Carglass

Ilona van Zevenbergen

Supper service!!

Uw ervaring

Zeer goed snel en correct geholpen.
Alles wordt voor je geregeld, vriendelijk personeel, en omdat we niet door de wasstraat konden hebben ze alle ruiten schoongemaakt ipv alleen de voorruit. Dat noem ik service!!

Hallo Ilona,

Inderdaad mag je de eerste 24 uur niet door de wasstraat. na een ruitvervanging. Kleine service, groot plezier..😃

gerard bergsma

Keurige service

Uw ervaring

afspraak maken was eenvoudig via het internet, monteur kwam op tijd, was netjes, gaf uitgebreide toelichting en het resultaat keurig

Hallo Gerard,

Dank je wel..

Jjfe van de esschert

Vlotte sevice en bekwame monteur

Goedendag meneer Van de Esschert,

😃

LMC

Altijd behulpzaam

Uw ervaring

Bij uitschade is Carglass direct duidelijk wat er moet gebeuren en regelt alles met de verzekering. Vakkundig en vriendelijk.

Goedendag,

Dank u voor het compliment!

Miranda

The Whisky Men

Super service

Uw ervaring

Kwam binnen met een sterretje in me voorruit ben gelijk geholpen wat een super service. Binnen 45 min stond ik weer buiten met een gemaakt raam.

Gr Richard The Whisky Men

Hallo Whisky Men,

Kijk, de perfecte sterreparatie! Ik zou bijna zeggen: en dan nu een Wiskhy ;).

Miranda

Customer Service

Rob Hendriks

Tevreden

Uw ervaring

Heldere communicatie en een goede en snelle reparatie.

Hallo Rob,

😃

FCG Janssen

Perfecte service

Uw ervaring

Het begint al bij de telefoniste, die mij gerust stelde dat ik gewoon met de auto veilig op en neer kon rijden naar Berlijn. Daarna de monteurs in Heerlen, die mijn vergissing van dag, ik had nog een afspraak in Rotterdam (Rammstein) er voor zorgde dat mijn auto ruim voor de gestelde tijd klaar was. Dat ondanks de hitte van meer dan 30 graden in de werkplaats. Al met al ben ik een meer dan tevreden klant en complimenten voor de personen van Carglass die dit hebben bewerkstelligd.

John Coldewijn

Snel accuraat en vriendelijk personeel

Zie bovenstaande

Hallo John,

Gedaan, dank je wel..😉

Joop Enders

Top service en snel weer onderweg

Uw ervaring

Door snel reageren tussen de leasemaatschappij en carglass is voorkomen dat een put in de ruit zou uitgroien naar een barst en daarmee een totale vervanging van de ruit noodzakelijk was.

Hallo Joop,

Voorkomen is beter dan vervangen...😉

Deege

Super service, snel en vakkundig.

Uw ervaring

Vriendelijk personeel, snel geholpen door een zeer kundig monteur die alles netjes uitlegt. Mooie werkplaats en goede koffie! Ga zo door!

Goedendag meneer Deege,

Afgesproken, doen we!😃