Carglass

šŸ‘ Goed om te horen!

Rob Brom

Topservice

Uw ervaring

afspraak maken ging zeer vlot. Vriendelijke ontvangst, snelle service met duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren, kortom 5 sterren !!

Reactie Carglass:

'Topservice', dat is fijn om te horen Rob! 5 Sterren is super, ik zie er alleen maar 4,5 staan, waar we uiteraard ook heel blij mee zijn. šŸ˜‰

Skyreach stay

Vriendelijk, snel en Corona proof en conform afspraken.

Uw ervaring

Ik had een afspraak bij carglass om 9.15 en was er om half 10. Zonder zeuren werd mijn busje meteen gefixt. Zou ongeveer anderhalf uur duren. En precies om 12 uur stond ik weer buiten.
Doel...
Doel gehaald, geen bureaucratie, lekkere koffie en wachtruimte was volledig Corona proof. Heb slechtere ervaringen gehad bij garages en dealers. Uurtje werd bijvoorbeeld 3 uurtjes etc.

Reactie Carglass:

Fijn dat we toch nog konden helpen en de auto op tijd klaar was. Goed om te lezen dat de wachtruimte volledig Corona proof was, zodat je met een lekker bakkie ā˜• in een veilige ruimte kon wachten tot... Fijn dat we toch nog konden helpen en de auto op tijd klaar was. Goed om te lezen dat de wachtruimte volledig Corona proof was, zodat je met een lekker bakkie ā˜• in een veilige ruimte kon wachten tot de auto klaar was. šŸ˜€

Roelof heling

Goede service icm snelle afhandeling

Top

Reactie Carglass:

Fijn om te horen Roelof! šŸ‘

particulier

Klasse bedrijf

schoon en opgeruimd

Fijn om te horen! šŸ˜€

Gerard

Prima afhandeling van ster in ruit.

Uw ervaring

Deskundig, vriendelijk en geheel volgens afspraak geholpen.

Reactie Carglass:

Goed om te horen Gerard! šŸ‘

Michel Vuur

Erg professioneel

Uw ervaring

Erg vriendelijk en goed geholpen. Stoelhoes gebruikt en handschoenen aan geven daarbij een gevoel van veiligheid.

Reactie Carglass:

Goed om te horen dat de voorzorgsmaatregelen je een goed gevoel hebben gegeven. šŸ‘

M. Bruin

Prima bedrijf

Uitstekend

šŸ‘ Goed om te horen!

Marco

Afspraak nakomen

Werd niet nagekomen

Reactie Carglass:

Hoi Marco, we hebben het gisteren telefonisch besproken. Balen dat er een zieke monteur was waardoor je afspraak niet meer dezelfde dag gerealiseerd kon worden. Gelukkig kon je een dag daarna in Den... Hoi Marco, we hebben het gisteren telefonisch besproken. Balen dat er een zieke monteur was waardoor je afspraak niet meer dezelfde dag gerealiseerd kon worden. Gelukkig kon je een dag daarna in Den Haag terecht en is je ruit daar naar tevredenheid vervangen.