7.8/10
Bezorging
7.8/10

Bezoeker

Goed verlopen, prima hout, goede service

Bedankt voor uw beoordeling. Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic

Robert Van Schaijk

Positieve ervaring en snelle service

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons deze goede beoordeling te geven.
Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic.

J Jansen

Geweldige service

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd. Wij hopen u in de toekomst terug te zien wanneer u hout nodig heeft. #wooditbemagic

Christiaan Veen

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons deze geweldige beoordeling te geven. Wij hopen u in de toekomst terug te zien wanneer u hout nodig heeft. #wooditbemagic

dave marinus

Prettige communicatie, flexibel

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons deze goede beoordeling te geven. Wij hopen u in de toekomst terug te zien wanneer u hout nodig heeft. #wooditbemagic

Paul

Alles snel en zonder problemen verlopen

Maarten Boon

Ik moest lang wachten op een reactie op mijn bestelling, maar toen die kwam ging het supersnel en prima

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen en deze uitgebreide opmerking. Wij hopen u in de toekomst terug te zien wanneer u hout nodig heeft. #wooditbemagic

Bert van den Dijssel

Helaas was bij het afegsproken moment van afhalen de bestelling niet gereed en heb meer dan een 1/2 uur moeten wachten, hetgeen in coronatijd een slechte zaak.Het hout wat ik kreeg was nogal... Helaas was bij het afegsproken moment van afhalen de bestelling niet gereed en heb meer dan een 1/2 uur moeten wachten, hetgeen in coronatijd een slechte zaak.Het hout wat ik kreeg was nogal verschillend van kleur omdat er hout was wat net behandeld was en hout dat al een tijd buiten gelegen heeft. Als je een schutting maakt zijn de kleur verschillen niet wenselijk. Ook zaten er gaten in het hout van uitgevallen noesten, hetgeen een gluren naar de buren idee geeft. Kwaliteit is van het behandelde hout is goed.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen en de uitgebreide opmerking. Wij hebben dit intern besproken en zijn bezig om onze werkwijze aan te passen. #wooditbemagic

Jan van de Peppel

Uitstekend

Henk van Ooijen

Makkelijk online besteld en daarna opgehaald

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. Wij hopen u in de toekomst terug te zien wanneer u hout nodig heeft. #wooditbemagic