Carglass

😃

Henk van de Ven

Services

Uw ervaring

Ben eerst geinformeerd wat de bedoeling is van deze ruitvervanging en daarna is de monteur begonnen met de Vervanging van de ruit .
Dit ging volgens mijn zonder veel problemen
Was zeer te spreken over de kunde van deze monteur........

Hallo Henk,

Dank je wel...😃

A Vogel

Prima dienstverlening

Uw ervaring

makkelijk om een afspraak te maken, goed bereikbare locatie, ze doen wat ze zeggen en ze zeggen wat ze doen

Goedendag mevrouw Vogel,

..en zo is het!😃

Bright-Music-Mountain

Uitstekend

Uw ervaring

Heel duidelijke uitleg, zeer vakkundig, en ontzettend vriendelijk.

Goedendag,

Dank je wel..

Sint Trudo

Uitstekende afhandeling ruitschade

Uw ervaring

Ben heel enthousiast over de afhandeling van mijn ruitschade. Bij veel grotere organisaties zoals bv Tesla word je niet meer als klant behandeld. Na de inbraak van mijn Tesla waarbij een ruit was ingeslagen kon ik direct 's-avonds terecht voor een noodruit. De enigste bottle neck was Tesla maar dankzij de inzet van Carglass werd mijn ruit binnen een week vakkundig vervanging waardoor ik met een nieuwe ruit op vakantie kon. Snel, vriendelijk en accuraat personeel, vakkundig en een uitstekende communicatie en tot slot. Ruit zit er prima in . Dank je wel voor de snelle service.

Goedendag,

wat een mooie en duidelijke review, dank je wel..😃

H. Schreurs

Optimale service bij Carglass

Uw ervaring

Zeer tevreden over de afhandeling van de ruitschade.

Goedendag meneer Schreurs,

Fijn om te lezen..

Elise

Fijne, deskundige en goede service!

Uw ervaring

Goede en snelle service. Eerlijk en deskundig advies over de ruitschade. Kon de volgende dag al terecht voor een afspraak. Naast het vakkundig repareren van het sterretje in mijn ruit werd mijn auto gestofzuigd en mijn ramen werden gepoetst. Medewerker van Carglass was erg vriendelijk. Ik zou dit iedereen aanbevelen!

Hallo Elise,

Dank je wel voor deze mooie review..😃

Vincent van Rooij

Moeilijk aan de telefoon, chaos interne communicatie, komt afspraken lastig na en het duurt allemaal erg lang. Wel hele vriendelijke monteur (specialist) die zorgvuldig en doordacht te werk ging.

Uw ervaring

Tof dat er een specialist is die zijn tijd ervoor neemt. Echter is het intern (hoofdkantoor waarschijnlijk) blijkbaar een chaos. Het heeft lang geduurd, veel tijd gekost maar uiteindelijk had ik mijn afspraak.
De monteur was vriendelijk en vakkundig. Wat mij echter tegenviel: leunen tegen de auto (niet eens een schort om ofzo), werken met blote handen (overal handafdrukken), geen gebruik van professionele microvezeldoeken, ruitenreiniger op ammonia basis (lekker voor de rubbers), per ongeluk tegen de zijspiegel botsen en trimlijsten met blote hand vastslaan.
Je zou eigenlijk verwachten dat als je 3 maanden moet wachten op een specialist, dat deze met witte handschoentjes werkt. Dat was helaas dus niet zo. Hij heeft verder wel zijn werk goed en zorgvuldig uitgevoerd. Het resultaat was: even wassen, ruit reinigen en een paar plekjes opnieuw polijsten en toen zag je er niks meer van.

Hallo Vincent,

Ik heb geïnformeerd wat de oorzaak van de vertraging in afspraak is. Ik begrijp van mijn collega's dat je een hele bijzondere auto hebt waarvoor je een specifieke monteur wilde hebben. Daarbij moest het op een zaterdag gepland worden en waren er wat andere voorbereidende actie nodig om alles goed te laten verlopen.
Dit alles maakt dat er wat tijd overheen ging.
De kleding van onze monteurs is specifiek ontworpen voor het werk dat ze doen. Er zitten geen scherpe ritsen of knopen aan dus het dragen van een schort is niet nodig.
Over het dragen van de handschoen kan ik kort zijn, je hebt gelijk. De monteur had daar handschoenen aan moeten hebben. Ik ga het aan hem doorgeven als verbeterpunt.
In plaats van microvezeldoeken gebruiken onze monteurs papier om de ramen te poetsen.
Ik heb intern vragen gesteld over de reiniger en deze reiniger is specifiek ontwikkeld voor de automotive industrie en wordt door Carglass in bijna heel Europa gebruikt. Er zijn geen klachten bekend van schade aan sierlijsten of rubbers.
Ik stuur je verbeterpunten graag door aan de betreffende monteur zodat je de volgende keer helemaal tevreden gaat zijn.😉

Lucinda Van Houten

Ineens had ik weeen toen de onderhoudsmonteur van carglass voor de deur stond.

Uw ervaring

Naast het feit dat hij goed werk had geleverd, is de monteur nog een kwartier langer gebleven omdat mijn vriend nog niet thuis was van werk, omdat mijn weeën begonnen waren! Hij wou zeker weten of alles wel goed kwam. Dit konden wij zeer waarderen en u mag hem vertellen dat alles goed is gekomen. We zijn inmiddels trotse ouders geworden van Ian. Hij is 15uur nadat de monteur ons huis had verlaten ter wereld gekomen. We maken het beide goed. Wat een topper van een monteur!! We konden meteen veilig op weg richting het ZH en daarna samen met de kleine :)!

Hallo Lucinda,

Allereerst, namens Carglass Nederland, van harte gefeliciteerd met jullie kleine man.
Dit is een van de leukste reviews die ik in de afgelopen tijd gekregen heb..😃😃

Deze monteur, John, heet ie, brengt ons motto heel goed in de praktijk. Net wat meer doen doen we graag bij Carglass.

Heel veel geluk samen,