Carglass

Maaike

Snelle service en goed uitgevoerde werkzaamheden

Uw ervaring

Binnen twee dagen kon ik terecht voor een ruitvervanging. Stond binnen een uur weer buiten en hoefde zelf niets te regelen met de verzekering!

Paul trip

Nooit meer zonder carglass

Uw ervaring

Achterruit vervangen . Dat hele proces van begin tot eind gewoon super.
Dit is een bedrijf die waarde aan klanten hecht

Ronnie

perfect

Laan

Ruitschade

Uw ervaring

De schade is nog iets te zien maar zit waarschijnlijk in het glas monteur zei gaat niet verder.

beeldendvermogen

Fijne organisatie

In 8 maanden tijd, 2x ruitschade; door fijne monteurs goed gerepareerd

Reactie Carglass:

Ai, wat balen dat je binnen 8 maanden 2x ruitschade hebt gehad. Fijn dat wij je weer mochten helpen! šŸ˜€

Damen

Meer vragen

Uw ervaring

Als callcenter zou ik niet alleen op kenteken afgaan zal toch ook vragen wel bouwjaar de auto is.

Zodat de juiste ruit besteld wordt

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je feedback. Het bouwjaar is bekend, 2008. Het betreft een 'wisseljaar' in 2008 had je het oude model en is er een nieuwer model uitgekomen. Jammer dat de verkeerde ruit was... Dankjewel voor je feedback. Het bouwjaar is bekend, 2008. Het betreft een 'wisseljaar' in 2008 had je het oude model en is er een nieuwer model uitgekomen. Jammer dat de verkeerde ruit was geselecteerd. šŸ˜„

Liz

Carglass Barendrecht

Uw ervaring

Kom ik op de verkeerde dag voor een sterretje, weet ik mijn nummerbord niet meer....helpen de mannen van Carglass me verder. Neem een bakkie, u wordt gewoon geholpen en uw nummerbord zie ik door het... Kom ik op de verkeerde dag voor een sterretje, weet ik mijn nummerbord niet meer....helpen de mannen van Carglass me verder. Neem een bakkie, u wordt gewoon geholpen en uw nummerbord zie ik door het raam al. Wat een toppers zeg!!! Zoveel service, daar wordt een mens toch blij van?! Thanks!

Reactie Carglass:

Oeps, de verkeerde dag šŸ™„... Fijn dat je toch geholpen bent met intussen een bakkie ā˜•. Dankjewel voor je mooie review. šŸ˜‰ Net wat meer doen, dat doen we graag bij CarglassĀ®
Customer...

marcel

Ruitschade

Uw ervaring

prima, snel en vakkundig geholpen na ruitschade

Reactie Carglass:

Fijn om te horen Marcel! šŸ˜€

Kampman

Super netjes en vriendelijk bedrijf

Uw ervaring

meerdere malen geweest bij carglass zeer goed en netjes werk afgeleverd

Reactie Carglass:

'Super netjes en vriendelijk', dat horen we graag, dankjewel! šŸ˜€