Carglass

Goed geregeld

šŸ‘ Fijn om te horen!

Craglass prima service

Uw ervaring

Goede ervaring, geholpen door een slagvaardige monteur met een gevoel voor humor?

Reactie Carglass:

Fijn om te horen dat het een prima service was met een monteur die gevoel voor humor heeft! šŸ˜€

Boots

Fijne ervaring

Uw ervaring

Werd op tijd geholpen door descundige mensen die mij van de juiste informatie voorzagen. De ruit was op tijd geplaatst en alles was schoon. Mijn ruitenwissers zijn onderzocht en waren goed bevonden.... Werd op tijd geholpen door descundige mensen die mij van de juiste informatie voorzagen. De ruit was op tijd geplaatst en alles was schoon. Mijn ruitenwissers zijn onderzocht en waren goed bevonden. Ook na de reparatie voldoende informatie.

Reactie Carglass:

Goed om te horen dat het een fijne ervaring was bij CarglassĀ®! šŸ‘

Helma Stoop

Carglass snel online afspraak regelen.

Zeer goed.

Fijn om te horen! šŸ˜€

A.M.T van Rijn

Na een kapotte achterruit snel en vakkundig geholpen

Uw ervaring

We zijn snel en vakkundig geholpen, we werden duidelijk op de hoogte gesteld van de voorwaarden om geholpen te worden. De service monteur was deskundig, allervriendelijkst en heeft geholpen dat wij... We zijn snel en vakkundig geholpen, we werden duidelijk op de hoogte gesteld van de voorwaarden om geholpen te worden. De service monteur was deskundig, allervriendelijkst en heeft geholpen dat wij onze vakantie konden voorzetten.

Reactie Carglass:

Ai. balen dat je achterruit er uit lag. Fijn dat we je snel en vakkundig hebben kunnen helpen. Ik wens je nog een hele fijne vakantie verder! šŸŒž

jan de Roos

Ruit gemaakt

Uw ervaring

perfect geholpen door een vakman prima gewerkt

Reactie Carglass:

Goed om te horen Jan! Ik zal je compliment doorgeven aan mijn collega die je heeft geholpen. šŸ‘

A Schouten

Tegen gevallen

Uw ervaring

Mijn ervaring was qua nieuwe ruit goed, maar de manier waarop de monteur aan het werk was en continu tijdens zijn werk met zijn mobiel aan zijn oor zat, en vaak op zijn telefoon zat terwijl hij met... Mijn ervaring was qua nieuwe ruit goed, maar de manier waarop de monteur aan het werk was en continu tijdens zijn werk met zijn mobiel aan zijn oor zat, en vaak op zijn telefoon zat terwijl hij met mijn auto bezig was vondt ik erg storend, ik had een afspraak om negen uur, en hij begon pas om half tien aan mijn auto,

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je feedback, goed dat je dit deelt. We zijn overgegaan naar een nieuwe telefooncentrale, deze werkte helaas niet goed bij servicecenter Harderwijk. Hierdoor heeft de monteur al het... Dankjewel voor je feedback, goed dat je dit deelt. We zijn overgegaan naar een nieuwe telefooncentrale, deze werkte helaas niet goed bij servicecenter Harderwijk. Hierdoor heeft de monteur al het telefoonverkeer via zijn mobiele telefoon moeten doen. Wel jammer dat hij pas een half uur later aan je opdracht begon dan afgesproken. šŸ˜„

Martin Hijne

Tevreden

Uw ervaring

Klantvriendelijkheid, duidelijkheid website, correctie afhandeling

Reactie Carglass:

Fijn om te horen Martin! šŸ˜€

Anton

šŸ‘

jan

Perfect

Uw ervaring

alles tot de puntjes verzorgd

Reactie Carglass:

Goed om te horen Jan! šŸ‘