Collectie / Aanbod
9.8/10
Klant is koningin
9.8/10

Dagmar Semler

Hele speciale ervaring, met alleen maar pluspunten.

Berber Borms

Super enthousiast

Kaajal Jawalapersad

Toppers!

Sanne

Hele leuke middag gehad en onwijs blij met mijn jurk!

Marlies

Heel goed geholpen!

Marlies

Heel goed geholpen!

Mariska Veldkamp

Super fijne ervaring en gelijk mijn fantastische trouwjurk gevonden!

Janneke de Vries

Meteen een welkome en ontspannen sfeee

Maria is zo gastvrij en spontaan dat je je meteen thuis voelt. Ze is heel begaan en meedenkend dat is erg fijn.
Een ontspannen en relaxede sfeer.

Nee

Caroline

Vanaf het moment van afspraak tot eindresultaat jurk is fantastisch verlopen. Je krijgt alle tijd die je nodig denkt te hebben in een leuke sfeer. Er wordt volop met je meegedacht zodat je op de... Vanaf het moment van afspraak tot eindresultaat jurk is fantastisch verlopen. Je krijgt alle tijd die je nodig denkt te hebben in een leuke sfeer. Er wordt volop met je meegedacht zodat je op de grote dag de "koningin" van het feest bent. CHAPEAU!!

Maria heeft mij geholpen bij het vinden van de juiste jurk. Hij voldeed niet helemaal aan mijn wensen maar dat was geen enkel probleem. Coupeuse Susanne heeft van de sleep een stola gemaakt en de... Maria heeft mij geholpen bij het vinden van de juiste jurk. Hij voldeed niet helemaal aan mijn wensen maar dat was geen enkel probleem. Coupeuse Susanne heeft van de sleep een stola gemaakt en de strapless jurk kreeg een halter. Wat ervoor zorgde dat het mijn exclusieve jurk werd..... Dank jullie wel lieve mensen voor het meedenken en verwezenlijken van mijn fantastische mooie jurk!

Geen.....op alle fronten zijn jullie fantastisch en een dikke 10 waard.

Rianne Knol

A dream came true

Fijn personeel waar ik me bij op mn gemak voel, door persoonlijke touch een wauw-gevoel creƫren, ruim aan keus, veel mogelijkheden

Qua bijpassende accessoires had ik het persoonlijk graag nog iets uitgebreider gezien