Carglass

Cornelia Alkema-Barbier

Top!

Uw ervaring

Zoals beloofd volgens reclame, zeer goede service!

šŸ˜ƒ Fijn om te horen!

Goede service

Uw ervaring

Ging uiteindelijk voor een ster reparatie maar de monteur heeft mij ook andere schade laten zien en stelde voor om de ruit compleet te vervangen. Hierover in gesprek gegaan en besloten om de ruit te... Ging uiteindelijk voor een ster reparatie maar de monteur heeft mij ook andere schade laten zien en stelde voor om de ruit compleet te vervangen. Hierover in gesprek gegaan en besloten om de ruit te vervangen. Top service

Reactie Carglass:

Fijn om te horen dat er goed werd meegedacht! šŸ‘

Glaswacht Zaanstreek BV

Fantastisch!

Uw ervaring

Zeer snelle service, vakkundige reparatie.

Goed om te horen! šŸ‘

Cor Henk Kuipers

Sterretje werd scheur en dure wissers

Uw ervaring

Nav vele reclames op tv sterretje in voorruit toch maar repareren.
Pech, reparatie mislukt nieuwe voorruit! (wordt niet over gesproken in reclame)
Bij vervanging wordt erg nadrukkelijk...
Nav vele reclames op tv sterretje in voorruit toch maar repareren.
Pech, reparatie mislukt nieuwe voorruit! (wordt niet over gesproken in reclame)
Bij vervanging wordt erg nadrukkelijk geadviseerd om nieuwe wissers te laten monteren ivm krassen op nieuwe ruit.
Wissers blijken achteraf een keer zo duur als elders.
Makkelijk verdiend Carglass!

Reactie Carglass:

Balen dat het sterretje is gaan doorscheuren. Soms gebeurd dat inderdaad. Jammer om te lezen dat je de wissers zo duur vind. We hebben gekozen voor een eenheidsprijs. Ik hoop dat de ruitvervanging... Balen dat het sterretje is gaan doorscheuren. Soms gebeurd dat inderdaad. Jammer om te lezen dat je de wissers zo duur vind. We hebben gekozen voor een eenheidsprijs. Ik hoop dat de ruitvervanging positief is geweest?

Valesca Snoeijs

Complimenten

Uw ervaring

We zijn prima geholpen, goede service en klantvriendelijkheid

Fijn om te horen! šŸ˜€

CarglassĀ® Oud Gastel

Excellent friendly safe service

Uw ervaring

I recently required a new windscreen for an APK. I was apprehensive about making an appointment in these Covid times. The service and safety at the center was excellent I did not have to worry. Good... I recently required a new windscreen for an APK. I was apprehensive about making an appointment in these Covid times. The service and safety at the center was excellent I did not have to worry. Good job, good service.......... recommended.

Reactie Carglass:

Good to hear! Thank you so much for your kind words. šŸ˜€

Joshua de windt

Ongelofelijk tevreden over service en omgang

Uw ervaring

Mijn ervanring met carglass aan de kieler bocht 17c te groningen is uitermate goed, efficiƫnt en respectvol (met oog op 1,5mtr afstand en mondkapjes) verlopen.
De collegaā€™s hebben hun uiterste...
De collegaā€™s hebben hun uiterste best gedaan mijn oude auto in zoā€™n staat terug te brengen dat de nieuwe ruit voor een hele tijd weer meegaat!
De collega heeft mijn voor kozijn helemaal bloot gemaakt met een staal borstel en met plamuur de ondergrond heel goed voorbereid voor het raam.
Nogmaals ik ben uitermate tevreden.

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je mooie feedback Joshua. Fijn om te lezen dat mijn collega's je zo goed hebben geholpen. Net wat meer doen, dat doen we graag bij CarglassĀ®.

Allround Opdrachten Service

Achterruit vervangen vw crafter

Uw ervaring

zeer vakkundig en oplossing gericht ondanks slecht weer op locatie maar perfect geholpen

Reactie Carglass:

Fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen op locatie ondanks het weer! šŸ‘

Kostis

Really fast service

Uw ervaring

The glass changing process was really fast and of high quality

Reactie Carglass:

Thanks so much for your kind words! šŸ‘

R

Ruitvervanging

Uw ervaring

De service was op en top. Ruit vervangen en zelfs extraā€™s zoals auto uitzuigen erbij. Ik vond het super.

Reactie Carglass:

Fijn om te horen! Net wat meer doen, dat doen we graag bij CarglassĀ®. šŸ˜€