Collectie / Aanbod
9.8/10
Klant is koningin
9.8/10

Alida Torensma

De pasafspraak ging niet helemaal voorspoedig, maar de pasavond was zeer geslaagd.

Leuke medewerker die heel goed inschat wat je leuk vind of najuist niet en daar op in speelt.

Miranda Oosterhoff

Met vriendelijke professionele hulp, snel mijn droomjurk gevonden!

We hadden geen afspraak gemaakt maar konden na een telefoontje dezelfde dag nog terecht. Wat ook prettig was, was dat de verkoopster haar mening niet gaf en goed luisterde naar wat de wensen waren.... We hadden geen afspraak gemaakt maar konden na een telefoontje dezelfde dag nog terecht. Wat ook prettig was, was dat de verkoopster haar mening niet gaf en goed luisterde naar wat de wensen waren. Hierbij bleef ze wel betrokken!

Sofie

Geweldig, heel persoonlijk en goed.

Het is erg persoonlijk, je krijgt de volle aandacht en je krijgt het gevoel alsof je speciaal bent.

De prijzen zijn vergeleken met andere trouwjurk winkels wel wat hoger, maar de service is heel veel beter, dus de verhoudingen kloppen wel.

marij

Leuk,gezellig en enthausiast

Leuk en gastvrij

Reageren op online afspraken maar werd wel direct gebeld om de afspraak als nog door te laten gaan!!!

We zijn heel goed geholpen, ruim aanbod binnen mijn budget.

Snelle reactie op aanvraag via contactformulier, gastvrij ontvangst, zeer deskundige medewerkster die prettig in de omgang is, ruim aanbod binnen mijn budget, er werd alle tijd voor mij genomen,... Snelle reactie op aanvraag via contactformulier, gastvrij ontvangst, zeer deskundige medewerkster die prettig in de omgang is, ruim aanbod binnen mijn budget, er werd alle tijd voor mij genomen, mooie en sfeervolle winkel.

Jessica van der Linde

Geweldige ervaring

Het was een zeer speciale ervaring!! De jurk die ik online prachtig vond, is het ook geworden. Echt mijn droomjurk! Mijn vriend en ik trouwen op vrijdag 07-07-2017. Ik mag in april/mei nog weer... Het was een zeer speciale ervaring!! De jurk die ik online prachtig vond, is het ook geworden. Echt mijn droomjurk! Mijn vriend en ik trouwen op vrijdag 07-07-2017. Ik mag in april/mei nog weer langs komen om de jurk pas te maken. Nu al zin in!!

Nienke Bodde

Hele fijne zaak!

Wisselend aanbod, fijne pasafspraak!

Heleen

Zeer vriendelijke eerlijke medewerkers die goed met je meedenken en luisteren naar je wensen en een mooie winkel met groot assortiment

Zeer vriendelijke eerlijke medewerkers die goed meedenken en luisteren naar je wensen.

ik heb geen verbeterpunten. Ik heb genoten van mijn eerste bezoek aan Fem en kijk nu al uit naar de volgende afspraken.

Sunnifa Bruggeman

Fantastisch service, voelde meteen vertrouwd!

Klantvriendelijk
Meedenkend
Deskundig

Geen verbeterpunten

Kim

Vorige week zaterdag voor het eerst jurken mogen passen en wat was het leuk! Ik ben heel goed en vriendelijke geholpen en ze wist precies wat ik mooi vond. Ook de mogelijkheid om het plaatje... Vorige week zaterdag voor het eerst jurken mogen passen en wat was het leuk! Ik ben heel goed en vriendelijke geholpen en ze wist precies wat ik mooi vond. Ook de mogelijkheid om het plaatje compleet te maken en voor een spiegel te lopen vond ik erg bijzonder en maakte het helemaal echt voor mij. Helaas nog geen keus kunnen maken aangezien ik 2 geweldige jurken hier gevonden heb die totaal anders zijn, maar beide helemaal prachtig en fantastisch!! welke zou het worden..

Ze maken het plaatje compleet met sluier en sieraden en lopen voor de spiegel.