Carglass

G. van den Berg

Super service!

Uw ervaring

Alles werkt zoals je als klant wenst dat het werkt. Duidelijk, correct, doeltreffend. En wat een fantastisch verzorgde werkplaats en ontvangst ruimte. Dit is gewoon pure klasse.

Goedendag meneer Van den Berg,

Hartelijk dank voor deze mooie review.

J.Krant

correcte service en snelle deskundige afhandeling.

Uw ervaring

Op weg naar huis kreeg ik een steentje op mijn voorruit. Langs Carglass gereden die mij onmiddellijk hebben geholpen. Deskundig gerepareerd en ruitenwissers vervangen tegen fikse korting. Schade wordt afgehandeld rechtstreeks met mijn verzekeraar.

Goedendag meneer Krant,

Dank u wel voor deze feedback.

Wieger van Dijk

Ruitvervanging

Uw ervaring

Kort voordat ik met wintersport zou gaan ontdekte ik een kleine barst in de voorruit. Gelet op de korte duur en het niet beschikbaar hebben van een geschikte ruit, moest de reparatie uitgesteld worden tot na de vakantie. Volgens de receptioniste die de intake verzorgde was dit zonder risico. De gemaakte toen gemaakte afspraak moest 1 keer verzet worden hetgeen geen enkel probleem opleverde. De persoon die de ruit verving was zeer voorkomend en deskundig. Nam de tijd voor uitleg en advies (vervanging ruitenwissers). Kortom een prima ervaring met deze car glass vestiging in Maarssen.

Hallo Wieger,

Fijn dat alles naar wens is verlopen.

Dick Zuidema

Joost,
Perfecte man op de juiste plaats.

Jonkers

Top Service!!

Uw ervaring

Snel en professioneel geholpen. Alles werd met verzekering geregeld. Uiterst vriendelijke medewerkers die laten blijken hun werk leuk te vinden. Ze weten duidelijk wat ze moeten doen en dat geeft vertrouwen.

Goedendag meneer Jonkers,

We doen graag ons best om iedere klant dat vertrouwen te geven. Hartelijk dank voor dit compliment.

Mike Mulder

Vakkundige monteur met liefde voor het vak.

Uw ervaring

Afspraak snel geregeld, monteur belde netjes 20 minuten voor arriveren. Monteur was beleefd en vakkundig. Ruitenwissers en vloeistof gecontroleerd. Voorruit vervangen, alle ramen schoongemaakt en gestofzuigd. Top !!

Hallo Mike,

precies zoals het hoort! šŸ˜ƒ

Paul Meulman

Vlot en uitstekend geholpen.

Hallo Paul,

šŸ˜ƒ

Arjan Boll

Snelle service

Uw ervaring

Zeer vriendelijk en correct personeel. Makkelijk online een afspraak maken. Tijdens de reparatie is het prettig wachten met koffie en gelegenheid om eigen werkzaamheden te doen.

Hallo Arjan,

Dank je wel voor je duidelijke feedback.

Jaap

Jammer, eerdere ervaringen waren veel beter

Uw ervaring

Beschadigde ruit gemonteerd. Ik kan nu weer een ochtend vrij nemen om de fout te laten herstellen. Auto zou uitgezogen zijn. Er lagen nog volop kitdeeltjes op dashboard en stoelen

Hallo Jaap,

Oei, dat is natuurlijk vervelend. Ik heb zojuist de klantadviseur van het service center gesproken en hij heeft beloofd de auto extra schoon af te leveren als de nieuwe ruit geplaatst wordt.
Excuses voor het ongemak.

Customer Service Carglass.

Kees

Meest bijzondere reparatie ooit

Uw ervaring

Uitstekende ontvangst, heerlijk lichte en ruime ontvangstruimte, Dennis als monteur verdient een platina randje, mijn grote complimenten voor Carglass.

Hallo Kees,

Dit compliment heb ik meteen doorgestuurd naar de monteur van het service center in Tilburg. Wordt zeer gewaardeerd. Dank je wel.