Carglass

M.Nansink

Keurig netjes en vriendelijk

Uw ervaring

Ik ben keurig netjes vriendelijk en snel geholpen door de medewerkers van a-dam west.

Goed om te horen! 👍

David

Zeer prettige ervaring

Uw ervaring

Sneller klaar dan verwacht, wachtruimte is voorzien van alle gemakken en er is volop ruimte voor persoonlijk contact.

Fijn om te horen David! 👍

Harskamp/oostvogels

Voorruit vervangen

Uw ervaring

Vriendelijk personeel goeie service.
Ze hebben zelfs alle ramen schoongemaakt en een stofzuiger door de wagen gehaald.

Reactie Carglass:

Net wat meer doen, dat doen we graag bij Carglass®! 😀

Ina Oosterlee

Prettig geholpen

Uw ervaring

Fijne energie heeft de monteur, geen problemen, relaxte man

Reactie Carglass:

Fijn om te horen Ina! Ik zal je review naar de monteur die je heeft geholpen toesturen. 👍

Massagepraktijk Ben Velberg

Ster in voorruit

Uw ervaring

Aardig personeel, snelle en vakkundige hulp en heerlijke koffie tijdens wachten.

Reactie Carglass:

Fijn om te lezen dat je snel en vakkundig bent geholpen onder het genot van een heerlijk kopje koffie tijdens het wachten! ☕

Anja Kastelijn

Prima geholpen!

Uw ervaring

Hartelijk ontvangen en prima geholpen

Fijn om te horen Anja! 🤗

Noordermeer

Prima service!

Uw ervaring

Super vriendelijke monteur, voorruit vervangen en alles netjes achtergelaten. Aanbeveling!

Goed om te horen! 👍

Roger

Uiteindelijk prima service

Uw ervaring

Eerste afspraak werd 30 minuten voor tijd afgezegd omdat de ruit nog niet binnen was. Had dat niet eerder gekund? Maar goed, nieuwe afspraak gemaakt en die was helemaal prima! Nog niet door de... Eerste afspraak werd 30 minuten voor tijd afgezegd omdat de ruit nog niet binnen was. Had dat niet eerder gekund? Maar goed, nieuwe afspraak gemaakt en die was helemaal prima! Nog niet door de wasstraat geweest of regenbui gehad, maar lijkt erop dat alles perfect uitgevoerd is. Vriendelijk personeel (locatie Utrecht), prima service, verder geen klagen. Dus zoals het hoort (ook al is goede service tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend helaas. Bij Carglass dit keer gelukkig wel ?).

Reactie Carglass:

Hey Roger, jammer dat de 1e keer de ruit niet was binnengekomen. Goed om te horen dat de ruitvervanging naar tevredenheid is uitgevoerd en je zo tevreden bent over de service van Carglass® en mijn... Hey Roger, jammer dat de 1e keer de ruit niet was binnengekomen. Goed om te horen dat de ruitvervanging naar tevredenheid is uitgevoerd en je zo tevreden bent over de service van Carglass® en mijn collega's van de vestiging in Utrecht! 👍

van Woerkom

Super service

Sterretje in voorruit laten bijmaken met HPX hars, vakkundig geholpen, “ TOP “

Super om te horen! 😀

Carglass Nieuwegein

Sterretje gerepareerd

Uw ervaring

Ik werd bij aankomst gelijk vriendelijk ontvangen en gelijk geholpen. Voorzieningen waren prima. Je kon een kopje koffie/thee pakken en zitplaatsen op 11/2 meter afstand. Ik hoefde niet lang te... Ik werd bij aankomst gelijk vriendelijk ontvangen en gelijk geholpen. Voorzieningen waren prima. Je kon een kopje koffie/thee pakken en zitplaatsen op 11/2 meter afstand. Ik hoefde niet lang te wachten voordat hij weer klaar was. Alles is goed uitgelegd.

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je mooie review! 👍