Carglass

John van Zwet

Super vakkundig weer de weg op geholpen.

Uw ervaring

Een klap op de snelweg, en mijn voorruit compleet vernield. Eenmaal van de schrik bekomen een afspraak gemaakt bij carglass wateringen, aan het eind van mijn werkdag toch ook maar even langs gereden... Een klap op de snelweg, en mijn voorruit compleet vernield. Eenmaal van de schrik bekomen een afspraak gemaakt bij carglass wateringen, aan het eind van mijn werkdag toch ook maar even langs gereden omdat het object wat mij geraakt heeft vlak naast de sponning op mijn ruit gekomen was. De monteurs waren allemaal erg druk, maar vonden toch tijd om even mee te lopen om naar mijn wagen te kijken. Gelukkig, alleen de ruit beschadigd. Ze keken nog even of de online afspraak ook bij hun in het systeem stond. Maar alles was zelfs al geregeld met de verzekering. Een paar dagen later is mijn ruit compleet en vakkundig vervangen, ik hoop ze nooit meer nodig te hebben. Maar als toch...... Dan carglass wateringen

Reactie Carglass:

Dat is zeker balen zo'n klap van een steen of ander object op je ruit waardoor je ruit vervangen moet worden. Fijn dat mijn collega's, ondanks de drukte, even de tijd namen om je te helpen. Mocht... Dat is zeker balen zo'n klap van een steen of ander object op je ruit waardoor je ruit vervangen moet worden. Fijn dat mijn collega's, ondanks de drukte, even de tijd namen om je te helpen. Mocht je inderdaad nog eens ruitschade hebben dan staan we zeker weer voor je klaar in Wateringen! šŸ’Ŗ Marja Customer Service CarglassĀ®

Kleine ruitschade

Uw ervaring

In de ochtend een steen(tje) tegen de voorruit gekregen. Dezelfde ochtend online een afspraak gemaakt. Dit kon dezelfde middag nog. Goede service en zeer vriendelijk personeel.

Reactie Carglass:

Goed om te horen, wat fijn dat alles zo snel geregeld kon worden! šŸ‘

Poles (Aramzorg)

Top

ā€œHele goede service .ervaring! Wat een fijne en deskundige medewerkers

Reactie Carglass:

Bedankt voor je mooie compliment! šŸ‘

M

Nooit weer

Zeer slecht

Reactie Carglass:

We hebben er vanuit CarglassĀ® alles aan gedaan om je klacht op te lossen! Jammer dat het, volgens u, niet naar tevredenheid is opgelost.

particulier

Onverwachte prettige verrassing

Uw ervaring

Ik kwam zonder afspraak ter oriƫntatie en kon direct een advies krijgen en de auto aansluitend laten repareren.Perfect!

Reactie Carglass:

Goed om te horen: klaar terwijl u wacht! šŸ‘

Ruit vervanging

Uw ervaring

Dit Carglass team in Middelburg verdient een compliment. Goede communicatie, perfecte uitleg en tevens was er ruimte voor de monteurs in opleiding om te leren.
Respect voor de auto was...
Respect voor de auto was duidelijk te zien.

Dank je wel voor de snelle service! Oh ja en die Nano project? Werkt echt fantastisch!

Reactie Carglass:

Fijn om te horen dat alles duidelijk wordt uitgelegd en men de auto met respect behandeld zoals het ook hoort. šŸ˜‰Fijn dat de Nano coating z'n werk goed doet! Ik zet je compliment door naar mijn... Fijn om te horen dat alles duidelijk wordt uitgelegd en men de auto met respect behandeld zoals het ook hoort. šŸ˜‰Fijn dat de Nano coating z'n werk goed doet! Ik zet je compliment door naar mijn collega's in Middelburg. šŸ‘ Marja Customer Service CarglassĀ®

Sterretje gerepareerd.

Uw ervaring

Sterretje gerepareerd met als extra schoongemaakte ruiten en de auto stof gezogen! Vriendelijk en kundig geholpen!

Goed om te horen! šŸ‘
Net wat meer doen, dat doen we graag bij CarglassĀ®.

piet

Voorruit

alleen maar positief

Reactie Carglass:

Fijn om te horen Piet! šŸ‘

Jacqueline

Goede Service

Uw ervaring

Vriendelijke ontvangst bij de receptie en goed geholpen. Voorruit vervangen en auto netjes en gestofzuigd terug gekregen

Reactie Carglass:

Fijn om te horen Jacqueline, net wat meer doen, dat doen we graag bij CarglassĀ®

Nienke

Prima service!

Uw ervaring

Vriendelijk en klantgericht! Stap voor stap is alles uigelegd en de monteur was erg netjes.

Reactie Carglass:

Dat klinkt goed Nienke, dat horen we graag terug! šŸ‘