uw ervaring

De service was perfect. Netjes en duidelijk. Helaas bleek na het afhalen van de auto dat er op mijn zijraam ook krassen zitten. Er werd mij verteld tone ik de auto kwam halen dat mijn ramen allemaal gepoets waren. Top zei ik nog.....
Helaas is er met het poetsen denk ik een korreltje mee gepoets... ik heb meteen contact opgenomen en werd binnen 5 minuten teruggebeld.

Afspraak voor aankomende maandag gemaakt. Het is jammer vind het zo’n gedoe......

Randolf van Oene

Precies zoals aangekondigd via de mail , de ruitreparatie keurig uitgevoerd op mijn werklocatie door een vriendelijke monteur!

Uw ervaring

Via de mail een afspraak op locatie gemaakt. Zoals beloofd in de mail, word ik 20 minuten van te voren gebeld door de monteur dat hij er aan komt.
Mijn auto staat op mijn werklocatie en na duidelijke uitleg over de procedure, is mijn voorruit keurig gerepareerd.

Auke Surtel

Zeer tevreden.

Uw ervaring

Bij ruitvervanging goed en deskundig te woord gestaan door Nederlandse servicemonteur.

W. Knoop

Goed geholpen. en goede service en uitleg. Jammer dat 2e ruitschade niet kon worden gerepareerd door monteur omdat het een oude schade was waarvan de hars door een steenstje weg was. maar volgens...

goede ervaring.

Mischa Tol

Zoals je van Carglass verwacht.

Uw ervaring

Kon met de barst in mijn voorruit binnen een week terecht. Het inplannen ging snel en soepel via de website. Ik wist vooraf wat er ging gebeuren en wat dat zou kosten en achteraf is niet alleen de ruit netjes vervangen, maar is ook mijn auto gereinigd. Kortom, gewoon prima service.

Dirk

Top service !

Uw ervaring

goede service in het service centre, heldere communicatie, afspraak = afspraak, schone / nette werkplaats - hier laat ik mijn auto in goed vertrouwen achter. Tevens uitzuigen van de auto als extra service is top !

Bob Assink

Ruitvervanging vestiging Enschede

Uw ervaring

Erg vriendelijke ontvangst. Vakkundige mensen die je tijdens het proces goed op de hoogte houden en je voelt je echt klant, geen nummertje.

Kirsten Ferwerda

Voorruit vervangen

Uw ervaring

De sterretjes waren toch te groot om te repareren. Nieuwe afspraak om de voorruit te vervangen was zo gemaakt. Daarbij de ruitenwissers gelijk laten vervangen. Wederom vriendelijk ontvangen en goed op de hoogte gehouden van proces en kosten. Ik had in no time een (schone!) auto weer terug.

Jan Roelof Kortstra

Perfecte service

Uw ervaring

Vanaf het maken van een afspraak via de klantvriendelijke website (inclusief telefonisch aanpassen daarvan) tot de handdruk bij het afleveren van de gerepareerde auto een perfecte service.

W Klomp

Goede service en vriendelijkheid

Uw ervaring

Wat een goede en snelle service van Carglass.
Ik was iets te vroeg, maar werd gelijk geholpen. Alles werd duidelijk uitgelegd wat hij ging doen.
Er vriendelijk personeel.