Carglass

E.de leeuw

Uitstekende service

Uw ervaring

Vriendelijk geholpen ,snel afgehandelde reparatie en met schone auto naar huis

Reactie Carglass:

Fijn om te horen dat alles snel en vriendelijk is verlopen! šŸ˜ƒ

Huub Verkerk

Reactie Carglass:

Goed om te horen Huub! šŸ˜ƒ

Daniel

Correcte, vlotte en nette ruitvervanging

Uw ervaring

Erg tevreden, goed en snel geholpen

Reactie Carglass:

Fijn dat je zo tevreden bent DaniĆ«l en dat alles snel en goed is verlopen! šŸ‘

John Versluis

Tevreden klant

Uw ervaring

Correcte, vakbekwame, vriendelijke en snelle afhandeling

Reactie Carglass:

Hey John, zo te lezen heb je per ongeluk het verkeerde cijfer gegeven? Fijn om te lezen dat tevreden bent! šŸ‘

pa boone

Ik werd heel goed geholpen

Uw ervaring

de reparaties werden vakkundig uitgevoerd

Reactie Carglass:

Fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen! šŸ˜ƒ

Warm onthaal

Uw ervaring

plezierige ontvangst, duidelijke en vrijblijvende informatie, heel goed

Reactie Carglass:

'Warm onthaal' dat is nog eens fijn om te horen in deze tijd waarin alle regels zijn aangescherpt! Fijn dat je dit zo hebt ervaren. šŸ˜ƒ

Glenn

Super goed gedaan

Uw ervaring

Een aanrader en goed werk geleverd

Reactie Carglass:

Goed om te horen Glenn! šŸ‘

Jeanne

Bij ruit schade is Carglass het enige bedrijf waar je snel en goed geholpen word om je auto ruit te vervangen.

Uw ervaring

Werd snel op zondag door Carglass met een nood ruit geholpen en na een paar dagen werd de originele ruit er netjes ingezet. Ben zeer tevreden.

Reactie Carglass:

Wat fijn om te horen Jeanne dat alles zo goed en vlot is verlopen. Fijn dat de definitieve ruit er nu in zit! šŸ‘

Super service!

Uw ervaring

In deze moeilijke tijd, toch alles uit de kast gehaald om mijn ruit binnen 24 uur te vervangen. Mijn bedrijf is actief in de uitvaartbranche en dankzij Carglass kunnen we toch weer representatief... In deze moeilijke tijd, toch alles uit de kast gehaald om mijn ruit binnen 24 uur te vervangen. Mijn bedrijf is actief in de uitvaartbranche en dankzij Carglass kunnen we toch weer representatief voorrijden.

Reactie Carglass:

Heel fijn dat we je inderdaad snel hebben kunnen helpen. Jullie zullen overlopen van het werk op dit moment. Veel sterkte in deze drukke tijd!

Brouwers Zonwering

Nieuwe voorruit netjes en vakkundig gemonteerd

Uw ervaring

Er zat een ster te dicht op de rand voor reparatie, hier door moest de hele ruit vervangen worden, deze is zeer netjes gemonteerd met ook het adas certificaat van kalibratie erbij voor de cameras... Er zat een ster te dicht op de rand voor reparatie, hier door moest de hele ruit vervangen worden, deze is zeer netjes gemonteerd met ook het adas certificaat van kalibratie erbij voor de cameras achter het raam.

Reactie Carglass:

Goed om te horen dat je nieuwe voorruit netjes en vakkundig is vervangen en dat je je auto met een certificaat voor de uitgevoerde kalibratie kon ophalen! šŸ‘