Collectie / Aanbod
9.8/10
Klant is koningin
9.8/10

Francis Peters

Bij de eerste afspraak in Volendam meteen de jurk gevonden! Maria speelde goed in op mijn wensen en het was ook echt een gezellige middag. Ik kijk erg uit naar het passen als mijn jurk binnen is!!

Goed ingespeeld op mijn wensen en budget

Meer foto's van de bruiden die een jurk hier gekocht hebben op de website, dat maakt het persoonlijker

Janita

Een ontzettend leuke en persoonlijke pasafspraak gehad met Corrie! Als je op zoek bent naar medewerkers die vragen stellen om erachter te komen waar je naar op zoek bent, wat bij jou en je... Een ontzettend leuke en persoonlijke pasafspraak gehad met Corrie! Als je op zoek bent naar medewerkers die vragen stellen om erachter te komen waar je naar op zoek bent, wat bij jou en je trouwlocatie (sfeer) past en hoe je wil dat je aanstaande man je op de grote dag ziet - dan ben je bij Fem weddingshop aan het juiste adres! Oprechte interesse en géén verkooptrucjes: lekker verfrissend!

Persoonlijke aandacht, budget bewaking, gezellige winkel

Kim Liesveld

Geweldig

Persoonlijk, vriendelijk, denken met je mee! Wat een lieve dames werken hier!

Geen, was een geweldige ervaring om hier mijn jurk te kopen!

Stephanie Lahnstein

Ik heb een hele leuke gezellige dag gehad met Maria die alle tijd voor je neemt en hartelijk en warm is. Ze helpt je echt met je eigen keuze te maken en zorgt dat je alles geprobeerd hebt om de... Ik heb een hele leuke gezellige dag gehad met Maria die alle tijd voor je neemt en hartelijk en warm is. Ze helpt je echt met je eigen keuze te maken en zorgt dat je alles geprobeerd hebt om de juiste keuze te maken.

Ongedwongen en ze nemen ruim de tijd voor je.

Nee, was echt super!

Angela Soest

Het was een super ervaring om bruidsjurken te passen hier en om uiteindelijk mijn droomjurk te vinden onder het genot van een glaasje bubbels!

Het passen was een super leuke ervaring. Het is echt heel persoonlijk en dat maakt het zo bijzonder.

Iris Uidam

Super. Manon heeft ons uitstekend geholpen. Erg fijn dat er een afspraak in de avonduren gepland kon worden.

- Nazorg nog weinig mee te maken gehad (jurk is vorige week gekocht). Heb wel alle afspraken voor de nazorg duidelijk voor ogen.
- Super klantgericht. Er werd volledig naar mij geluisterd en...
- Super klantgericht. Er werd volledig naar mij geluisterd en ook eerlijk advies gegeven. Er werd bv niet bij alles gezegd \'staat perfect\', maar eerlijk gezegd wat er \'zij\' ervan vond.
- Het was een hele fijne sfeer. We hebben er 3 uur gezeten en niet alleen ik, maar ook de mensen die mee waren hebben echt genoten!

Terug naar Monnickendam komen, haha (dit is een grapje!)
Geen verbeterpunten.

Judith Slof

Fantastisch!

Maria en Manon jullie zijn fantastisch! Vanaf het moment dat ik binnenkwam voelde het meteen goed! Helemaal fantastisch dat Maria, zonder dat ik iets gezegd had, al wist waar ik naar op zoek was. We... Maria en Manon jullie zijn fantastisch! Vanaf het moment dat ik binnenkwam voelde het meteen goed! Helemaal fantastisch dat Maria, zonder dat ik iets gezegd had, al wist waar ik naar op zoek was. We zijn heel fijn geholpen, lekker gekletst en vooral gelachen. Ik raad echt iedereen jullie winkel aan!

Op jullie website lijkt het alsof jullie 5 winkels hebben en een grote keten zijn. Terwijl ik het juist zo waardeer dat jullie klein en persoonlijk zijn.

Kelly Kloosterman

Een super leuke dag, met een mooie jurk als resultaat

Leuke verkoopster, met goede eerlijk commentaar op de jurk die ik aan had.

Nee, ik heb alles als prettig ervaren.

Marianne Huiberts

We hebben waanzinnig geweldig genoten!

Het warme, lieve, gezellige gevoel en eerlijke en oprecht advies. Maria nam mijn onzekerheid weg!

Dat is moeilijk, het was in een woord geweldig! Maar dan toch een kleinigheidje, een grote extra spiegel om voor en achterkant in 1 keer goed te kunnen zien het geheel.

Dominique Deckers

Super!

Overzichtelijk

Niet overal staan prijzen of een prijsindicatie bij op de website.