7.8/10
7.8/10

Kees van de Ven

Vakbekwaam en laagdrempelig.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic

Wing

Vriendelijk en correct geholpen. Het artikel op de site was niet aangeduid met maten, dus telefonisch navraag gedaan. Dezelfde dag nog kunnen ophalen en vriendelijk geholpen. Zo te zien kan je daar... Vriendelijk en correct geholpen. Het artikel op de site was niet aangeduid met maten, dus telefonisch navraag gedaan. Dezelfde dag nog kunnen ophalen en vriendelijk geholpen. Zo te zien kan je daar echt alles krijgen wat te maken heeft met tuinhout, dus in de toekomst gaan we daar zeker nog wat materialen halen.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen met deze geweldige opmerking. Ik zal dit intern doorgeven. Zeg het voort en tot de volgende bestelling. #wooditbemagic

Ilona Hooft

Na wat onduidelijkheid over de levering helemaal goed opgelost en geholpen

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat het goed is opgelost. Fijn weekend en tot de volgende bestelling. #wooditbemagic

Piet Varkevisser

Prima afhandeling van de geplaatste order. De informatie over de levering kan stukken beter. Er wordt aangegeven dat er een verwachte leverdatum is, daarna hoor je niet of de verwachte datum klopt... Prima afhandeling van de geplaatste order. De informatie over de levering kan stukken beter. Er wordt aangegeven dat er een verwachte leverdatum is, daarna hoor je niet of de verwachte datum klopt met de werkelijkheid.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen en met deze uitgebreide opmerking. Ik zal dit intern doorgeven en wij zullen hier zeker wat mee doen. #wooditbemagic

G.M Zeijpveld

De ervaring met Brevé tuinhout was goed

Mark Van der velde

Fer van Winsen

Bart Smit

Zeer goed

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. Fijn weekend en tot de volgende bestelling. #wooditbemagic

Sander Koole

Bezoeker