Carglass

epping

Carglass steenslag voorruit

Uw ervaring

Op de autobaan, steenslag, gebeld kon binnen 30 minuten al terecht, maar had eerst afspraak ivm corona injectie, daarom smiddags afspraak gemaakt!
Gewoon goed geregeld!

Reactie Carglass:

Fijn om te lezen dat je al zo snel terecht kon voor je ruitschade. (Ook fijn dat je de corona enting al hebt gehad šŸ˜‰)

M.stegeman

Heel goede service

Uw ervaring

Kwan voor de afgesproken tijd aan en werd meteen geholpen dus met andere woorden toppie

Goed om te horen! šŸ‘

nico

Ruitschade

Uw ervaring

vriendelijk hulpvaardig en professioneel personeel

Reactie Carglass:

Goed om te horen Nico! šŸ‘

Haseb Kabuli

Uitstekende service!

Uw ervaring

Voorruit van mijn auto moest vervangen worden! Het is gedaan binnen 30/45 min. Medewerker in filiaal Purmerend was zeer vriendelijk en erg professioneel. Voor de reparatie duidelijke uitleg gegeven... Voorruit van mijn auto moest vervangen worden! Het is gedaan binnen 30/45 min. Medewerker in filiaal Purmerend was zeer vriendelijk en erg professioneel. Voor de reparatie duidelijke uitleg gegeven over de nieuwe voorruit zo dat ik zeker wist dat er een nieuwe goede vooruit in mijn auto komt te staan

Reactie Carglass:

'Uitstekende service', dat is een mooie titel van je review! Fijn om te lezen dat alles goed is verlopen met duidelijke uitleg vooraf. šŸ˜ƒ

Pirmin Blaak

Snelle service en goed

Uw ervaring

Snel en goed geholpen voor een steen op de ruit.

Reactie Carglass:

Fijn om te lezen dat je snel en goed bent geholpen Pirmin! šŸ˜ƒ

Herm lamers

Uw ervaring

Zeer goede ervaring. Snelle afspraak en vakkundige reparatie

Reactie Carglass:

Fijn om te horen Herm! šŸ˜ƒ

Lee Rietveld

Snelle ruit reparatie

Uw ervaring

Op de dag dat ik een sterretje in mijn ruit kreeg, afspraak gemaakt en kon de volgende dag al terecht. Na 20 min stond ik alweer buiten met een gerepareerde ruit.

Reactie Carglass:

Dat was een snelle actie Lee, goed om te horen! šŸ‘

H. Bex

Snelle manier van afspraak maken en snelle afhandeling.

Uw ervaring

Uitstekend en zeer aan te bevelen

Goed om te horen! šŸ‘

G. Minic

Vakkundig en vriendelijk

vriendelijkheid

Reactie Carglass:

šŸ˜ƒ 'Vakkundig en vriendelijk', dat is fijn om te horen!

Mh

Snel, correct en professioneel.

Uw ervaring

Ruit zou vervangen worden aan huis. Geen mogelijkheid voor overdekte werkruimte. En natuurlijk regen regen regen..... Netjes gebeld door monteur met meerdere mogelijkheden betreft vervanging. Kon... Ruit zou vervangen worden aan huis. Geen mogelijkheid voor overdekte werkruimte. En natuurlijk regen regen regen..... Netjes gebeld door monteur met meerdere mogelijkheden betreft vervanging. Kon een half uur later bij carglass locatie in de buurt terecht. Uurtje wachten met een bakkie koffie en karren maar weer!

Reactie Carglass:

Jammer dat we je niet met onze mobiele service konden helpen door de regen. Fijn dat je snel bij een locatie van CarglassĀ® terecht kon! šŸ‘