7.8/10
Bezorging
7.8/10

Schut A.E.

Ik ben bijzonder teleur gesteld over de service en de kwaliteit van het geleverde hout, Via wijlen Ben de Jong ben ik bij Marja bij Breve terecht gekomen. Ik vind het echt jammer, doe er iets aan... Ik ben bijzonder teleur gesteld over de service en de kwaliteit van het geleverde hout, Via wijlen Ben de Jong ben ik bij Marja bij Breve terecht gekomen. Ik vind het echt jammer, doe er iets aan zou ik zeggen , grt Ed Schut

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. Graag ontvangen wij een uitgebreide beschrijving per e-mail waar wij wat aan kunnen doen. Bij ons is niks bekend. U kunt deze e-mailen naar... Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. Graag ontvangen wij een uitgebreide beschrijving per e-mail waar wij wat aan kunnen doen. Bij ons is niks bekend. U kunt deze e-mailen naar verkoop@brevetuinhout.nl. Wij staan open om onze dienstverlening te verbeteren. #wooditbemagic

Joost de Ruijter

Het uitzoeken van de materialen is eenvoudig en goed te doen. Echter de kwaliteit van het geleverde hout is een stuk minder. Onderandere het hout is niet altijd recht en dus krom. Een geleverde paar... Het uitzoeken van de materialen is eenvoudig en goed te doen. Echter de kwaliteit van het geleverde hout is een stuk minder. Onderandere het hout is niet altijd recht en dus krom. Een geleverde paar van 12x12cm was totaal onbruikbaar. En de underlayment is van slechte kwaliteit.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat u het zo ervaren heeft. De volgende keer graag melden met foto's om dit te beoordelen. Toch hopen wij dat u er iets moois van gemaakt heeft. #wooditbemagic

Chris

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic

Michel Spies

Super bedrijf; prima service/hulp; aantrekkelijke prijs!! ; uitstekende informatie over verloop.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd en deze geweldige beoordeling. Zeg het voort. Ik zal dit in ieder geval intern doorgeven. Fijn weekend. #wooditbemagic

Bert Hendrikse

Goed vriendelijk behulpzaam personeel.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor deze geweldige beoordeling. Ik zal dit intern doorgeven. Tot de volgende bestelling en een fijn weekend! #wooditbemagic

Guido van Haren

Correcte afhandeling, snelle levering, wat er niet was werd gemaakt, teveel betaalde keurig teruggestort.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om onze te beoordelen. Ik zal dit intern doorgeven. #wooditbemagic

Bezoeker

Goed en snelle service

Bedankt voor uw beoordeling. Ik zal dit intern doorgeven. #wooditbemagic

Willem Wouters

Hout besteld en betaald inclusief transport en dan na 10 dagen mailtje ontvangen dat ze geen zin hebben om te leveren. Zet dan gewoon op de website dat je niet buiten randstad wil leveren.

#wooditbemagic

Frans van Leeuwen

Ik bestelde 6 plankjes van 2.8 dik. 2 ervan waren 3.0 dik. Jammer dat ik dat thuis pas merkte.

#wooditbemagic

Jan Willem van Sandick

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. #wooditbemagic