Carglass

Schut

Fijn bedrijf

Uw ervaring

Zeer goed de voorruit vervangen. Vriendelijk medewerkers

BAM Wonen

Goed geregeld.

Uw ervaring

Keurige ontvangst, snelle vervanging en afspraken worden nagekomen. Alle ruiten weer netjes schoon.

Reactie Carglass:

Goed om te lezen dat de ontvangst keurig was, snelle vervanging en schone ruiten na afloop! šŸ˜€
Marja, Customer Contact Center

Carglass Venlo

Perfect geholpen in Venlo

Uw ervaring

Onze auto heeft een klein tikje in de voorruit, onderin. Na het maken van een afspraak oordeelde de kundige medewerker dat dit reeds een oud sterretje was (ik heb mee mogen kijken) en dat de ruit... Onze auto heeft een klein tikje in de voorruit, onderin. Na het maken van een afspraak oordeelde de kundige medewerker dat dit reeds een oud sterretje was (ik heb mee mogen kijken) en dat de ruit 100% veilig is. Geen actie vereist. Werd afgedaan als servicebeurt ??

MBO Raad

Leo

Uw ervaring

Prima, snel en deskundig geholpen met vervanging voorruit

Leon

Autoruit vervangen inclusief het opnieuw afstellen van de camera

Uw ervaring

Heel goed geholpen, vriendelijke medewerkers. Sinds een vorige vervanging van de ruit op locatie (door een ander bedrijf) heeft de camera niet goed gefunctioneerd, nu weer helemaal top!

Nico

Nette reparatie voorruit

Vakkundig en vriendelijke service

Anlai

Snel en goed

Uw ervaring

Prima geholpen door Jeroen. Sneller dan ik verwacht had en duidelijk.

paul

Zeldzame autoruit toch gevonden van alfa 166 met regensensor.

Uw ervaring

1 puntje.. op de carglass site waar je een afspraak maakt ,werd er geen keuze gevraagd of deze auto een regensensor heeft.
uiteraard hadden ze niet de raam met sensor, maar zonder sensor...
uiteraard hadden ze niet de raam met sensor, maar zonder sensor liggen. dusss geen raam voor mij. wel jammer had er wel een vrije dag voor geregeld. toch beloofde een medewerker om erachter aan te gaan,en hield wel zijn woord. week later zit hij erin. duurde wel denk wat langer dan normaal. zo,n 2 uur en kwartier. maar alles netjes en goed gemonteerd. vriendelijke mensen ,en netjes binnen als je moet wachten.

Kees

Top

positief

Anita

Prima service

Uw ervaring

Snel een afspraak kunnen maken en correct geholpen. Helemaal top.