Carglass

H van der Horst

Fijn.

Uw ervaring

Fijne ontvangst, communicatie, inlichting van zaken en afhandeling ervan!

Hans V Jaarsveld

Pand in Heerenveen slecht herkenbaar doordat het pand 2 kleuren heeft li niks staat Focwa , rechts Carglass, zag slecht waar de ingang van Carglas zat .

pam klerkx

Na de pech op de snelweg alwaar een sttentje op de voorruit terechtkwam. Naar Carglass gereden, hoe hiermee om te gaan, Advies voorruit vervangen, reparatie kon thuis,

Reparatie...

Uw ervaring

Dea afspraak was tussen 10 en 12, we kregen op tijd een telefoontje dat de monteur er een kwam. Dit is zeer te waarderen anders moet je wellicht 2 tot 3 uur wachten, voordat er contact is met carglass.

Peter. Fikkert.

Snelle goede service binnen een uur was de afspraak online gemaakt en de reparatie uitgevoerd­čĹŹ

Uw ervaring

De keren dat ik bij Carglass ben geholpen was alles goed geregeld dat nodigt uit als het weer nodig is dat ik hier weer een afspraak maak.

antoon van heesch

Vervangen van voorruit

Uw ervaring

een zeer goede service en goede zeer goede monteur bedankt voor de goede service

......

Voorruit vervangen aan huis

Uw ervaring

Onze voorruit was kapot. Grote scheur erin. Na een telefoontje met Carglass een afspraak gemaakt dat ze de ruit zouden vervangen bij mij thuis. Een dag van te voren te horen gekregen hoe laat ze zouden komen. En 20 minuten voordat de man kwam Eem telefoontje gehad. Nette vakkundige man. Die in de snijdende kou vakkundig onze voorruit verving. ­čĹŹ­čĆ╗

h.volkerts

Goede communicatie en afspraken nagekomen

Uw ervaring

de afgesproken tijd en locatie en snelle service en goeie afhandeling

P.A.R. Debidien

Schoenmaker, blijf bij je leest.

Uw ervaring

Goede kwaliteit en service, maar stop met je "Kwikfit verkoop" activiteiten!!

Ik ervaar dit als irritant.

R. den Breems

Carglass, snel en goed

Uw ervaring

Eenvoudig afspraak gemaakt via website, daarna eenvoudig verzet naar andere dag. Op de dag van de reparatie keurig ontvangen, reparatie binnen de gestelde tijd gedaan.

kaldenberg

Ik ben ontvangen door Ken, hij was heel vriendelijk en correct.
had gelijk een goed gevoel bij de reparatie.
mijn complimenten voor zo n super medewerker.
het bedrijf is de mensen...