Carglass

Jeroen

Waardeloze service en pruters eerste klas

zeer negatief

Willy

Service

Uw ervaring

Een uitstekende service en vriendelijk personeel in Doetinchem, ze hebben me uitstekend geholpen, waarvoor mijn dank.
Helaas konden ze mijn probleem niet oplossen, maar kreeg informatie waarmee...
Helaas konden ze mijn probleem niet oplossen, maar kreeg informatie waarmee ik verder kan.

Sheila

Helmond toppers!

Uw ervaring

Was vandaag bij Carglass Helmond en ben super goed geholpen door de vriendelijke jonge man. Legde alles goed uit en heeft echt zijn best gedaan.

Monica

Topservice in Doetinchem.

Sterretje laten repareren.
Vriendelijk personeel en prima service.
Laten de klanten met een goed gevoel weer de weg op gaan.

Nuran

Goede service

Uw ervaring

Sterretje laten repareren in Wateringen. Superservice. Reparatie gedaan, alle ramen schoongemaakt en auto ook nog gestofzuigd. Dat vind ik superservice.

Jeroen

Waardeloze prutsers en oplichters

Uw ervaring

Afspraak gemaakt voor vervanging ruit. Netjes ontvangen door medewerker die weet hoe hij moet omgaan met mensen. Na plaatsing bleek dat de aftermarket ruit totaal niet paste er scheef in lag en... Afspraak gemaakt voor vervanging ruit. Netjes ontvangen door medewerker die weet hoe hij moet omgaan met mensen. Na plaatsing bleek dat de aftermarket ruit totaal niet paste er scheef in lag en overal dikke klodders lijm onder de ruit uit. Tevens begon de voorruitverwarming op meer dan 10 cm van de ruit.Gelijk gereclameerd maar er werd iets op een papiertje geschreven maar geen duidelijke oplossing geboden. Na aanleiding met mijn verzekeringsagent het hoofdkantoor hiervan op de hoogte gesteld.
Vervolgens werd ik de volgende dag gebeld door een medewerker van de vestiging Doetinchem waar ik het gore lef vandaan had om het hoofdkantoor hierover te bellen. Via het hoofdkantoor werd aangeboden om onder coulance een fabrieks originele ruit te plaatsen. Deze lag er veel beter in maar wederom overal dikke klodders lijm onderuit. Heb het daar maar bij gelaten want waarschijnlijk kan deze monteur het niet beter !!.Vervolgens wordt de rekening nogmaals ingediend bij mijn verzekering terwijl dit onder coulance zou gebeuren zoals vermeld op de mail. Lekker voor de bonus/males regeling. Na veel gemail en gebel heeft mijn verzekering dit gelukkig recht gezet. 14 dagen na betaling eigen risico en btw krijg ik tot mijn verbazing een aanmaning omdat ik nog niet betaald zou hebben. Lekker de zaken en op de vestiging en op kantoor niet op orde. Wat een prutsers. 1 keer maar nooit meer Carglass !!!!!!

Maureen

Topservice!!

Uw ervaring

Sterretje laten repareren en monteur kwam van te voren alles netjes uitleggen.
Supervriendelijk en gaf nog een tip mee voor de ruitenwissers met deze kou.
Auto ook nog netjes...
Sterretje laten repareren en monteur kwam van te voren alles netjes uitleggen.
Supervriendelijk en gaf nog een tip mee voor de ruitenwissers met deze kou.
Auto ook nog netjes gestofzuigd!
Al met al dik tevree!!

Wesseling

Uw ervaring

Allereerst een ontzettend warm welkom met daarnaast een geweldige service! De collega's zijn erg goed op elkaar ingespeeld en heel flexibel!

Carglass Breda

TOP SERVICE in BREDA

Uw ervaring

Super vriendelijk en vakkundig personeel. Ben supergoed geholpen en zelfs kleine dingetjes die ze tegenkwamen werden zonder extra kosten verholpen. Zeker aanrader voor alle werkzaamheden mbt uw... Super vriendelijk en vakkundig personeel. Ben supergoed geholpen en zelfs kleine dingetjes die ze tegenkwamen werden zonder extra kosten verholpen. Zeker aanrader voor alle werkzaamheden mbt uw autoruit

frans

Eerlijk behandeld