Carglass

😃

Sabrina

Altijd goede service

Uw ervaring

Helaas is ruitschade niet prettig. Door mijn altijd positieve ervaringen met Carglass zou ik de volgende ruitschade bijna niet erg vinden. Vrijdag gebeld (kon de aanvraag niet doen via de website) en ik kon maandag terecht (Den Haag). Telefonisch geweldig geholpen door Gerben. Het is erg verfrissend een klantenservice medewerker aan de telefoon te krijgen die daadwerkelijk plezier heeft in zijn werk. Ook bij de vestiging was iedereen vrolijk, werd door meerdere medewerkers begroet en daarbij is alles duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren en hoe de ruitschade kon ontstaan. Ik mocht een leenfiets meenemen en anderhalf uur later was mijn auto alweer klaar. Nieuwe voorruit, ramen schoon, auto gestofzuigd, ik ben echt zeer tevreden!

Hallo Sabrina,

Jouw review is zo positief dat het niet anders kan dan dat je dat zelf ook uitstraalt. Het is altijd fijn om een compliment te krijgen en deze stuur ik dan ook met veel plezier door naar Gerben en de medewerkers van het service center in Den Haag.
Dank je wel. 😃

Derrick

Vriendelijk personeel en ruitje nog dezelfde dag gemaakt

Vriendelijke en snelle service

Hallo Derrick,

Barbara van Leeuwen

Ga naar Carglass

Uw ervaring

Ga bij een kapotte ruit vooral naar Carglass, de service is snel, compleet en vriendelijk.

Hallo Barbara,

Zeker weten...😃

H. de Boer

Geen enkele ster voor carglass

Uw ervaring

Van mij krijgt Carglass nog geen ster!
Een maand of wat geleden heb ik aan het hoofdkantoor een keurig nette vraag gesteld, wat de kosten zijn van een ruitenwisser voor mijn auto.
De specificaties van de auto heb ik natuurlijk aangegeven.
Eenzelfde ruitenwisser heb ik namelijk een jaar of 3 a 4 voor nog geen 8 Euro daar gekocht en verwacht dus nu een prijs die daar redelijk in de buurt ligt.
Omdat enige respons na 3 weken uitbleef ben ik gelijk maar naar de vestiging in Den Bosch gereden.
Ik viel achterover van de prijs, die er nu voor gevraagd werd: 19,90 Euro!.
Voor exact hetzelfde type.
Ik ging gelijk rechtsomkeer.
Geen ster dus voor Carglass met als argument:
1. Niet reageren op klantenvragen.
2. Prijsverhogingen in enkele jaren tot 250% doorvoeren.
Inmiddels heb ik bij Amazone.de dezelfde ruitenwisser besteld met gratis bezorging voor de prijs van 7,67 Euro. Dat is pas een goeie prijs!
Ik had me een hoop moeite en ergernis kunnen besparen.

Goedendag meneer De Boer,

Wat vervelend dat u de eerste keer niet direct antwoord heeft gehad op uw vraag. Het klopt dat u via een website de ruitenwissers goedkoper heeft kunnen vinden.

De prijsstijging in het filiaal heeft te maken met de volgende zaken:
- Carglass investeert in de kennis en kunde van de monteurs waardoor wij u de moeite besparen van het zelf installeren,
- U heeft het afvoeren van de versleten wissers bij het restafval niet te doen,
- en u hoeft niet thuis te wachten tot de postbode uw pakketje komt afleveren.

Onze oprechte excuses voor het feit dat dit u ergernis heeft opgeleverd. Dat is nooit onze bedoeling geweest.

Evert

Wat nette zaak!

Uw ervaring

Goede en prettige service. De hele vestiging straalt netheid uit. De werkplaats, de receptie het toilet en niet in de laatste plaats het personeel. Schone kleding. De koffie was ook lekker.

Jaber

Tevreden klant

Uw ervaring

Professioneel, vriendelijk, vakkundig, extra service

Hallo Jaber,

Patrick Winters

Super netjes, snel en keurig geholpen

Hallo Patrick,

Ramon

Ruitreparatie steenslag

Uw ervaring

Uitstekende ervaring. Op tijd, goed advies, vriendelijk en vakkundig.
Ook even kijken tijdens de reparatie was geen probleem.
Zeker aan te raden.

Hallo Ramon,

Van ons mag je altijd meekijken in de "keuken". Vandaag ook de grote glazen wachtruimtes in de service centers.

Verheij

Van start tot eind een prettige ervaring!

Uw ervaring

Het maken en veranderen van afspraak via internet en call- center heel makkelijk en iedereen bij het service center heel erg vriendelijk. Dit soort service zie je amper nog. Bedankt!

Goedendag meneer Verheij,

Graag gedaan! 😃