Collectie / Aanbod
9.8/10
Klant is koningin
9.8/10

Tineke Bolt

Bij Fem wedding shop voel je je meteen op je gemak. De dames zijn super behulpzaam, lief en denken goed met je mee! Ze nemen alle tijd voor je en als je er even over na moet denken is dat geen... Bij Fem wedding shop voel je je meteen op je gemak. De dames zijn super behulpzaam, lief en denken goed met je mee! Ze nemen alle tijd voor je en als je er even over na moet denken is dat geen probleem en staan ze later weer net zo enthousiast voor je klaar. Ik zou dan ook iedereen Fem weddingshop zeker aanraden, bedankt dames!

Geduld, vriendelijk, oprecht en goed advies

Esmee

In één woord te beschrijven GEWELDIG geholpen. Wat heb ik een geweldige leuke middag gehad. Twee bruidswinkels bezocht met een hele negatieve ervaring waarbij ik alles nog somber in zag. Tot dat ik... In één woord te beschrijven GEWELDIG geholpen. Wat heb ik een geweldige leuke middag gehad. Twee bruidswinkels bezocht met een hele negatieve ervaring waarbij ik alles nog somber in zag. Tot dat ik bij jullie de winkel in stapte viel er een grote last van mijn schouders af dankzij jullie fijne medewerker helaas haar naam vergeten. Niks was te veel en alles mocht en ja hoor meteen de eerste jurk zat perfect en is het uiteindelijk ook geworden. Deze bruidswinkel moet je dus ook zeker niet overslaan want zo'n geweldige dag heb ik elders niet ervaren.

Oftewel klant is koning! ??

Niks is de veel en alles kan gewoon .

NVT

Sanne van der Laan

Ik heb een geweldige dag gehad bij fem wedding shop. En heb een geweldige jurk uitgekozen! Ik ben echt enorm goed geholpen. Ze weten precies wat wel en niet bij je past en ze komen met goeie ideeën.... Ik heb een geweldige dag gehad bij fem wedding shop. En heb een geweldige jurk uitgekozen! Ik ben echt enorm goed geholpen. Ze weten precies wat wel en niet bij je past en ze komen met goeie ideeën. Ze denken echt met je mee. In 1 woord; TOP!!
Ik raad jullie echt aan iedereen aan.

Denken heel erg goed mee met de aanstaande bruid.

Emmy

Super vriendelijke medewerkers die alle tijd voor je nemen. Zaak is mooi ingericht met alle ruimte om goed te passen. De dames hebben snel door wat jou stijl is en geven goed advies, hebben verder... Super vriendelijke medewerkers die alle tijd voor je nemen. Zaak is mooi ingericht met alle ruimte om goed te passen. De dames hebben snel door wat jou stijl is en geven goed advies, hebben verder ook verstand van zaken. Ze zijn eerlijk in hun advies. Groot aanbod van jurken van veel verschillende prijsranges, voor ieder wat wils.

Ellen Hulshof

Behoorlijk zenuwachtig stapte ik binnen bij Fem in Leek. Na 10 minuten was dat gevoel helemaal weg.
Uiteindelijk was het super leuk om te doen. De pasafspraak had ik met Corrie, erg vriendelijk, en behulpzaam en zoekt rustig naar de jurk die bij jou past. Ook is ze eerlijk als iets minder leuk staat.
Heb echt een top middag gehad!! Verheug me er nu alweer op, dat mijn jurk klaar is.

Gezellige winkel, let op jouw wensen. En nemen uitgebreid de tijd voor je.

Geen verbeterpunten of tips...

Maureen Lukas

Gezellige, gastvrije medewerkers! We kwamen met z'n 6en en dat was geen probleem! Ook stonden er heerlijke hapjes en thee/koffie klaar. We hebben een leuke dag gehad en het belangrijkste de jurk is... Gezellige, gastvrije medewerkers! We kwamen met z'n 6en en dat was geen probleem! Ook stonden er heerlijke hapjes en thee/koffie klaar. We hebben een leuke dag gehad en het belangrijkste de jurk is gevonden! Verschillende modellen gepast, zodat ik nu echt de perfecte jurk heb

Gastvrij, gezellig, veel modellen gepast, ze nemen de tijd

Debbie vos

Ik ging naar fems toe met eerlijk gezegd lood in mijn schoenen bloednerveus niks staat me ben te dik en te klein etc had ,Maria al ontmoet op de wedding event in fort Beemster resort super leuk... Ik ging naar fems toe met eerlijk gezegd lood in mijn schoenen bloednerveus niks staat me ben te dik en te klein etc had ,Maria al ontmoet op de wedding event in fort Beemster resort super leuk gesprek gehad .had al een afspraak bij fems .ze stelde me zo gerust was aan het shaken van de spanning maar het was uiteindelijk zo leuk gezellige passessie , en zag ik ook zelf dat ik er best wel heel goed uitzag in een prachtige jurk van fems kort om een echte aanrader mooie collectie en super geholpen liefs debbie

Dat Maria je zo op je gemak steld en er echt is voor de bruid

Geen verbeter punten

Angela van Leur

De pas sessie was een hele leuke ervaring. Leuke en enthousiaste dames!
Ik heb er enorm van genoten.

Maria was heel eerlijk, dat vind ik erg fijn. Zij zegt het eerlijk als ze iets niet mooi vind en probeert niks aan te smeren.
De winkel is gezellig en knus, veel fijner dan een hele grote shop.

Geen verbeterpunten.

Hanneke

Ik heb tijdens een bruidsevent bij Fort Resort Beemster, kennis gemaakt met Fem Wedsingshop. Ze hadden 3 prachtige jurken staan welke direct de aandacht trokken van mijn verloofde en mij. Er volgde... Ik heb tijdens een bruidsevent bij Fort Resort Beemster, kennis gemaakt met Fem Wedsingshop. Ze hadden 3 prachtige jurken staan welke direct de aandacht trokken van mijn verloofde en mij. Er volgde een leuk ongedwongen gesprek zonder pushen. Ik had die week daarna elders georiënteerd naar jurken maar kon daar niet vinden wat Fem die dag had staan. Ik belde Fem Weddingshop op en kreeg Maria aan de telefoon. Ik werd heel prettig te woord gestaan, legde uit dat ik de jurken van het weddingevent zo mooi vond en deze graag wilde komen passen. Maria reageerde enthousiast en ik kon die middag direct komen. Ik werd heel gastvrij ontvangen en het werd een ontspannen onvergetelijk uurtje. Twee weken later terug gekomen met de moeders en mijn dochter om de definitieve jurk uit te zoeken. Coupeuse Manon heeft ons toen zeer gastvrij ontvangen en mij geholpen.
We gingen allemaal blij naar huis!

Het enthousiasme, de deskundigheid maar vooral warme ontvangst. Ze stellen je gerust.

Francis Peters

Bij de eerste afspraak in Volendam meteen de jurk gevonden! Maria speelde goed in op mijn wensen en het was ook echt een gezellige middag. Ik kijk erg uit naar het passen als mijn jurk binnen is!!

Goed ingespeeld op mijn wensen en budget

Meer foto's van de bruiden die een jurk hier gekocht hebben op de website, dat maakt het persoonlijker