Carglass

Martijn Nijenhuis

Ondeskundig

Uw ervaring

Anderhalve week gewacht op een afspraak. De betreffende monteur had er duidelijk geen zin in. Op de dag van reparatie van de achterruit wilde de monteur er na drie keer bellen zelfs vanaf zien!! Van de garage waar ik mijn auto had laten staan begreep ik dat de functies van de achterruit niet getest zijn en de antenne met een plakbandje weer bevestigd werd. Dit laatste is door de garage later hersteld. Bij het wegrijden rolde het glas door de auto. Binnen en buiten is de auto niet schoongemaakt....

Goedendag meneer Nijenhuis,

Het feit dat de monteur er geen zin in leek te hebben had te maken met de moeilijkheidsgraad van deze specifieke achterruit waardoor hij hem liever op ons service center verving. Gelukkig is de teamcoach zo flexibel geweest hem te komen helpen.
Zo heeft ieder verhaal twee kanten,toch? 😃
Uiteraard gaan we de verbeterpunten die u aangeeft aanpakken. En we hebben zojuist telefonisch contact gehad en hier concrete afspraken over gemaakt.
Excuses voor het ontstane ongemak.

Martin Poppelier

Klantvriendelijk, professioneel en kundig. Top!!!

Uw ervaring

Prima service, aardige ontvangst en nette monteur.

Hallo Martin,

Valérie Nayer

Super service!

Uw ervaring

The employees were very friendly, professional, efficient, delivered a good work, cleaned the car afterwards. Nothing to complain about ;)

Dear Valerie,

Thanks for this great feedback..

Bianca

Vriendelijke, goede service.

Uw ervaring

Zeer goed geholpen toen er een barst in mijn voorruit zat. Ik kon snel terecht, de medewerkers zijn uitermate vriendelijk en de wachtruimte was van alle gemakken voorzien

Hallo Bianca,

Eimert Versluis

Alles wat fout kan gaan gaat fout

Uw ervaring

Verkeerde ruit, afspraak verandering gaat fout , afspraak verzetten lukt niet ,verkeerde rekening wat kan ernog meer fout gaan

Hallo Eimert,

Inderdaad ging er het een en ander mis, de ruit was verkeerd besteld, om dit goed te maken is de mobiele service kosteloos voor je ingezet maar de monteur had dit niet op de bon gezien waardoor je hem moest afrekenen. Dit is later wel aan je terugbetaald maar toch...De Wet van Murphy.
Onze welgemeende excuses hiervoor.

sjoerd van rijn

Tevreden over de monteurs op locatie

Uw ervaring

De monteurs waren vriendelijk en behulpzaam. Sneller klaar dan verwacht. Aardige mannen

Hallo Sjoerd,

Mila Visscher

Van mij krijgen zíj 10.

Uw ervaring

Super aardige mensen, en goede uitleg.

Hallo Mila,

Dat is mooi! 😃

Wim Scheps

Gescheurde voorruit razendsnel vervangen.

Uw ervaring

1 dag nadat er een grote scheur in mijn voorruit was ontstaan is deze in mijn woonplaats op vakkundige wijze door een nieuwe vervangen.

Hallo Wim,

H.Schilders

Perfecte Service

Uw ervaring

De ruimen zijn gereinigd en de auto is compleet gestofzuigd

Goedendag meneer Schilders,

Hoort allemaal bij de service..😃

Langeveld

Topservice

Uw ervaring

Komen aan huis, ramen als service binnen en buiten gelapt, gezellig gekletst, helemaal top.

Goedendag mevrouw Langeveld,

Hoort allemaal bij onze service..😉