Carglass

pot

Goede en snelle service

Uw ervaring

Door een steentje zat er een klein sterretje in de voorruit. Via de website informatie gekregen over de ernst ervan en of ik nog door kon rijden, daarna via de website een afspraak gemaakt. Ik werd gebeld om erop te wijzen dat dit niet in mijn verzekering zat en wat de kosten waren. Heel netjes. Reparatie is snel en vakkundig verholpen door vriendelijke medewerker.

Goedendag meneer Pot,

Heel verstandig om een ster snel te laten repareren en een stuk goedkoper dan een nieuwe voorruit.

Charmayne

Uitstekende service

Uw ervaring

Van te voren zowel telefonisch als in de vestiging goede uitleg gekregen over wat de kosten zijn en hoe ze te werk gaan. Zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Hallo Charmayne,

Dank je wel..😃

D. Odijk

Prima geholpen door Carglass

Uw ervaring

Zeer positief, want snel, punctueel en deskundig geholpen.

Goedendag meneer Odijk,

Dank u wel..😃

AB Bestratingsbedrijf

Bijna perfect

Gemiddeld

Goedendag,

Ik hoor graag wat de verbeterpunten zijn via customerservice@carglass.nl.

Wil Voorn

Tevreden klant

Uw ervaring

Snel een afspraak kunnen maken, komen thuis, na ruim een uur is het klaar en zij regelen het met de verzekering.

Hallo Wil,

Fijn he? 😃

Samir

Zeer slecht !!

Uw ervaring

Prijzen veranderen hier nadat je een offerte hebt meegekregen krijg je op de dag van reparatie een ander bedrag te horen!! Oplichters!!!!

Hallo Samir,

Wat vervelend dat je niet tevreden bent.
Ik heb voor je uitgezocht waar het verschil in prijs inzit.
Op de aangeleverde foto's is maar een schade te zien. Daarop is je offerte gemaakt. Toen je op het service center kwam bleek er ergens anders op je auto nog een kras te zitten die je wilde laten herstellen. Dan wordt de prijs natuurlijk anders.
Dit is voorafgaand aan het herstel allemaal met je besproken.
Je bent akkoord gegaan met de nieuwe offerte en hebt het herstel laten uitvoeren.
Het spijt me te lezen dat we het toch niet duidelijk genoeg aan je hebben uitgelegd.

J Vandekerkhof

Betrouwbaar??

Uw ervaring

Aan het begin van de week aangemeld voor vervanging voorruit. Afspraak gemaakt voor vrijdagmiddag. Donderdag geïnformeerd dat de ruit voor een Toyota niet beschikbaar is.

Mijn mening:
Je moet geen afspraak maken voor wat je niet kunt waarmaken. Mensen lopen hierdoor tegen problemen op en Carglass wast haar handen in onschuld. Ik vind u onbetrouwbaar en zal niet nog eens iets ter reparatie aanbieden.

Goedendag meneer Van de Kerkhof,

Ik heb inmiddels een goed gesprek met u gehad en we zijn er achter gekomen dat u in België de afspraak heeft gehad. Als u daar de klacht wil melden kan dat via customersolutions@carglass.be.
Nogmaals een veilige reis gewenst.

Stam hoveniers

Ruitreparatie

Uw ervaring

Erg tevreden klant. Vriendelijk geholpen toen de reparatie klaar was stapte ik mijn auto weer in met schone ruiten! Koffie was lekker 😁

Goedendag,

Fijn dat u tevreden bent, ook over de koffie 😉

Nolten

Ruitvervanging snel en deskundig.

Uw ervaring

Afspraak via de site gemaakt. Ben hier al eerder geweest en dus reden om terug te komen in het geval van glasschade. Door een steentje is een scheur ontstaan in de ruit. Ruit moest derhalve worden vervangen. Bedrijf ziet er professioneel uit en het personeel is ook deskundig. Supersnelle vervanging. Ik werd op een lakschade gewezen, maar deze heb ik niet laten doen, omdat ik niet weet hoe lang ik nog met de auto blijf rijden. De medewerker handelde zelf de eigen bijdrage af en reed de auto weer naar buiten met een nieuwe voorruit.

Goedendag meneer Nolten,

Dank u wel voor de mooie feedback.

J. Van Den Elshout

Binnenspiegel gelijmd

Uw ervaring

Vriendelijke ontvangst en correcte en snelle uitvoering van de montage.

Goedendag meneer Van den Elshout,

Dank u wel..