Collectie / Aanbod
9.8/10
Klant is koningin
9.8/10

Joukje

Ik ben wezen passen bij fem weddingshop. Wat ben ik geweldig geholpen. Jullie luisteren na wat de bruid graag wil. Je krijgt het gevoel dat je alletijd hebt. Rust van jurk naar jurk. Goed afstemmend... Ik ben wezen passen bij fem weddingshop. Wat ben ik geweldig geholpen. Jullie luisteren na wat de bruid graag wil. Je krijgt het gevoel dat je alletijd hebt. Rust van jurk naar jurk. Goed afstemmend op de klant. Ik wou nog niet gelijk een beslissing maken, maar dit was geen enkel probleem. Wij hebben een hele ontspannende ochtend gehad. Als het zo blijft gaan tot dat ik mijn droomjurk aan heb op de bruiloft ben in dik te vreden.

Luisterend naar de klant. Jullie komen met tips of dingen wat anders kan

Tip: Ga zo door.

Rianne

Ik ben erg goed geholpen bij Fem. Ik heb genoeg jurken kunnen passen, om zo de verschillen te kunnen zien en een goede keuze te kunnen maken.

Er is oog voor wat je wel of juist niet staat.

Die heb ik niet.

Karen

Super fijne service. Had een onwijs mooie jurk gezien alleen was het een collectie van 2016 en was de jurk niet meer te leveren maar Milou heeft er voor geregeld dat ze een uitzondering voor mij... Super fijne service. Had een onwijs mooie jurk gezien alleen was het een collectie van 2016 en was de jurk niet meer te leveren maar Milou heeft er voor geregeld dat ze een uitzondering voor mij willen maken ? in een woord Geweldig!!!

Streeft naar alle wensen van de klant met super resultaat!

Nicole Vonk

Wat voelde ik mij fantastisch tijdens het uitzoeken van mijn jurk. Er werd goed naar me geluisterd en ook werd er ruim voldoende tijd genomen. Ik was behoorlijk gespannen voor de afspraak begon maar... Wat voelde ik mij fantastisch tijdens het uitzoeken van mijn jurk. Er werd goed naar me geluisterd en ook werd er ruim voldoende tijd genomen. Ik was behoorlijk gespannen voor de afspraak begon maar na het warme welkom en de eerste jurk waren die spanningen als sneeuw voor de zon verdwenen!
Dank voor de goede service en niet te vergeten de fantastische jurk!

- alle soorten en maten jurken

Deborah Bosman

Super leuk en goed geholpen, ontzettend gastvrij ontvangen met koffie, thee en wat lekkers. Ik had op de website al wat inspiratie opgedaan maar de jurk die daar mijn droomjurk was hing helaas in de... Super leuk en goed geholpen, ontzettend gastvrij ontvangen met koffie, thee en wat lekkers. Ik had op de website al wat inspiratie opgedaan maar de jurk die daar mijn droomjurk was hing helaas in de andere vestiging. Manon heeft toen op basis van wat ik haar liet zien een aantal jurken uit de winkel gehaald en de 2e die ik aantrok was het helemaal. Nu wachten tot hij binnen is en ik hem weer aan mag!!! :-D

Gastvrij, mensenkennis, behulpzaam en vakkundig!

Kim Brijker

Na twee pas sessies een fantastische trouwjurk gevonden. Heerlijk ontspannen en gezellig!

De rust en begrip tijdens het passen.

Esther

Fijne passessie gehad bij Manon. Eerste keer passen en meteen geslaagd voor mij jurk. Verheug mij nu al op de volgende keren dat ik de jurk mag passen.

Ongedwongen sfeer. Er wordt je niks opgedrongen en je wordt helemaal in de watten gelegd.

Alicia de Boer

Fantastisch. Er wordt goed naar je geluisterd en je wordt er erg op je gemak gesteld, dat is erg fijn. Ik zal iedereen aanraden haar trouwjurk hier te kopen.

De deskundigheid en luisterend oor van de medewerker.

Misschien toch wat meer pasjurken in een grotere maat.

Bionda Sterkenburg

Geweldig

Fleur de Vries

Zeer tevreden over alle bovenstaande aspecten!

De persoonlijke aandacht vind ik erg fijn
Maar ook dat ik niet het gevoel had met een verkoopster te maken te hebben maar iemand die oprecht meedenkt en helpt in mijn jurk te vinden

Erg lastig om te bedenken.. een grotere spiegelmuur zou wel leuk zijn.