Carglass

Gerard Otto

Top service

Uw ervaring

Vandaag naar Carglass Den Haag (Oder) voor de vraag wat het kost om een deur te spuiten. Had druipers van vermoedelijk secondelijm en de Audi kreeg ze niet verwijderd na te hebben gepolijst. Wel een rekening van 80 euro. De auto werd naar binnen gereden en na een observatie van een specialist opnieuw gepolijst en behandeld. U raadt het al deze man toverde alles wel weg wat de Audi niet lukte. Een dikke duim voor deze man en de medewerker achter de balie.

Hallo Gerard,

Ik geef het aan ze door, dank je wel..

George Langenberg

Wederom goed geholpen bij Carglass Zwolle

Uw ervaring

Een sterretje in de voorruit gemeld. Bleken later toch 2 sterretjes. Geen probleem, kon tijdens de gemaakte afspraak. Uiterst vriendelijk personeel die ook meteen de ruitenwissers testen en na reparatie stofzuigen en ruiten poetsen. En even hun poetsmiddel voor de autolak gedemonstreerd hebben. Daarvan ook een flacon meegenomen. Alles gewoon top!

Hallo George,

We draaien onze handen niet om voor een extra sterretje...😃

Nina rozema

Heel goed geholpen.

Uw ervaring

Netjes en snel geholpen auto was zo klaar, en alles was netjes

Hallo Nina,

Mooi zo..😃

Eric van Norden

Voorruit vervangen

Uw ervaring

Dit is de 2e keer dat ik bij Carglass kom en ben zeer tevreden.

Hallo Eric,

..en we zien je de volgende keer ook graag weer komen..😉

Oscar

Perfect en snel geholpen in Hoofddorp!!

Uw ervaring

Eind maart had ik een scheur in de voorruit, via internet had ik een afspraak gemaakt voor een nieuwe ruit. Per ongelijk had ik een foutief kenteken in gegeven, daarover ben ik teruggebeld en waren wij er snel uit. De vervanging ging snel en perfect. Enkele dagen geleden vloog er een steentje tegen deze nieuwe ruit, ben ik even in Hoofddorp langs gereden en is er een afspraak gemaakt voor reparatie. Ook dat is perfect snel weer gerepareerd.

Hallo Oscar,

Wat een pech zo kort na elkaar. Fijn dat wij je zo snel hebben geholpen. Dank je wel voor de mooie review.

Erik van Uden

Top geregeld!!!

Uw ervaring

Vanaf het online maken van een afspraak, daarna telefonisch contact voor wat meer informatie over de schade en tot aan het herstel in de garage alleen maar lof.

Hallo Erik,

Dank voor de lof, ik stuur hem graag door naar de juiste personen. 😃

Saskia Salenbien

Goede service

Uw ervaring

Prima service en en een zeer goede klant vriendelijkheid

Hallo Saskia,

😃

Jos

Prima geholpen in Roermond!

Uw ervaring

Goed geholpen met het vaststellen van de schade, daarna heldere afspraken gemaakt en op de dag dat de ruit is vervangen, was de ontvangst goed. Ruit is kundig herstelt. Ook complimenten aan de reparateur voor de vriendelijkheid om prettige ontvangst.

Hallo Jos,

Dank je wel voor het compliment, ik stuur 'm graag door naar de collega's in Roermond.

hans van den Ende

Uitstekende service

Uw ervaring

Direct vriendelijk en gastvrij ontvangen. Vervolgens werd het hele proces uitstekend uitgelegd en netjes uit gevoerd.
Top team en top service

Hallo Hans,

Top review...!😃

Raimond Roozeboom

Carglass Heerenveen

Uw ervaring

Wij kwamen zonder afspraak, werden meteen vriendelijk en goed geholpen.

Hallo Raimond,

Als er tijd is, waarom niet? Fijn dat we je meteen konden helpen..