Carglass

Goed om te horen! šŸ‘

Kortman

Reclames in de media

Uw ervaring

De bekendheid van Carglass heeft in mijn ogen wel de top bereikt. Door kwaliteit te leveren, dus reclame blokken kunnen echt wel minder. De besparing kan dan toegepast worden zoals in het verleden... De bekendheid van Carglass heeft in mijn ogen wel de top bereikt. Door kwaliteit te leveren, dus reclame blokken kunnen echt wel minder. De besparing kan dan toegepast worden zoals in het verleden bij ruitvervanging een een set ruitenwissers indien nodig.

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je feedback. Ik ga het doorgeven! Fijn dat we toch een 10 scoren. šŸ˜‰

Frans van zelst

Top geholpen deskundig

Top

Reactie Carglass:

'Top geholpen deskundig' goed om te horen Frans! šŸ˜€

Hans

Deskundigheid en klantvriendelijk!

Uw ervaring

Geweldig en niet voor de eerste keer!

Reactie Carglass:

'Deskundigheid en klantvriendelijk', wat fijn dat je steeds weer voor CarglassĀ® kiest! šŸ‘

lia

Super goed

Uw ervaring

was er nog nooit geweest en was te vroeg. geen enkel probleem, we werden gelijk geholpen door een alleraardigste man. Dacht mee, was vriendelijk en deed het werk perfect. heeft zelfs alles uit mijn... was er nog nooit geweest en was te vroeg. geen enkel probleem, we werden gelijk geholpen door een alleraardigste man. Dacht mee, was vriendelijk en deed het werk perfect. heeft zelfs alles uit mijn kofferbak staan uitkloppen (verbrijzelde ruit) en dat was veel. Daarna werden alle ramen nog even schoongemaakt. Wat een heerlijke klantenservice. Dank je wel carglass Oss.

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je mooie review Lia.šŸ¤— Ik zal het doorsturen naar mijn collega's van servicecenter Oss!

Ruben

Top!

Snel, vriendelijk, goed!

Reactie Carglass:

Fijn om te horen Ruben! šŸ‘

Lex

Reparatie steenslag

Uw ervaring

Kreeg de indruk dat dit (nagenoeg) geheel onzichtbaar te repareren zou zijn. Eindresultaat viel me in dat opzicht tegen.

Reactie Carglass:

Hey Lex, jammer dat het eindresultaat tegenviel. Het is erg afhankelijk van de inslag zelf hoe deze er uit komt te zien na de reparatie. Waar het in elk geval om gaat is dat de ster technisch goed... Hey Lex, jammer dat het eindresultaat tegenviel. Het is erg afhankelijk van de inslag zelf hoe deze er uit komt te zien na de reparatie. Waar het in elk geval om gaat is dat de ster technisch goed wordt gerepareerd. De sterkte van de ruit is dan weer teruggewonnen.

Bouwma

Ruit reparatie

šŸ‘

Peter

Nieuwe voorruit Volvo XC90

Uw ervaring

Proactive en goede service met de juiste informatie

Reactie Carglass:

Goed om te horen Peter! šŸ‘

Inge

Prima service

Positief.

Reactie Carglass:

Fijn om te horen Inge! šŸŒŗ