Carglass

Jeremy

Monteur

Uw ervaring

Vriendelijk en goed geholpen door de monteur

Reactie Carglass:

Goed om te horen Jeremy! šŸ‘

Pauline

Snelle service

Uw ervaring

Ze zoeken uit hoe je verzekerd bent, dus je hoeft zelf niets te doen.

Reactie Carglass:

Hey Pauline, fijn om te horen dat we dat stukje voor je konden ontzorgen! šŸ˜‰

Voorruit repareren

Uw ervaring

De monteur was op de afgesproken tijd, vriendelijk, heeft zijn werk heel netjes gedaan. Ik ben zeer tevreden!

Fijn om te horen! šŸ˜ƒ

Slangen

Tevreden na veel moeite

Uw ervaring

Afspraken nakomen is niet het sterkste punt van Carglass. De geleverde producten en het vervangen hiervan was wel top.

Reactie Carglass:

Jammer dat het met de afspraak maken niet goed is gelopen. Fijn dat je tevreden bent over de ruitvervanging! šŸ˜ƒ

Robi

Mystery shop

Uw ervaring

Ik ben zeer tevreden met de expertise en ervaring van Carglass, echter zou ik niet willen dat deze beoordeling gebruikt wordt om de monteur te beoordelen als een soort mysterie shopper.
Ook al...
Ook al is de monteur vergeten over een Veiligheid hesje te praten.
Dat vind ik niet zo belangrijk.

Reactie Carglass:

Hey Robi, de review is niet bedoelt om iemand te beoordelen. Je kunt hier je ervaring met CarglassĀ® kenbaar maken. Fijn dat je tevreden bent over het vervangen van je voorruit! šŸ‘ Marja... Hey Robi, de review is niet bedoelt om iemand te beoordelen. Je kunt hier je ervaring met CarglassĀ® kenbaar maken. Fijn dat je tevreden bent over het vervangen van je voorruit! šŸ‘ Marja Customer Service CarglassĀ®

carglass Tilburg

Snel en deskundig de voorruit van mijn T-Roc vervangen

Uw ervaring

uitermate tevreden! vriendelijk en deskundig personeel vanaf de afspraak tot de afwikkeling met de verzekering.
nette wacht ruimte waar je ook rustig kunt werken.
ik kan carglass Tilburg...
nette wacht ruimte waar je ook rustig kunt werken.
ik kan carglass Tilburg bij iedereen aanbevelen

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je mooie review, dat horen we uiteraard graag! šŸ˜ƒ Fijn dat je intussen in de wachtruimte kon werken terwijl je voorruit werd vervangen.

Amber

Vriendelijk met humor

Uw ervaring

Vriendelijk en humoristische medewerkers. Positief/vrolijke benadering

Reactie Carglass:

Dat klinkt goed, zeker in deze tijd kun je wel een beetje humor en positiviteit gebruiken. šŸ¤—

Tevreden klant

Uw ervaring

Uitstekende service; op tijd; vakwerk

Fijn om te horen! šŸ˜ƒ

Van der Steur

Ik ben zeer correct en op tijd geholpen. Zij hielden ook rekening met het probleem van het corona virus

Zeer tevreden

Reactie Carglass:

Goed om te horen dat je zo tevreden bent. šŸ‘We houden ons inderdaad aan de richtlijnen van de RIVM in deze corona crisis. Fijn dat we er nog kunnen en mogen zijn om klanten met ruitschade te helpen... Goed om te horen dat je zo tevreden bent. šŸ‘We houden ons inderdaad aan de richtlijnen van de RIVM in deze corona crisis. Fijn dat we er nog kunnen en mogen zijn om klanten met ruitschade te helpen in deze tijd. Marja Customer Service CarglassĀ®

Koos K. uit Leeuwarden

Vriendelijk personeel, prima service

Uw ervaring

Ik ben prettig geholpen. Fijn contact met de monteurs.

Goed om te horen! šŸ‘