Carglass

Utrecht, Lageweide

Schoon, netjes en georganiseerd!

Goed!

Reactie Carglass:

'Schoon, netjes en georganiseerd', dat is fijn om te horen! šŸ‘

mevr. Jasper

Vakkundig!

Uw ervaring

Snelle afhandeling, goede service en duidelijkheid.

šŸ‘ Goed om te horen!

Nosta schilderwerken

Snelle service

Uw ervaring

Goede communicatie en snelle service

Fijn om te horen! šŸ˜€

Eric

Kijk uit voor kauwen (soort kraai)

Uw ervaring

Een kauw heeft vanuit de lucht een kiezelsteen laten vallen op de achterruit van mijn geparkeerde auto. Resultaat; steen nog heel, ruit in duizend stukjes. Via carglass melding gemaakt. Kon in mijn... Een kauw heeft vanuit de lucht een kiezelsteen laten vallen op de achterruit van mijn geparkeerde auto. Resultaat; steen nog heel, ruit in duizend stukjes. Via carglass melding gemaakt. Kon in mijn woonplaats bij Carglass terecht voor noodoplossing. Besloten om de auto een dag te laten staan omdat men de volgende ochtend de ruit al binnen had. Deze is naar volle tevredenheid geplaatst.

Reactie Carglass:

Ai Eric, wat balen dat die vogel een steen op je achterruit heeft laten vallen. Fijn om te lezen dat we je de volgende dag hebben kunnen helpen met je nieuwe ruit! šŸ‘
Customer Service...

Ad

Klantvriendelijk

Uw ervaring

De afspraak en reparatie zijn geheel volgens wens verlopen.

šŸ˜€ Fijn om te horen!

L. de Valck

Een en al positief met een klein puntje van aandacht

Uw ervaring

zeer goed, alleen de koffie kon beter

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je feedback, jammer om te lezen dat je de koffie niet lekker vond. ā˜•šŸ˜„

Carglass zwolle

Super

Echt super

šŸ‘ Goed om te horen!

Nijenhuis

Goede reparatie/ ruitvervanginging door Carrglas, vriendelijk personeel

Uw ervaring

Restanten van ruitkit zaten nog op de lak van de auto, deze had beter schoongemaakt mogen worden

Reactie Carglass:

Ai, de kitresten hadden zeker verwijderd moeten worden. Mocht dat nog niet gedaan zijn mag je altijd langs de vestiging gaan zodat we dat alsnog voor je kunnen doen. Fijn dat de vervanging verder... Ai, de kitresten hadden zeker verwijderd moeten worden. Mocht dat nog niet gedaan zijn mag je altijd langs de vestiging gaan zodat we dat alsnog voor je kunnen doen. Fijn dat de vervanging verder goed is verlopen! šŸ‘

de Ritter

Prettige ervaring

Uw ervaring

snel geholpen na afspraak door deskundige mensen op locatie (Breda) alles prima geregeld

Fijn om te horen! šŸ˜€

Driessen

Zeer goede service

Uw ervaring

Duidelijke uitleg wat ze gaan doen en Corona maatregelen worden goed in acht genomen

Reactie Carglass:

Fijn om te horen dat de service goed was, duidelijke uitleg en de coronamaatregelen goed in acht werden genomen. šŸ‘