Collectie / Aanbod
9.8/10
Klant is koningin
9.8/10

Snoek

Het is een winkel waarin je op je gemak kunt zijn. Het personeel is vriendelijk en dan kom je al heel ver!
Dikke plus punten, ga zo door!

Kim Post

Fantastische ervaring

Er is een goede begeleiding en de medewerkers zijn gewoon lekker nuchter. Het is heerlijk om te beginnen met een kopje koffie of thee en daarna op je gemak jurken uit te zoeken. Het maakt niet uit... Er is een goede begeleiding en de medewerkers zijn gewoon lekker nuchter. Het is heerlijk om te beginnen met een kopje koffie of thee en daarna op je gemak jurken uit te zoeken. Het maakt niet uit hoelang je er bent, als jij maar je droomjurk vindt. Er wordt geluisterd naar de wensen en dat is erg prettig. Alles wordt gemaakt zoals je dat zelf wilt. Kortom, een super ervaring en zeker aan te bevelen!

Nee, ik heb geen verbeterpunten of tips.

Laura Faijdherbe

Een super ervaring !

Huiselijke gezellige ongedwongen sfeer
Groot en prachtig assortiment
Heel fijn contact, heel persoonlijk

Ik heb totaal geen op of aanmerkingen..

Kirsten Mulder

Een trouwjurk kopen is een mooie bijzondere ervaring, die ik alleen bij Femweddingshop wil opdoen.

Zeer gastvrij, hartverwarmend, goed, eerlijk en deskundig advies, inspirerend, verfrissend, energiek, meelevend.

Nee.

Sylvia

Wat een vrezelijk fijne ervaring; kundig personeel, zeer betrokken, veel geduld en ze doen er alles aan je écht bijzonder te laten voelen. Daarnaast grote diversiteit in jurken, zodat je zeker weet... Wat een vrezelijk fijne ervaring; kundig personeel, zeer betrokken, veel geduld en ze doen er alles aan je écht bijzonder te laten voelen. Daarnaast grote diversiteit in jurken, zodat je zeker weet dat dit DE jurk is... Ik ben bij andere zaken geweest; maar hier geslaagd! (En een groot verschil in aanpak ten opzichte van andere bruidsmode zaken).

Betrokken, Professioneel, Persoonlijk, Ruim aanbod, Geduldig, Prachtige kwaliteit en voor iedere prijsklasse mooie jurken, Maria maakt de ervaring onvergetelijk!

Ik zou het zo niet weten ...

Pamela Mulckhuyse-van Keuk

Geweldige service, eerlijk over wat voor soort jurk bij je past ! Ruimte voor eigen inbreng , ze komen met ideeën. Perfecte samenwerking met de coupeuse !zoveel keuze wat jurken betreft, ontzettend... Geweldige service, eerlijk over wat voor soort jurk bij je past ! Ruimte voor eigen inbreng , ze komen met ideeën. Perfecte samenwerking met de coupeuse !zoveel keuze wat jurken betreft, ontzettend lief en heel gezellig. Jammer dat je in principe maar 1 keer trouwt want ik zou er elk jaar wel een jurk willen kopen hahaha. Dus een aanrader voor iedereen die opzoek is naar fijne begeleiding en de perfecte jurk

Persoonlijke service , perfecte kwaliteit

S Beuker

Super

goed overzichtelijk goede prijs.

nee

I. van Erp

Heel fijn!

Heel vriendelijk en behulpzaam.

Anouk

Met de website niet veel ervaring, goed geholpen in de winkel!

Goed geholpen, zeer behulpzaam en vriendelijk

Misschien op de hoogte houden van de verwachte levertijd. Kreeg nu, omdat ik een extra bestelling deed, te horen dat mijn jurk eind juni verwacht werd, maar het is ook leuk om daar sowieso een... Misschien op de hoogte houden van de verwachte levertijd. Kreeg nu, omdat ik een extra bestelling deed, te horen dat mijn jurk eind juni verwacht werd, maar het is ook leuk om daar sowieso een mailtje over te krijgen als het bekend is (al is het maar een schatting)

Lotte Stelpstra

Heel prettig geholpen, constructief, ze lieten genoeg ruimte om even na te denken en stonden toch de hele tijd voor je klaar.

Ze stellen je heel erg op je gemak, en geven je alle ruimte. Je voelt je nergens toe verplicht, en als je een kwartier een jurk die je aanhebt wil bekijken en afwegen, is dat heel normaal. Je voelt... Ze stellen je heel erg op je gemak, en geven je alle ruimte. Je voelt je nergens toe verplicht, en als je een kwartier een jurk die je aanhebt wil bekijken en afwegen, is dat heel normaal. Je voelt geen enkele druk om te kiezen of op te schieten, dat vond ik heel fijn. Daarnaast geven ze constructieve feedback als ik er om vroeg. Heel fijn.
Het soort jurken dat ik mooi vond hadden ze heel veel bij Femweddingshop, dat vond ik erg leuk. Het was niet een kwestie van iets vinden wat lijkt op wat ik zocht, maar echt kiezen uit alle jurken die voldeden aan wat ik hoopte te vinden.

Misschien iets duidelijker dat de collectie op de site niet ook per definitie in de winkel hangt. Maar dat was opzich niet storend.