Carglass

Prive

Voorruit vervangen

Uw ervaring

Goed geholpen door de monteurs zeer vriendelijke en netjes aan de Corona regels gehouden top

Fijn om te horen! šŸ˜ƒ

Jacquelien

Fijne ervaring bij Carglass

Uw ervaring

Wat een vriendelijke mensen werken in Groningen bij Carglass. Er werd goed geadviseerd, men was meedenkend, er was tijd voor een grapje en er werd hard gewerkt, auto was sneller klaar dan ik had... Wat een vriendelijke mensen werken in Groningen bij Carglass. Er werd goed geadviseerd, men was meedenkend, er was tijd voor een grapje en er werd hard gewerkt, auto was sneller klaar dan ik had verwacht en ook netjes!

Reactie Carglass:

Goed om te horen dat het vervangen van je autoruit een fijne ervaring is geweest Jacquelien! Net wat meer doen, dat doen we graag bij CarglassĀ®. šŸ˜ƒ

Leo Janssen

Klantgerichte afhandeling van ruitschade +

Uw ervaring

Vanaf het maken van de afspraak tot aan het wegrijden met een nieuw gezette voorruit was sprake van Ć©Ć©n gestroomlijnde procedure, klantgericht, adequaat en zorgvuldig. Klasse!

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je mooie woorden Leo! šŸ˜ƒ

Particulier

Forse ster in de voorruit

Uw ervaring

Ik ben heel prettig en zeer deskundig geholpen in filiaal Eindhoven

Reactie Carglass:

Goed om te lezen dat je prettig en zeer deskundig bent geholpen bij servicecenter Eindhoven! šŸ‘

Gerard van der Wal

De oplossing voor een ruitprobleem.

Uw ervaring

Fijn,veilig en vakkundig geholpen.

Reactie Carglass:

Goed om te horen Gerard! šŸ‘

bert alberts

Super

goed

šŸ˜ƒ

Bernadette

Goede ervaring

Uw ervaring

Erg goede ervaring gehad.
De uitleg werd netjes voorhand gegeven en besproken wat de mogelijkheden waren.

Alles werd snel afgehandeld en er werd goed advies gegeven.
Erg goede ervaring gehad.
De uitleg werd netjes voorhand gegeven en besproken wat de mogelijkheden waren.

Alles werd snel afgehandeld en er werd goed advies gegeven.

Zelfs toen er een schreeuwende vrouw binnen kwam, werd dit netjes afgehandeld door nette en vriendelijke medewerkers.

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je mooie woorden Bernadette. Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen en dat men alles netjes heeft afgehandeld. šŸ‘

The Pepperfarm Sluis

Alles tot in perfectie

Uw ervaring

Service, vakmanschap en hygiƫne alles perfect

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je mooie woorden, fijn om te horen! šŸ˜ƒ

Vollering

Snelle en uitstekende service

Uw ervaring

we konden op korte termijn een afspraak maken en de ruit is naar tevredenheid vervangen

Reactie Carglass:

Fijn dat alles vlot is verlopen! šŸ‘

Tesla voorruit

Uw ervaring

Gemakkelijk om een afspraak via de site te maken, helaas moest die wel afgezegd worden omdat een Tesla voorruit tĆ²ch niet thuis of op het werkadres vervangen kon worden. Website zou daarop aangepast... Gemakkelijk om een afspraak via de site te maken, helaas moest die wel afgezegd worden omdat een Tesla voorruit tĆ²ch niet thuis of op het werkadres vervangen kon worden. Website zou daarop aangepast moeten worden Verder zeer adequaat en uiterst vriendelijk afgehandeld. Veel lof!

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je feedback, die zal ik doorsturen naar onze webbeheerder! Fijn dat het verder zeer adequaat en uiterst vriendelijk is afgehandeld! Ik zal je compliment doorgeven aan de collega die... Dankjewel voor je feedback, die zal ik doorsturen naar onze webbeheerder! Fijn dat het verder zeer adequaat en uiterst vriendelijk is afgehandeld! Ik zal je compliment doorgeven aan de collega die je heeft geholpen. šŸ˜ƒ