Carglass

Carglass is goed, beter dan totaalglas

Uw ervaring

Ik ga altijd naar carglass, wil geen ander bedrijf aan me auto laten plooien.

šŸ˜³ Goed om te horen!

Ruitvervanging

Kan beter

Reactie Carglass:

Ik had je graag gesproken om te horen waar we onze service zouden kunnen verbeteren en je score van 3 in een hoger cijfer zouden kunnen omzetten. Je mag dit altijd doormailen naar... Ik had je graag gesproken om te horen waar we onze service zouden kunnen verbeteren en je score van 3 in een hoger cijfer zouden kunnen omzetten. Je mag dit altijd doormailen naar customerservice@carglass.nl of, als je een klacht hebt, bellen via 040-2648350 (graag onder vermelding van je kenteken) Marja Customer Service CarglassĀ®

Janneke

Uitstekende service.

Uw ervaring

Een afspraak maken bij Carglass gaat snel en gemakkelijk. De monteur is vriendelijk en vakkundig en de algemene service is goed.

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je mooie review Janneke! šŸ’

Sanne

Garglass Gorinchem-Oost is top!

Uw ervaring

Erg netjes, vriendelijk en professioneel geholpen!

Reactie Carglass:

Goed om te horen Sanne! šŸ’

Niels

Snelle reparatie na steenslag

Uw ervaring

Netjes op tijd geholpen en geadviseerd. Wel een gedoe met betaling eigen risico doordat het eigen systeem niet overeen kwam met wat de verzekeringsmaatschappij meldde. Moest nu voorschieten en... Netjes op tijd geholpen en geadviseerd. Wel een gedoe met betaling eigen risico doordat het eigen systeem niet overeen kwam met wat de verzekeringsmaatschappij meldde. Moest nu voorschieten en terugvorderen. Wel is alles in goede harmonie gegaan alhoewel ik hiermee niet blij was omdat dit niet is wat je verwacht als je aankomt.

Reactie Carglass:

HĆ© Niels, wat balen dat je het zelf moest voorschieten en terugvorderen. We zijn afhankelijk van wat jouw verzekering aan ons doorgeeft. Gelukkig ben je toch tevreden geholpen. Mocht je nog 'ns... HĆ© Niels, wat balen dat je het zelf moest voorschieten en terugvorderen. We zijn afhankelijk van wat jouw verzekering aan ons doorgeeft. Gelukkig ben je toch tevreden geholpen. Mocht je nog 'ns ruitschade hebben dan hoop ik dat het wat soepeler gaat!šŸ˜‰ Marja Customer Service CarglassĀ®

Jacinta

Zeer tevreden

Uw ervaring

De vakkundige medewerker heeft mijn autoruit weer prima in orde gemaakt

Reactie Carglass:

Fijn om te horen Jacinta! šŸ˜ƒ

Ton van Riet

Koud!

Uw ervaring

Ik was gisteren bij Carglass Roosendaal. Alles naar wens hoor, alleen beetje vreemde situatie. Ik moest buiten wachten (2 uren). Ik kreeg een stoel, en koffie, en er werd een krant aangeboden. best... Ik was gisteren bij Carglass Roosendaal. Alles naar wens hoor, alleen beetje vreemde situatie. Ik moest buiten wachten (2 uren). Ik kreeg een stoel, en koffie, en er werd een krant aangeboden. best wel frisjes vanaf 8:15u buiten zitten.... hihi. maar het was natuurlijk begrijpelijk een Corona-maatregel. ik had er geen hekel aan, want mijn voorruit was om 10:30u weer als nieuw!!

Reactie Carglass:

Hey Ton, fijn dat je je ervaring deelt! Het is inderdaad vanwege de strenge regels dat we de klanten nu buiten moeten laten wachten. Het is zeker niet ideaal en we zullen blij zijn als we jullie... Hey Ton, fijn dat je je ervaring deelt! Het is inderdaad vanwege de strenge regels dat we de klanten nu buiten moeten laten wachten. Het is zeker niet ideaal en we zullen blij zijn als we jullie weer binnen kunnen verwelkomen! šŸ™‹ā€ā™€ļøā˜• Marja Customer Service CarglassĀ®

ContentBeat

Snel, goed en vriendelijk

Uw ervaring

Het was heel makkelijk om een afspraak online te maken. Het sterretje in mijn voorruit is haast niet meer zichtbaar, erg fijn. Vriendelijk personeel ook.

Reactie Carglass:

Goed om te horen dat je snel, goed en vriendelijk bent geholpen. Fijn dat je de schade haast niet meer kunt zien! šŸ‘

Koen

Ruit reparatie

Uw ervaring

Afgelopen week toch maar een afspraak gemaakt bij carglass hoofddorp omdat twee pitjes in mijn voorruit steeds groter leken te worden. Twee dagen later was ik al aan de beurt en de monteur was... Afgelopen week toch maar een afspraak gemaakt bij carglass hoofddorp omdat twee pitjes in mijn voorruit steeds groter leken te worden. Twee dagen later was ik al aan de beurt en de monteur was binnen een half uurtje klaar. Zelfs al mn ruiten waren netjes schoon gemaakt, en de monteur wist precies wat ik kon doen toen ik hem vroeg om tips om mn ruiten schoon te houden. Echt een top service! Ik kom zeker terug!

Reactie Carglass:

Wat een mooie review Koen! Mocht je weer ruitschade hebben staan we uiteraard weer graag voor je klaar. šŸ˜‰ Net wat meer doen, dat doen we graag bij CarglassĀ®.

Ruit reparatie tijdens coronavirus

Uw ervaring

correcte manier van de afhandeling in deze tijd. gedaan wat mogelijk was in deze tijd nl.: glasreparatie, schoonmaak van de ramen, wisselen van ruitenwisser die vervangen moest worden. nu niet... correcte manier van de afhandeling in deze tijd. gedaan wat mogelijk was in deze tijd nl.: glasreparatie, schoonmaak van de ramen, wisselen van ruitenwisser die vervangen moest worden. nu niet stofzuigen van de auto ivm de coronavirus. werkte met handschoenen en ontsmetting!

Reactie Carglass:

Goed om te horen dat alles netjes is verlopen in deze tijd met alle regels! šŸ‘