Collectie / Aanbod
Klant is koningin
9.8/10

Henrieke Meijer

Goed advies en snel!

Goed realistisch advies, haalbaar binnen budget en tijdspanne. De medewerkster voelde goed aan wat ik en degene die ik wilde en speelde daarop in. En de jurk werd zeer snel op maat gemaakt!

Nee

Melissa

Goed! Veel mooie jurken

Vriendelijk.
Vrolijk.
Groot aanbod.
Voor schoenen kan ik zo bestellen.

Vond alleen wel jammer niet veel schoenen met glitters. Maar kan zo besteld worden

Monique

Wat een feestje om een bruidsjurk te passen bij Maria!!
Ik heb genoten van deze ervaring en gun iedere vrouw dit moment!

Linda Van Gompel

Ik heb een hele goede ervaring gehad bij Fem Weddingshop, mijn familie en ik werden vriendelijk ontvangen met een kopje thee en wat lekkers. Het was een fijne ervaring en de verkoopster had veel... Ik heb een hele goede ervaring gehad bij Fem Weddingshop, mijn familie en ik werden vriendelijk ontvangen met een kopje thee en wat lekkers. Het was een fijne ervaring en de verkoopster had veel geduld en humor, wat het passen een ontspannende bezigheid maakte. Ik heb mijn perfecte jurk gevonden dankzij de goede hulp van de dames bij Fem Weddingshop.

Veel geduld, humor, luisteren goed naar je wensen, zien wat er goed bij je lichaam past.

Milou

Ik keek er al weken naar uit om voor mijn jurk te gaan kijken bij Fem Weddingshop en het was allemaal fantastisch! Maria voelde goed aan wat ik kon passen, nam de tijd en maakte er een feest van... Ik keek er al weken naar uit om voor mijn jurk te gaan kijken bij Fem Weddingshop en het was allemaal fantastisch! Maria voelde goed aan wat ik kon passen, nam de tijd en maakte er een feest van voor mij en mijn gezelschap!

Ontzettend vriendelijk en persoonlijke service.

Nee, ik vond alles fantastisch.

monique rijs

Wat hebben we een fijne middag gehad bij Fem Weddingshop Volendam!

Wat hebben we een fijne middag gehad bij Fem Weddingshop Volendam!

Ik vond het behoorlijk spannend. Heb geen makkelijke maat en was bij andere bruidszaken al diverse keren er mee geconfronteerd dat zij voor mij geen passende jurk zouden hebben. Tot dat ik bij Fem Weddingshop uit kwam. Bij binnenkomst werd de onzekerheid direct weggenomen. Ik vertelde mijn wensen, maar het is een totaal andere jurk geworden dan ik in gedachte had. De dames van Fem hadden vooraf al een jurk voor mij ingedachte en ik was op slag verliefd. Gaaf om te merken hoeveel ervaring zij daar dus in hebben. De jurk die ik in gedachte had, ook gepast, maar nee totaal niets voor mij. Ik ben zo blij dat ik bij Fem Weddingshop ben geweest en kijk alweer uit naar de volgende afspraak! Dames, bedankt, voor een onvergetelijke passessie!

Klant is absoluut Koningin! Weten precies wat bij je zou passen. Benadrukken de lichaamsdelen waar je trots op mag zijn en doen niet moeilijk over een maatje meer. Contact verliep via de e-mail en... Klant is absoluut Koningin! Weten precies wat bij je zou passen. Benadrukken de lichaamsdelen waar je trots op mag zijn en doen niet moeilijk over een maatje meer. Contact verliep via de e-mail en was duidelijk. Ze nemen alle tijd voor jou!

Miranda van der Velde

Heel goed geholpen bij Femweddingshop Leek. Er was alle aandacht en tijd voor mij tijdens mijn zoektocht naar de perfecte jurk

Klantvriendelijkheid, ruime keuze

Op de website zetten wat je aan moet trekken/mee moet nemen voor een eerste pas afspraak.

Sanne Weijer

Super ervaring gehad bij Fem Weddingshop. Nadat ik verteld had wat mijn wensen waren werden alle jurken uit het rek gehaald en begon het passen, zeer vriendelijke dame met een flinke dosis humor.... Super ervaring gehad bij Fem Weddingshop. Nadat ik verteld had wat mijn wensen waren werden alle jurken uit het rek gehaald en begon het passen, zeer vriendelijke dame met een flinke dosis humor. Ook vond ik het fijn dat ze eerlijk was over wat me wel en niet stond. Echt super middag gehad.

Het is fijn als je op zo'n middag een klik met hebt met degene die je helpt.

Z.Wildeboer

Hele leuke, gezellige afspraak gehad met Corrie! Ze denkt mee en geeft advies! Prachtige jurken, heel veel keus. Ik ben gelijk geslaagd tijdens de eerste afspraak.

-Website verzorgd en duidelijk
- Mooie ruime collectie