Carglass

Goede en stipte service

Vriendelijke en vakkundige monteur

Fijn om te horen! šŸ‘

Customer Service CarglassĀ®

Ruit vervanging, of toch niet?

Uw ervaring

2 kleine sterretjes die niet in mijn gezichtsveld zaten en kleiner dan 3 cm laten repareren. Tijdens mijn afspraak in Roosendaal werd er gezegd dat ik toch echt mijn ruit moest laten vervangen.... 2 kleine sterretjes die niet in mijn gezichtsveld zaten en kleiner dan 3 cm laten repareren. Tijdens mijn afspraak in Roosendaal werd er gezegd dat ik toch echt mijn ruit moest laten vervangen. Volgens de mobiele service was dit dus helemaal niet nodig. Ik voelde me belazerd.

Reactie Carglass:

Dank met je voor je feedback! Jammer om te horen dat er 2 verschillende meningen waren betreffende jouw ruitschade. We zouden hierin zeker op Ć©Ć©n lijn moeten zitten. Gelukkig dat jouw schade toch te... Dank met je voor je feedback! Jammer om te horen dat er 2 verschillende meningen waren betreffende jouw ruitschade. We zouden hierin zeker op Ć©Ć©n lijn moeten zitten. Gelukkig dat jouw schade toch te herstellen was. Ik stuur je feedback door naar de betreffende service centers. Marja Customer Service CarglassĀ®

N.v.t

Top service

Correcte afhandeling

Reactie Carglass:

Fijn om te horen dat het een Top service was! šŸ˜ƒ

Hans

Ruitschade

Uw ervaring

Zeer correct en vakkundig geholpen

Reactie Carglass:

Goed om te horen Hans! šŸ˜„

Els Tieleman

Voorruit vervangen

Uw ervaring

Vriendelijk en deskundig advies. Netjes schoon weer afgeleverd.

Reactie Carglass:

Fijn om te horen Els! šŸŒ¼
Net wat meer doen, dat doen we graag bij CarglassĀ®.

N.B.M. Bloem

Snelle afwikkeling voorruitschade

100% goed geregeld van melden schade t/m de reparatie en afhandeling

Reactie Carglass:

Fijn dat alles zo snel en goed werd geregeld van A tot Z. šŸ˜‰

Cornelis

Prima reparatie perfecte service

Uw ervaring

Een sterretje in mijn voorruit werd vlot en vakkundig opgelost, ook constateerde de monteur nog een beschadiging aan de voorruit welke ook meteen werd gerepareerd

Reactie Carglass:

Fijn dat de monteur zo oplettend was en beide beschadigingen in 1x gemaakt zijn! šŸ‘Œ

van dam

Super goede service

zeer tevreden

Goed om te horen! šŸ’Ŗ

M

Nooit meer

Uw ervaring

Nooit meer nu al 4 x terug geweest nog niet goedšŸ˜”
Nu hebben ze besloten dat ze er nu niks meer aan gaan doenšŸ˜”
Om dat ze al zo veel fouten hebben gemaakt šŸ¤”

Reactie Carglass:

Ik had je vorige review al beantwoord: We hebben er vanuit CarglassĀ® alles aan gedaan om je klacht op te lossen! Jammer dat het, volgens u, niet naar tevredenheid is opgelost. Marja Customer... Ik had je vorige review al beantwoord: We hebben er vanuit CarglassĀ® alles aan gedaan om je klacht op te lossen! Jammer dat het, volgens u, niet naar tevredenheid is opgelost. Marja Customer Service CarglassĀ®