Carglass

Marianne Tieman

Fijne service, vriendelijk en direct geholpen

Uw ervaring

Blij na snelle oplossing na probleem met regensensor en ruitenwissers, na eerdere vervanging voorruit.

Wim.

Auto voorruit vervangen.

Michael

Mega slechte behandeling

Uw ervaring

20 keer bellen voor 1 simpele ruit en dan nemen ze nog de verkeerde mee eigen seal aangeleverd want die was ook verkeerd en kun zien dat het personeel ondergeschoold was want die wisten het zelf ook... 20 keer bellen voor 1 simpele ruit en dan nemen ze nog de verkeerde mee eigen seal aangeleverd want die was ook verkeerd en kun zien dat het personeel ondergeschoold was want die wisten het zelf ook nie meer

Lisette

Nieuwe voorruit

Uw ervaring

Ik ging voor de 2de keer om mijn voorruit te laten vervangen nadat de eerste keer de ruit verkeerd was gezet en er een scheur was ontstaan. Gelukkig viel dit binnen de garantie. Op zich toen de auto... Ik ging voor de 2de keer om mijn voorruit te laten vervangen nadat de eerste keer de ruit verkeerd was gezet en er een scheur was ontstaan. Gelukkig viel dit binnen de garantie. Op zich toen de auto klaar was, zag de ruit er netjes uit en tot nu toe ziet hij er nog steeds goed uit. Wel een beetje jammer weer dat terug naar huis rijdend, de achteruitkijkspiegel op de snelweg naar beneden viel omdat deze niet goed was vastgezet. Buiten het feit om dat dit dus gevaarlijk is, moet ik deze laten maken. Wat toch weer een extra kostenpost is. Jammer.

Bedankt voor uw review.
Wij leren graag van de ervaringen die onze klanten hebben na een bezoek aan Carglass.
Bedankt voor uw review.
Mocht u naar aanleiding van uw review een terugkoppeling willen, dan verzoeken wij u een mail te sturen naar onze Customer Service afdeling, customerservice@carglass.nl

Karin

Ruit vervangen

Uw ervaring

Digitale afspraak gemaakt, echter bij aankomst verkeerde ruit beschikbaar.
Digitale afspraak gemaakt, echter bij aankomst verkeerde ruit beschikbaar.
Nieuwe afspraak week later op woensdag, die onverklaarbaar na telefonisch contact verplaatst wordt naar donderdag. Klantenservice gebeld en oorspronkelijke afspraak gekregen. Het tot stand komen van contact met de klantenservice duurt erg lang en vestiging bellen is niet mogelijk. Ophalen voor 17u werd lastig en dan is het moeilijk om gezamenlijk tot een oplossing te komen. Die heb ik als klant zelf moeten bedenken.
Doordat de verzekering met carglass werkt ben je niet vrij in je keuze....jammer dat carglass zo een monopolie positie krijgt.

Hakan Bayoglu

Waardeloos bedrijf!!

Uw ervaring

1e afspraak bevestigd, daar aangekomen ging het niet door. Vooruit was niet binnen. 2e afspraak geannuleerd want voorruit was niet binnen. Pas bij de derde afspraak de ruit erin gezet, auto... 1e afspraak bevestigd, daar aangekomen ging het niet door. Vooruit was niet binnen. 2e afspraak geannuleerd want voorruit was niet binnen. Pas bij de derde afspraak de ruit erin gezet, auto opgehaald. Overal overtollig kit zichtbaar en zelfs op de raambekleding. Kom maar over twee terug gaan we het oplossen. Ik ben nog steeds niet tevreden want het is niet 100% schoon en ook weer een nieuw probleem. Ik kan van buiten mijn carroserie zien. Echt een waardeloos bedrijf!!!!

Carglass Heerenveen

Top service en kennis

Uw ervaring

Fijne ontvangst en duidelijke uitleg. Mocht mee kijken als ik wou en werd op de hoogte gehouden van de voortgang.

Derksen

Zeer goede service