Carglass

Koen

Snel en vakkundig

Uw ervaring

Ik had haast en er werd goed meegedacht. De monteur stelde zichzelf netjes voor en de auto was netjes schoongemaakt.

Hallo Koen,

We doen erg ons best de medewerkers goed op te voeden, fijn dat het zijn vruchten afwerpt..😉

Yolande Kelder

Prima Club!

Uw ervaring

Na een enorme 'put' in mijn voorruit direct Carglass gebeld. Monteur kwam de volgende ochtend. Advies was om de ruit te vervangen. Dit kon de volgende ochtend. Kortom: in no-time een nieuwe voorruit en met mijn verzekeringsmij. (Klaverblad) werd alles geregeld zonder dat ik er iets voor hoefde te doen. Chapeau!

Hallo Yolande,

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service, dank je wel.

Vissers

Vriendelijk en deskundig personeel

Uw ervaring

Ik werd vriendelijk ontvangen. Er werd koffie aangeboden. De servicemonteur beoordeelde de ruit. Deze is keurig vervangen binnen de afgesproken tijd. Alle ramen zijn schoongemaakt. Ruitensproeiervloeistof en ruitenwissers zijn gecontroleerd. De auto is gestofzuigd. Al met al een fijne ervaring na een vervelende ervaring met ruitschade

Goedendag mevrouw Vissers,

We doen ons best, ruitschade is inderdaad al vervelend genoeg.😊

Anne Heuts

Voorruit vervanging

Uw ervaring

Super service. Erg klantvriendelijk alles wordt je uitgelegd wat ze gaan doen. Daarbij is het echt een super service dat ze ook aan huis komen voor de reperatie of vervanging van de ruit.
Echt een aanbeveler. Ik kom zeker weer terug als ik iets aan mijn autoruit heb.

Hallo Anne,

En wij zien je graag weer terug, maar niet te snel he? 😉

Guido Geelen

Snel en deskundig geholpen.

Uw ervaring

Een dag na aanmelding snel en deskundig van mijn sterretje afgeholpen, en advies gekregen voor nieuwe wissers en gemonteerd.

Hallo Guido,

Na een reparatie of ruitvervanging zijn nieuwe wissers altijd een goed idee. Veilig rijden begint met goed zicht, nietwaar?

bnvbn

Herstelling voorruit

Uw ervaring

Zeer vriendelijk, wel 3 kwartier werk ipv beloofde half uur.

Goedendag,

Dat is jammer inderdaad. Hebben ze u wel een extra kopje koffie aangeboden?

Lein Daane

Dit is wel een heel slecht onderzoek.

Uw ervaring

Best wel aardig maar het kan veeeeel beter.

Goedendag meneer Daane,

Ik heb, via e-mail, om contact verzocht om te horen wat we beter kunnen doen. Helaas heb ik daar, nog, geen reactie op gehad.
customerservice@carglass.nl

Stichting Vrienden Van Kedonganan/Bali

Service

Uw ervaring

perfecte uitleg, service en vakmanschap van het personeel

Goedendag,

😊

Jan willem Hoitink

Volvo V 70 R ruitvervanging

Uw ervaring

Toen de monteur mijn ruit verwijderde,kwam er zeer lichte roest tevoorschijn.
De monteur heeft dit geschuurd en in een speciale primer gezet.

Hierdoor is het roest proces stopgezet.
Dat vond ik erg prettig. Tevens werd er een orginele VOLVO ruit gemonteerd.

De jongens hebben mooi werk verricht.

Goedendag Jan Willem,

Dank voor uw feedback, fijn dat onze monteurs zo goed opletten.

R. Bielert

Snelle hulp in een stress situatie.

Uw ervaring

Nadat ik op eenvoudige manier een afspraak online heb gemaakt, werd ik enkele uren later gebeld door klantenservice van Carglass voor aanvullende informatie mbt tot de soort autoruit en de bevestiging van mijn afspraak. De dagen tot de afspraak werd ik meerdere keren gemaild dat ik een afspraak had met de werkplaats van Carglass. Bij aankomst in de werkplaats stond men mij zelfs op te wachten bij de ingang. Ik kon meteen de garage inrijden. Ik heb de reparatie kunnen volgen omdat ik een inkijk had vanuit de wachtkamer. Voor zover ik het op afstand had kunnen volgen verliep alles correct. Binnen 90 minuten kon ik weer wegrijden met een zeer tevreden gevoel.

Goedendag meneer Bielert,

Hartelijk dank voor de duidelijke review.