Carglass

Mike de Best

Ruit vervanging

Uw ervaring

Afspraak was via de website snel gemaakt. Kort erop werd ik gebeld dat mijn auto een veiligheidscamera had, waardoor de reparatie uitgevoerd moest worden op een Carglass vestiging. Hier werd ik keurig ontvangen, alles werd uitgelegd en goed verzorgd. Ik was na 2.5 uur klaar, en stond keuring weer buiten.

Marcel van Ellen

Let op!! Extra kosten!!

Uw ervaring

Vandaag mijn voorruit laten vervangen. Tijdens de afspraak zei de medewerkster dat ook gelijk de ruitenwissers kostenloos zouden worden vervangen.
NIET DUS!! €45,- Extra!!
Carglass komt de afspraken niet na!!

Ruit wel netjes vervangen door vriendelijke medewerker. Dat dan weer wel.

Ivo Djulic

Heel goed, ga zo door!

Netjes

Charlot

Snel en vriendelijk geholpen

Uw ervaring

Mijn complimenten aan Carglass Utrecht Atoomweg. De jongen (Amir volgens mij) die mij heeft geholpen was erg vriendelijk en beantwoorde al mijn vragen. Tijdens het wachten wat te drinken gehad van de receptioniste en een praatje gemaakt.

Ondanks dat ik een half uur te vroeg was, wel meteen geholpen.

Bedankt allemaal!

van As

Zonder zorgen je ruit vervangen bij Carglass

Uw ervaring

zeer vriendelijk bij het bedrijf waar ik ben geweest Amsterdam Sloterdijk

Joke

Voorruit vervangen ivm barst.

Uw ervaring

Heel blij met de snelle en goede service. Kon de ruit binnen een week gewoon thuis laten vervangen. Monteur belde keurig om te vragen of hij al welkom was. Tijdvak wordt dag van te voren al teruggebracht tot 2 uur. En monteur kwam daar gewoon binnen. Top service!

Dennie Odekerken

Als verzekeringsadviseur ben ik zeer te spreken over de service en klantvriendelijkheid van carglass. Carglass is zeer deskundig.

Uw ervaring

In het verleden heb ik hier al ruiten laten vervangen en sterren laten repareren. Alle reparaties zijn meer dan correct uitgevoerd

F. van Panthaleon van Eck

Bewegbewijzering.
In eerste instantie reed ik naar Haarlem. Tot mijn spijt was Carglass daar niet meer gevestigd. Gebeld met Carglass en afspraak gemaakt in Hoofddorp. Was niet te vinden....

Uw ervaring

Zoals ik hiervoor reeds heb aangegeven heeft de telefoniste goed werk verricht evenals de monteur. Maar over de bewegwijzering ben ik zeer ontevreden!

j.post

Prima service

prettig

J.H. van Brouwershaven

Voorruitvervanging van mijn Hyundai I10

Uw ervaring

De voorruit is snel en vakkundig vervangen door een klantvriendelijke monteur