Carglass

Particulier, Mevr. S.L Robert

Fantastische service

Uw ervaring

Vriendelijke en ervaring deskundig personeel

Annabel

De geweldige service van Carglass

Uw ervaring

Ik had voor de allereerste keer een sterretje in mijn voorruit. Ik wist niet wat ik moest doen, dus ben ik zonder enige voorbereiding naar Carglass gegaan. En ik werd echt super goed geholpen!! Ik had voor de allereerste keer een sterretje in mijn voorruit. Ik wist niet wat ik moest doen, dus ben ik zonder enige voorbereiding naar Carglass gegaan. En ik werd echt super goed geholpen!!
De vrouw achter de balie heeft mij goed geholpen, alles netjes uitgelegd. We hebben een afspraak gemaakt om het te verhelpen. En ze heeft een stickertje op het sterretje geplakt.
Verder had ze alle tijd voor mij om dingen uit te leggen. Dat was heel fijn.

Soop

Den Bosch Carglass * topservice * goede sfeer

Uw ervaring

Ik werd op tijd geholpen volgens afspraak tijd (superfijn) en er is een mooie ruimte waar ik toch kon blijven werken met gratis WiFi. Mijn ruit is vervangen met een nieuwe, weer goed zicht en veilig... Ik werd op tijd geholpen volgens afspraak tijd (superfijn) en er is een mooie ruimte waar ik toch kon blijven werken met gratis WiFi. Mijn ruit is vervangen met een nieuwe, weer goed zicht en veilig de weg op met een nieuwe set ruitenwissers en Nano coating. Met een fijn gevoel wegrijden, daar heeft Lennert & zijn team wel voor gezorgd! Dank voor jullie goede service

Zeer tevreden

Uw ervaring

Ik heb vorige week een voorruit opnieuw laten plaatsen ivm lekkage. De medewerkers van Carglass Almelo verlenen een uitstekende en snelle service. Ze denken met je mee en zijn zeer klantvriendelijk.... Ik heb vorige week een voorruit opnieuw laten plaatsen ivm lekkage. De medewerkers van Carglass Almelo verlenen een uitstekende en snelle service. Ze denken met je mee en zijn zeer klantvriendelijk. Ze voeren de reparatie snel en vakkundig uit.

Jans

Sterretje

Heel goed

Wouter

Top service

Uw ervaring

Alles is snel geregeld door makkelijk online een afspraak in te plannen. Binnen 1 uur zat de voorruit er weer in.

johan peer

Carglass Doetinchem

Uw ervaring

voorruit vervangen en kalibratie, goed en vriendelijk geholpen niets op aan te merken perfect !!! Het enige min puntje vind ik dat je niet met je pinpas kunt betalen (alleen contactloos) geen... voorruit vervangen en kalibratie, goed en vriendelijk geholpen niets op aan te merken perfect !!! Het enige min puntje vind ik dat je niet met je pinpas kunt betalen (alleen contactloos) geen contant geld aan nemen begrijp ik wel (veiligheid)

klaas

Toppers in Groningen

Uw ervaring

Ondanks storing in het uitlezen, toch een snelle actie van Rick waardoor er een nieuw raam kon worden geplaatst # carglass Groningen

Gradatetteroo

Uitstekend

Uw ervaring

Super leuk en behulpzame monteurs . Voorruit zit er heel goed in .

Carglass Nijmegen

Ruitvervanging