Carglass

Een aanrader

Hazelaar

Vriendelijk!

Uw ervaring

Ben er vriendelijk geholpen, en goede uitleg gehad, het fijne was dat ik een fiets mee mocht nemen(topfietsje) dus kon gewoon mijn ding en wanneer het mij uitkwam mijn auto ophalen

M Martha

Voorruit vervanging

Uw ervaring

Afgelopen week voor de 3e maal de voorruit laten vervangen bij carglass..
Ondanks de corona maatregelen weer prima geholpen!!! En mocht het nodig zijn ga ik zeker terug naar carglass Breda!

Vriendelijke, flexibele en vakkundige hulp

Uw ervaring

Door omstandigheden moest ik de afspraak een aantal keren verzetten maar de klantenservice was steeds zeer vriendelijk, ook de monteur was zeer vriendelijk en heeft bij mij aan huis mijn sterretje... Door omstandigheden moest ik de afspraak een aantal keren verzetten maar de klantenservice was steeds zeer vriendelijk, ook de monteur was zeer vriendelijk en heeft bij mij aan huis mijn sterretje gerepareerd en ook nog eens mijn ramen schoongemaakt. Uitstekende service, 100% tevreden.

Reactie Carglass:

'Vriendelijke, flexibele en vakkundige hulp', dat horen we graag. šŸ˜ƒ Fijn dat we je mobiel konden helpen. Net wat meer doen, dat doen we graag bij CarglassĀ®.

Ton

Vervanging achterruit

Uw ervaring

Zeer goed geholpen. Duidelijke en vriendelijke servicemonteur. Prima werk geleverd!!

Reactie Carglass:

Balen dat je achterruit was ingeslagen! šŸ˜„ Gelukkig ben je goed geholpen door onze service monteur. Ik zal de boodschap overbrengen. šŸ˜‰

Faber

Goede service

Uw ervaring

Ivm een scheur in het voorruit afspraak gemaakt en kon er heel snel terecht ondanks de Corona crisis.
De gemaakte afspraken kwamen ze na en ben super geholpen.

Reactie Carglass:

Goed om te horen dat je zo tevreden bent en dat alles, ondanks de corona crisis, toch snel geregeld kon worden. šŸ‘

Jacq Lankester

Autoruit vervangen

Uw ervaring

Aan te bevelen, snel, goede communicatie en service.

Reactie Carglass:

Fijn dat we je snel en goed hebben kunnen helpen met goede communicatie en service! šŸ‘

Eric van der Hoeven

Top service mobiele team

Professioneel, vakkundig

Reactie Carglass:

'Professioneel en vakkundig' dat horen we graag. Fijn dat we je met onze mobiele service hebben kunnen helpen. šŸ‘

Enschede

Prima geregeld, lekker makkelijk, goede service, reparatie top

Top geregeld

Reactie Carglass:

Wat een mooie review, dankjewel! šŸ˜ƒ

JJGW v Gerwen

Zeer aan te bevelen

Uw ervaring

Alles super snel geregeld !!

Reactie Carglass:

'Alles super snel geregeld', dat is fijn om te horen! šŸ˜ƒ