Carglass

W.

Uw ervaring

Snel is de ruit vervangen, en keurig kreeg ik de auto terug schoon en gestofzuigd

Goedendag,

Dat is wat we graag doen :)

Miranda
Customer Service

N. Knoop

Enthousiast

Uw ervaring

De ontvangst uitleg, reparatie en afhandeling was erg plezierig.

Dag heer Knoop,

Goed te horen dat u onze service als plezierig heeft ervaren!

Miranda
Customer Service

Hippo’s Eternity

🔝

Uw ervaring

Prettig personeel, afspraken worden nageleefd, correcte afhandeling, fijne service aan huis.

Goedendag,

Dank je wel..

Fred Hommersom

Ruitvervanging

Uw ervaring

Zeer plezierige ervaring, uitstekende monteur, kan zo voor de klas, legt het geweldig uit hoe en waarom, vakkundig!!

Hallo Fred,

Ik stuur je leuke review graag aan hem door, dank je wel..

Anita Jansen

TOP!!!

Uw ervaring

Snelle en vriendelijke service!

Hallo Anita,

👍😃

Loek Verhoef

Goede service en snel

Uw ervaring

Het afhandelen van de ruitschade was makkelijk en snel geregeld via Internet. De monteur belde van te voren op dat hij er aankwam. en heeft het vervangen van de voorruit goed en deskundig afgehandeld.

Hallo Loek,

Dank je wel..

H.Kiela

Goede ervaren medewerker

Uw ervaring

Ben geholpen door een jongeman die terdege zakenkundig was.

Goedendag meneer Kiela,

Als het goed is zijn ze dat allemaal..😉

PietGunning

Eigen risico is bij Carglass een raadsel

Uw ervaring

10 juli 2019 mocht ik mijn voorruit laten vervangen bij Carglass als gevolg van steenslag. Volgens mijn assuradeur zou mijn eigen risico met de helft worden gereduceerd als ik de reparatie via Carglass zou laten lopen. Dat scheelt zomaar € 75,00. Snel verdiend zou je denken. Wat schetst mijn verbazing? De Carglass monteur laat mij vrolijk de volle pit betalen. € 150,00 dus. Op mijn opmerking dat mijn assuradeur had aangegeven dat er bij een reparatie via Carglass € 75,00 af zou gaan antwoordde hij assertief dat mijn assuradeur of tussenpersoon zich vergist en dat dit wel vaker voorkomt. Kortom onvermurwbaar. Door tijdgebrek en haast gaf ik toe aan zijn eis om € 150,00 te betalen. Daags daarna deed ik nogmaals navraag bij mijn tussenpersoon. En wat blijkt? Niet hij maar Carglass had zich vergist! Een eenmalige vergissing? Ik vrees van niet. Hier worden de minder assertieve klanten simpel pootje gelicht. Het is onwaarschijnlijk dat Carglass , die veel werkt voor assuradeuren, niet op de hoogte zou zijn van de polisvoorwaarden en respectieve eigen risico’s . Dit gevalletje is een typisch voorbeeld van het spreekwoordelijke puntje van de ijsberg. Carglass : shame on you!

Goedendag meneer Gunning,

Er was hier inderdaad sprake van een misverstand. Heel vervelend voor u en ik bied u daar onze oprechte excuses voor aan. Ik leg het graag even uit:

Wij krijgen de verzekeringsgegevens niet door van uw assuradeur maar van de hoofdmaatschappij.
Nadat u ons de opdracht tot herstel heeft gegeven verifiëren wij uw gegevens bij diegene die de factuur gaat krijgen, de verzekeringsmaatschappij en niet uw assuradeur. Als daar iets misgaat kan het gebeuren dat wij een te hoog eigen risico op de bon hebben staan en de monteur heeft de opdracht af te rekenen wat er staat.
Gelukkig heeft u altijd de mogelijkheid dit via onze afdeling Customer Service te laten uitzoeken en dat is in dit geval ook snel gebeurd.
Ik heb begrepen dat de verzekeringsmaatschappij uiteindelijk het bedrag aan u gaat terugbetalen omdat daar het misverstand is ontstaan.
Ik kan u verzekeren dat wij dit net zo vervelend vinden als u en dat Carglass® transparantie hoog in het vaandel heeft staan. Gelukkig zijn dit uitzonderingen en is hier absoluut geen sprake van een "ijsberg" 😉

Twan van de Rijt

Professioneel

Uw ervaring

Op tijd geholpen volgens afspraak en de ruitschade is prima verholpen.

Hallo Twan,

Mooi zo..😉👍