Carglass

Marleen

Goede klantenservice, zo geregeld. Monteur komt op afgesproken tijd en handelt alles netjes af. Zeer tevreden

Uw ervaring

Zeer verbaast over de goede klantenservice. Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Gewoon voor de deur raam vervangen, Top service. Ik ben echt zeeeeeer tevreden.

Wijzigende afspraken

Uw ervaring

Het compleet voorbereiden van een (complexe) ruitvervanging, waarbij ook de autodealer een rol speelt, schijnt Carglass moeilijk af te gaan. Een aantal keren blijkt, dat gemaakte afspraken niet door kunnen gaan of dient tijdens de afspraak iets te zijn gewijzigd.

Daniel Waarsenburg

De klantenservice maakte uiteindelijk veel goed: chapeau!

Uw ervaring

Ter plekke werd ik door miscommunicatie uiteindelijk dus niet geholpen. Dat was teleurstellend en daar hebben we uitgebreid contact over gehad. De klantenservice heeft mijn minder prettige ervaring uiterst serieus en zorgvuldig opgepakt. Ik vond de wijze waarop zij dat deden zelfs indrukwekkend te noemen. Dat geeft mij het vertrouwen dat het hier inderdaad om een eenmalige ongelukkige samenloop van omstandigheden ging en dat een volgende keer de ervaring is zoals je eigenlijk verwacht: gewoon goed en snel ten tijde van een situatie die voor jou als klant nooit leuk is (in mijn geval een autoinbraak met glasschade).

Hans Stams

5 sterren voor Carglass

Uw ervaring

Carglass werkt op een zeer klantvriendelijke wijze met prettige werknemers, die je fatsoenlijk te woord staan, waarbij het resultaat vervolgens ook nog eens uitstekend is.

zobeko aluminium bv

Goede afhandeling

Uw ervaring

Zeer snel en correct ruit vervangen, top geregeld

Sandra Streukens

Snel en vakkundig

Uw ervaring

Afspraak maken via webapplicatie was zeer fijn. Kon makkelijk een tijd en plaats kiezen die in mijn agenda pasten. Vriendelijk en deskundig personeel bij Carglass-werkplaats. Tijdens het wachten nog eea kunnen werken via mijn laptop.

P.M. Landstra

Top service

Uw ervaring

Keurig op tijd...lekkere koffie en vriendelijke monteur

Patrick

Alles goed voor mekaar!

Uw ervaring

De ruit was inderdaad binnen 90 minuten klaar zoals gezegd en de koffie was ook zeker niet verkeerd!

T. Boissevain

Gewoon goed.

Uw ervaring

Hoewel het niet fijn is als een ruit binnen een jaar opnieuw vervangen moet worden toch weer een erg prettige ervaring met Carglass. Service zoals het hoort: vriendelijk, open, duidelijk, communicatief, servicegericht, vlot, vakkundig.