Carglass

Gerrit Klaver

Lastig maar OK

Afspraak makne lastig service OK

Reactie Carglass:

Hoi Gerrit, bedankt voor je feedback! Ik zie dat je online een melding hebt gemaakt. Je kunt ook telefonisch een afspraak maken via 088-0406406, wellicht werkt dat makkelijker voor je. Fijn dat de... Hoi Gerrit, bedankt voor je feedback! Ik zie dat je online een melding hebt gemaakt. Je kunt ook telefonisch een afspraak maken via 088-0406406, wellicht werkt dat makkelijker voor je. Fijn dat de service goed was. šŸ˜‰ Marja Customer Service CarglassĀ®

J.vd Knaap

Bedankt voor je 5 sterren! šŸ˜‰

Frijlink

Snelle en goede service

Uw ervaring

de dag dat ik mijn schade melde en daad werkelijk gerepareerd was duurde 7 dagen met mijn schade was dit makkelijk te doen anders toch slim om even op locatie zelf te komen

Reactie Carglass:

De mobiele service kan inderdaad wat langer duren, fijn dat je geholpen bent!

Mark

Te duur, zoek voortaan verder naar een goedkopere

Uw ervaring

Na het horen dat alles door de verzekering betaald wordt schiet de prijs in eens omhoog. 733 euro voor alleen een ruit vervangen is exorbitant! Hier betalen wij allemaal uiteindelijk voor dmv de... Na het horen dat alles door de verzekering betaald wordt schiet de prijs in eens omhoog. 733 euro voor alleen een ruit vervangen is exorbitant! Hier betalen wij allemaal uiteindelijk voor dmv de premie

Reactie Carglass:

CarglassĀ® hanteert door het hoofdkantoor vastgestelde prijzen. Deze prijzen zijn vastgesteld op basis van de moeilijkheidsgraad voor het werk aan een bepaalde ruit. Ook voor het werken in de avond... CarglassĀ® hanteert door het hoofdkantoor vastgestelde prijzen. Deze prijzen zijn vastgesteld op basis van de moeilijkheidsgraad voor het werk aan een bepaalde ruit. Ook voor het werken in de avond of in het weekend zijn de prijzen vastgesteld. Onze tarieven zijn bekend bij de verzekerings- en leasemaatschappijen. Marja Customer Service CarglassĀ®

Paul

Prima service en deskundigheid

Uw ervaring

Ik werd door zowel de service desk als de monteur boven verwachting goed geholpen. CHAPEAU!

Reactie Carglass:

Bedankt voor je mooie woorden, ik zal ze aan mijn collega's doorgeven! šŸ‘

Myden

Tevreden

Uitstekend

Fijn om te horen! šŸ‘

Henk Foekema

Prima gedaan!

Uw ervaring

Schoon, netjes, op tijd, goede koffie, auto gestofzuigd, ramen schoongemaakt

Reactie Carglass:

Goed om te horen! šŸ‘ ā˜•
Net wat meer doen, dat doen we graag bij CarglassĀ®.

Eugenie Verploegen

Zeer goed en net bedrijf

Snel en netjes geholpen.

Fijn om te horen! šŸ‘

Net wat meer doen, dat doen we graag bij CarglassĀ®.

Elliptigo Benelux

3 x is scheepsrecht

Uw ervaring

Door een verzekeringskwestie heeft een afspraak 2 x gƩƩn doorgang kunnen vinden. Desondanks ben ik zeer vriendelijk geholpen door baliemedewerker en is tijdens een 3e bezoek mijn voorruit... Door een verzekeringskwestie heeft een afspraak 2 x gƩƩn doorgang kunnen vinden. Desondanks ben ik zeer vriendelijk geholpen door baliemedewerker en is tijdens een 3e bezoek mijn voorruit vakkundig vervangen.

Reactie Carglass:

Jammer dat het zo lang duurde voordat de ruit er in zat. Per post heb ik een kleine attentie gestuurd, ik hoop dat je dit gebaar op prijs kunt stellen.