7.8/10
Bezorging
7.8/10

Andy

Al meerdere keren besteld, laten bezorgen of afgehaald, altijd tot in de puntjes verzorgd, duidelijk ( ook tijdens coronatijd), en zo nodig extra adviezen…. Top !!!!

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons deze geweldige beoordeling te geven met uitgebreide opmerking. Wij hopen u in de toekomst terug te zien wanneer u hout nodig heeft. #wooditbemagic

Jan Versteeg

Ok

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. Wij hopen u in de toekomst terug te zien wanneer u hout nodig heeft. #wooditbemagic

Tjirk

Hardhouten tuindeurkozijn besteld om af te halen op locatie (Den Dolder). Product was volgens website op voorraad, maar kon het pas na 2,5 weken afhalen (bleek na bestelling).
Sowieso erg...
Sowieso erg rommelig en traag bestelproces: ontving direct na bestelling een bevestiging, maar pas 5 dagen later een bevestiging dat de order was verwerkt. Ruim 1,5 week daarna bericht dat het product de volgende dag afgehaald kon worden in een tijdslot van 2 uur. En een maand na de bestelling ontving ik uiteindelijk de formele factuur.
Bij afhalen op de werf op zich vriendelijk personeel, maar wist niemand waar het bestelde pakket was. Uiteindelijk een pakket meegekregen dat ergens op een stapel werd gevonden, zonder naam of bestelnummer erop (waarschijnlijk wel het juiste pakket).
Kwaliteit van dit hardhouten kozijn viel ook tegen. Weliswaar hardhout, maar Keruing, dus eigenlijk niet beter dan geïmpregneerd grenen of vurenhout.
Al met al geen aanbeveling...

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. Spijtig om te lezen dat het gekochte artikel niet voldeed aan uw wens. Wij zijn helaas afhankelijk van onze toeleverancier. Had u eerder aan de bel... Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. Spijtig om te lezen dat het gekochte artikel niet voldeed aan uw wens. Wij zijn helaas afhankelijk van onze toeleverancier. Had u eerder aan de bel getrokken dan was er misschien nog een mogelijkheid geweest om dit te bespreken met onze toeleverancier. Intern hebben wij u overige punten besproken en gaan wij onze werkwijze waar nodig is aanpassen. #wooditbemagic

Thom

Voorraad op de website is niet accuraat. Daarnaast lijkt de voorraad in de eigen systemen ook niet op orde. Eerst werd ik gebeld dat de eigenlijke order niet leverbaar was, later bleek het... Voorraad op de website is niet accuraat. Daarnaast lijkt de voorraad in de eigen systemen ook niet op orde. Eerst werd ik gebeld dat de eigenlijke order niet leverbaar was, later bleek het vervangend product ook niet leverbaar, waardoor een heel andere soort hout geleverd moest worden (de verdere planning van de tuin lag immers al vast). Ik werd het gevoel aangepraat dat ik blij moest zijn dat ik überhaupt iets geleverd kreeg. Niet klantgericht.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. Wij hebben intern uw opmerkingen besproken en zullen hier in de toekomst beter op letten. #wooditbemagic

Ronald Van scheppingen

Snel geregeld, goeie communicatie ?

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons deze geweldige beoordeling te geven. Wij hopen u in de toekomst terug te zien wanneer u hout nodig heeft. #wooditbemagic

Ivo Ten Cate

Goed geholpen

Bezoeker

Hier besteld omdat wat ik nodig had op de website als "op voorraad" stond aangemerkt en ik het kon afhalen.
Ik moest helaas ruim een week wachten tot ik het kon ophalen. Wel zeer vriendelijk geholpen.

Bedankt voor uw beoordeling. #wooditbemagic

Erik van Donk

De levering liet lang op zich wachten, zonder dit te melden. De aflevering was netjes en het douglas hout was goed.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw beoordeling. De communicatie tussen klant en Brevé is traag. Wij zijn hier zeker mee bezig om dit te verbeteren. #wooditbemagic

Redelijk

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw beoordeling. Graag had ik een uitgebreide opmerking ontvangen zodat wij dit intern kunnen bespreken. U kunt dit alsnog mailen naar verkoop@brevetuinhout.nl #wooditbemagic

Bezoeker

Matig