Carglass

marian

Reclame triggert negatieve ervaring

Uw ervaring

Elke keer de reclame over de goede snelle service irriteert me vreselijk. 1 ervaring en die was heel negatief. Jaren geleden had ik een renault kangoo, Scheur in het raam en gebeld. Ruit kon op mijn werkplek gerepareerd worden na 2 weken, als ik eerder wilde, over 5 dagen moest ik van alphen naar rotterdam rijden. Daar aangekomen bleek geen ruit beschikbaar...
Boos vertrokken en via de renault dealer binnen 2 dagen alsnog een ruit gekregen. Al wel jaren terug, maar die reclame triggert dat ik steeds denk ja ja geweldig

Hallo Marian,

Inhoudelijk kan ik niet op je klacht ingaan omdat ik geen gegevens kan inzien na zo'n lange tijd.
Ik kan je wel zeggen dat ook Carglass® niet onfeilbaar is en dat er soms dingen tegen zitten waardoor we onze geweldige service niet kunnen waarmaken.
Dat vinden wij heel vervelend voor jou, als klant, maar ook voor onszelf.
Iedereen binnen dit fantastische bedrijf doet iedere dag weer zijn uiterste best om de klant enthousiast te krijgen en te zorgen dat je zo snel mogelijk weer veilig op weg kunt. Ik bied je namens Carglass® onze oprechte excuses aan dat het bij jou helaas niet gelukt is.
Ik hoop echt dat je voortaan een iets beter gevoel hebt bij onze reclame.Als je naar onze reviewscore kijkt zou je overtuigd moeten zijn dat wat jou is overkomen een incident is geweest.
Mocht je mij hier persoonlijk nog over willen spreken stuur dan een mailtje met je telefoonnummer naar customerservice@carglass.nl en ik bel je.

Van tillo

Klacht

Uw ervaring

Men hoort de klacht aan maar men doet er niets mee.

Goedendag meneer Van Tillo,

Ik kan op uw kenteken geen gemelde klacht vinden, geen telefoontje naar ons Customer Contact center of email naar Customer Service. Misschien gaat er iets niet goed. Als ik iets voor u kan doen kunt u dat dan mailen naar customerservice@carglass.nl. Ik beloof u dat er naar uw klacht gekeken wordt.

Peter Huyskens

Ruitvervanging

Uw ervaring

Heel goed en netjes en snel uitgevoerd en alles goed afgehandeld

Hallo Peter,

Dank je wel..😃

Peter Frey

Lof en hulde!

Uw ervaring

Voor een ruitreparatie naar Carglass Venlo. Werkelijk alles verliep "op rolletjes"! Van het aanrijden, waarbij de rolpoort al door de monteur werd geopend, de vriendelijke ontvangst door monteur Silvano, de deskundige toelichting, het verblijf in de wachtruimte waarbij me door een andere monteur water e/o koffie werd aangeboden tot en met de snelle en vakkundige reparatie door Silvano. Vervolgens bleken ook nog mijn ruiten gepoetst en de binnenzijde gestofzuigd.... Ik ga bijna hopen dat ik nog vaker een steentje tegen mijn voorruit krijg....

Hallo Peter,

Wat een geweldige review. Die ga ik meteen doorzetten naar de mannen in Venlo! Dank je wel..

Ugur CIrikka

GOed

Goed en snel.

Hallo Ugur,

Dank je wel..

AMJ Versantvoort

Na melding van auto ruitschade de snelle goede afhandeling

Uw ervaring

Een duidelijke berichtgeving betreffende tijdstip van reparatie, de uitleg van de monteur, de kwaliteit van de reparatie, en de nette uitvoering en afwerking.

Goedendag meneer Versantvoort,

Dank u wel..graag gedaan.

G.R.D. Lucardie

Snelle service, efficiënt, klantvriendelijk en dedskundig.

Uw ervaring

Schade is goed en snel verholpen

Goedendag meneer Lucardie,

Dank u wel..

Ron

Prima service en mooi hersteld

Prima service

Mooi, graag gedaan.

Jolanda

Sterreparatie in ruit

Uw ervaring

Online afspraak gemaakt. Super makkelijk en op afgesproken tijd aan de buurt. Duur van de reparatie conform planning. Reparatie goed uitgevoerd door kundig en vriendelijk personeel.

Hallo Jolanda,

Dank je wel..😃

Innovium BV

Meer dan ruitreparatie

Uw ervaring

Prima geholpen en een vrijwel onzichtbare reparatie aan de voorruit.
Alle ramen worden gereinigd en zelfs de auto wordt gestofzuigd.
Vriendelijke medewerkers en een prima ontvangst.

Goedendag,

Mooie review, dank je wel..