Carglass

Wouter

Top service

Uw ervaring

Alles is snel geregeld door makkelijk online een afspraak in te plannen. Binnen 1 uur zat de voorruit er weer in.

johan peer

Carglass Doetinchem

Uw ervaring

voorruit vervangen en kalibratie, goed en vriendelijk geholpen niets op aan te merken perfect !!! Het enige min puntje vind ik dat je niet met je pinpas kunt betalen (alleen contactloos) geen... voorruit vervangen en kalibratie, goed en vriendelijk geholpen niets op aan te merken perfect !!! Het enige min puntje vind ik dat je niet met je pinpas kunt betalen (alleen contactloos) geen contant geld aan nemen begrijp ik wel (veiligheid)

klaas

Toppers in Groningen

Uw ervaring

Ondanks storing in het uitlezen, toch een snelle actie van Rick waardoor er een nieuw raam kon worden geplaatst # carglass Groningen

Gradatetteroo

Uitstekend

Uw ervaring

Super leuk en behulpzame monteurs . Voorruit zit er heel goed in .

Carglass Nijmegen

knarse tanden geholpen

johan Duiven

Vorig jaar oke, nu nee

Uw ervaring

in eerste instntie niks aan de hand, was meteen aan de beurt om de ramen te coaten, vorig jaar fantastisch gedaan en fantastische service, dat had ik dit jaar ook gehoopt maar helaas. het begon al... in eerste instntie niks aan de hand, was meteen aan de beurt om de ramen te coaten, vorig jaar fantastisch gedaan en fantastische service, dat had ik dit jaar ook gehoopt maar helaas. het begon al met contactloos betalen, ik kan niet contactloos betalen, het was ook niet van te voren aangegeven want dan had ik mijn auto niet bij hun laten behandelen. ik moest dus contant geld halen, zet de ruitenwisser aan, rampzalig, mijn ruitenwissers, nieuwe, haperde over het raam heen zoals ik nog nooit eerder had gezien. bij de vesting waren ze verbaast en gaven in eerste instantie de ruitenwissers de schuld, daarna bleken ze niet tevreden te zijn over de coating en nog vele andere smoesjes. nadat ze met 3 man er nog een keer naar hadden gekeken zou het nu beter moeten zijn, maar alles behalve dat. in alle opzichten ook qua klantvriendelijkheid voor mij een dikke onvoldoende.

Reactie Carglass:

Bedankt voor uw review.
Wat vervelend dat u nu een andere ervaring heeft gehad bij Carglass. Wij leren graag van de ervaringen die onze klanten hebben na een bezoek aan ons.
Mocht u naar...
Bedankt voor uw review.
Mocht u naar aanleiding van uw review een terugkoppeling willen, dan verzoeken wij u een mail te sturen naar onze Customer Service afdeling, customerservice@carglass.nl

S brouwers

Helemaal blij

Uw ervaring

Al meerdere malen bij Carglass geholpen in diverse versteningen.
Vandaag in Dordrecht geweest, deze staat echt bovenaan mijn favoriete lijstje!
Hele fijne service, vriendelijk en leuk...
Al meerdere malen bij Carglass geholpen in diverse versteningen.
Vandaag in Dordrecht geweest, deze staat echt bovenaan mijn favoriete lijstje!
Hele fijne service, vriendelijk en leuk personeel waarbij eerlijkheid hoog in het vaandel staat

Doetinchem

Super klantvriendelijk en services.

Uw ervaring

Wat een Super nette en snelle actie van Carglass Doetinchem.
Bij lekkage van de voorruit, mijn auto weer Super netjes gemaakt en gereinigd,door hele vriendelijke mannen. Toppers bedankt. Wat een Super nette en snelle actie van Carglass Doetinchem.
Fantastisch 👍

Marianne Tieman

Fijne service, vriendelijk en direct geholpen

Uw ervaring

Blij na snelle oplossing na probleem met regensensor en ruitenwissers, na eerdere vervanging voorruit.