7.8/10

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. #wooditbemagic

cor molenaar

Prijs Kwaliteit was goed

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic

Sander van der Plas

Brevé heeft veel hout voor ons tuinhuis geleverd, na vier jaar nog steeds in uitstekende conditie. Zeer deskundig en vriendelijk personeel, ze denken mee en bellen soms zelfs om te checken of ik... Brevé heeft veel hout voor ons tuinhuis geleverd, na vier jaar nog steeds in uitstekende conditie. Zeer deskundig en vriendelijk personeel, ze denken mee en bellen soms zelfs om te checken of ik mijn bestelling echt zo wel hebben, bijvoorbeeld als ik een deel wel, en een deel niet laat verduurzamen. Het hout ziet er mooi uit, bestelling klopt en de prijs is schappelijk.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen, voor het vertrouwen in Brevé en voor deze geweldige 5 sterren. Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic

John Strijk

Topoplossing

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen en voor deze geweldige 5 sterren. Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic

Henk Schoormans

Kwaliteit goed, bestelling eenvoudig, aflevering correct , behulpzaam en vriendelijk.

Bezoeker

Middelmatig. Hulp bij balie en buiten is prima.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. Ik zal dit intern doorgeven. #wooditbemagic

van Ee

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. #wooditbemagic

CS

Product bewust in 2 gezaagd? Ik kocht een stormkit voor het tuinhuis. Dat zou uit lang schroefdraad bestaan. Het waren halfjes die je met een koppelstukje kon verbinden, maar dan moest ik wel zelf... Product bewust in 2 gezaagd? Ik kocht een stormkit voor het tuinhuis. Dat zou uit lang schroefdraad bestaan. Het waren halfjes die je met een koppelstukje kon verbinden, maar dan moest ik wel zelf de bramen er af vijlen, want anders pakte het niet. Vond ik erg raar, onhandig en nergens op internet zie je “halve” stormkits. Ik denk dat dit de oplossing was ivm verzenden…

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling. Het klopt dat het product uit 2 stukken bestaat i.v.m. verzenden. Wij zijn hier intern mee bezig om dit op te lossen. #wooditbemagic

Jan van de Sande

Vriendelijke en hulpvaardig

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. ik zal dit intern doorgeven. #wooditbemagic

Theo Gunsing

Zeer goed