Carglass

Janneke Gerritsen

Tevreden.

Uw ervaring

Goede (extra) service en vriendelijke medewerkers!

C vd berg

Prima service

Uw ervaring

Geen opmerkingen. Prima service en goede informatievoorzieningen.

P. Tol

Carglass Hoofddorp

Uw ervaring

Klasse bedrijf, bij aankomst na afspraak stond alles al klaar. Nette en vriendelijk ontvangst en uitleg. Perfecte reparatie en alles netjes schoongemaakt en advies meegekregen. Vakwerk.

Ton Bosman

Feedback

Zie de vragenlijst.

marjon Van Berkel van Beurden

Goede snelle service en klantvriendelijk.

Uw ervaring

Ik kon snel online een afspraak maken. Alles was zeer duidelijk. Medewerker was klantvriendelijk ondanks dat ik te laat was. Snelle reparatie en alles wordt netjes schoongemaakt. Ik kon op mijn gemak wachten in een gezellige knusse ruimten met gratis koffie

Hetty Wissing

Goede service

Vriendelijke medewerker

Shanice

Carglass Leiderdorp

Uw ervaring

Super snelle service, goed geholpen en nu zie ik vrijwel niets meer van het sterretje in mijn ruit! Monteur was ook heel kundig en leverde perfecte service

Robbert van Dijk

Kleine achter bumperschade en kalibratie van lijn-assistent bij Seat Leon

Uw ervaring

Fantastische service gehad vandaag bij Carglass Nijmegen!

Vriendelijk en vakkundig personeel, die weten wat ze doen en met de klant meedenken. De schade is keurig gerepareerd en de camera bij de voorruit is opnieuw gekalibreerd omdat deze niet meer deugdelijk functioneerde.
Hierdoor werkte 'lane assist en grootlicht assist' niet meer, en gaf de boordcomputer een storing.
In vergelijking met andere schade herstelbedrijven, gaf deze ook nog eens de scherpste prijs!

Super service gehad, dikke pluim naar Carglass!

E Mijdan

Vakkundig en vriendelijk

Uw ervaring

Zeer goed en vakkundig geholpen vriendelijk en netjes personeel

Adri

Perfecte reparatie, je ziet er niets meer van.

Uw ervaring

Team enthousiaste medewerkers die zorgvuldig werk leveren, op de afgesproken tijd en die ook nog eens de ruiten schoonmaken en de auto zuigen.