Carglass

Michael Van Heugten

Nieuwe voorruit

Uw ervaring

Heel vriendelijk en goed geholpen. Netjes gebeld wanneer de Auto klaar was om op te halen. Wat ik wel enorm jammer vind is dat ik ondanks dat ik mijn afspraak ruim van te voren heb gemaakt, niet de... Heel vriendelijk en goed geholpen. Netjes gebeld wanneer de Auto klaar was om op te halen. Wat ik wel enorm jammer vind is dat ik ondanks dat ik mijn afspraak ruim van te voren heb gemaakt, niet de origine ruit op voorraad is maar een zonder logo etc. Als ik dit had geweten had ik dit alvorens aangegeven.

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je feedback Michael. We plaatsen inderdaad ruiten zonder logo. Dit staat ook op onze website: Zijn de ruiten die Carglass® plaatst origineel?
Bij Carglass® gebruiken we alleen...
Bij Carglass® gebruiken we alleen ruiten die zijn geproduceerd volgens de kwaliteitsnormen van de auto industrie en die van dezelfde leveranciers komen die ook de auto fabrikanten voorzien van ruiten. Dit betekent dat de ruit die we monteren dezelfde hoge kwaliteit heeft als de oorspronkelijke ruit.
Jammer dat je dit vooraf niet wist Michael, we kunnen een ruit met logo bestellen. In veel gevallen vergoed je verzekeraar dit niet en betaal je €60,50 voor dezelfde ruit met logo.

Mateijsen

Super vriendelijk geholpen

Uw ervaring

Hele aardige medewerker. Gaf duidelijke uitleg, vriendelijk en behulpzaam

Reactie Carglass:

'Super vriendelijk geholpen' is super om te horen! 👍

Marleen

Top service van een top monteur

Uw ervaring

Ik werd vriendelijke aangesproken, er werd duidelijk verteld wat de schade was en eventuele gevolgen en de reparatie duurde niet lang. Ik kon een lekker bakje koffie nuttigen en het was ook geen... Ik werd vriendelijke aangesproken, er werd duidelijk verteld wat de schade was en eventuele gevolgen en de reparatie duurde niet lang. Ik kon een lekker bakje koffie nuttigen en het was ook geen probleem dat mijn hond aanwezig was.

Reactie Carglass:

Goed om te lezen dat de eventuele gevolgen vooraf duidelijk zijn uitgelegd! Fijn dat je een lekker bakje ☕ kon drinken samen met je 🐶 in de wachtruimte!

Claudia

Prima service

Uw ervaring

Ging lekker snel en vakkundig

Reactie Carglass:

Fijn om te lezen dat je afspraak snel en vakkundig is verlopen Claudia! 😀

J

snel en goed

Fijn om te horen! 😀

De Winter

Uw ervaring

Heel vriendelijk geholpen in Groningen. Auto zelfs voor mij uitgezogen.

Reactie Carglass:

Net wat meer doen, dat doen we graag bij Carglass®! 😀

Mike

OK... eventually

Uw ervaring

I had a smashed back windscreen on a FR registered car. It took two days (multiple calls, emails) to make an appointment (I had to wait to talk to Carglas FR despite the service centre being in NL).... I had a smashed back windscreen on a FR registered car. It took two days (multiple calls, emails) to make an appointment (I had to wait to talk to Carglas FR despite the service centre being in NL). The work was done quickly once I was there but they left broken glass in the car and something like grease in a 30cm ooze down my bumper.

Reactie Carglass:

Sorry to hear Mike! I will forward your report to our customer service department.

E. Boer

Erik

Uw ervaring

Vlotte afhandeling. Sneller klaar als verteld was. Top.

Reactie Carglass:

Goed om te horen dat alles binnen de tijd was geregeld! 😀

Ruud

Niet tevreden

Afspraak ging moeilijk
Bij aankomst verkeerde ruit
Niet toegeven dat ze zelf iets verkeerd gedaan hebben
Bij tweede afspraak ging het wel goed maar niet ff raam schoon gemaakt zij...
Afspraak ging moeilijk
Bij aankomst verkeerde ruit
Niet toegeven dat ze zelf iets verkeerd gedaan hebben
Bij tweede afspraak ging het wel goed maar niet ff raam schoon gemaakt zij ruiten met afdruk van zuignappen en voorruit binnen en buiten niet goed schoon en dan zegt monteur vriendelijk als je beoordeling gaat geven moet je bij 8 of 9 beginnen want,van 0 tot 8 is nul is namelijk Engels daar zijn de beoordelingen anders
Maar alles zo bij elkaar geef ik een dikke 0

Reactie Carglass:

Jammer om te horen Ruud! Ik stuur je melding door naar de afdeling Customer Service!