Carglass

Wiyanna

Super geholpen, top bedrijf!

Uw ervaring

Zeer snel en vakkundig is mijn voorruit vervangen. Daarnaast erg vriendelijk personeel die uitleggen wat ze doen en een praatje komen maken.

Reactie Carglass:

'Super geholpen, top bedrijf' dat is een mooie titel van je review! Fijn dat alles zo goed is verlopen Wiyanna. šŸ˜ƒ

Gerard

Ruitreparatie

Prima en snelle aervice

Reactie Carglass:

Fijn om te horen Gerard! šŸ˜ƒ

Ronnie

Niet wat ik had verwacht en meer schade aan over houdt

Zeer ontevreden

Reactie Carglass:

Jammer om te lezen Ronnie! Vooraf wordt gemeld dat er een kleine kans bestaat dat de ruit tijdens of na de reparatie alsnog kan doorscheuren. Jammer dat dit bij jou is gebeurd.... Jammer om te lezen Ronnie! Vooraf wordt gemeld dat er een kleine kans bestaat dat de ruit tijdens of na de reparatie alsnog kan doorscheuren. Jammer dat dit bij jou is gebeurd. šŸ˜¢

Nachtegaal

šŸ‘

Heleen

Snelle en goede service

Uw ervaring

De Afspraak was snel en op korte termijn gemaakt. Afspraak startte netjes op tijd en was ook klaar binnen de afgesproken tijd.

Reactie Carglass:

Fijn dat de afspraak op korte termijn gemaakt kon worden en alles in het juiste tijdsbestek is uitgevoerd Heleen. šŸ‘

Carglass Zwolle

Toppers

Uw ervaring

Mijn ervaring met Carglass was perfect. Netjes, vakkundig en vooral nu volgens het coronaprotocol

Goed om te horen! šŸ‘

Kok

Super filiaal

Uw ervaring

Goede service en vriendelijk personeel ???

Reactie Carglass:

Fijn om je lezen dat de service goed was en vriendelijk personeel! šŸ˜ƒ

Yoshi Kosters

Perfecte service

Uw ervaring

Mijn ervaringen met Carglass waren afgelopen week erg goed. Zondag een afspraak gemaakt, kon dinsdags al terecht. Daar goed op de hoogte gehouden van alle reparaties en aanpassingen. Monteur heeft... Mijn ervaringen met Carglass waren afgelopen week erg goed. Zondag een afspraak gemaakt, kon dinsdags al terecht. Daar goed op de hoogte gehouden van alle reparaties en aanpassingen. Monteur heeft duidelijk uitgelegd wat ze gingen doen en bij wat zaken als kleine plekjes roest dat netjes aangegeven

Reactie Carglass:

'Perfecte service' is goed om te horen. Dankjewel voor je mooie woorden, fijn om te lezen dat alles duidelijk is uitgelegd. šŸ‘

Jansen

Top service en gemak

Uw ervaring

Afspraak Snel geregeld en perfect uitgevoerd. Aandacht door detail!

Goed om te horen! šŸ‘

de Boer

Reparatie sterretje raam

Uw ervaring

Ontevreden. Ik kwam voor een klein sterretje en kreeg de indruk dat ik voor een kleine beurt kwam. Zou het raam knappen dan moest deze vervangen worden werd van te voren al gezegd en de... Ontevreden. Ik kwam voor een klein sterretje en kreeg de indruk dat ik voor een kleine beurt kwam. Zou het raam knappen dan moest deze vervangen worden werd van te voren al gezegd en de ruitenwissers waren heel oud. Mogelijk zou de auto niet door de apk komen. maar deze zijn vorig jaar net vervangen. Onbehaaglijk gevoel!

Reactie Carglass:

Wat jammer om te lezen dat je ontevreden bent over onze service. šŸ˜¢ Wij houden alles graag glashelder, dat is de reden dat we je wijzen op het feit dat tijdens of na een reparatie de kans bestaat... Wat jammer om te lezen dat je ontevreden bent over onze service. šŸ˜¢ Wij houden alles graag glashelder, dat is de reden dat we je wijzen op het feit dat tijdens of na een reparatie de kans bestaat dat de ruit alsnog doorscheurt. De ruitenwissers gaan over de ruitschade heen waarbij de wissers kunnen beschadigen. In dat geval zullen nieuwe ruitenwissers worden aanbevolen. Hopelijk is de reparatie wel naar tevredenheid uitgevoerd?