Collectie / Aanbod
9.8/10
Klant is koningin
9.8/10

Annika Kiestra

Helemaal top. Ik ben enorm goed geholpen en er werd met me meegedacht. Er was aandacht voor mijn familie en er werd gezorgd dat zij ook onderdeel waren van de afspraak. Super ervaring!

Behulpzaamheid van de medewerkers.

Als ik 1 minpunt moet noemen is het de ruimte van de paskamer/pasruimte - deze was aan de krappe kant

R. Boonstra

Begin oktober mijn jurk gekocht bij Den weddingshop Leek.
Wat een ontzettend leuke, mooie en fijne ervaring was dat!
Milou heeft mij ontzettend goed geholpen.
Ze nam rustig de...
Begin oktober mijn jurk gekocht bij Den weddingshop Leek.
Wat een ontzettend leuke, mooie en fijne ervaring was dat!
Milou heeft mij ontzettend goed geholpen.
Ze nam rustig de tijd en luisterde goed naar mijn wensen.
Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat!

Fijn dat ik de enige in de winkel was en er alle tijd werd genomen om rustig de jurk en bijpassende accessoires uit te zoeken

Beter aangeven dat niet alle jurken op de site in de winkel aanwezig zijn

Marèl Reitsma

Fantastische ervaringen gehad met Fem Weddingshop Leek! Ontzettend leuke en ontspannen passessie met Milou, waarbij goed wordt gekeken wat bij je figuur past (en wat niet, eerlijkheid wordt... Fantastische ervaringen gehad met Fem Weddingshop Leek! Ontzettend leuke en ontspannen passessie met Milou, waarbij goed wordt gekeken wat bij je figuur past (en wat niet, eerlijkheid wordt gewaardeerd!) Het bestellen van de jurk en accessoires ging vlot en bij passessies wordt alle tijd voor je genomen en fijn geluisterd naar je wensen (Corrie en Gonda). De persoonlijke aandacht maakt dat je je op je gemak voelt, want een eerste (en daaropvolgende keren ook overigens) in zo'n witte jurk is toch wel even een momentje. Kortom: aanrader!

ruime keuze, persoonlijke aandacht, geen andere klanten in de winkel, perfecte aflevering van je jurk.

In de zomer kan het wel een beetje warm worden in de winkel.

Wendy Hoppe

Vanaf het eerste moment was mijn pasafspraak een feestje. We werden heel hartelijk ontvangen en het voelde meteen heel erg goed. Na een kopje koffie met wat lekkers en een gesprekje over mijn... Vanaf het eerste moment was mijn pasafspraak een feestje. We werden heel hartelijk ontvangen en het voelde meteen heel erg goed. Na een kopje koffie met wat lekkers en een gesprekje over mijn wensen, kon het passen beginnen. Bijna alle jurken waren wel een schot in de roos, een keuze maken zou nog wel eens lastig kunnen worden, dacht ik. Totdat Maria me er ook eentje liet passen waar ik zelf absoluut niet op was gekomen. En wat voelde die verrassend goed, dit was mijn jurk! Mijn moeder, schoonmoeder, schoonzus en ik kijken terug op een heel gezellige middag. Ik kan nu al niet wachten tot ik mag komen afpassen! Heel erg bedankt voor alles.

Ontspannen sfeer, vriendelijkheid, vakkundigheid

Geen enkele!

Gaby

Vriendelijk personeel.

Weten precies wat bij je past. Had binnen 2uurtjes m'n droomjurk gevonden.

Nvt.

C

Goeie ervaring

Goeie service

...

Marina Kras

Een hele leuke middag gehad. Aardig en behulpzaam personeel dat rekening houdt met je wensen.

Behulpzaam personeel. Hele mooie collectie

Geen verbeterpunten

Samantha

Wat een fijne winkel en medewerkers. Vanaf de start voelde ik mij gezien en gehoord. Super fijn geholpen door Maria en prachtig vermaakt door Manon. De instelling alles kan is ook zeer prettig.... Wat een fijne winkel en medewerkers. Vanaf de start voelde ik mij gezien en gehoord. Super fijn geholpen door Maria en prachtig vermaakt door Manon. De instelling alles kan is ook zeer prettig. Zelfs tussendoor nog een keer een extra afspraak gemaakt en wederom weer een welkom gevoel! Echt een aanrader voor iedere bruid die kwaliteit en service hoog in het vaandel heeft staan. Dames met passie voor hun werk, helemaal super!

Service, welkom gevoel en kwaliteit. Goed bereikbaar per mail en telefoon.

Geen. Ga zo door!!

Samantha

Mijn droomjurk gevonden!

Je voelt je een ware prinses.

Natasja

Ik voelde mij welkom en op mijn gemak

De medewerkers in de winkel zijn heel gastvrij. Je wordt goed geholpen en ze zorgen ervoor dat jij je perfecte jurk vind.

Ik heb niet echr tips. Bij mij is alles heel goed gegaan.