Collectie / Aanbod
9.8/10
Klant is koningin
9.8/10

Vanessa Braaf

Fijne winkel, met kundig en vriendelijk personeel

Zeer gastvrij, oprecht en denken goed mee.

Nee

Karin Mooij

Goed, overzichtelijk en vriendelijk in gebruik.

Zijn klant gericht. Maken duidelijk wat je wel staat en wat niet. En dit gebeurt op zo\'n manier dat het prettig aanvoelt.

Nee eigenlijk niet.

Lisette van Marken

Fantastische gastvrijheid!

Hele lieve, open, eerlijke en behulpzame medewerkers. Fijne en ontspannen sfeer tijdens het passen.

De enige tip die ik zou kunnen bedenken is een andere vloer: nu ligt er tapijt, ik zou er eerder iets anders neerleggen zodat je wat steviger staat op je hakken.

Monique Mulder

Mijn ervaring met Femweddingshop is uitstekend!

Klantvriendelijk, informeel en een goede service.

Nee.

Patricia Runderkamp

Super!

Heel persoonlijk, goede zorg en je krijgt alle tijd om alles te passen wat je maar wilt. Gelijk sieraden om etc zodat je meteen ziet hoe het eindresultaat wordt.

Veenstra

Een bijzonder speciale ervaring waar ik mijn droom trouwjurk heb gevonden.

Op de site zijn al veel trouwjurken te vinden, waardoor je al een goed beeld kunt krijgen van wat je mooi vind. Er waren 2 jurken niet die ik graag wilde passen. Dat vond ik wel jammer, maar er... Op de site zijn al veel trouwjurken te vinden, waardoor je al een goed beeld kunt krijgen van wat je mooi vind. Er waren 2 jurken niet die ik graag wilde passen. Dat vond ik wel jammer, maar er waren nog genoeg andere mooie jurken. Gezellige, aardige, enthousiaste en behulpzame medewerkers. De afspraken voor het verloop zijn duidelijk, dus ik wist goed waar ik aan toe was. Ik heb echt een hele leuke middag gehad en heb mijn droom trouwjurk gevonden!

Ik zou het niet weten..

Kim Kramer

GEWELDIG.

Geweldig!!! De persoonlijke benadering. Hele lieve zorgzame mensen. Prachtige collectie jurken.

Nee, alles zo houden zoals het nu is.

Jildou

Mijn droomjurk gevonden en een onvergetelijke dag gehad.

Zeer vriendelijk en gastvrij.
Door ontspannen sfeer, goed in staat de aanstaande bruid op haar gemak te stellen.

Nee.

Esther Roelfsema

Heel goed en vriendelijk geholpen met veel keuze en een goede service.

Mooi website met duidelijk overzicht van de jurken, goede service en erg vriendelijke mensen.

Online een pasafspraak in kunnen plannen zou erg handig zijn. Ook wat meer informatie over elke jurk die op de website staat. Ook is de indeling van de jurken niet altijd goed, het lijkt dan alsof... Online een pasafspraak in kunnen plannen zou erg handig zijn. Ook wat meer informatie over elke jurk die op de website staat. Ook is de indeling van de jurken niet altijd goed, het lijkt dan alsof ze onder zwangerschapsjurken staan (in het broodkruimelpad). Ik heb meerdere keren het contactformulier ingevuld, maar hier nooit een reactie op gehad, komt dit wel goed bij jullie binnen? En een soort video van de winkel is ook wel leuk.

Andrea Scheeve

Mooie site waar je alvast de collecties kunt bekijken.

Vriendelijke medewerkers met geduld. Je mag alle jurken aan die je wil.

Nee