Carglass

Hofman Pianotechniek

Klasse service

Uw ervaring

Uitstekende service met klasse kwaliteit werk geleverd.

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je mooie woorden, dat klinkt als muziek in onze oren! šŸ˜‰

Nick

Slechte ervaring, ruit met camera plaatsen

Uw ervaring

Na 2,5 uur gewacht te hebben kon ik eindelijks weer verder, monteur had het veel ste druk met zā€™n collegaā€™s en zā€™n privĆ© verhalen . Autoruiten werden voor het oog even met een doek Schoongemaakt,... Na 2,5 uur gewacht te hebben kon ik eindelijks weer verder, monteur had het veel ste druk met zā€™n collegaā€™s en zā€™n privĆ© verhalen . Autoruiten werden voor het oog even met een doek Schoongemaakt, maar het hele verhaal had ook in 1,5 uur gekund als het niet de helft van de tijd ging over zā€™n ex collegaā€™s, privĆ© auto en andere nutteloze gesprekken.

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je feedback. Ik zie dat mijn collega van customer service al contact hierover met je heeft opgenomen.

Jan Evers

Carglass Hilversum

Uw ervaring

ik heb vanmorgen mijn mercedes cla gebracht om de ruiten te blinderen, ik ben vriendelijk ontvangen door Raymond en s'middags was hij klaar, wat is het een juweel geworden, gewoon prachtig en... ik heb vanmorgen mijn mercedes cla gebracht om de ruiten te blinderen, ik ben vriendelijk ontvangen door Raymond en s'middags was hij klaar, wat is het een juweel geworden, gewoon prachtig en perfect gedaan door vakkundig personeel. Na afloop een presentje gehad, ik kom hier graag terug. COMPLIMENTEN

Reactie Carglass:

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent Jan. Ik ga je compliment doorgeven aan degene die je heeft geholpen! šŸ‘

Carglass

Carglass Eindhoven, jullie zijn top!

Uw ervaring

Vandaag kon ik terecht bij Carglass in Eindhoven omdat mijn ruitenwissers een piepend geluid maakte.
De medewerker heeft me op uiterst vriendelijke en professionele manier Af geholpen van dit probleem.

Ik ben dan ook een zeer contente klant!!!!

Reactie Carglass:

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over mijn collega's van CarglassĀ® Eindhoven! Ik zal de boodschap overbrengen. šŸ‘

B. Bergsma

Service

Uw ervaring

Goede service. Twee sterretjes in voorruit. Zijn binnen half uurtje gerepareerd. Top. Vriendelijke monteurs. Kortom, goede service.

Reactie Carglass:

Fijn om te horen dat het snel en naar tevredenheid is verlopen! šŸ˜€

MVP Dienstverlening

Nieuwe vooruit zo geregeld bij Carglass

Uw ervaring

Vooruit kapot afspraak gemaakt volgende dag ging het nieuwe raam er al in helemaal top!

Reactie Carglass:

Fijn om te horen dat we zo snel konden helpen! šŸ‘

JosƩ

Ruit sterretje

Zeer tevreden over carglass
Online-afspraak kunnen maken, ideaal
Ik kon de volgende dag al terecht
Reperatie in de beloofde tijd gedaan
Personeel netjes en duidelijk Zeer tevreden over carglass
Online-afspraak kunnen maken, ideaal
Ik kon de volgende dag al terecht
Reperatie in de beloofde tijd gedaan
Personeel netjes en duidelijk
Koffie/choco automaat, wachtruimte enz. is uitstekend.

Reactie Carglass:

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent JosĆ©! šŸ’ Net wat meer doen, dat doen we graag bij CarglassĀ®.

N. Mansouri

Goed om te horen! šŸ‘

Arkem

Vervanging voorruit

Uw ervaring

Zeer prettig geholpen. Auto netjes en schoon teruggekregen.

Fijn om te horen! šŸ˜€