Carglass

Thanx! 😀

Patricia

Vriendelijk én professioneel

Uw ervaring

Een hele fijne locatie. Vriendelijk, geduldig en professioneel. Snel geholpen en zeer correct geïnformeerd

Reactie Carglass:

'Vriendelijk én professioneel', dat is een mooie titel van je review Patricia! Altijd fijn om te horen. 👍

Carglass Zwolle

Flexibiliteit

TOP!

Reactie Carglass:

Dat is top om te horen! 😀

Ton

Prima bedrijf

Ik kon snel afspreken.
Ruit vakkundig vervangen
Prima aardig en kundig personeel.
De koffie was heerlijk

Goed om te horen Ton! ☕

M De lange

Netjes

Uw ervaring

Een net gebeuren, vriendelijk personeel

Fijn om te horen! 😀

Marcel

TOP

Uw ervaring

Ik heb eigenlijk niks toe te voegen aan de titel. Van A tot Z super geregeld en ontvangen.

Wat heb je dat mooie omschreven Marcel, dankjewel! 👍

Henk

Uitstekende service

Uw ervaring

Erg tevreden over de service bij Carglass Almere. De voorruit van mijn auto moest worden vervangen. Volgens afspraak de auto gebracht. Daar stond een hele goed leenfiets voor me klaar. Na anderhalf... Erg tevreden over de service bij Carglass Almere. De voorruit van mijn auto moest worden vervangen. Volgens afspraak de auto gebracht. Daar stond een hele goed leenfiets voor me klaar. Na anderhalf / twee uur kon ik de auto weer ophalen. Toen ik de auto ophaalde bleek deze van binnen helemaal schoongemaakt te zijn, ramen schoongemaakt, gezogen. Uitstekende service, aardige mensen.

Reactie Carglass:

Fijn dat je een leenfiets 🚲 kon gebruiken en dat je een schone auto mee terug kon nemen. Net wat meer doen, dat doen we graag bij Carglass® Henk! 😀

Mike

Autoruit vervangen

Uw ervaring

Heb na 2 weken me autoruit kunnen vervangen bij Carglass, hoewel ze een gloednieuwe ruit hebben vervangen was de ruit licht beschadigd met een aantal krasjes

Reactie Carglass:

Hey Mike, ik ben het even nagegaan. Ik heb begrepen dat de krasjes in de ruit met je zijn besproken. Er zijn 2 opties aangeboden: of een nieuwe ruit of deze ruit met als coulance een setje gratis... Hey Mike, ik ben het even nagegaan. Ik heb begrepen dat de krasjes in de ruit met je zijn besproken. Er zijn 2 opties aangeboden: of een nieuwe ruit of deze ruit met als coulance een setje gratis ruitenwissers. Ik heb begrepen dat je voor de wissers hebt gekozen.