Collectie / Aanbod
9.8/10
Klant is koningin
9.8/10

Leontine

FemWeddingshop is een aanrader! De persoonlijke benadering en begeleiding zijn echt top!

De ontvangst van Maria was super. Het kopen van een jurk is een spannende en bijzondere aangelegenheid. Maria nam ruim de tijd om mij, en mijn moeder, op het gemak te stellen. Daarbij maakte zij een... De ontvangst van Maria was super. Het kopen van een jurk is een spannende en bijzondere aangelegenheid. Maria nam ruim de tijd om mij, en mijn moeder, op het gemak te stellen. Daarbij maakte zij een hele goed inschatting van mij als persoon en wist daarbij gericht onzekerheden weg te nemen. Na een pas-sessie heb ik hier mijn droomjurk gevonden!

Anetha van Waveren

Een fantastische ervaring met een geweldig resultaat!

Een onwijs leuke/gezellige sfeer in de winkel! Voor mij belangrijk dat het een knusse sfeer was en je niet met 10 klanten te gelijk bezig bent. Iedereen heeft alleen maar oog voor jou doordat je... Een onwijs leuke/gezellige sfeer in de winkel! Voor mij belangrijk dat het een knusse sfeer was en je niet met 10 klanten te gelijk bezig bent. Iedereen heeft alleen maar oog voor jou doordat je alleen in de winkel bent! Fantastisch en heel speciaal gevoel.
Maria luistert zo vreselijk goed dat zij eerder doorheeft wat je wil dan jijzelf! Onwijs leuke middag gehad!

Ga vooral zo door! Jullie zijn fantastisch!

Lianne van de Pol

Heel fijn geholpen!

Ik ben ontzettend fijn geholpen door Milou! Er was meer dan voldoende keuze in jullie collectie, ik voelde op geen enkel moment de behoefte om nog elders te gaan zoeken. Milou heeft me geholpen op... Ik ben ontzettend fijn geholpen door Milou! Er was meer dan voldoende keuze in jullie collectie, ik voelde op geen enkel moment de behoefte om nog elders te gaan zoeken. Milou heeft me geholpen op gevoel de jurk te kiezen die echt bij MIJ past. Ik kan niet wachten tot de grote dag en dat ik mijn jurk dan aan iedereen kan showen!
Het was een bijzondere middag, met een lach en een traan! :-)

Ik had van te voren misschien willen weten hoeveel tijd er voor mijn afspraak was gereserveerd.

Annemarie

Een fijne winkel, waar geluisterd en meegedacht wordt :)

Wat een fijne winkel! Met plezier heb ik mijn jurk bij Maria in Volendam gekocht. Maria neemt ruim de tijd voor je, denkt mee en is eerlijk. Ook na aankoop van de jurk staat zij open voor vragen... Wat een fijne winkel! Met plezier heb ik mijn jurk bij Maria in Volendam gekocht. Maria neemt ruim de tijd voor je, denkt mee en is eerlijk. Ook na aankoop van de jurk staat zij open voor vragen en houdt de service niet op. Top!

jackelien de waal

Geweldige ervaring in een warme en gezellige sfeer en samen zijn we tot mijn droomjurk gekomen!

Het thuis gevoel, gezelligheid, genoeg keus, persoonlijke aandacht, er wordt goed geluisterd naar de bruid. De hele sfeer klopt gewoon! Wat mij betreft kun je het niet beter doen.

Sorry had graag een verbeterpunt gegeven, maar alles klopte gewoon! Een tip: Ga zo door ;-)!

Jokelien

Alle rust en ruimte om op zoek te gaan naar de jurk, die ik daar heb gevonden!

Heel rustig en heel ontspannen sfeer creëren, zodat als je het spannend vind je snel op je gemak voelt en open kan staan voor de jurk. Er is alle tijd voor je en je bent alleen, dus je voelt ook... Heel rustig en heel ontspannen sfeer creëren, zodat als je het spannend vind je snel op je gemak voelt en open kan staan voor de jurk. Er is alle tijd voor je en je bent alleen, dus je voelt ook echt dat ze alle tijd voor je hebben.

Nee

Carmen Bijholt

Super vriendelijk, behulpzaam en oprecht zonder te veel poespas

Er wordt ruim de tijd genomen. Er wordt je niets opgedrongen. Je krijgt voldoende tijd om ook even alleen met je familie de jurken door te nemen en zelf de winkel nog even door te lopen. Je mag de... Er wordt ruim de tijd genomen. Er wordt je niets opgedrongen. Je krijgt voldoende tijd om ook even alleen met je familie de jurken door te nemen en zelf de winkel nog even door te lopen. Je mag de mooiste jurken zo vaak passen als je wil en ze ook een poosje aanhouden om te kijken of je je er echt goed in voelt. Tot slot heb ik mijn afspraak enkele keren moeten verzetten, maar hier werd heel vriendelijk mee omgegaan.

Op de site stonden enkele jurken die niet in de winkel aanwezig waren. Mogelijk heeft dit met de verschillende filialen te maken. Dit zou misschien nog wat beter op de site aangegeven kunnen worden.

Sandra van Luijk

Een geweldige zaak en zeer persoonlijk, zelfs als je als moeder van de bruid, een paar maanden na aankoop van DE jurk, voor jezelf belt dan weet Marie gewoon wie je bent! HOE PERSOONLIJK WIL JE HET... Een geweldige zaak en zeer persoonlijk, zelfs als je als moeder van de bruid, een paar maanden na aankoop van DE jurk, voor jezelf belt dan weet Marie gewoon wie je bent! HOE PERSOONLIJK WIL JE HET HEBBEN!!! Ik raad alle bruiden aan om een bezoekje aan het mooie Volendam te brengen en je dan in de watten te laten leggen door Marie en haar collega van Fem Weddingshop!

Oprechte aandacht en zeer vakkundige, eerlijke adviezen.

Kan ik niet echt bedenken

Evelyn karten

Zeer goed, deskundig advies en persoonlijke belangstelling

Persoonlijke aandacht en deskundigheid wat bij je past

Hilda Verweij

Goede ontspannen sfeer, met een mooie collectie jurken

Ik heb meerdere fantastische bruidsjurken gepast. Maria was eerlijk in haar mening, gezellig en lief. Ik kijk terug op een erg leuke pasafspraak en ben ontzettend blij met mijn jurk!

Ik heb geen verbeterpunten, ga zo door!