Carglass

JP en Mijntje

Top service!

Uw ervaring

Zeer snel geholpen door en perfecte service van Jasper bij Carglass, Assen!

Reactie Carglass:

Fijn om te horen, ik zal het aan Jasper doorgeven! 😀

V. Mahabir

Prima service

Uw ervaring

Een prima service binnen een uiterst acceptabele tijd. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Het filiaal in Hoofddorp aan de parellaan raad ik zeker aan!

Reactie Carglass:

Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is gelopen! 👍 Ik geef je compliment aan mijn collega's van Hoofddorp door!

Goede service

Zeer prettig geholpen

Fijn om te horen! 😀

Richard Tetteroo

Uw ervaring

Perfecte service, bevlogen medewerkers!

Goed om te horen Richard! 👍

Gert

Zijraamrubbers, niet correct terug geplaatst

Uw ervaring

Zijraamrubbers niet correct terug geplaatst, rondom niet goed schoon gemaakt na montage, deurstijlkapjes ingedeukt.

Reactie Carglass:

Ai Gert, daar is iets mis gegaan. Ik stuur je melding door naar mijn collega's van Customer Service om dit op te pakken! Er wordt hierover nog contact met je opgenomen.
Customer...

Zomer

Super service

Uw ervaring

Makkelijk afspraak in te plannen en volgens afspraak werken! Enig minpuntje was dat je kosten pas hoorde toen monteur aankwam en dat binnenkant niet netjes achter gelaten is. Verder super service.

Reactie Carglass:

Fijn dat je zo makkelijk een afspraak kon maken. Als het goed is kun je in 'mijncarglass' vooraf zien wat je eventuele Eigen Risico is. Het is altijd afhankelijk van je eigen... Fijn dat je zo makkelijk een afspraak kon maken. Als het goed is kun je in 'mijncarglass' vooraf zien wat je eventuele Eigen Risico is. Het is altijd afhankelijk van je eigen polisvoorwaarden.

Visser

Ruitvervanging

Vlotte afhandeling
-puntje is dat de auto van binnen niet schoongemaakt werd na de ruit vervanging

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je feedback. Fijn dat je ondanks dat de auto van binnen niet is schoongemaakt toch een 8 geeft! 👍 Ik stuur je reactie door als leermoment.

Norman

Deliver as promissed

Comfortabel gevoel

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je mooie woorden! 👍

JOLRON B.V.

Zéér tevreden

Vestiging Alkmaar, aanrader. Prima

Goed om te horen! 👍

Domhof

Ervaring met Carglass.

Uw ervaring

Ik ben zeer tevreden over de snelle en goede service die ik gisteren heb ervaren bij de reparatie van de voorruit van de auto. Ook de ontvangst was hartelijk en vriendelijk.

Reactie Carglass:

Fijn om te horen dat het zo'n goede ervaring was. Ik ga je compliment aan mijn collega's van het servicecenter doorgeven! 👍